Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Jøye meg, alenemor. Det er bra du følger med. Kanskje lurt å gi jordmor en tilbakemelding slik at hun forstår at hun var på vei til å gjøre en kritisk tabbe som kunne ha blitt fatal. Er jo helt uforståelig at hun tar så lett på det når du har alle symptomer på sf. Er ikke alle som er så oppegående på symptomer så det var jo egentlig bra at det skjedde med en som hadde vert nok til å ordne opp selv. Fortell oss hvordan det går i morgen da. Masse lykke til! Krysser fingre for at legene får raskt kontroll!

 

Apex; alle som kan strikke er superflinke i mine øyne. Jeg vet ikke om jeg husker noe etter håndarbeidstimene på ungdomsskolen. He he. Men blir så glad når farmor hjelper oss med tepper eller gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Corneliuss: Det er veldig koselig med hjemmelagde gaver, strikket, heklet eller snekret! :) Gleder meg til å hente frem vuggen som min far lagde til min sønn mens jeg lå på sykehuset de siste ukene - en kopi av ei gammel vugge som har vært i familien vår i mange, mange år.. :) Selve strikkinga trenger ikke være så avansert for å bli fint, det er det som er så ålreit!! Men man blir jo flinkere med litt øvelse og jeg er heldig som har mange flinke rundt meg som veileder!! :)

 

Alenemamma; hvordan går det med deg? Har tenkt på deg og håper det står bra til! Hvis det ikke Gjør det kan det være på sin plass å melde fra til lederen til jm som ikke tok affære, evt sende en klage til fylkesmannen eller hvem det er som håndterer slike saker som gjelder helsearbeidere som har gjort dårlige vurderinger..

 

Ha en ellers fin dag, jeg nyter hyttelivet og fikk meg noen fine timer foran et bål mens mørket inntullet oss i går. Fine høsten!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!! :) Åssen går det med dere jenter? Flytter vi ikke inn på 3trimester snart? Uke 27 i dag og appen viste 3trimester fra i dag,men er vel gjerne en uke for tidlig her inne. Tenk at det er under 100 dager til termin,spennende !! :):)

 

Ha en fin lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart en lang dag i går så fikk ikke svart her inne. Blodtrykket var fortsatt høyt, men urinprøven var fin og bebisen i magen var aktiv og i god form, han var litt under gjennomsnittet men ikke noe de så på som unormalt liten. Jeg må måle lege å måle blodtrykket 2 ganger i uken, samtidig som jeg skal på oppfølging på sykehuset 1 gang i uken framover. Dersom Blodtrykket blir høyere må jeg begynne med medisin + innleggelse for observasjon..men godt å få bekreftelse på at alt er bra med lillegull❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, alenemamma! Men synes absolutt du burde si ifra til helsestasjonen om jordmor. Håper formen blir bedre! Stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra. Uke 23 nå (termin 30. des.). Kjenner spark hver dag. I morges våknet jeg til mye liv i magen, morro:) Syntes det varierer hvor aktiv han er. Er det variasjon hos dere også? Godt å høre at du nå får god oppfølging alenemamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere søkt foreldrepenger?

Nei, tenker jeg skal ta fatt på det i neste uke, vi har visstnok ei på hr-senteret som er veldig flink og hjelpsom! :)

 

Vurderer 100% og evt ulønnet permisjon.. kan man da jobbe ekstravakter mens man er i permisjon uten lønn? Slike ting lurer jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere søkt foreldrepenger?

Nei, tenker jeg skal ta fatt på det i neste uke, vi har visstnok ei på hr-senteret som er veldig flink og hjelpsom! :)

 

Vurderer 100% og evt ulønnet permisjon.. kan man da jobbe ekstravakter mens man er i permisjon uten lønn? Slike ting lurer jeg på!

 

Det vil jeg nok tro :) tviler på noen ligger seg oppi det :) Hvor mange uker er du påvei nå da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kontroll i dag fikk jm meg til 27+1, så det er vel greit å begynne å forberede seg til den papirmølla..

Alt var forsåvidt bra på kontroll - fosterlyd denne gang mellom 150-160, har tidligere vært mellom 140-150 så den der inne gir ikke klare signaler for de som liker å tippe på kjønn ut fra sånt! :D Fikk skryt for å holde meg i aktivitet til tross for bekkenproblemene, det var bare å fortsette med aktivitet så lenge det kjennes greit ut. :)

 

Hvor langt er du kommet nå, Desembergull? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kontroll i dag fikk jm meg til 27+1, så det er vel greit å begynne å forberede seg til den papirmølla..

Alt var forsåvidt bra på kontroll - fosterlyd denne gang mellom 150-160, har tidligere vært mellom 140-150 så den der inne gir ikke klare signaler for de som liker å tippe på kjønn ut fra sånt! :D Fikk skryt for å holde meg i aktivitet til tross for bekkenproblemene, det var bare å fortsette med aktivitet så lenge det kjennes greit ut. :)

 

Hvor langt er du kommet nå, Desembergull? :)

Så flink du er da :) bekkenet mitt er ikke så medvillig :P prøvde meg på en shopping tur i dag, babyen trenger jo klær :P har lagt helt siden jeg kom hjem :/ Jeg er akkurat 26uker i dag :) Hvor kommer du ifra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På kontroll i dag fikk jm meg til 27+1, så det er vel greit å begynne å forberede seg til den papirmølla..

Alt var forsåvidt bra på kontroll - fosterlyd denne gang mellom 150-160, har tidligere vært mellom 140-150 så den der inne gir ikke klare signaler for de som liker å tippe på kjønn ut fra sånt! :D Fikk skryt for å holde meg i aktivitet til tross for bekkenproblemene, det var bare å fortsette med aktivitet så lenge det kjennes greit ut. :)

 

Hvor langt er du kommet nå, Desembergull? :)

Så flink du er da :) bekkenet mitt er ikke så medvillig :P prøvde meg på en shopping tur i dag, babyen trenger jo klær :P har lagt helt siden jeg kom hjem :/ Jeg er akkurat 26uker i dag :) Hvor kommer du ifra da?

Bor i nord, Tromsø :)

Shopping er drepen for kroppen min, kjennes ut som at det går bedre (bokstavlig talt) på mykere underlag enn asfalt og kjøpesentergulv.. men så er det nesten bare joggesko og tursko med gode såler som blir brukt. :)

 

Kjenner jeg begynner å bli klar for å gå igang med barnerommet nå, sambo er klar for å pusse opp gangen i samme slengen.. Greit med prosjekter gjennom høsten! :) Leker med tanken om å kjøpe wallstickers med tema fra havet, og holde tre vegger nøytrale.. Så får vi evt slenge opp fargeklatter litt og litt og sørge for et mykt og deilig teppe på gulvet. Har dere andre prosjekter på gang i heimen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! I dag har jeg vært på 3D ultralyd. Så gøy å se han. Synes faktisk han lignet ørlitegrann på lillesøster. Men vi får se når han kommer ut. Mye fostervann men normal størrelse på barnet. Han er visst ca 1 kg nå. Estimert til 3500 hvis han følger din egen kurve fremover. Veldig bra time med familieklinikken på Majorstua hos mille. Pga fostervannet sa hun at han hadde veldig god plass og at han romsterte godt rundt der nede. Snurrer og rører seg mye.

 

Så fint å ha noen prosjekter apex. Og barneran er jo morro. Her har storebror flyttet på eget rom, mens lillesøster skal være igjen og dele med lillebror sånn etterhvert. Må sortere i leker og rydde litt. Pluss at mannen har ikke fått rommet til storebror helt ferdig (mangler en bokhylle eller to og noen bilder + han har blitt lovet et egen (liten) tv siden han turte å bo på eget rom.

 

Og så sitter jeg å lader opp til å sette med ned med prrsmisjonspapirene og NAV. Igjen! Gruer meg. Så neste uke eller uken etterpå skal jeg finne det frem. Siden vi får barn sent på året så er det jo ikke godt å si hva vi gjør med barnehageplass.

 

Nei, nå må mor hvile litt. Har tross alt kjørt bil til ultralyden og handlet noe mat. En pensjonist som meg blir jo utslitt av mindre. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om din fine opplevelse!! :)

 

Satt hjemme og følte meg et øyeblikk litt sånn nedfor og hormonell i formiddag - kjenner på følelsen av at jeg er den eneste med livsstilsforandring pga svangerskapet her i huset, så jeg booket meg likegodt time til gravide-spa i morgen etter jobb. Kjenner jeg fortjener det, er sliten etter ørten netter med dårlig søvn (og dette er jo bare begynnelsen).. så nå gleder jeg meg til kosedag i morgen, som også innebærer venninnelunsj rett etter jobb og muligens også en liten bukett med blomster på veien hjem! Det er jo fredag, husets herre er lite flink til å overraske med slike ting så de koselige tilskuddene i heimen fikser jeg selv! Har lidd meg gjennom kjøpesenteret i ettermiddag for å finne gardiner til kjøkkenet, så resten av kvelden blir vel på sofaen. Kjennes ut som at bitteliten hopper trampoline inni meg akkurat for øyeblikket! ♡ Herlig med livstegn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og det er så koselig å lese om hvordan dere har det og hva dere bedriver dagene deres med. I tillegg til at det er greit å høre at det er flere enn jeg som du sier Apex som merker livsforandringene =) Her er ikke barnefar og jeg sammen i tillegg, så jeg har ingen jeg kan klage til når jeg har dårlige dager eller har vondt. 
Koselig å høre om at dere ordner med barnerom og skulle ønske jeg var der jeg og, men jeg prøver fortvilet å ser om jeg får skaffet meg ny bolig før familie økningen skjer =/ 

 

Høres ut som du kommer til å få en herlig dag i morgen Apex =)

Jeg merker også at jeg sover dårligere og at jeg blir fort sliten i løpet av dagen så det hadde vært koselig med en sånn dag.

 

Håper alle har det kjempe fint og koser dere masse :natti:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

F....! Nå knakk jammen en tann. Blæh! Skal til tannlegen litt senere. Jeg har en tann som måtte rotfylles etter jeg gikk gravid med førstemann, og nå knakk hele tannen. Ikke bare spøk å kaste opp så mye i svangerskapene. Håper de kan hjelpe meg. Den gjør jo ikke vondt, men det er skarp kant og kjennes ikke bra ut. Heldigvis er tannen langt bak i munnen så den synes ikke så godt. Men jeg ser det jo veldig godt da, forfengelig som jeg er.

 

Ser at flere kommenterer pappaene. Jeg har litt samme opplevelse og han har sagt at han skjønner jo ikke helt dette inni magen min. Synes at jeg maser litt når jeg ber han kjenne når nurket har turnoppvisning osv men han er litt passe interessert. Sier ikke noe men jeg kjenner han jo. Men i går dro jeg på 3D alene ettersom han har litt mye å gjøre på jobb pluss at han må både hente og bringe barna så det er litt vanskelig å ta så mye mer fri. Men når jeg kom hjem med bilder og video så skjønte jeg at det gikk litt opp for han. Sa også til meg at det var veldig gøy å se han! 😊 kanskje et tips hvis dere vil ha de litt med. De kjenner ikke samm kontakten som vi gjør ettersom de vokser i våre kropper. Apex; jeg ble veldig irritert på mannen under sist svangerskap ettersom jeg synes han var for lite til stede. Jeg skrev et brev til han til slutt ettersom jeg synes ikke at han klarte å høre når jeg snakket med han om det. Det hjalp. Uff, de har det ikke så lett alltid de heller. De prøver nok å gjøre det som kjennes rett og det er vel ikke alltid så lett å lese tankene og behovene våre uten at vi er flinke til å si ifra. Og til deg som skrev at du var alene nå: skjønner at du gjerne vil ha noen å dele sorger, gleder og vondter med men jeg at antar at det er en grunn til at dere ikke er sammen mer. Du kommer helt sikkert til å møte en som rett på et annet tidspunkt. Det er ikke bra å være i et dårlig forhold da har man det tross alt bedre alene. En mann kan man jo i prinsippet møte hele livet. Heier på deg! Og håper du har andre bra mennesker i livet ditt som kan støtte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannen er fikset og vi har vært på babyinnkjøp i dag;

- barnevogn

- skinn til barnevogn

- myggnett til vogn

- koppholder

- madrass til baby cot (miniseng til å sette inntil vår seng som vi allerede har fra før)

- stellematte

- babycall

- ullskinn til å ligge på for babyen i vugge eller seng

 

Ja, nå hjelper det på jenter! 😊 godt med alt som er unnagjort. 😊

 

Skal ønske meg følgende event kjøper selv om det kommer på tilbud:

- babysete til stokkestol

- ammepute som kan bindes rundt livet

- bæresele

- ekstra isoFiks til bilsete

- adoptere til vogn fra bilstol

- Lekegrind

 

Ellers er vi godt rustet tror jeg 😊 skal bare sjekke gjennom klærne etter førstemann for å se om vi mangler noe kritisk ellers blir det vel nok klær i gaver tenker jeg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en effektivitet, Corneliuss! :)

 

Gårsdagen er heldigvis historie.. Til tross for gravide-spa og et godt kjøp av brukt vogn via Finn ble det en dårlig dag, relasjonsmessig.. kranglet med sambo, fikk vite at han ønsker å omplassere hunden vår, og som ikke det var nok, så ønsker prinsen som skal bli storebror å flytte laaaangt unna. Mye å fordøye på en gang, kan man si - selv uten hormoner og veldig dårlig nattesøvn!

 

Endte i alle fall opp med Emmaljunga vogn, Duo Edge. :) Nøytral i sort og grått, pent brukt. Og til under 2000,- Så får sambo bidra med vognpose som duger vinterstid og bilstol. Planlegger ekspedisjon til Ikea neste helg for å finne noe å oppbevare klærne til minimennesket i, stellebord og diverse annet i tillegg til småting vi trenger til hyttene. :) Vi bor i et hus som vi pusser opp rom for rom, så tanken er å sette inn badekar når vi fikser badet.. men siden det ikke er førsteprioritet har vi fremdeles god plass der inne og det er kjekt.. Tenker likevel det vil være greit med stellebord som ikke har integrert badekar - og heller få flere skuffer/hyller. Innspill fra dere rutinerte på det - er det helt håpløst med bruk av balje til de aller minste? :) Blir glad for tanker delt! :)

 

LykkeMi: Skjønner deg godt, men innimellom er det jaggu enklere å være alene - enn sammen med noen og likevel føle seg ensom! Følte meg veldig mandig (i den det går med tidens former!) da jeg altså hadde betalt nærmere 1900,- for massasje.. tankene fløy der jeg lå og følte meg "mann" som hadde betalt for massasje og "nærhet" fra et vilt fremmed menneske. Det meste var godt, fikk til og med ryggen godt massert selv om jeg lå på siden(e) for at hun skulle komme til, men det var grisevondt i skulder- og korsryggregionen. Kjenner at jeg er øm i skinnet selv i dag! Hvorfor sover du dårlig? Jeg plages med sure oppstøt, men det merkes ikke før på morgenen.. men så våkner jeg hyppig for den minste lyd, må tisse, sambo snorker, lillingen er aktiv.. og alt dette midt i den beste tida for nattesøvn. *gjesp*! :)

 

Nok syting og klaging, jeg befinner meg på hytta som nå er god og varm, boxeren snorker og det er så deilig stille at jeg orker ikke engang å sette på radioen! :) God lørdag, ladies!

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex: Vi har kun brukt balje til den kommende storebror og det har fungert veldig fint :) Ser ikke behovet for integrert balje i stellebordet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex: Vi har kun brukt balje til den kommende storebror og det har fungert veldig fint :) Ser ikke behovet for integrert balje i stellebordet ihvertfall.

Nå spør jeg kanskje dumt - men likevel; balje ble plassert oppå stellebordet og det gikk også fint uten at de voksne brukerne er abnormt lange? 168 cm her, er jo et nordnorskt rasedyr! ;) Er litt redd for dårlig arbeidsstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Apex: Vi har kun brukt balje til den kommende storebror og det har fungert veldig fint :) Ser ikke behovet for integrert balje i stellebordet ihvertfall.

Nå spør jeg kanskje dumt - men likevel; balje ble plassert oppå stellebordet og det gikk også fint uten at de voksne brukerne er abnormt lange? 168 cm her, er jo et nordnorskt rasedyr! ;) Er litt redd for dårlig arbeidsstilling...
Uff apex, nå fikk jeg vondt av deg. Det høres ut som du kan trenge en lang og rolig prat med sambo. Det er ikke bra å gå rundt sånn over for lang tid. Du blir bare ensom og deprimert. Prøv å snakke ut med mannen. De kan være lite sensitive til tider disse mennene. Merker han at du er lei deg og trenger litt mer nærhet? Ellers bør du fortelle han om hvordan du har det ( helst uten å være sint og anklagene om du får det til... :)) Og det med hunden kan han vel ikke bare gjøre? Dere er vel to om sånne avgjørelser? En god venn av meg pleier å si at foreldre har to oppgaver "gi barna røtter og vinger". Sønnen din har kanskje blitt så stor at han får bruke vingene litt nå? Selv om jeg godt kan tenke meg at det må føles veldig opprivende ut når de skal til å flytte fra oss disse barna. Han forlater deg ikke. Prøv å tenke at han bare må ha en luftetur med vingene sine. Inviter han hjem ofte så du får snakket med han og får dekket behovet for å se han. ❤️

 

Jeg er enig med VEG. Vi har klart oss fint med mer faste stellekommoder uten badekar i. I begynnelsen vasket jeg vasken godt og lot de bade i vasken (de er jo så små i starten). Etter dette har jeg hatt et badekar som vi har satt inne i dusjen. Jeg har sittet på gulvet mens de har badet. Men om du har vondt i ryggen så er et tips disse babyholderene fra Stokke. Du kan ikke gå fra de i badekaret selv om du har dette selvsagt, men du får to hender fri og trenger ikke sitte så bøyd. Husker ikke helt hva de koster men kanskje 300-350 kr. Tror det blir litt vanskelig å sette et badekar på toppen av en vanlig stellekommode. Du kan kanskje fylle badekaret med vann når den står på toppen (om ledningen fra dusjen er lang nok), mn hvordan skal du få vannet ut igjen? Løfte hele badekaret blir tungt pga vannet. Hvis du er avhengig av å stå mens du bader så hadde jeg kanskje valgt et sånt integrert badekar/ stellekommode likevel. Det du mistet er jo mye av lagringsmulighetene osv med et fast møbel. Jeg var innom en kort tur på IKEA og så at de hadde en kjempefin stellekommode som både hadde lagring under men også over stellekommoden (små hyller). Helt hvit og kostet ca 850 kr om jeg husker ca rett. Masse andre smarte småting (feks lagringsbokser og trekk til stellematten (håndklestoff).

 

Så litt klaging herfra også 😉; Jeg var så gåen i går kveld. Skjønte jo at jeg var litt i overkant tøff når jeg hang med både til babybutikk og til IKEA. De er jo flinke til å ta hensyn til meg. Fikk kjenne på at jeg både var supersliten og at bekkenet var helt umulig. Merket det jo allerede på IKEA før vi dro hjem. Da satt jeg mest i ro; først en "romantisk middag" med familien for å slippe å lage mat etter vi kom hjem. He he. Deretter satt jeg bare i ro mens jeg spiste en fantastisk kanelbolle mens barna lekte og så video rett ved, og mannen føk rundt for å finne ting til eldstemann sitt rom. Men selv om jeg både var sliten og hadde vondt så klarte jeg ikke la være å gå en liten tur på barneavd som lå rett ved siden av der. Var ikke i nærheten av å kunne gå til kassen eller vente på at mannen skulle gjøre det for da var jeg utslitt. Men gøy å få litt oversikt over hva de hadde. Når jeg kom hjem så skrev jeg her på bim. Reiste meg og kastet opp og lå deretter i fosterstilling mens mannen måtte kle av og på meg og hente alt jeg trengte for bekkenet var så vondt at jeg nesten grein. Herregud, er nok en mening med at jeg er kvalm og derfor må holde meg i ro. Har en mistanke om at bekkenet hadde vært mye vanskeligere hver dag om jeg hadde fartet rundt sånn ellers. Jeg merker det jo til vanlig, men ikke sånn at jeg ikke klarer å få av sokkene og nesten griner når jeg skal bevege meg to skritt. Uff, stakkars dere som er mye plaget av bekkenløsning. Håper jeg klarer å holde min i sjakk frem til fødsel.

 

Dere andre her inne da? Hvordan går det med alle sammen. Er resten flyttet til Facebook? Eller leser alle bare i stillhet om dagen?

 

Ha en fin søndag. Her i huset blir det stille. Mannen skal ut å få lufte seg litt med en venn. Minstejente er lånt ut til onkel og tante uten barn, mens eldstemann er lånt til en nabo/ klassekompis og de skulle kanskje dra en tur på barnas dag i Hamar? Eller var det en annen by? De skulle i alle fall en tur med mye barneaktiviteter og Alex rosen. Skikkelig utflukt. Blir fint for alle. Bra for meg å hvile litt, men veldig kjedelig med tomt hus en søndag likevel. He he. Ikke så lett å tilfredsstille meg om dagen.

 

Håper alle får en fin søndag! 😘

Endret av Corneliuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Apex: Vi har kun brukt balje til den kommende storebror og det har fungert veldig fint :) Ser ikke behovet for integrert balje i stellebordet ihvertfall.

Nå spør jeg kanskje dumt - men likevel; balje ble plassert oppå stellebordet og det gikk også fint uten at de voksne brukerne er abnormt lange? 168 cm her, er jo et nordnorskt rasedyr! ;) Er litt redd for dårlig arbeidsstilling...
Jeg satte balja som regel i dusjen eller på gulvet når jeg bada guttungen. Men var høy nok til å ha balja oppå stellebenken også. Er 165 (egentlig ganske lang i forhold til min nordnorske side av familien :P). Vi har en vanlig kommode innpå badet å, gubben satte balja der, men der kom jeg til kort altså ;) Vi kjøpte forresten sånn som babyen sitter/ligger i i balja, syns den var veldig kjekk for da var det litt lettere å kunne skifte stilling selv hvis jeg satt litt ubehagelig på gulvet, og så hadde jeg jo henda mer fri til å vaske barnet. Blir jo litt sliten i armen av å holde barnet på armen under hele badeseansen. Koster vel i overkant av 100 kr tror jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle ! :) hatt det travelt i det siste så har ikke fått vært så mye innpå pcn, er oppi oppussing av hus og gjør klar en leilighet til salgs, off jeg kjenner nå at jeg er gravid ja, men heldigvis har jeg ikke noe form for bekkenløsning ! så jeg syns så synd på dere som har det :o kan tenke meg at det ikke er noe kjekt og veldig vondt, krysser fingrer å tær for at jeg ikke får det heller og håper dere som har det at det ikke blir verre 

 

i dag er jeg i siste trimester ! tiden flyr og jeg håper den fortsetter å gjøre det, selv om det er mye igjen som gjenstår, og et hus som ikke en gang har et bad :) heh.

 

off Apex ! hadde mannen min sagt at han ville omplasert hunden vår hadde jeg klikket ! de er jo familiemedlem dem og så fårstår godt at det ikke kan være så kjekt, men mener han det og ? trur disse mannfolka kommer ut med ting dem angrer til tider, så håper at det ordner seg å at han ikke mente det.

 

ellers er formen ganske bra, kjenner at det begynner å bli litt tungt, og jeg har kjent noe som kan ligne støt i underlivet når jeg går til tider, veldig ubehagelig ! så jeg tok det opp med jordmor, å hun sa at det er nok pga tutta ligger veldig langt nede, og støter borti, så jeg fikk beskjed om at nå må jeg ikke jogge mer, siden hun ligger såpass nede til tider, men heldigvis var det ikke noe farlig eller fare for at hun kommer ut for tidlig hvertfall, så det er jo betryggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...