Gå til innhold

Februar-babyer 2015


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Men hvis du tar en test nå, viser den sikker 2-3 :-)

jeg tok nå når jeg sto opp, da viste den 3+:-)

 

Huff, ja! Er så kjedelig at man har måtte oppleve å miste! Det ødelegger veldig den kosen ved å være gravid i starten. Så fint at du også skal på tidlig UL. Jeg skal når jeg er 7+3. Det er jo så lenge til, men det går nok fort håper jeg! Skal få oppfølging hver 2.uke ca frem til uke 12, så det er jeg glad for 😊

 

Denne gangen er det vår tur til å gå løpet helt ut!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter. Testet positivt med sensitiv test idag 12 dpo. Klarer ikke å slippe gleden helt løs da jeg hadde en MA i februar i uke 10. Har litt vondt nederst i korsryggen på venstre side som jeg ikke liker, men har vært uggen og småkvalm hele dagen som jeg ser på som veldig positivt da jeg ikke hadde tegn til kvalme sist :) Har en sønn som blir 2 år i juli og håper virkelig dette går veien så vi blir tobarnsforeldre i februar! Termin 8/2. Pga en cyste jeg har på venstre eggstokk kommer jeg nok til å få tett oppfølging med ultralyd i starten og da vil jeg bli mer avslappet i forhold til om dette kommer til å gå bra.

Gratulerer lulusen!!! Smugtittet her fra september gruppa..og ser du har en liten spire på plass igjen! Dette var gøy lesning! Da krysser jeg fingre for deg, dette går fint nå skal du se😀👍!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter. Testet positivt med sensitiv test idag 12 dpo. Klarer ikke å slippe gleden helt løs da jeg hadde en MA i februar i uke 10. Har litt vondt nederst i korsryggen på venstre side som jeg ikke liker, men har vært uggen og småkvalm hele dagen som jeg ser på som veldig positivt da jeg ikke hadde tegn til kvalme sist :) Har en sønn som blir 2 år i juli og håper virkelig dette går veien så vi blir tobarnsforeldre i februar! Termin 8/2. Pga en cyste jeg har på venstre eggstokk kommer jeg nok til å få tett oppfølging med ultralyd i starten og da vil jeg bli mer avslappet i forhold til om dette kommer til å gå bra.

Gratulerer lulusen!!! Smugtittet her fra september gruppa..og ser du har en liten spire på plass igjen! Dette var gøy lesning! Da krysser jeg fingre for deg, dette går fint nå skal du se😀👍!

Hei Vips77! Tusen takk! Så hyggelig at du titter innom og husket på meg! :) Jeg forsøkte på januar og februarbaby og ble heldigvis raskt gravid igjen etter å ha mistet, så nå krysser jeg alt jeg har for at dette går bra! 😊 Hvordan går det med deg og den lille i magen? Er du mange uker på vei? Jeg titter også innom septembergruppa innimellom og syns det er koselig å lese om dere! Masse lykke til med resten av svangerskapet! :) klem!

 

Er så glad for at jeg har samboeren min, han har vasket hele huset idag mens jeg ble beordret til å slappe av i solen :) Han stiller godt opp når jeg er gravid.

 

Skulle gå å vekke sønnen min igår som sov på dagen, endte opp med at jeg sovna ved siden av han! Merker trøttheten godt hvertfall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei jenter. Testet positivt med sensitiv test idag 12 dpo. Klarer ikke å slippe gleden helt løs da jeg hadde en MA i februar i uke 10. Har litt vondt nederst i korsryggen på venstre side som jeg ikke liker, men har vært uggen og småkvalm hele dagen som jeg ser på som veldig positivt da jeg ikke hadde tegn til kvalme sist :) Har en sønn som blir 2 år i juli og håper virkelig dette går veien så vi blir tobarnsforeldre i februar! Termin 8/2. Pga en cyste jeg har på venstre eggstokk kommer jeg nok til å få tett oppfølging med ultralyd i starten og da vil jeg bli mer avslappet i forhold til om dette kommer til å gå bra.

Gratulerer lulusen!!! Smugtittet her fra september gruppa..og ser du har en liten spire på plass igjen! Dette var gøy lesning! Da krysser jeg fingre for deg, dette går fint nå skal du se😀👍!
Hei Vips77! Tusen takk! Så hyggelig at du titter innom og husket på meg! :) Jeg forsøkte på januar og februarbaby og ble heldigvis raskt gravid igjen etter å ha mistet, så nå krysser jeg alt jeg har for at dette går bra! 😊 Hvordan går det med deg og den lille i magen? Er du mange uker på vei? Jeg titter også innom septembergruppa innimellom og syns det er koselig å lese om dere! Masse lykke til med resten av svangerskapet! :) klem!

 

Er så glad for at jeg har samboeren min, han har vasket hele huset idag mens jeg ble beordret til å slappe av i solen :) Han stiller godt opp når jeg er gravid.

 

Skulle gå å vekke sønnen min igår som sov på dagen, endte opp med at jeg sovna ved siden av han! Merker trøttheten godt hvertfall! :P

Kjenner jeg blir glad for at du alt kjenner symptomer!! 😀

Jeg er 26+ 3 i disse dager!! Tiden har gått kjempe fort, og magen er en volleyball. Koser meg masse med den, og kan vel ikke helt forstå at det er ca 15 uker igjen..,, koselig at du titter innom sept.

Og lykke lykke til😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, fikk 3+ på testen i dag! :-)

 

er det vanlig å regne fra el eller første mensdag? Hva gjør dere jenter ?

 

Og kommer el 14 dager etter første mensdag?

 

 

Tror jeg aldri blir klok på dette :-/
 



Anonymous poster hash: 966c7...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kommer an på hvor lange sykluser du har:)

 

Hurra, fikk 3+ på testen i dag! :-)

 

er det vanlig å regne fra el eller første mensdag? Hva gjør dere jenter ?

 

Og kommer el 14 dager etter første mensdag?

 

 

Tror jeg aldri blir klok på dette :-/
 



Anonymous poster hash: 966c7...c05

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenkvalme og bæsjebleie er en utrolig dårlig kombo fant jeg ut idag! Hard start på dagen.. Første dagen hvor kvalmen er så ille! Flere som begynner å bli mer kvalme ettersom dagene går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi. Er forsåvidt glad for at min har slutta med bleie;-) Når det er sagt, kan jeg tilføye at jeg jobber i barnehage, og slipper ikke alltid unna der;-)

Men ja, kvalmen kommer og går litt. Den er verst på kvelden rett før jeg skal legge meg, og jeg kan våkne på natta av at jeg er veldig kvalm.

Er også kvalm på morgenen før jeg har spist frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) Tenkte å melde meg inn her. Termin 13 Februar. Håper at den lille spiren holder segher inne etter to sa på rad :)

Gratulerer så masse til dere her inne:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1 idag og fikk 3+ på cb digitalen! Veldig glad og letta! Kanskje dette går veien :D Kvalmen blir litt værre for hver dag som går, både morgenkvalme og kveldskvalme! Veldig likt som svangerskapet med sønnen min, og jeg føler på meg at jeg skal ha gutt nr.2 <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 3+😊

Er 5+6 i dag, og 1 1/2 uke til ul ☺ måtte tiden løpe avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Så spennende med ultralyd julibaby10! Ikke lenge til det :) Har ikke fått somla meg til å bestille time enda.. Men har en time på Ahus 2/7, da er jeg 8+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg dette. Med mange aborter bak meg må jeg si jeg gruer meg veldig. Men har sterk fin strek og kvalme og trøtthet. Lover i alle fall godt. IKM i går så er kort på vei. Håper jeg får følge dere helt i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg dette. Med mange aborter bak meg må jeg si jeg gruer meg veldig. Men har sterk fin strek og kvalme og trøtthet. Lover i alle fall godt. IKM i går så er kort på vei. Håper jeg får følge dere helt i mål!

 

Sterk strek ved IKM? Tvill...ing...er...?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 3+ test 😊

 

Jeg var på tidlig ul i går .. Alt så normalt ut sa gynekologen. Og hun mente jeg var 6+1 i går .. Selv mener jeg at jeg var 5+4..

Kunne ikke se hjerte som banka det var nok litt tidlig ..

 

 

Ingen kvalme enda, men begynner å få den ubehagelige vonde smaken i munn - som gjør meg kvalm. Jeg gjør mye for å slippe kvalme 😳

 

Ellers ikke mange symptomer enn litt murringer/stikkinger innimellom og litt ømme pupper .. Måtte det vare..😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lulusen. Håper det går bra for deg også. Og at det bare er en. Har ikke behov for mer risiko :) er håpefull på grunn av sterk test og symptom. Nå blir det godt med langhelg.

 

Flere som koser seg ute i sola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært ute i det hele tatt idag, holdt på å innrede barnerommet til sønnen min etter oppussingen ble ferdig! Det ble så fint, var en liten gutt som var rimelig fornøyd da han kom hjem, verdt alt strevet :) nå slapper en sliten mor av på sofaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått tur i dag med min Søte sønn :-) Vært en Emil - gutt fra han sto opp til han la seg, så har hatt nok å gjøre ja!

Sofaen er inntatt med teppe og en flaske vann! I går la jeg meg kl 21, får se om jeg holder ut litt lengre i dag.

 

Har fått veldig murring nederst i magen. Føles litt støl/stram på en måte. Håper det er sånn "godt tegn- murringer" denne gangen.

Er ihvertfall skikkelig kvalm, vonde pupper og supertrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på shopping med to jenter på 8 år i dag. Kjøpte oss mat og jeg ba inderen bak disken om å fikse noe skikkelig sterkt til meg - noe som fikk meg til å svette. Yes, han fiksa den! En tikka masala from hell with love! Det svei i svelget og i nesen lenge etter vi var ferdige å spise. Endelig fikk jeg noe som var sterkt nok! Dette svangerskapet kommer til å gi meg magesår :D :D :D

 

Ellers holdt jeg på å sovne over handlevogna på Rema i dag :) Vanskelig å plukke ut middag for tre dager når man er uggen og ikke har lyst på noe som helst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke plaget med halsbrann da Bambi-Bolla? :-)

 

Hvordan er symptomene deres nå jenter? Og hvor langt er dere på vei? :-)
 

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...