Sint naken biltyv Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Ja, jeg mener at hun ikke har noe ansvar for voldtekten selv. INGEN jenter har det. Det er alltid den mannen som utfører voldtekten som har skyld i den, i og med at han trenger seg bokstavlig på. Det må være lov å bli drita full her i landet uten å skulle bli voldtatt av den grunn. Ærlig talt. Å være full er ikke synonymt med " værsågod , forsyn deg!" Anonymous poster hash: c4547...5f6 Men det er lite smart å være så naiv at man drikker seg for full til å ta vare på seg selv. Selvsagt er det mannen sin skyld men verden er desverre ikke slik at man kan gå rundt som man vil uten å utsette seg selv for en potensiell voldtekt. Det har vært så mye om voldtekter i media nå at det normale jenter med respekt for seg selv drar hjem når de innser at de er for fulle. Å bli på en fest ute av stand til å ta vare på seg selv er desverre i disse dager en dårlig ide og det er bedre å lære barna det isteden for å si som dere at det er mannen sin skyld og bare hver drita på fest du.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #27 Skrevet 19. mai 2014 Jeg må innrømme at denne historien skurrer litt for min del. 3 overgrep på en fest? I tillegg til en frivillig runde med sex? Høres merkelig ut. For min del høres det ut som sympatifiskning, overdramatisering og "Stakkars-meg-fakta". Voldtekt er grusomt, brutalt og en forbrytelse som burde slås strengere ned på. Men jenter som lyver om det, er også grusomt, brutalt og en forbrytelse som burde slås strengere ned på! Anonymous poster hash: 386bb...821
Hjertefru Skrevet 19. mai 2014 #28 Skrevet 19. mai 2014 Ja, jeg mener at hun ikke har noe ansvar for voldtekten selv. INGEN jenter har det. Det er alltid den mannen som utfører voldtekten som har skyld i den, i og med at han trenger seg bokstavlig på. Det må være lov å bli drita full her i landet uten å skulle bli voldtatt av den grunn. Ærlig talt. Å være full er ikke synonymt med " værsågod , forsyn deg!"Anonymous poster hash: c4547...5f6 Men det er lite smart å være så naiv at man drikker seg for full til å ta vare på seg selv. Selvsagt er det mannen sin skyld men verden er desverre ikke slik at man kan gå rundt som man vil uten å utsette seg selv for en potensiell voldtekt. Det har vært så mye om voldtekter i media nå at det normale jenter med respekt for seg selv drar hjem når de innser at de er for fulle. Å bli på en fest ute av stand til å ta vare på seg selv er desverre i disse dager en dårlig ide og det er bedre å lære barna det isteden for å si som dere at det er mannen sin skyld og bare hver drita på fest du.Jeg skjønner godt hva du mener med å ta vare på seg selv. Det lærer jeg mine jenter også. Jeg vil sammenligne det å rave rundt dritings med å la lommeboka ligge ubevoktet. Det er ingen god ide, men det er fortsatt ikke riktig å stjele lommeboka. Det at hun gikk med på sex etter den første voldtekten kan være en krisereaksjon. Reagerte likevel på mangelen din på empati overfor hi. Hvis hun har opplevd det hun sier trenger hun noen som støtter henn; regner med at hun sliter nok med tunge tanker og selvforakt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er enig i at en voldtekt aldri er kvinnens skyld (men mindre det er hun som begår den da). Men her har du gjort flere feilvurderinger, HI. Du blir igjen på festen etter å ha blitt voldtatt første gang, så har du sex med en frivillig. Så mye gikk den voldtekten inn på deg? Og så blir du voldtatt to ganger til? Anmeld saken, men jeg må ærlig innrømme at jeg må riste hardt på hodet av deg. Du har opptrådd uansvarlig. Anonymous poster hash: 888a9...955
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #30 Skrevet 19. mai 2014 Poenget hvis man sammenligner med å stjele en lommebok som ligger fremme er at når man er ute på byen er det nesten garantert at noen kommer til å ta den. Samme hvis man er drita og flørtete, selv om det ikke er greit MÅ MAN FAKTISK REGNE MED AT NOEN VIL PRØVE SEG. Sånn er virkeligheten, så kan man hyle så mye man vil etterpå om at det ikke var ens egen feil, men det skulle ikke vært lov å være så naiv som HI her. Anonymous poster hash: 982e7...53e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #31 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!! Sint naken biltyv benytter sjansen til å prøve å bryte ned folk igjen. Begynner å bli en klassiker. Synd at du fortsatt får lov å være het når eneste motiv er å slenge eder og galle. Dama er blitt voldtatt av masse menn, og du kommer med sånne kommentarer. Hvor lavt går det an å synke? Noen tar selvmord når man begynner å skjønne rekkevidden av hva som har skjedd. Håper du ikke bidrar til det denne gangen. Men ut ifra hva jeg har sett fra deg før gir du vel blanke i hvordan folk tar det du skriver... Rapporterer deg og håper du ikke får være her mer. Anonymous poster hash: 3dc67...f8e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #32 Skrevet 19. mai 2014 Du trenger ikke være itvil om at dette var voldtekt HI. Når det er sagt, så forstår jeg ikke helt hvorfor du ikke kom deg bort fra festen etter den første voldtekten? Jeg får det heller ikke til å stemme at man etter en slik hendelse orker å ha frivillig sex med nestemann......... Jeg sier ikke at du lyver, men jeg synes dette var en voldsom historie..... Anonymous poster hash: 9fa1c...6de
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #33 Skrevet 19. mai 2014 Kan admin slette innlegget? Er redd for å bli gjenkjent... Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #34 Skrevet 19. mai 2014 Det skulle du vel ha tenkt på før du opprettet tråd om dette her??? Virker som om du liker å ha sex i grunn!! Som flere skriver, skjønner ikke at du orket å ha sex etter en nesten voldtekt og så voldtekt. Henger ikke på grep! Anonymous poster hash: b4ff7...a67
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mai 2014 #35 Skrevet 19. mai 2014 En voldsom historie ja, og jeg joiner dem som har sagt at dette er voldtekt. Men jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke gikk hjem etter første voldtekt? Eller at du frivillig hadde sex ETTERPÅ voldtekten.......Skurrer litt her synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #36 Skrevet 19. mai 2014 Det skulle du vel ha tenkt på før du opprettet tråd om dette her??? Virker som om du liker å ha sex i grunn!! Som flere skriver, skjønner ikke at du orket å ha sex etter en nesten voldtekt og så voldtekt. Henger ikke på grep! Anonymous poster hash: b4ff7...a67 Ja fysj, tenk at det finnes mennesker som liker å ha sex! Men voldtekt er ikke sex, det er overgrep. Og uansett hvor dumt HI har tedd seg, så ble hun ikke voldtatt fordi hun var full, hun ble voldtatt fordi det var overgripere til stede. Motbydelige holdninger som kommer fram her, mot en dame som har blitt gruppevoldtatt. Grusomt! Og her hadde det gjort seg med litt sletting. Anonymous poster hash: df68c...8b0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #37 Skrevet 19. mai 2014 Ja, jeg liker å ha sex. Nei, jeg hadde ikke sex frivillig. Ja, jeg sa både 'nei' og jeg prøvde å dytte han bort. Jeg sparket også. Hvorfor orkee jeg i det hele tatt dette? Hvorfor i det hele tatt gradere et overgrep etter hvor mye alkohol det er i kroppen og etter hvor mye motstand jeg har gjort. Fra mitt ståsted (som offer) er dette som et angrep på meg. Og nei, jeg følte ikke at jeg ble svært såret av overgrepene, jeg følte meg tom. Jeg hadde et hull, og ble uheldigvis det hullet de mennene misbrukte. Galt, ja. Vondt, ja. Men om det gikk inn på meg med en gang, nei. Utenom angstanfall i går og i dag føler jeg meg helt fin. Og angst og depresjon er noe jeg er godt kjent med, det er ikke verre enn at jeg greier å takle det. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 19. mai 2014 #38 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor i alle dager drakk du deg drita, hvorfor var du på fest med en haug du ikke kjente og hvorfor dro du ikke etter første voldtekt?! Hvordan orket du ha sex med en annen og nyte det etter å ha bli voldtatt?? Dette er bare sinnsykt og jo, du la opp til det selv. Herregud. Men for å svare på spørsmålet ditt, begge gangene var overgrep og voldtekt!! Men det er jammen meg ikke rart sånne ekle mannegriser klarer å få voldtatt jenter når det er slike som deg på fest!! Hva faen er det som feiler deg ????? Sparker du virkelig ei som ligger nede allerede??? Du burde skamme deg for å oppføre deg sånn, virkelig!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #39 Skrevet 19. mai 2014 Og en ting til, jeg er en svært oppegående kvinne som er sikker på mitt ståsted og alt. Det har jeg blitt etter å ha vokst opp med incest og voldelige foreldre. Jeg ble voksen i tidlig alder. Overgrepene plager ikke meg mye, jeg tenker mest på andre kvinner som opplever det samme som meg. Hva om de ikke greier seg så fint som meg? Tenk litt på hvprdan den usikre 18 åringen tenker etter å ha googlet overgrep og funnet svarene her. Dere burde skamme dere, særlig biltyven. Og takk til dere som heltmodig bekjemper de styggeste av de stygge kommentarene, jeg setter pris på det. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #40 Skrevet 19. mai 2014 Og en ting til, jeg er en svært oppegående kvinne som er sikker på mitt ståsted og alt. Det har jeg blitt etter å ha vokst opp med incest og voldelige foreldre. Jeg ble voksen i tidlig alder. Overgrepene plager ikke meg mye, jeg tenker mest på andre kvinner som opplever det samme som meg. Hva om de ikke greier seg så fint som meg? Tenk litt på hvprdan den usikre 18 åringen tenker etter å ha googlet overgrep og funnet svarene her. Dere burde skamme dere, særlig biltyven. Og takk til dere som heltmodig bekjemper de styggeste av de stygge kommentarene, jeg setter pris på det. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Jeg vet hvordan det er. Jeg var på fest en gang, hadde frivillig sex med en mann, men så kom fem av vennene hans å heiv seg med på lassset mot min vilje. Jeg slo ikke, ropte ikke. Men jeg sa nei mange ganger, vil ikke, la meg være, gå bort, osv. Jeg prøvde å dytte bort og vri meg unna. Men det blir mye motstand man ikke tør å gi når det er flere som holder på, man er redd for å få juling i tilegg til selve voldtekten. Jeg hadde forøvrig frivillig sex dagen etterpå, fordi det tok tid før ettervirkningene sank inn! Jeg føler meget med deg HI. Det var dumt å bli så fulll, men vi er mange som har vært så dumme, meget mange, men heldigvis for en hel del så slapp de å oppdage akkurat hvor dumt det kan være. Det er likevel ikke greit å voldta noen uansett hvor full man er, så jeg synes ikke ansvaret ligger på oss damer ! Anonymous poster hash: 8deb2...eef
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #41 Skrevet 19. mai 2014 Og en ting til, jeg er en svært oppegående kvinne som er sikker på mitt ståsted og alt. Det har jeg blitt etter å ha vokst opp med incest og voldelige foreldre. Jeg ble voksen i tidlig alder. Overgrepene plager ikke meg mye, jeg tenker mest på andre kvinner som opplever det samme som meg. Hva om de ikke greier seg så fint som meg? Tenk litt på hvprdan den usikre 18 åringen tenker etter å ha googlet overgrep og funnet svarene her. Dere burde skamme dere, særlig biltyven. Og takk til dere som heltmodig bekjemper de styggeste av de stygge kommentarene, jeg setter pris på det. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Akkurat. Så du blir voldtatt tre ganger på fest, i tillegg til incest hjemmefra OG voldelige foreldre. Du fremstår som en person som foretrekker å bo i offerboksen. Det er synd på deg, men samtidig skal du beundres fordi du er så sterk. Slik føler jeg at du ser deg selv. Og ja. Historien skurrer! Anonymous poster hash: 386bb...821
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #42 Skrevet 19. mai 2014 Dette er bare teit. Jeg har aldri sagt at det er synd på meg, jeg synes ikke disse overgrepene plager meg så mye. Derfor var jeg også litt usikker på om det var overgrep. Jeg har vært i offerboksen lenge nok, jeg er ferdig med det. Og ja, jeg er en sterk kvinne. Si meg, hadde du greid å stå oppreist etter å ha gått i mine sko i barndommen? Hadde du greid å få deg en godt betalt jobb og holde på den lenge? Greid å få barn som har det bra? Bygge opp selvtilliten etter alt dette, bli en selvstendig alenemor? Hvorfor jeg ikke kom meg bort fra festen, det aner jeg ikke. Har tenkt at det var fordi a) jeg var svært full eller overgrepene var ikke sååå voldsomme at jeg ble fysisk skadet av de. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mai 2014 #43 Skrevet 19. mai 2014 Dette er bare teit. Jeg har aldri sagt at det er synd på meg, jeg synes ikke disse overgrepene plager meg så mye. Derfor var jeg også litt usikker på om det var overgrep. Jeg har vært i offerboksen lenge nok, jeg er ferdig med det. Og ja, jeg er en sterk kvinne. Si meg, hadde du greid å stå oppreist etter å ha gått i mine sko i barndommen? Hadde du greid å få deg en godt betalt jobb og holde på den lenge? Greid å få barn som har det bra? Bygge opp selvtilliten etter alt dette, bli en selvstendig alenemor? Hvorfor jeg ikke kom meg bort fra festen, det aner jeg ikke. Har tenkt at det var fordi a) jeg var svært full eller overgrepene var ikke sååå voldsomme at jeg ble fysisk skadet av de. Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Det virker som om du ikke skiller helt mellom virkeligheten og din egen livserfaring (fra barndommen). Det er ikke normalt og greit av menn å ta seg til rette på den måten du har beskrevet. Det må være noen meget spesille og følelsesmessig avstumpede mannfolk du har vært på fest med. For slikt er IKKE naturlig å gjøre. Og at de var så mange som syns det var greit å voldta damer, sier også litt om klientellet. At de ikke var voldsomme har egentlig ingenting med saken å si. Du sa nei, og prøvde å sparke. DER burde de ha stoppet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #44 Skrevet 19. mai 2014 Jøss.. mangler litt ord jeg. Er det virkelig mulig? Mener ikke at de har lov til å voldta deg, men så mange hendelser på en fest.. Du må jo ha lagt litt opp til det selv. Anonymous poster hash: 6c5eb...0a1
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #45 Skrevet 19. mai 2014 Kan admin slette dette? Vær så snill! Hvordan får man innlegget slettet? Anonymous poster hash: 0cd6a...09d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #46 Skrevet 19. mai 2014 Kan admin slette dette? Vær så snill! Hvordan får man innlegget slettet? Anonymous poster hash: 0cd6a...09d Admin sletter ikke innlegg. Har vært flere som har skrevet innlegg, angret seg og vil ha det slettet, men i følge reglene her på forumet så får man ikke slettet innleggene sine. Anonymous poster hash: 99272...dde
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #47 Skrevet 19. mai 2014 Faktisk litt enig med sint naken biltyv sin første kommentar. Og det kan jeg si fordi jeg selv har opplevd noe lignende HI opplevde for mange år siden og selvfølgelig var det ikke min skyld men mitt alkoholinntak, hvem jeg var med og hvordan jeg oppførte meg var nok grunnen til at det skjedde med meg og ikke ei annen der.... Anonymous poster hash: 19e57...91a
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 19. mai 2014 #48 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Har rapportert tråden, håper den stenges før dette eskalerer ifht skyldfordeling på en person som ikke bør dyttes i en alt for negativ retning etter slike opplevelser, uansett om hun sier at det går bra med henne for øyeblikket. Endret 19. mai 2014 av MiffaBlir3Barnsmor
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mai 2014 #49 Skrevet 19. mai 2014 Så vi har altså kommet dithen at man kan _forvente_ å bli voldtatt? At det er noe man bare må "regne med" hvis man oppfører seg litt dumt? Det vil si at det er fritt frem for mannfolk å ta for seg som de vil så lenge en jente er full nok eller lettkledd nok? Lærer dere virkelig sønnene deres at det er ok å tvinge seg på en drita dame? Og jentene deres at de bare må kunne forvente å bli voldtatt hvis de en gang i livet skulle få i seg litt for mye alkohol? Virkelig? Fy faen, for en jævlig verden vi lever i. Skam dere! Det er ALDRIALDRIALDRI greit å tvinge seg på noen, UANSETT! Selvsagt er det dumt å bli så drita at man ikke kan gjøre rede for seg eller ta vare på seg selv, men det gir allikevel ingen fripass til å tiltvinge seg sex med en! Hva slags verdier er det å lære dagens oppvoksende menn og kvinner? Skulle tro det var Saudi Arabia vi snakket om.. Er det virkelig sånn vi skal ha det? Er det det dere forteller deres døtre når de kommer hjem fra en fest og forteller at de ble voldtatt- at de kan skylde seg sjøl fordi de drakk for mye? *River meg i håret*. Slikt som dette gjør meg bare rasende og livredd. Kjære HI- dette var voldtekt. Og ja, du gjorde kanskje noe dumt, men dette er IKKE din skyld!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mai 2014 #50 Skrevet 19. mai 2014 Så vi har altså kommet dithen at man kan _forvente_ å bli voldtatt? At det er noe man bare må "regne med" hvis man oppfører seg litt dumt? Det vil si at det er fritt frem for mannfolk å ta for seg som de vil så lenge en jente er full nok eller lettkledd nok? Lærer dere virkelig sønnene deres at det er ok å tvinge seg på en drita dame? Og jentene deres at de bare må kunne forvente å bli voldtatt hvis de en gang i livet skulle få i seg litt for mye alkohol? Virkelig? Fy faen, for en jævlig verden vi lever i. Skam dere! Det er ALDRIALDRIALDRI greit å tvinge seg på noen, UANSETT! Selvsagt er det dumt å bli så drita at man ikke kan gjøre rede for seg eller ta vare på seg selv, men det gir allikevel ingen fripass til å tiltvinge seg sex med en! Hva slags verdier er det å lære dagens oppvoksende menn og kvinner? Skulle tro det var Saudi Arabia vi snakket om.. Er det virkelig sånn vi skal ha det? Er det det dere forteller deres døtre når de kommer hjem fra en fest og forteller at de ble voldtatt- at de kan skylde seg sjøl fordi de drakk for mye? *River meg i håret*. Slikt som dette gjør meg bare rasende og livredd. Kjære HI- dette var voldtekt. Og ja, du gjorde kanskje noe dumt, men dette er IKKE din skyld! Offeret her er absolutt ikke den skyldige, det er det aldri! Likevel - selv om det høres sykt ut, så MÅ man være obs på hvilke signaler og hvilken oppførsel man viser andre rundt seg. Det er aldri noens rett til å ta andre med makt, men nå er det engang slik at det finnes nok av menn som ikke respekterer kvinner og som mistolker deres signaler. Vi er veldig opplyste angående dette, og vi vet godt at det skjer så altfor ofte. Derfor skal jeg lære mine jenter at både kleskode, oppførsel og alkoholkonsum isammen kan være SVÆRT uheldig for dem! De MÅ tenke seg om både en og to ganger! Jeg skulle ønske verden ikke var så kynisk og ond, men slik er det nå engang uansett om vi liker det eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå