vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. september 2014 #1026 Del Skrevet 14. september 2014 Litt mensvondt nederst i magen, og litt bak på ryggen, noen kynnere. Men våger ikke håpe at noe er på gang.. Og mannen har invitert huset fullt i folk.. Takk skal du ha!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146664472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 14. september 2014 #1027 Del Skrevet 14. september 2014 A_87: Mulig, men tror egentlig ikke det. Spraya på litt hvitvask litt etter det starta på morgenen idag, kløen har sluttet helt (bank i bordet) og blemmene/stikka/hva enn det er har blitt mindre i størrelse. Satser på det går helt bort i løpet av kort tid vaskedama: Oi, uten å høre med deg først? Det vet jeg av erfaring at jeg ikke hadde likt på denne tida! Håper det går greit, og at de ikke blir så altfor lenge Jeg er betydelig mye mer trøtt for tiden. Står gjerne ikke opp før mellom 11 og 13, på det verste. Og går trøtt hele dagen. Legger meg mellom 23 og 1, alt ettersom. Jaja, er vel helt vanlig, men skulle gjerne fått litt mer av dette energi-kicket folk snakker om I morgen kveld får jeg venninner på besøk, orker ikke stelle istand så mye, så får bare kjøpe litt ferdig-desserter på butikken tror jeg... Så skal samboer bort og få kjøpt det skapet. Alt kommer sakte men sikkert på plass Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146664500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 14. september 2014 #1028 Del Skrevet 14. september 2014 Vaskedama : håper det er god modning du kjenner! Krysser fingre for det. Jeg har hatt masse kynnerer helt siden i går kveld, men ingen murringer og ingen vondt! Har nå siktet meg inn på igangsetting til uka😕. A87: godt frøkna våknet etter frokost. Ikke ok at de plutselig sover litt bedre enn man en vandt med. Frøkna her gjorde det i hele går, virket slapp rett og slett. Men nå i dag er alt som før! Heldigvis. Kjenner jeg er litt på "alerten" grunnet overtids baby...! Vi har hatt mine foreldre her i helgen igjen, alle hadde vel trodd og håpet at frøkna skulle vise seg, men men. Pappa har vasket alle vinduene mine! Gjett om det var deilig. Resten av fam sendte jeg til tusenfryd. Godt at storesøsken kan få kost seg litt før hverdagen blir litt snudd på hodet en stund. Atanih : godt kløen er mindre! Kjør på med hvitvask, høres lurt ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146664537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 14. september 2014 #1029 Del Skrevet 14. september 2014 Atanih: Så bra at kløen er bedre Vips77: Så heldig du er at faren din har vasket alle vinduene Hvor er Tipptopp blitt av?? Kanskje det er noe på gang 2.dag over termin og alt er fortsatt som vanlig. Samboer får ikke rett på at hun kommer til verden i dag, da styrtfødsel er meget lite sannsynlig. Kanskje jeg får rett på at hun kommer i morgen Kun 5 % av babyer fødes til termin, så er det egentlig hensiktsmessig å ha termindato? Jeg og samboer var på besøk hos svigermor. "Dagene går og ingenting skjer", sa hun. Hun hadde på følelsen at hun blir født i morgen. Hun kan godt få rett på det Tvi-tvi til alle som venter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146665326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 14. september 2014 #1030 Del Skrevet 14. september 2014 A87: tror tipptopp hadde familie selskap i helgen! Hun har jo fristet oss med kake i mange dager👍😀😀😀😀😅! Men kan jo være noe på gang også selvsagt! 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146665374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 14. september 2014 #1031 Del Skrevet 14. september 2014 En har vel en termindato for å ha noe å gå etter. Jeg hadde sikkert blitt enda mer utålmodig om jeg ikke hadde en dato å forholde meg til! Kroppen gir fra seg litt andre vondter enn jeg har vært vant til, i mage og rygg. Stikking her og der. Satser på at kroppen forbereder seg Håper han kommer ganske snart, for min samboers del også. Han er igrunnen mer bekymra enn meg! Så skal bli godt å få han ut nå. Har på følelsen at det ikke er snakk om lenge. God rugekveld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146665417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. september 2014 #1032 Del Skrevet 14. september 2014 A_87: Mulig, men tror egentlig ikke det. Spraya på litt hvitvask litt etter det starta på morgenen idag, kløen har sluttet helt (bank i bordet) og blemmene/stikka/hva enn det er har blitt mindre i størrelse. Satser på det går helt bort i løpet av kort tid vaskedama: Oi, uten å høre med deg først? Det vet jeg av erfaring at jeg ikke hadde likt på denne tida! Håper det går greit, og at de ikke blir så altfor lenge Jeg er betydelig mye mer trøtt for tiden. Står gjerne ikke opp før mellom 11 og 13, på det verste. Og går trøtt hele dagen. Legger meg mellom 23 og 1, alt ettersom. Jaja, er vel helt vanlig, men skulle gjerne fått litt mer av dette energi-kicket folk snakker om I morgen kveld får jeg venninner på besøk, orker ikke stelle istand så mye, så får bare kjøpe litt ferdig-desserter på butikken tror jeg... Så skal samboer bort og få kjøpt det skapet. Alt kommer sakte men sikkert på plass Jepp, uten å spørre meg først.. Men ble heldigvis ikke så lenge. Spiste litt fårikål og litt dessert, så dro de igjen.. Dessverre forsvant vondtene også, masse liv i mini da + litt kynnere av og til.. Imorgen er det 3 dager til termin, og jeg og mannen går på veggene! Blir gal av denne ventingen. Men det er jeg vel ikke alene om, regner jeg med.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146665465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 14. september 2014 #1033 Del Skrevet 14. september 2014 A87: tror tipptopp hadde familie selskap i helgen! Hun har jo fristet oss med kake i mange dager! Men kan jo være noe på gang også selvsagt! Når du sier det, så husker jeg det Er vel ikke helt klar i toppen for tida, hehe Vi er bedt på middag til søster og samboer på onsdag. Vi har takket ja, men med forbehold, for det er jo frøkna som er sjefen Hvis hun melder ankomst og vi ikke kan komme på middagen, får de heller ha middagsrester til seg selv dagen etter, så det er de inneforstått med Fikk e-post fra pappa om at han har kjøpt snuppa en bæremeis Jeg tar egentlig bare en dag om gangen for tiden. Høres kanskje rart ut, men jeg er ikke lengre utålmodig, har vært nødt til å endre tankegangen for og ikke bli sprø. Holdt på å bli sprø like før termin pga jeg var overbevist om at hun ble å komme før, men nå tar jeg det med ro og tenker bare at hun får komme når hun finner det for godt, men jeg klistrer meg til tankens kraft om at naturen starter av seg selv og helst denne uka I det siste har jeg hatt litt murringer i bekkenet tidlig på morgenen, ellers føler jeg meg helt vanlig i grunn. Er ekstra bevisst på at hun gir livstegn nå i disse tider. Svigermor har ordnet sparebøsse til lilletøtta, koselig Vi får klamre oss til at hver dag er vi ett skritt nærmere målet om å ha nurket i armene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146665614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 15. september 2014 #1034 Del Skrevet 15. september 2014 Hei hei damer. Kjekt å bli savnet Vært stort familieselskap i "dag" og jeg sto for hovedkaken, så jeg har vært opptatt med den i helgen. Ble kjempe bra, men hadde nok blitt bedre om jeg ikke hadde vært så gravid og hadde hatt ork til å fokusere mer på detaljene. Men jeg høstet mye ros og den ble veldig fin (og god). OBS! Er kanskje litt mye detaljer :/ Jeg har også vært opptatt med andre ting i helgen... Jeg har vært (er) utrolig sliten, har fått enormt mye vann i beina som sprenger, hatt MYE nedpress og natt til søndag hadde jeg løs mage og oppkast. En frokost med havre hjalp og jeg ble helt fin og var det til rundt 19 i kveld. Da ble jeg veldig luftig og det ville bare ut oppe. Samtidig fikk jeg nedpress igjen og ettervært ble luften til ett problem. Det smakte høgg og kom hele tiden. Mamma kommenterer plutselig "hvem har dreti!?!?" Rett etter en diskré rap fra meg. Vi var heldigvis de siste og det var bare mamma, samboeren og småsøsken der, men det var grusomt flaut å innrømme at det var min rap som sikkert luktet da de smakte høgg. 10 minutter tidligere hadde jeg og mamma snakket om formen min og jeg hadde nevnt rap og nedpress, og etter "fiserapen" min skjønte hun hva jeg mente med at det var ubehagelig. Det ble værre og værre etter at jeg ble "avslørt" og luftpresset i magen ga kraftige kynnere som ble værre av å sitte i bil. Så fort vi kom hjem løp jeg på do i håp om å få ut andre ting enn luft, begge veier. Men selv med nesten hele hånden i halsen og å ha prøvd en stund på do, fik jeg ikke ut annet enn enormt med luft. Men det lettet heldigvis trykket og smertene var ikke intense lenger. Etter en time på sofaen er jeg helt lost og går å legger meg. Fortsatt noe vondt og luftig. Klokken er før 23 og jeg sovner før hodet treffer puta. Normalt sovner jeg ikke før 02-03... Mellom 24-02 springer jeg på do hele fire ganger med enorme smerter og mellom hver gang ligger jeg å skjelver av smerte og smertesvetten renner. På do får jeg virkelig tømt meg hver gang for å si det mildt. Etter siste gang klokken 02 har jeg ligger våken for jeg har for vondt til å klare å sove. Er ikke sikker på hva slags smerter det er, men det er ikke noe regelmessig. Men det kommer i bølger. Det er hele tiden vondt, men innimellom er det veldig vondt. Type pust og stønn vondt. Jeg er på do nå igjen (5 gang), men jeg er nok tom (heldigvis). Har surfet litt + skriver her for å fokusere på noe annet enn smertene. Da jeg surfet fant jeg ut at mange opplevde løs mage/diaré dager/rett før fødsel og at det var ett tegn. Det samme var økt nedpress og "omvendt" baby (aktivbaby blir roligere, rolig baby blir aktiv). Nedpresset er veldig økt og baby (som jeg nesten ikke kjenner noe til til vanlig) er helt spinnvill! Det har han vært uten pause siden ca klokken 22. Vondt i korsryggen har jeg og. En av gjestene i selskapet er veldig tøysete og munter hele tiden, men da han skulle gå kom han bort til meg for å si hadet og ønske meg lykketil. Han stopper opp og studerer meg med en veldig spessiel mine i ansiktet (nærmeste jeg kommer en beskrivelse er beskymret) før han sier rolig og helt seriøs (han er aldri rolig eller seriøs) at jeg kom til å føde i morgen (mandag). Jeg lo, men han avbrøt meg og sa han mente det oppriktig. Det var noe med meg, han kunne se det på meg. Om det ikke skjedde i morgen var i det minste fødselen i gang i morgen, sa han. Hmmmm. Med tanke på alle tegnene håper jeg han har rett. Kanskje er det noe som skjer? Hvem vet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 15. september 2014 #1035 Del Skrevet 15. september 2014 Skal si du har hatt en hard natt! Hvis ikke noe er på gang med deg nå skjønner jeg ingenting. Lykke til videre idag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 15. september 2014 #1036 Del Skrevet 15. september 2014 Så bra kaken fikk den skryten den fortjener, flinka. Ja det nok noe fint på gang tipptopp!! Løs mage er ett godt tegn på at kroppen gjør seg klar. Jippi!!!! Ikke lenge igjen nå. Jeg hadde også maserier/ modningstier i natt! ujevt og mange, og harde som fy. Etter uker uten noen tegn var jeg lettet..... Men djisus så vondt, og fikk flashback. ( Shit! var det sånn det var!) man er ikke i tvil) Lå i ca halvannen time, det bar på do ett par ganger og var kvalm. Svettet som en gris og frøkna var urolig. Og så var det over og jeg SOVNET!!!!Hva skjer!!!! Så joda, ny dag med bebis godt inni her fremdeles. Gru gleder meg til kontroll i dag. Nå må hun uuuuuut. 💗 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. september 2014 #1037 Del Skrevet 15. september 2014 Hei hei damer. Kjekt å bli savnet Vært stort familieselskap i "dag" og jeg sto for hovedkaken, så jeg har vært opptatt med den i helgen. Ble kjempe bra, men hadde nok blitt bedre om jeg ikke hadde vært så gravid og hadde hatt ork til å fokusere mer på detaljene. Men jeg høstet mye ros og den ble veldig fin (og god). OBS! Er kanskje litt mye detaljer :/ Jeg har også vært opptatt med andre ting i helgen... Jeg har vært (er) utrolig sliten, har fått enormt mye vann i beina som sprenger, hatt MYE nedpress og natt til søndag hadde jeg løs mage og oppkast. En frokost med havre hjalp og jeg ble helt fin og var det til rundt 19 i kveld. Da ble jeg veldig luftig og det ville bare ut oppe. Samtidig fikk jeg nedpress igjen og ettervært ble luften til ett problem. Det smakte høgg og kom hele tiden. Mamma kommenterer plutselig "hvem har dreti!?!?" Rett etter en diskré rap fra meg. Vi var heldigvis de siste og det var bare mamma, samboeren og småsøsken der, men det var grusomt flaut å innrømme at det var min rap som sikkert luktet da de smakte høgg. 10 minutter tidligere hadde jeg og mamma snakket om formen min og jeg hadde nevnt rap og nedpress, og etter "fiserapen" min skjønte hun hva jeg mente med at det var ubehagelig. Det ble værre og værre etter at jeg ble "avslørt" og luftpresset i magen ga kraftige kynnere som ble værre av å sitte i bil. Så fort vi kom hjem løp jeg på do i håp om å få ut andre ting enn luft, begge veier. Men selv med nesten hele hånden i halsen og å ha prøvd en stund på do, fik jeg ikke ut annet enn enormt med luft. Men det lettet heldigvis trykket og smertene var ikke intense lenger. Etter en time på sofaen er jeg helt lost og går å legger meg. Fortsatt noe vondt og luftig. Klokken er før 23 og jeg sovner før hodet treffer puta. Normalt sovner jeg ikke før 02-03... Mellom 24-02 springer jeg på do hele fire ganger med enorme smerter og mellom hver gang ligger jeg å skjelver av smerte og smertesvetten renner. På do får jeg virkelig tømt meg hver gang for å si det mildt. Etter siste gang klokken 02 har jeg ligger våken for jeg har for vondt til å klare å sove. Er ikke sikker på hva slags smerter det er, men det er ikke noe regelmessig. Men det kommer i bølger. Det er hele tiden vondt, men innimellom er det veldig vondt. Type pust og stønn vondt. Jeg er på do nå igjen (5 gang), men jeg er nok tom (heldigvis). Har surfet litt + skriver her for å fokusere på noe annet enn smertene. Da jeg surfet fant jeg ut at mange opplevde løs mage/diaré dager/rett før fødsel og at det var ett tegn. Det samme var økt nedpress og "omvendt" baby (aktivbaby blir roligere, rolig baby blir aktiv). Nedpresset er veldig økt og baby (som jeg nesten ikke kjenner noe til til vanlig) er helt spinnvill! Det har han vært uten pause siden ca klokken 22. Vondt i korsryggen har jeg og. En av gjestene i selskapet er veldig tøysete og munter hele tiden, men da han skulle gå kom han bort til meg for å si hadet og ønske meg lykketil. Han stopper opp og studerer meg med en veldig spessiel mine i ansiktet (nærmeste jeg kommer en beskrivelse er beskymret) før han sier rolig og helt seriøs (han er aldri rolig eller seriøs) at jeg kom til å føde i morgen (mandag). Jeg lo, men han avbrøt meg og sa han mente det oppriktig. Det var noe med meg, han kunne se det på meg. Om det ikke skjedde i morgen var i det minste fødselen i gang i morgen, sa han. Hmmmm. Med tanke på alle tegnene håper jeg han har rett. Kanskje er det noe som skjer? Hvem vet Herlighet, stakkar deg! Hørtes ikke godt ut det der. Luft er kjempevondt!! Håper det er forberedelse til fødsel for deg dette. Har også vært på do noen ganger, men ingenting som hender her. Ikkeno mensvondt nå ihvertfall. Svigerfar tror nå jeg føder på onsdag. Typisk siden det er den eneste dagen folk rundt oss jobber fullt. Har folk i disse dager som har mye fri, og kan trå til på kort varsel. Kan hende han får rett i det. Termin på torsdag, nærmer seg uansett! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 15. september 2014 #1038 Del Skrevet 15. september 2014 Off natten har vært hard, men jeg har fått ca fire timer på øyet før vesla mente vi skulle stå opp. Skulle gjerne sovet lenger, men jeg merket fort at det i natt ikke var over enda. Det småmurrer og så fort jeg løftet vesla opp av sengen kjente jeg at magen hadde fylt seg igjen. Løpe på do. Off. Den ekle lufta som vil opp er der enda og jeg føler at graviditet er fryktelig sjarmerende på slutten Håper så inderlig at rier starter i dag, men hvis ikke, at de i det minste starter innen termin. Føler jeg syter mye nå, beklager. Er ganske lei nå og lei av å ha det vondt. Vil bli ferdig og få mini ut. Vet at det vil bli vondere for at han skal kunne komme ut, men det tar jeg glatt. Det er i det minste en positiv smerte med stor premie. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 15. september 2014 #1039 Del Skrevet 15. september 2014 Tipptopp: Tror det er lov at vi klager litt alle og enhver nå mot slutten, så ville ikke bekymret meg for det Håper noe starter snart for deg! Siden jeg stod opp idag har jeg hatt konstant vondt nede i korsryggen. Litt sånn annerledes vondt enn jeg har hatt før, så vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Slitt med hodepine de siste par dagene også, og fra 5-tida idag og til skrivende stund har jeg så og si konstant slitt med iskaldt trykk i halsen. Kjempe-ubehagelig. Tok meg en ganske lang og varm dusj istad for å se om det hjalp på ryggen, men kan ikke si det gjorde noe særlig forskjell. Har også mye luft for tiden, men får ikke ut noe annet enn nettopp luft som regel. Får prøve å tenke positivt, og at det hele snart er over. Det er jo ikke lenge igjen uansett hvordan man vrir og vender på det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 15. september 2014 #1040 Del Skrevet 15. september 2014 Masse lykke til jenter! Har smuglest på tråden deres og skjønner at det nærmer seg mye for en del av dere, og uansett er det ikke lenge igjen for noen av september-jentene! Snart er denne delen av livet over og en ny spennende fase venter. ❤️❤️❤️ Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. september 2014 #1041 Del Skrevet 15. september 2014 Kjenner det blir mye klaging her hjemme også, mannen maser også mye om at ting snart må skje, som om jeg kan styre det!! Kjennes som om jeg har presset på meg, er jo ikke noe jeg heller vil enn å få det overstått! Folk rundt meg også er jo også nysgjerrig, men merker at jeg tar meg mer nær av det også, siden jeg selv er så drit lei. Men jeg lar de ikke merke det at jeg lar meg irritere.. Jaja, får ta en tur på butikken, da er nå noen timer gått.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146666689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 15. september 2014 #1042 Del Skrevet 15. september 2014 Så bra at kaken ble vellykket Tipptopp Tenkte på deg i går. Høres ut som fødsel er rett rundt hjørnet nå - men hørtes ut som en vond natt! Det med at ansiktet forandrer seg har jeg hørt mange si, så håper han som sa det hadde rett Hadde vondt i korsryggen i dag morges, det har jeg ikke hatt før, så tar det som et godt tegn selv om det har gitt seg utover dagen Tror mannen her er mer utålmodig enn meg akkurat nå, og han er litt stressa hver gang han må på jobb i stedet for å være hjemme og passe på - er jo ganske søtt syns jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 15. september 2014 #1043 Del Skrevet 15. september 2014 Alle vondter er vel litt gode tegn nå som mange av oss er så klare. Jeg ligger i skrivende stund innlagt. Ingen modning og på overtid.... Ja da er det vel igangsetting neste. Er det mulig! Nok en gang litt klaging !!! kroppen har da gjort dette før. Posetivt er jo at bebisen er i armene mine om få dager.💗 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastazia Skrevet 15. september 2014 #1044 Del Skrevet 15. september 2014 Vips77: Håper det går bra med deg Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 15. september 2014 #1045 Del Skrevet 15. september 2014 Vips77: Håper det går bra med deg Lykke til! Joda! Ligger å hviler. Steng beskjed om å hvile.... Pga høyt bt! Mulig ballong kateter senere....! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. september 2014 #1046 Del Skrevet 15. september 2014 Du får ha lykke til uansett vips, hvor mange dager på overtid er du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 15. september 2014 #1047 Del Skrevet 15. september 2014 Tipptopp: Litt av en heftig natt du hadde! Bra at mini holdt seg inne mens selskapet og forberedelsene pågikk Nå er det kort tid igjen for alle oss Herlighet for en spennende tid vi går i møte. Vips77: Hvor mange dager over termin er du nå? Ballongkateter er det for å sette i gang fødselen? Denne kroppen kan noen ganger være et mysterium, skulle ønske man kunne vite når og hvorfor en fødsel starter. Ønsker deg uansett masse lykke til og bøttevis med positiv energi oversendes deg Jeg har hatt en fin dag, merker mulig litt økt nedpress i bekken, men tar det som et positivt tegn Gikk en spasertur i rask gange på 45 minutter i lage søsteren min, hvem vet, kanskje får det fortgang i sakene Uke 40+5 i dag, trøster meg med at for hver dag er jeg ett skritt nærmere målet Føles som jeg har vært gravid i 1 år nå. Hvis snuppa melder sin ankomst i morgen, på søsteren min sin bursdag, kommer jeg til å få en god latter Ingenting som forundrer meg lengre. Med mindre snuppa melder ankomst, rekker jeg å overlevere bursdagsgaven Hvis jeg skal velge, vil jeg at hun blir født den 17., for det er en mnd før jeg og samboer har 4-årsdag som kjærester Snakket med mamma i dag og hun var veldig spent Hun ringer ikke så mye for tiden, for hun er vel redd for å være for innpåslitende. Jeg tipper snuppa kom til verden i dag, men det ser ikke lyst ut, da dagen snart er gått, sjansen for en styrtfødsel er marginal. Har tippet 3 ganger og ingen dato har vært rett, så jeg tror ikke jeg orker mer tipping i denne runden. Har time på fredag på sykehuset for trivselskontroll, men jeg satser virkelig på at snuppa har funnet "utgangsporten" før den tid Fikk i dag brev fra NAV om at søknaden om foreldrepenger er innvilget. Søknaden mottok de 17.07, så det var på tide, men jeg vet jo at det er lang behandlingstid, 10 uker, i dette fylke. Ble ikke særlig fornøyd over beløpet de var kommet fram til, hadde forventet nesten det dobbelte, men alt går. Stemmer det at det er noe som heter nedkomststønad som man får som et engangsbeløp etter barnet er født? Sitter litt som et spørsmålstegn når jeg leser papirer fra NAV. Nå skal jeg kose meg med TV, før jeg snekrer klar kyllingsalat til samboer kommer hjem fra skole Med ønske om en fin rugekveld til alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 15. september 2014 #1048 Del Skrevet 15. september 2014 A87 og vaskedama: jeg er 41+4 i dag altså 8 dager over termin. Kan enda gå tom torsdag 42 fullgåtte før de setter igang. Men grunnet mitt fysiske jeg, med høyt bt og veldig urolig. Kan igangsetting bli gjort i disse dager. Ballongkateter er for å sette fødsel i gang, har man litt åpning( jeg har ca 1cm) får man inn kateter fyller med vann 10 ml i en ballong på tuppen, og venter til det åpner seg såpass at enten så setter riene til el de kan ta vannet og riene starter. Lang prosess..... Kan vare i flere døgn😕. Så nå er det denne tolmodigheten da! 💗 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håp! Skrevet 15. september 2014 #1049 Del Skrevet 15. september 2014 Tipptopp: uffda, det hørtes ikke moro ut! Tipper du er veeldig nærme å føde jeg da Lykke til! Vips77: Lykke til med igangsetting. Spennende (og sikkert litt skummelt?). Jeg venter fortsatt i spenning jeg også... 40+6 idag, og økt kynneraktivitet. Mannen min brukte ordet "nervepirrende" om det å gå på overtid. Han sier at alle lyder jeg lager gjør at han skvetter til. Jeg overtolker kroppens signaler, og han overtolker mine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 15. september 2014 #1050 Del Skrevet 15. september 2014 Lykke til Vips! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/42/#findComment-146667683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå