Gå til innhold

November 2014 baby❤️

DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Vi har gått til innkjøp av voksipose me jeg skal ha lammeskinn i vogn, vugge og seng også. Da slipper jeg å kle så mye på den lille. Vo har måttte kjøpe alt i farher farger som kan passe begge kjønn. Jeg ventet ikke til oktobet. Tenk om h*n kommer litt før...

Jet hilser fra Barcelona. Skal i bryllup på torsdag og er forlover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har gått til innkjøp av voksipose me jeg skal ha lammeskinn i vogn, vugge og seng også. Da slipper jeg å kle så mye på den lille. Vo har måttte kjøpe alt i farher farger som kan passe begge kjønn. Jeg ventet ikke til oktobet. Tenk om h*n kommer litt før...

Jet hilser fra Barcelona. Skal i bryllup på torsdag og er forlover :)

Å Gud så deilig å få være i Barcelona! Kos deg og lad opp batteriene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt trekk til en maxi cosi? Det som er på bilstolen nå er så heslig! :)

Forhør deg med butikkene som selger, de kan nok bestille inn ekstra trekk.

Har du prøvd å vaske det da? :)

Vi har to seter, men skal kun bruke det ene, så har vasket begge så vi har et ekstra tilfelle gulpeuhell rett i setet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, trist, trist. Fikk i dag vite at giganten vår (irsk ulvehund, 6 år) har langtkommen og agressiv benkreft :-( Er snakk om dager før han ikke klarer å gå, så raskt har det gått, så vi har han hjemme på låns så vi får tatt farvel med han. Og han er ikke bare en hund, han har vært babyen vår siden han kom inn i livene våre. Lille, rare pelsen vår <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, trist, trist. Fikk i dag vite at giganten vår (irsk ulvehund, 6 år) har langtkommen og agressiv benkreft :-( Er snakk om dager før han ikke klarer å gå, så raskt har det gått, så vi har han hjemme på låns så vi får tatt farvel med han. Og han er ikke bare en hund, han har vært babyen vår siden han kom inn i livene våre. Lille, rare pelsen vår <3 

Ånei!! Så trist å måtte miste et familiemedlem sånn.. på en annen side, godt at det ble oppdaget så han ikke trenger å lide mer enn nødvendig.

Huff. Stor trøsteklem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå! Føler med deg!

Vi savner fortsatt vår snille kjempe (8 år gammel siberian husky) etter vi avlivet ham rett før sommeren...

Det er så tungt når slikt skjer! Det er ikke bare som å ta farvel med et kjært familiemedlem, det er faktisk nettopp det...

Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der gråt jeg litt for deg.. Kan ikke tenke meg hva du går gjennom! Føler med dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nei, så utrolig trist :( Føler virkelig med deg, må være helt forferdelig :(

Jeg pleier ofte å felle noen tårer bare med tanke på den dagen min lille dvergschnauzergutt ikke lenger kommer til å være her, kan ikke forestille meg hvordan det en dag vil oppleves, han er jo ungen min <3

Varme tanker og dypeste medfølelse <3

Anonymous poster hash: 54fda...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså. 

Nu är jag irriterad på den här bebisen. Den har varit extra aktiv dygnet runt i två dagar. Tog nog en timme före jag fick somna igår när jag la mig för natten pga akrobatik i magen. Och massa cirkus efter varje gång jag stått upp för att gå på toaletten. Ikväll la jag mig ca 22:20 och nu, kl 01:00 har jag gett upp med att försöka somna. Hen har varit aktiv hela dagen o kvällen, så trodde hen skulle komma till ro efter inte så länge, men nu har det ju gått 2,5 timme och nu sitter jag här med lite nattmat och en bebis som trycker hit och dit i magen lite nu och då. Gha!

Måste bara skriva av mig här på forumet!

Är ju glad att det är liv där inne varje dag. Men just nu - blöh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså. 

Nu är jag irriterad på den här bebisen. Den har varit extra aktiv dygnet runt i två dagar. Tog nog en timme före jag fick somna igår när jag la mig för natten pga akrobatik i magen. Och massa cirkus efter varje gång jag stått upp för att gå på toaletten. Ikväll la jag mig ca 22:20 och nu, kl 01:00 har jag gett upp med att försöka somna. Hen har varit aktiv hela dagen o kvällen, så trodde hen skulle komma till ro efter inte så länge, men nu har det ju gått 2,5 timme och nu sitter jag här med lite nattmat och en bebis som trycker hit och dit i magen lite nu och då. Gha!

Måste bara skriva av mig här på forumet!

Är ju glad att det är liv där inne varje dag. Men just nu - blöh!

He, he! Jeg sover uansett hvor mye hun styrer på, jeg:) Kanskje du må beregne litt tid i horisontalen før du går i seng, slik at hun/han får turnet fra seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle rugere i 3 tri😃 i dag er jeg 28+0 så da tilhører jeg vel offisielt her inne.. Termin 29/11..Blitt en vane å svinge innom her og følge med tråden, men har ikke vært så aktiv selv.. Håper dere alle får en fin dag i dag- her skinner sola☀️👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Malv :) da har jeg fått svar av obsposten for gravide på Ullevål, og de sa at de pleide å gi Imovane 7,5mg til sine gravide :) hvis legen sin er uskikket, så kan h*n ta kontakt med vakthavende gynekolog :) håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!! Da vet jeg hvertfall at jeg kan spørre hvis det blir helt krise. Har gruet meg ganske mye til siste innspurt, siden jeg har vært livredd for å ikke få nok søvn før fødselen! (Søvnproblemene mine trigges ofte av stress knyttet til behovet for søvn.. Hvis det er logisk?)

Ellers må jeg bare få det ut: JEG HAR URINVEISINFEKSJON :bond: ...... Omg.. etter en månede hvor jeg har vært SÅ sikker på det, og en jordmor som ikke tok meg på alvor :balltre: .. Var hos min faste jordmor idag (ikke hun som ikke tok meg på alvor sist...). Og joda, det slo skikkelig ut på urinprøven, så jeg ble sendt rett ned til en lege som skrev ut kur til meg. Det hadde visst slått ut så kraftig+de symptomene jeg har, at legen ikke ville at jeg skulle vente på resultatene fra dyrkingen engang. Så jeg har allerede tatt noen doser selexid idag. 

Har jo fått direkte vondt i magen fra symfen og opp hele høyre siden. Jordmor tror at de grusomme kynnerne jeg har opplevd den siste uken kan være et resultat av UVI´en.... 

Ellers står alt bra til. Hadde med meg en venninne til jordmor idag, og hun ble veldig gira når hun fikk høre hjerteslagene. Så dro vi på shopping etterpå. Endte opp med ullpledd fra lille lam og sånn ullfleece fra nøstebarn, og masse masse annet stæsj... I tillegg hentet jeg ut apotekpakken fra Apotek 1, og den var veldig bra!!! :D :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget frustrert, fått bekkenløsning, men skikkelige smerter på ene siden.. Ikke krav på sykemeldingspenger før mnd er over. Hvordan holde ut på jobb?? Har en jobb der jeg må være aktiv 😔... Syter nå, men sliter og måtte bare få det ut . Håper alle får en fin kveld 😊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!! Da vet jeg hvertfall at jeg kan spørre hvis det blir helt krise. Har gruet meg ganske mye til siste innspurt, siden jeg har vært livredd for å ikke få nok søvn før fødselen! (Søvnproblemene mine trigges ofte av stress knyttet til behovet for søvn.. Hvis det er logisk?)

Ellers må jeg bare få det ut: JEG HAR URINVEISINFEKSJON :bond: ...... Omg.. etter en månede hvor jeg har vært SÅ sikker på det, og en jordmor som ikke tok meg på alvor :balltre: .. Var hos min faste jordmor idag (ikke hun som ikke tok meg på alvor sist...). Og joda, det slo skikkelig ut på urinprøven, så jeg ble sendt rett ned til en lege som skrev ut kur til meg. Det hadde visst slått ut så kraftig+de symptomene jeg har, at legen ikke ville at jeg skulle vente på resultatene fra dyrkingen engang. Så jeg har allerede tatt noen doser selexid idag. 

Har jo fått direkte vondt i magen fra symfen og opp hele høyre siden. Jordmor tror at de grusomme kynnerne jeg har opplevd den siste uken kan være et resultat av UVI´en.... 

Ellers står alt bra til. Hadde med meg en venninne til jordmor idag, og hun ble veldig gira når hun fikk høre hjerteslagene. Så dro vi på shopping etterpå. Endte opp med ullpledd fra lille lam og sånn ullfleece fra nøstebarn, og masse masse annet stæsj... I tillegg hentet jeg ut apotekpakken fra Apotek 1, og den var veldig bra!!! :D :biggrin:

Jeg har det på samme måte når det gjelder søvn. Fikk skikkelige problemer etter forrige fødsel fordi jeg ikke fikk sove og fikk rett og slett angst for å ikke få sove. Da fikk jeg i alle fall ikke sove...!! Tror jeg skal spørre etter Imovane hos fastlegen før fødselen, så er jeg beredt...;)

Ellers er jeg ikke sjokkert over at du har infeksjon. Det er jo veldig vanlig i graviditeten og man skal jo sjekkes for det! Godt at du fant ut av det før det ble en blærebekkenbetennelse! Da kan jo fødselen starte. God bedring!

Jeg har akkurat sittet og bladd i nøstebarn sin katalog:) De ullfleece dressene ser jo helt fantastiske ut! Fikk du noen vaskeanvisninger? Jeg er helt avhengig av at plaggene kan puttes i maskinen, ellers ender jeg bare opp med å ikke bruke dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er så trist! Kondolerer så mye til dere. Håper dere får en fin tid sammen nå på slutten  :hjerte:  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers står alt bra til. Hadde med meg en venninne til jordmor idag, og hun ble veldig gira når hun fikk høre hjerteslagene. Så dro vi på shopping etterpå. Endte opp med ullpledd fra lille lam og sånn ullfleece fra nøstebarn, og masse masse annet stæsj... I tillegg hentet jeg ut apotekpakken fra Apotek 1, og den var veldig bra!!! :D :biggrin:

Jeg har det på samme måte når det gjelder søvn. Fikk skikkelige problemer etter forrige fødsel fordi jeg ikke fikk sove og fikk rett og slett angst for å ikke få sove. Da fikk jeg i alle fall ikke sove...!! Tror jeg skal spørre etter Imovane hos fastlegen før fødselen, så er jeg beredt... ;)

Ellers er jeg ikke sjokkert over at du har infeksjon. Det er jo veldig vanlig i graviditeten og man skal jo sjekkes for det! Godt at du fant ut av det før det ble en blærebekkenbetennelse! Da kan jo fødselen starte. God bedring!

Jeg har akkurat sittet og bladd i nøstebarn sin katalog:) De ullfleece dressene ser jo helt fantastiske ut! Fikk du noen vaskeanvisninger? Jeg er helt avhengig av at plaggene kan puttes i maskinen, ellers ender jeg bare opp med å ikke bruke dem...

Akkurat samme søvnproblemer har jeg! Sover alltid dårlig før eksamen, før julaften osv osv.. Er da jeg trenger imovane... Bruker det jo ikke til "daglig" på noe som helst slags måte..

Den ullfleece dressen er helt fantastisk. Kjøpte den i str nyfødt, og den er helt hvit. Han kommer til å se ut som en liten isbjørn. Elsker den!!  :hjerte:  :hjerte:

Det står at den skal vaskes for hånd på 30 grader, men jeg bruker nok maskinen. Har en annen ullfleece fra nøstebarn, som jeg kjøpte brukt på finn.no (str 74/80), og den kastet jeg i vaskemaskinen på 30 grader. Funker HELT fint for min del!  :laugh:

Kjøpte også verdens søteste små grå ullfleece-votter. De kan visst brukes fra 0-2 år eller noe sånt ifølge hun damen. Var kjempe myke og fine!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva deres frokost besto av i dag ? :)

Frokost i dag var to knekkebrød med Philadelphia ost og et glass appelsinjuice :)

Med unntak av pålegget er dette frokosten min hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi kom i 3trimester så prøver jeg å få i meg så mye kalsium som mulig, så nå består min frokost av enten en skål med yoghurt, banan, solsikkefrø, og gresskarfrø. Eller kefir smoothi. Og brødskive med hvit ost, te, et lite glass med biola og 2stk omega3 kapsler, og 1 B-vitamin. ;D 

Heheh ganske mye :P

Endret av monson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva deres frokost besto av i dag ? :)

Havregrynsgrøt kokt på vann, og så kuttet jeg opp et grønt eple i små terninger og drysset over. :)

Min favorittfrokost.

Men flaks at du spurte i dag, for jeg har ikke vært flink til å spise ordentlig, siden matlysten min fortsatt er minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...