Daquiry Skrevet 13. mai 2015 #951 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg fødte i dag, to timer styrtfødsel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 13. mai 2015 #952 Del Skrevet 13. mai 2015 Hvordan går det med dere jenter ikke lenge igjen for dere som ble gravid;-) er spent hvordan det går med dere? Hei på deg😊 Her går det bra - er bare veldig utålmodig! Termin om 13 dager, men er veldig klar allerede. Synes jeg har gått gravid en evighet😏 Også spent på å høre åssen det har gått/går med dere andre fra denne gruppen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 13. mai 2015 #953 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg fødte i dag, to timer styrtfødsel!! Gratulerer her inne også jeg😊 Kos deg med den lille💝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte med to små Skrevet 13. mai 2015 #954 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg fødte i dag, to timer styrtfødsel!! Oj, gratulerer så mye! Høres vondt ut med styrtfødsel, men godt å få det unnagjort Kos deg med den lille og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte med to små Skrevet 13. mai 2015 #955 Del Skrevet 13. mai 2015 Her er det 12 dager til termin og jeg er utålmodig! Vil gjerne se lillemor nå og håper å føde i løpet av de neste par dagene Ikke mye annet å gjøre en å prøve å være tålmodig så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra-prøvedokke Skrevet 18. mai 2015 #956 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg fødte i dag, to timer styrtfødsel!! Gratulere så mye, håper alt står bra til;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 20. mai 2015 #957 Del Skrevet 20. mai 2015 Takk jenter! Styrtfødsel er ikke å anbefale, for å si det sånn . Nå koser vi oss hjemme med pappa Masse lykke til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå