Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg var på privatfest, overstadig beruset og ikke i stand til å ta vettige avgjørelser. Brorparten av gjestene i festen var menn. To-tre menn dyttet meg inn på badet, låste døra og begynte å kle av seg. Så la de meg ned og prøvde å kle meg av. Takket være at de var så berusede som de var, greide jeg å sparke en i skrittet, og komme meg ut. Etterpå var jeg på do (med døra låst trodde jeg) og tok med en hvil. En mann kom inn og prøvde seg på meg igjen. Jeg fikk han også bort, men jeg var sliten og altfor full. Endte med at han fikk av meg klærne, og greide å få den inn i meg. Etter en stund samlet jeg mot igjen og fikk dytta han bort. Etter en stund igjen møtte jeg en som jeg faktisk likte, og jeg pulte han frivillig. Mens jeg kledde på meg etter økten, som jeg nøt, kom de samme som tidligere nevnt inn igjen og avbrøt påkledningen min. De presset meg til å ha sex med dem, og sliten som jeg var ga jeg etter. Jeg bare lå der og lot dem gjøre sitt. Men de nøyde seg ikke med det, de ville bare fortsette. Det ville ikke jeg, men de fortsatte likevel. Er det dårlig dømmekraft og styrke eller rett og slett voldtekter? Føler meg litt tom nå. Ikke trist og slikt, festen var bra utenom det jeg nevnte. Angrer bare på at jeg ikke gjorde mer motstand. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Ja, dette er overgrep og voldtekt. Anonymous poster hash: 95a80...bea
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Det er overgrep og voldtekt. Litt merkelig å bli utsatt for 3 overgrep på en fest.... Litt dårlig omgangskrets? Anonymous poster hash: 43167...2c7
Kliko Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Dette er voldtekt og noe du bør anmelde. Ikke vær redd for at politi/overgriper skal skylde på deg. De gjorde en stor feil og dette er ikke din skyld! Klem til deg ♡
Nullstress;) Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Uten tvil voldtekt! Og det må anmeldes! Om de gjorde dette med deg, kan de fint gjøre det med andre også
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Det er overgrep og voldtekt. Litt merkelig å bli utsatt for 3 overgrep på en fest.... Litt dårlig omgangskrets? Anonymous poster hash: 43167...2c7 Så du mener det at det var min feil og mitt ansvar? Føler med ofrene som møter på slike som deg i helsevesenet og politi når de skal rapportere/anmelde overgripere... Kommentaren din stakk i hjertet merker jeg. .. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 ja! om du har omsorg for barn, håper jeg du får hjelp til det. Anonymous poster hash: 9b47a...f55
PRobert Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Ingen som sier det er din feil, men at du i fremtiden bør vurdere hvem du henger med når du drikker deg så drita at du ikke har kontroll. Jeg hadde anmeldt.
Hjertefru Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Herregud.... Ja, dette var overgrep. Ikke tvil om det....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er sjokkert selv... Kjenner mange av de som var på festen, men hadde aldri trodd dette om dem.... er flau og føler meg horete og skitten. Har vondt der nede og blåmerker her og der. Vet ikke om de kom av fall, greier ikke å huske det... Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Det er overgrep og voldtekt. Litt merkelig å bli utsatt for 3 overgrep på en fest.... Litt dårlig omgangskrets? Anonymous poster hash: 43167...2c7 Så du mener det at det var min feil og mitt ansvar? Føler med ofrene som møter på slike som deg i helsevesenet og politi når de skal rapportere/anmelde overgripere... Kommentaren din stakk i hjertet merker jeg. ..Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Sier ikke at det er ditt ansvar. Sier at menneskene du omgir deg med kanskje ikke er av den beste sorten når du opplever 1 overgrep og 2 voldtekter på en og samme fest Anonymous poster hash: 43167...2c7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Det er overgrep og voldtekt. Litt merkelig å bli utsatt for 3 overgrep på en fest.... Litt dårlig omgangskrets? Anonymous poster hash: 43167...2c7 Så du mener det at det var min feil og mitt ansvar? Føler med ofrene som møter på slike som deg i helsevesenet og politi når de skal rapportere/anmelde overgripere... Kommentaren din stakk i hjertet merker jeg. ..Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Sier ikke at det er ditt ansvar. Sier at menneskene du omgir deg med kanskje ikke er av den beste sorten når du opplever 1 overgrep og 2 voldtekter på en og samme fest Anonymous poster hash: 43167...2c7 Beklager kommentaren... lunta er litt kort etter festen og jeg føler meg skyldig... Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Tenker jeg hadde revurdert vennekretsen etter anmeldelse. Altså...det skal ikke være mulig. Men er du ei som driver å puler folk på do(eller andre steder) i ny og ne? Kjenner ei som drev på slik, og hun ble kalt felles.. Vet ikke hvor mange sånne hendelser som skal til før mannfolka mener noen jenter er løsere enn andre. Mener ikke det er din skyld, men greia er at du blir ett lett "bytte" for kåte menn som er ute etter ett ligg. Lett å skjenke fullere og "lure". Anonymous poster hash: c12b0...439
Hjertefru Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Stakkars deg hi, hvis du virkelig har blitt utsatt for dette. Er enig i at klientellet på festen ikke kan ha vært helt bra:/. Men dette er ikke ditt ansvar, overgriperne sin feil, de må jo ha en moral og kvinnesyn som er helt rævva... Uff Du må i det minste få sjekket deg for graviditet og kjønnssykdommer, hvis du da ikke vil oppsøke et voldtektsmottak og få anmeldt forholdene. Voldtektsmottak kan du forresten oppsøke uansett. Ring legevakta. Nå vet jeg jo ikke om du var mer eller mindre tilfeldig på festen eller om disse mennene tilhører omganngskretsen din, hvis det siste er tilfelle er jeg faktisk enig med de som mener du bør revurdere hvem du omgås. Ordentlige mannfolk gjør bare ikke sånt. Håper det går bra med deg.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Dette er IKKE din skyld! Og det er overgrep og voldtekt. Skal anmeldes. Men jeg ville seriøst vurdert både omgangsgjeng og eget drikkemønster hvis jeg var i dine sko.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Høres merkelig ut at du frivillig lå med en person rett etter at du ble forsøkt voldtatt. Jeg ville vært såpass ute av meg og skjelven at sex ville være det siste jeg tenkte på. Og antakelig ville jeg dratt hjem. Anonymous poster hash: 1c45b...a8c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Det er overgrep og voldtekt. Litt merkelig å bli utsatt for 3 overgrep på en fest.... Litt dårlig omgangskrets? Anonymous poster hash: 43167...2c7 Så du mener det at det var min feil og mitt ansvar? Føler med ofrene som møter på slike som deg i helsevesenet og politi når de skal rapportere/anmelde overgripere... Kommentaren din stakk i hjertet merker jeg. .. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Det var ikke min kommentar, men svarer likevel: NEI, det er ikke din feil og ditt ansvar. Absolutt ikke. Men hun som kommenterte over har rett i at det høres ut som en omgangskrets som du bør komme deg ut av, for det å bli utsatt for tre overgrep på en og samme fest er helt vanvittig. Ikke din feil, men du omgås grusomme mennesker! Anonymous poster hash: df68c...8b0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #18 Skrevet 19. mai 2014 Høres merkelig ut at du frivillig lå med en person rett etter at du ble forsøkt voldtatt. Jeg ville vært såpass ute av meg og skjelven at sex ville være det siste jeg tenkte på. Og antakelig ville jeg dratt hjem. Anonymous poster hash: 1c45b...a8c Og det definerer hva alle andre ville gjort? Har du vært utsatt for overgrep? Hvordan har du gjort deg opp en mening om hvordan du ville handlet? Via tv? Det er faktisk en svært vanlig og helt normal reaksjon! Anonymous poster hash: 342d1...b9e
Sint naken biltyv Skrevet 19. mai 2014 #19 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #20 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!! Fy faen, du er ikke sann! Greit nok å påpeke at festdeltagerne ikke var av beste sort, men å si "slike som deg" er LAVMÅL! Anonymous poster hash: 43167...2c7
Todii Skrevet 19. mai 2014 #21 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!!Håper du snart blir kastet ut av forumet. Husker ikke anonymknappen.
*Miss Marple* Skrevet 19. mai 2014 #22 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!! Er det mulig å være å uempatisk og slem? Jeg er faktisk sjokkert, og det skal mye til her inne! Hi, det var helt klart overgrep og du bør sjekke deg for sykdom og graviditet i tillegg til å anmelde. Ikke la de ufine kommentarene skremme deg fra å anmelde. Voldtekt er aldri greit uansett hvilken setting det er rundt!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #23 Skrevet 19. mai 2014 Hvor mye motstand gjorde du da mennene hadde sex med deg etter du hadde frivillig sex med en annen? For er mennene like fulle som deg, så er det viktig at du gir klart utrykk for at det er nei. Høres litt mer ut som du bare ga opp og lot det skje. Men det er uansett et overgrep, men om det er voldtekt eller ikke kommer an på hvor klart du gjorde det at det var nei fra din side. De andre hendelsene er vel overgrep og voldtekt. Men hva slags menn er det her, en fest hvor de fleste menn synes det er greit å voldta. Og var det ingen som prøvde å hjelpe deg? Håper du har noen som kan hjelpe å støtte deg. Du burde ta en full sjekk på sykehuset, si at du har blitt voldtatt. Orker du så anmeld og, bare fortell det så nøyaktig du husker, så klarer politi og avgjøre hva som er voldtekt og ikke. Anonymous poster hash: 0f291...9de
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mai 2014 #24 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!! Uff
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #25 Skrevet 19. mai 2014 Ja, jeg mener at hun ikke har noe ansvar for voldtekten selv. INGEN jenter har det. Det er alltid den mannen som utfører voldtekten som har skyld i den, i og med at han trenger seg bokstavlig på. Det må være lov å bli drita full her i landet uten å skulle bli voldtatt av den grunn. Ærlig talt. Å være full er ikke synonymt med " værsågod , forsyn deg!" Anonymous poster hash: c4547...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå