Gå til innhold

Er så glad jeg slapp vaginal fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2 år siden gutten ble forløst ved keisersnitt pågrunn av sv.forgitning.

Den gang tenkte jeg ikke så mye på det.

Men idag er jeg såå takknemlig. Det var utrolig lettvint, hadde vondt i ei uke etterpå og var like fin igjenn.

Mine venniner klager hele tiden over at sexlivet aldri ble det samme etter fødsel. De ble klippet, revnet og ble så vide der nede.

Å da sier jeg bare: heldige meg! Nydelig sex, bedre enn før.

Anonymous poster hash: 4b669...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad jeg slipper keisersnittarr. Har heldigvis ikke noen problemer med sex, og enig i at sexlivet har blitt mye bedre. Men jeg revnet ikke da, noen av gangene.

Anonymous poster hash: 0e7db...948

Skrevet

Jeg revnet, sydde, og er enda finere enn jeg var ;) heia vaginal fødsel og mage uten arr.

Anonymous poster hash: 0e5a2...b1e

Skrevet

Flott for det.. Du bør dog være litt forsiktig med slike uttalelser hvis du skal ha flere barn??

Her er det ingen KS arr og sexen har blitt bedre. Ikke blitt videre men mer følsom! :-)

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har født tre barn uten å sy et eneste sting. Sexlivet vårt blir også bedre. Føler meg som en modig, sterk og selvstendig kvinne og kjenner på en enorm mestringsfølelse.

Anonymous poster hash: 3be86...2b6

Skrevet

Mitt arr er av det moderne slaget og synes svært lite ;)

Kun mannen som ser det og han bryr seg svært lite.

Skrevet

Jeg er lei meg fremdeles for at jeg ikke var frisk nok til å kunne føde vaginalt.

Anonymous poster hash: b4baf...40f

Skrevet

Urovekkende at noen forherliger en stor (og risikofylt) operasjon fremfor en påkjenning som kvinnekroppen er konstruert for.. Veldig trist lesning som dessverre kan bidra til fødselsfrykt hos dem som ikke er trygge på kroppen sin..

Anonymous poster hash: aeafd...18c

Skrevet

Jeg skal ha flere barn med keisersnitt :)

Aldri gjennomgå det helvete hvis jeg kan velge, noe jeg kan i mitt tilfelle :)

Skrevet

Åh, jeg er heldig jeg slapp keisersnitt! Og at jeg forhåpentligvis *bank i bordet* slipper det nå og. Stram i fisken, tight i dåsa ifølge mannen og sexen har alltid vært bra. :-) Faktisk kanskje bedre nå da jeg har brukt mye tid og energi på knipeøvelser!

Skrevet

Vi er like flotte kvinner uansett om vi har født ved hjelp av keisersnitt, synes hele vaginale fødselen er ekkel og underlivet blir hengende som ei råtten drue...

Skrevet

Vi er like flotte kvinner uansett om vi har født ved hjelp av keisersnitt, synes hele vaginale fødselen er ekkel og underlivet blir hengende som ei råtten drue...

snakk for deg selv. ;)

Anonymous poster hash: 0e5a2...b1e

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har opplevd begge deler jeg;) Men mest glad er jeg for at jeg fikk oppleve en vaginal fødsel. En fantastisk opplevelse som jeg aldri i verden ville vært foruten. Keisersnittet derimot var ikke en fin opplevelse, trist å ikke kunne delta på samme måte etter fødselen som etter den vaginale ( + mye smerter og infeksjon i sår..). Synes nesten det er trist at jeg aldri skal oppleve en vaginal fødsel igjen faktisk!

Anonymous poster hash: b5a1a...fc7
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har opplevd begge deler jeg;) Men mest glad er jeg for at jeg fikk oppleve en vaginal fødsel. En fantastisk opplevelse som jeg aldri i verden ville vært foruten. Keisersnittet derimot var ikke en fin opplevelse, trist å ikke kunne delta på samme måte etter fødselen som etter den vaginale ( + mye smerter og infeksjon i sår..). Synes nesten det er trist at jeg aldri skal oppleve en vaginal fødsel igjen faktisk! Anonymous poster hash: b5a1a...fc7

Synd at du ikke fikk en drømmefødsel/opplevelse ved keisersnitt fødsel. Det fikk jeg.

Skrevet

Aldri gjennomgå det helvete hvis jeg kan velge, noe jeg kan i mitt tilfelle :)

Ditt tilfelle? Du fikk svangerskapsforgiftning og det betyr ikke at du nødvendigvis får det igjen.

Jeg ble nesten presset til KS da jeg ventet nr 2 pga helse mi. Nektet og måtte da overføres til riksen da Ullevål ikke ville ta ansvar for meg. Jeg ville ikke miste øyeblikket hvor babyen min ble lagt på brystet mitt og vi lå der og ble kjent.. :-)

Hver sin lyst!

Skrevet

Hadde også ks, hasteks sådan og er helt enig med deg! Har et arr som bare synes uten truse ot bikini så det skjemmer ikke noen heller ;) Formen var veldig bra etter ks og veldig lite smerter. Var ute å gikk 30 min. turer med hunden 1 uke etter ks. Mannen er også veldig fornøyd med at jeg ikke har eller skal føde vanlig. Har et nytt ks planlagt til høsten og gruer meg ikke i det hele tatt. Går så bra atte ;)

Anonymous poster hash: 52e98...cfd

Skrevet

Vi er like flotte kvinner uansett om vi har født ved hjelp av keisersnitt, synes hele vaginale fødselen er ekkel og underlivet blir hengende som ei råtten drue...Anonymous poster hash: 4b669...e3a

Haha, hvor gammel er du? Har du selv født eller kjenner noen som har gjort det? Lyser uvitenhet lang vei når du synes fødsel er ekkelt og tror at underlivet blir "hengende som en råtten due"

Har aldri sett en hengende, råtten due, men mitt underliv ser ut som det gjorde før jeg fikk barn.

Jeg ler!

Skrevet

Jeg var skikkelig skuffet over å ikke kunne føde vaginalt første gangen. Heldigvis fikk jeg gjøre det neste gang. Veldig glad for at jeg har fått oppleve det, hadde gjerne gjort det igjen!

Anonymous poster hash: 8b32a...be2
Skrevet

Og jeg er så glad jeg fikk oppleve en. Barnet rett på brystet, ingen ubehag eller ømhet etter dag 2, best mulig måte for mor og barn å forløses på når mor og barn er friskt.

Er så glad jeg slapp ks, får vondt av de som ikke vil men må gjennom det.

Sexen er foresten bedre her og, ikke revnet, ikke vid der nede:) ingen av mine venner som Har det problemet med sex etter vaginal fødsel her. tipp topp

Anonymous poster hash: 6433d...c9f

Skrevet

Hadde også ks, hasteks sådan og er helt enig med deg! Har et arr som bare synes uten truse ot bikini så det skjemmer ikke noen heller ;) Formen var veldig bra etter ks og veldig lite smerter. Var ute å gikk 30 min. turer med hunden 1 uke etter ks. Mannen er også veldig fornøyd med at jeg ikke har eller skal føde vanlig. Har et nytt ks planlagt til høsten og gruer meg ikke i det hele tatt. Går så bra atte ;)

Anonymous poster hash: 52e98...cfd

Skrevet

Vi er like flotte kvinner uansett om vi har født ved hjelp av keisersnitt, synes hele vaginale fødselen er ekkel og underlivet blir hengende som ei råtten drue...Anonymous poster hash: 4b669...e3a

Haha, hvor gammel er du? Har du selv født eller kjenner noen som har gjort det? Lyser uvitenhet lang vei når du synes fødsel er ekkelt og tror at underlivet blir "hengende som en råtten due"

Har aldri sett en hengende, råtten due, men mitt underliv ser ut som det gjorde før jeg fikk barn.

Jeg ler!

Les innlegget! Stavefeil: drue ikke due! Jiiiisssss

Skrevet

Nei, det er  ikke sant. Dere er IKKE like flotte kvinner om dere har slik idiotisk tankegang om vaginal fødsel,da er dere bare tapere 

Anonymous poster hash: b137f...e1c

Skrevet

Aldri gjennomgå det helvete hvis jeg kan velge, noe jeg kan i mitt tilfelle :)Anonymous poster hash: 4b669...e3a

Ditt tilfelle? Du fikk svangerskapsforgiftning og det betyr ikke at du nødvendigvis får det igjen.

Jeg ble nesten presset til KS da jeg ventet nr 2 pga helse mi. Nektet og måtte da overføres til riksen da Ullevål ikke ville ta ansvar for meg. Jeg ville ikke miste øyeblikket hvor babyen min ble lagt på brystet mitt og vi lå der og ble kjent.. :-)

Hver sin lyst!

Jeg har fått innvilget keisersnitt, det trenger ikke du å bekymre deg for.

Skrevet

Nei, det er  ikke sant. Dere er IKKE like flotte kvinner om dere har slik idiotisk tankegang om vaginal fødsel,da er dere bare tapere  Anonymous poster hash: b137f...e1c

Hahahah. Går du i 1.klasse igjenn!! Hahahhaha -latterkrampe-

Skrevet

Godt at du føler sånn.

Jeg hadde nok følt meg snytt om jeg ikke hadde fått oppleve den største og mest fantastiske styrkeprøven en kvinne kan utsettes for. Skulle gjerne gjort det igjen!

Anonymous poster hash: 74001...03f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...