Flettfrid og lilleprins Skrevet 20. mai 2014 #101 Skrevet 20. mai 2014 Alle kommune skal være tilknyttet et overgrepsmottak! Du burde oppsøke det!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #102 Skrevet 20. mai 2014 Tråden er rapportert. Anonymous poster hash: 1f4f6...b70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #103 Skrevet 20. mai 2014 Jeg var på privatfest, overstadig beruset og ikke i stand til å ta vettige avgjørelser. Brorparten av gjestene i festen var menn. To-tre menn dyttet meg inn på badet, låste døra og begynte å kle av seg. Så la de meg ned og prøvde å kle meg av. Takket være at de var så berusede som de var, greide jeg å sparke en i skrittet, og komme meg ut. Etterpå var jeg på do (med døra låst trodde jeg) og tok med en hvil. En mann kom inn og prøvde seg på meg igjen. Jeg fikk han også bort, men jeg var sliten og altfor full. Endte med at han fikk av meg klærne, og greide å få den inn i meg. Etter en stund samlet jeg mot igjen og fikk dytta han bort. Etter en stund igjen møtte jeg en som jeg faktisk likte, og jeg pulte han frivillig. Mens jeg kledde på meg etter økten, som jeg nøt, kom de samme som tidligere nevnt inn igjen og avbrøt påkledningen min. De presset meg til å ha sex med dem, og sliten som jeg var ga jeg etter. Jeg bare lå der og lot dem gjøre sitt. Men de nøyde seg ikke med det, de ville bare fortsette. Det ville ikke jeg, men de fortsatte likevel. Er det dårlig dømmekraft og styrke eller rett og slett voldtekter? Føler meg litt tom nå. Ikke trist og slikt, festen var bra utenom det jeg nevnte. Angrer bare på at jeg ikke gjorde mer motstand. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Du har vært utsatt for voldtekt. Anonymous poster hash: c35ae...402
Sint naken biltyv Skrevet 20. mai 2014 #104 Skrevet 20. mai 2014 Tråden er rapportert. Anonymous poster hash: 1f4f6...b70 Det har den blitt før også, eneste som ble slettet var masse greier om at jeg var narkis og bla bla bla 😊
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #105 Skrevet 20. mai 2014 Høres merkelig ut at du frivillig lå med en person rett etter at du ble forsøkt voldtatt. Jeg ville vært såpass ute av meg og skjelven at sex ville være det siste jeg tenkte på. Og antakelig ville jeg dratt hjem. Anonymous poster hash: 1c45b...a8c Ser du at hun skriver at hun ikke VET om dette klasifiseres som overgrep/voldtekt?Og at hun var snydens full?man tenker ikke så lett når man er full og det ser ikke ut som hun ble så fra seg da det skjedde,nettopp fordi hun var full. Jeg sier IKKE HI at dette er din feil,jeg bare prøver å si at om man er drita full så husker man ikke så lett,dømmekraften er kraftig redusert og man reagerer ikke like enkelt som man ville gjort om man er klinke edru. Men dette er gruppevoldtekt og forsøk på voldtekt,det er det absolutt INGEN tvil om! Og du må anmelde,for dette kan ikke godtaes! Anonymous poster hash: 3fa48...4c7
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #106 Skrevet 20. mai 2014 Tråden er rapportert. Anonymous poster hash: 1f4f6...b70 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 3fa48...4c7
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #107 Skrevet 20. mai 2014 Jeg må innrømme at denne historien skurrer litt for min del. 3 overgrep på en fest? I tillegg til en frivillig runde med sex? Høres merkelig ut. For min del høres det ut som sympatifiskning, overdramatisering og "Stakkars-meg-fakta". Voldtekt er grusomt, brutalt og en forbrytelse som burde slås strengere ned på. Men jenter som lyver om det, er også grusomt, brutalt og en forbrytelse som burde slås strengere ned på! Anonymous poster hash: 386bb...821 Fy for et uempatisk og usannsynlig frekt svar..! Svaret ditt sier meg at du mangler ganske mange kunnskaper om traumer og menneskelige reaksjonsmønstre. Anonymous poster hash: c35ae...402
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #108 Skrevet 20. mai 2014 Noe skurrer i historien her: - Var du ikke sammen med noen du kjente, venninner etc? - Du er voksen, går på fest med fremmede og drakk deg sanseløst full? Har du barn du har ansvar for? - Du pulte en du faktisk likte etter alle overgrepene? Seriøst? - Og sist, festen var bra minus alle overgrepene/voldtektene?! Djizes..Da er jo alt greit liksom. Jeg håper du anmelder og skaffer deg hjelp hvis du har barn, og hvis ikke for den saks skyld. Det høres ut som du er likegyldig til hele greia. JA, det var voldtekt. Håper du har lært og aldri mere drikker deg full med fremmede! Og ikke ta dette på feil måte: Men man gjør ikke motstand for så å spre beina sine etterpå, da sender man miksede signaler. Reagerer veldig på at du hadde frivillig sex like etterpå. Men et nei er et nei uansett, og har du nektet er det voldtekt. Ble voldtatt på fest som 17 år, og helt bevisstløst full, men den gangen var jeg naiv og dum og heldigvis ikke mamma. Anonymous poster hash: d3377...cda
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #109 Skrevet 20. mai 2014 Høres merkelig ut at du frivillig lå med en person rett etter at du ble forsøkt voldtatt. Jeg ville vært såpass ute av meg og skjelven at sex ville være det siste jeg tenkte på. Og antakelig ville jeg dratt hjem. Anonymous poster hash: 1c45b...a8c Og det tror du fordi...? Irrasjonell atferd og sjokk er faktisk vanligere i følge forskning. Anonymous poster hash: c35ae...402
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #110 Skrevet 20. mai 2014 Noe skurrer i historien her: - Var du ikke sammen med noen du kjente, venninner etc? - Du er voksen, går på fest med fremmede og drakk deg sanseløst full? Har du barn du har ansvar for? - Du pulte en du faktisk likte etter alle overgrepene? Seriøst? - Og sist, festen var bra minus alle overgrepene/voldtektene?! Djizes..Da er jo alt greit liksom. Jeg håper du anmelder og skaffer deg hjelp hvis du har barn, og hvis ikke for den saks skyld. Det høres ut som du er likegyldig til hele greia. JA, det var voldtekt. Håper du har lært og aldri mere drikker deg full med fremmede! Og ikke ta dette på feil måte: Men man gjør ikke motstand for så å spre beina sine etterpå, da sender man miksede signaler. Reagerer veldig på at du hadde frivillig sex like etterpå. Men et nei er et nei uansett, og har du nektet er det voldtekt. Ble voldtatt på fest som 17 år, og helt bevisstløst full, men den gangen var jeg naiv og dum og heldigvis ikke mamma. Anonymous poster hash: d3377...cda Skjerp deg!! En slik kommentar blir bare så sneversynt at det er pinlig. Anonymous poster hash: c35ae...402
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #111 Skrevet 20. mai 2014 Noe skurrer i historien her: - Var du ikke sammen med noen du kjente, venninner etc? - Du er voksen, går på fest med fremmede og drakk deg sanseløst full? Har du barn du har ansvar for? - Du pulte en du faktisk likte etter alle overgrepene? Seriøst? - Og sist, festen var bra minus alle overgrepene/voldtektene?! Djizes..Da er jo alt greit liksom. Jeg håper du anmelder og skaffer deg hjelp hvis du har barn, og hvis ikke for den saks skyld. Det høres ut som du er likegyldig til hele greia. JA, det var voldtekt. Håper du har lært og aldri mere drikker deg full med fremmede! Og ikke ta dette på feil måte: Men man gjør ikke motstand for så å spre beina sine etterpå, da sender man miksede signaler. Reagerer veldig på at du hadde frivillig sex like etterpå. Men et nei er et nei uansett, og har du nektet er det voldtekt. Ble voldtatt på fest som 17 år, og helt bevisstløst full, men den gangen var jeg naiv og dum og heldigvis ikke mamma. Anonymous poster hash: d3377...cda Fy faen.... Denne kommentaren stakk i hjertet. Håper du er fornøyd nå, med å ha sparket en som allerede ligger nede. Det er jo ikke akkurat slik at når man er mamma til noen kan man velge bort voldtekt. Det fungerer ikke slik. Man bare blir voldtatt. Nei, jeg som singel alenemor ville nok ikke blitt voldtatt hjemme i min trygge stue, but then again, hadde mennene som forgrep seg på meg blitt hjemme hadde jeg heller ikke blitt forgrepet på. Hvorfor skal offeret backe unna? Det strider helt mot det jeg står for. Og hvorfor må alltid kvinner stues bort? Verden er en gal, gal plass, og du er en av de som vedlikeholder idiotien. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Todii Skrevet 20. mai 2014 #112 Skrevet 20. mai 2014 Tråden er rapportert. Anonymous poster hash: 1f4f6...b70 Det har den blitt før også, eneste som ble slettet var masse greier om at jeg var narkis og bla bla bla Buhu.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #113 Skrevet 20. mai 2014 Anbefaler alle å lese denne linken - viser at menn som voldtar på fest ofte har voldtatt tidligere. http://www.nrk.no/norge/kripos-ser-gjengangere-1.11717978 HI - du har en bakgrunn i din oppvekst som har gjort det vanskeligere for deg å skille det riktige fra det gale i slike sammenhenger, og da spesielt i et situasjon hvor du var for full. Men det er normalt å ikke reagere "logisk" når man opplever noe traumatisk, og for en med din bakgrunn så kan det å "holde maska" etter overgrepene være en strategi som du har tatt med deg fra barndommen, hvor du ikke hadde noe annet valg. Jeg håper at du melder dette til politiet. Om de ikke blir dømt vil navnene deres være i politiets arkiver, og gjør de dette med andre i ettertid vil din anmeldelse kanskje kunne hjelpe. Det du ble utsatt for er gruppevoldtekt, noe som viser at disse mennene har tråkket over enda flere grenser enn en "vanlig" voldtektsmann som er alene om det han gjør. Disse mennene støtter hverandre i det de gjør. Og de kommer garantert til å gjøre det samme igjen - hvis du ikke anmelder dem. Jeg håper du finner styrke til å kontakte politiet i dag eller i morgen. Ikke la det gå mer tid. Sender deg en stor og styrkende klem <3 Anonymous poster hash: af9df...ac3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #114 Skrevet 20. mai 2014 Noe skurrer i historien her: - Var du ikke sammen med noen du kjente, venninner etc? - Du er voksen, går på fest med fremmede og drakk deg sanseløst full? Har du barn du har ansvar for? - Du pulte en du faktisk likte etter alle overgrepene? Seriøst? - Og sist, festen var bra minus alle overgrepene/voldtektene?! Djizes..Da er jo alt greit liksom. Jeg håper du anmelder og skaffer deg hjelp hvis du har barn, og hvis ikke for den saks skyld. Det høres ut som du er likegyldig til hele greia. JA, det var voldtekt. Håper du har lært og aldri mere drikker deg full med fremmede! Og ikke ta dette på feil måte: Men man gjør ikke motstand for så å spre beina sine etterpå, da sender man miksede signaler. Reagerer veldig på at du hadde frivillig sex like etterpå. Men et nei er et nei uansett, og har du nektet er det voldtekt. Ble voldtatt på fest som 17 år, og helt bevisstløst full, men den gangen var jeg naiv og dum og heldigvis ikke mamma. Anonymous poster hash: d3377...cda Fy faen.... Denne kommentaren stakk i hjertet. Håper du er fornøyd nå, med å ha sparket en som allerede ligger nede. Det er jo ikke akkurat slik at når man er mamma til noen kan man velge bort voldtekt. Det fungerer ikke slik. Man bare blir voldtatt. Nei, jeg som singel alenemor ville nok ikke blitt voldtatt hjemme i min trygge stue, but then again, hadde mennene som forgrep seg på meg blitt hjemme hadde jeg heller ikke blitt forgrepet på. Hvorfor skal offeret backe unna? Det strider helt mot det jeg står for. Og hvorfor må alltid kvinner stues bort? Verden er en gal, gal plass, og du er en av de som vedlikeholder idiotien. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Misforstå meg rett, det er helt forferdelig at hun ble forgrepet på av flere menn, selvølgelig! Det jeg reagerer på er måten hun formulerer seg på. Først ble hun voldtatt, deretter nøt hun sex med en annen? Festen var rimelig bra før alt dette skjedde? Det er rimelig fjernt i min verden. Kanskje det var hennes måte å takle det på. Som sagt, håper hun får hjelp. Anonymous poster hash: d3377...cda
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #115 Skrevet 20. mai 2014 Jeg hørte på nyhetene i dag at de mennene som blir anmeldt for voldtekt av fulle jenter(slik du opplevde) veldig ofte har tidligere anmeldelser). Forferdelig menn!! Føler veldig med deg:( Anonymous poster hash: ffdb1...a11
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #116 Skrevet 20. mai 2014 Noe skurrer i historien her: - Var du ikke sammen med noen du kjente, venninner etc? - Du er voksen, går på fest med fremmede og drakk deg sanseløst full? Har du barn du har ansvar for? - Du pulte en du faktisk likte etter alle overgrepene? Seriøst? - Og sist, festen var bra minus alle overgrepene/voldtektene?! Djizes..Da er jo alt greit liksom. Jeg håper du anmelder og skaffer deg hjelp hvis du har barn, og hvis ikke for den saks skyld. Det høres ut som du er likegyldig til hele greia. JA, det var voldtekt. Håper du har lært og aldri mere drikker deg full med fremmede! Og ikke ta dette på feil måte: Men man gjør ikke motstand for så å spre beina sine etterpå, da sender man miksede signaler. Reagerer veldig på at du hadde frivillig sex like etterpå. Men et nei er et nei uansett, og har du nektet er det voldtekt. Ble voldtatt på fest som 17 år, og helt bevisstløst full, men den gangen var jeg naiv og dum og heldigvis ikke mamma. Anonymous poster hash: d3377...cda Fy faen.... Denne kommentaren stakk i hjertet. Håper du er fornøyd nå, med å ha sparket en som allerede ligger nede. Det er jo ikke akkurat slik at når man er mamma til noen kan man velge bort voldtekt. Det fungerer ikke slik. Man bare blir voldtatt. Nei, jeg som singel alenemor ville nok ikke blitt voldtatt hjemme i min trygge stue, but then again, hadde mennene som forgrep seg på meg blitt hjemme hadde jeg heller ikke blitt forgrepet på. Hvorfor skal offeret backe unna? Det strider helt mot det jeg står for. Og hvorfor må alltid kvinner stues bort? Verden er en gal, gal plass, og du er en av de som vedlikeholder idiotien. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Misforstå meg rett, det er helt forferdelig at hun ble forgrepet på av flere menn, selvølgelig! Det jeg reagerer på er måten hun formulerer seg på. Først ble hun voldtatt, deretter nøt hun sex med en annen? Festen var rimelig bra før alt dette skjedde? Det er rimelig fjernt i min verden. Kanskje det var hennes måte å takle det på. Som sagt, håper hun får hjelp. Anonymous poster hash: d3377...cda Jeg er altså HI. Og det var slik jeg reagerte. Beklager, visste ikke at det fantes en fasit for reaksjoner. Og jeg syntes faktisk festen var bra, utenom overgrepene. Jeg følte og føler meg ikke veldig påvirket av disse, men jeg skjønner jo nå at det de gjorde ikke er riktig. Jeg forstår også at reaksjonen min kan ha en dypere bakgrunn, som f.eks. mine traumer som barn og ungdom. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #117 Skrevet 20. mai 2014 Noe skurrer i historien her: - Var du ikke sammen med noen du kjente, venninner etc? - Du er voksen, går på fest med fremmede og drakk deg sanseløst full? Har du barn du har ansvar for? - Du pulte en du faktisk likte etter alle overgrepene? Seriøst? - Og sist, festen var bra minus alle overgrepene/voldtektene?! Djizes..Da er jo alt greit liksom. Jeg håper du anmelder og skaffer deg hjelp hvis du har barn, og hvis ikke for den saks skyld. Det høres ut som du er likegyldig til hele greia. JA, det var voldtekt. Håper du har lært og aldri mere drikker deg full med fremmede! Og ikke ta dette på feil måte: Men man gjør ikke motstand for så å spre beina sine etterpå, da sender man miksede signaler. Reagerer veldig på at du hadde frivillig sex like etterpå. Men et nei er et nei uansett, og har du nektet er det voldtekt. Ble voldtatt på fest som 17 år, og helt bevisstløst full, men den gangen var jeg naiv og dum og heldigvis ikke mamma. Anonymous poster hash: d3377...cda Fy faen.... Denne kommentaren stakk i hjertet. Håper du er fornøyd nå, med å ha sparket en som allerede ligger nede. Det er jo ikke akkurat slik at når man er mamma til noen kan man velge bort voldtekt. Det fungerer ikke slik. Man bare blir voldtatt. Nei, jeg som singel alenemor ville nok ikke blitt voldtatt hjemme i min trygge stue, but then again, hadde mennene som forgrep seg på meg blitt hjemme hadde jeg heller ikke blitt forgrepet på. Hvorfor skal offeret backe unna? Det strider helt mot det jeg står for. Og hvorfor må alltid kvinner stues bort? Verden er en gal, gal plass, og du er en av de som vedlikeholder idiotien. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Misforstå meg rett, det er helt forferdelig at hun ble forgrepet på av flere menn, selvølgelig! Det jeg reagerer på er måten hun formulerer seg på. Først ble hun voldtatt, deretter nøt hun sex med en annen? Festen var rimelig bra før alt dette skjedde? Det er rimelig fjernt i min verden. Kanskje det var hennes måte å takle det på. Som sagt, håper hun får hjelp. Anonymous poster hash: d3377...cda Jeg er altså HI. Og det var slik jeg reagerte. Beklager, visste ikke at det fantes en fasit for reaksjoner. Og jeg syntes faktisk festen var bra, utenom overgrepene. Jeg følte og føler meg ikke veldig påvirket av disse, men jeg skjønner jo nå at det de gjorde ikke er riktig. Jeg forstår også at reaksjonen min kan ha en dypere bakgrunn, som f.eks. mine traumer som barn og ungdom. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Men har du tenkt å anmelde da? Får du hjelp for det som har skjedd i barndommen din? Anonymous poster hash: d3377...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå