Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #26 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig? Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0
Novemberdama Skrevet 2. mai 2014 #28 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig? Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #29 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig? Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales! Se nøye på visningsnavnet til den du kritiserer. Ellers: Vi bor i Norge, og i Norge uttales det faktisk Billig. Man har ikke de samme ordlydene som f.eks i USA. Anonymous poster hash: 28e91...3a0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #30 Skrevet 2. mai 2014 På "min" dialekt uttales billig som billi, og Billie uttaler vi uten tjukk l med mindre vi snakker engelsk. Siden jeg er fra England blir det som regel med tjukk l for min del, men er nok ikke alle som kommer til å koble den. Anonymous poster hash: 2b447...e02
Katteskinnet Skrevet 2. mai 2014 #31 Skrevet 2. mai 2014 Syns generelt at navn som kun fungerer på engelsk er skikkelig pinlig i Norge.
Novemberdama Skrevet 2. mai 2014 #32 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig? Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales! Se nøye på visningsnavnet til den du kritiserer. Ellers: Vi bor i Norge, og i Norge uttales det faktisk Billig. Man har ikke de samme ordlydene som f.eks i USA. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #33 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig?Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales! Se nøye på visningsnavnet til den du kritiserer. Ellers: Vi bor i Norge, og i Norge uttales det faktisk Billig. Man har ikke de samme ordlydene som f.eks i USA. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Har du mensen eller? Anonymous poster hash: 3461a...544
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #34 Skrevet 2. mai 2014 Datteren til Anette Bøe, tidligere skiløper heter også Billie. Henriette Steenstrup's sønn heter vel Billy - men litt merkelig navn i Norge blir det, synes jeg Anonymous poster hash: f53a2...f37
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #35 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig? Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales! Se nøye på visningsnavnet til den du kritiserer. Ellers: Vi bor i Norge, og i Norge uttales det faktisk Billig. Man har ikke de samme ordlydene som f.eks i USA. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Hun er fra Tyrkia. Det er derfor veldig frekt å kritisere norsken hennes. Billig og Billie uttales begge deler Billi på min dialekt. Er ikke kort av den grunn. Heter barnet ditt det samme siden du strør rundt deg med barnslige kommentarer? Anonymous poster hash: 28e91...3a0
Katteskinnet Skrevet 2. mai 2014 #36 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Hm... Du er klar over at G'en blir stum for de aller fleste eller?
Novemberdama Skrevet 2. mai 2014 #37 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff...Tror du virkelig det uttales som billig?Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales! Se nøye på visningsnavnet til den du kritiserer. Ellers: Vi bor i Norge, og i Norge uttales det faktisk Billig. Man har ikke de samme ordlydene som f.eks i USA. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Har du mensen eller? Anonymous poster hash: 3461a...544 Må man ha mensen for å vite hvordan man uttaler Billie? Herregud så mange dumme mennesker det var inne her i dag! Har det vær vårslepp på Idioten?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #38 Skrevet 2. mai 2014 Ikke akkurat min smak, uttales det som billig da? Huff... Tror du virkelig det uttales som billig?Jeeezzzzz, er du 80 år gammel eller bor du laaangt under en stein? Idiot. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Haha, hvem er idioten? Man er ikke særlig oppegående dersom man ikke vet hvordan Billie uttales! Se nøye på visningsnavnet til den du kritiserer. Ellers: Vi bor i Norge, og i Norge uttales det faktisk Billig. Man har ikke de samme ordlydene som f.eks i USA. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Ok, hun skjønner vel at billie ikke uttalelser billiG, men man får helt klart assosiasjoner til billig som mange uttaler billi her i Norge. Hvem er idiotien her? Anonymous poster hash: 03300...5da
Novemberdama Skrevet 2. mai 2014 #40 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Hm... Du er klar over at G'en blir stum for de aller fleste eller? Haha, ja og poenget var vel også at Billie derfor umulig kan uttales billig som den jeg siterer sier! Er det virkelig mulig?
Katteskinnet Skrevet 2. mai 2014 #41 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Hm... Du er klar over at G'en blir stum for de aller fleste eller? Haha, ja og poenget var vel også at Billie derfor umulig kan uttales billig som den jeg siterer sier! Er det virkelig mulig? Poenget mitt var at Billie og Billi(g) derfor uttales likt siden vi oppholder oss i Norge, og ikke England...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #42 Skrevet 2. mai 2014 Jeg syntes navner er kult, fint og uvanlig - akkurat slik jeg liker det. Og jeg har aldri tenkt på at navnet Billie og ordet billig ligner for navnet uttales HELT forskjellig enn billig. Herregud er det mulig. Og når man først skal snakke om mobbing, så er det litt ironisk at dere snakker om det i samme setning som dere sier at navnet er det styggeste dere har hørt. Men nå bor både jeg og Tone i Oslo da, så kan hende at dere der ute på bygda fortsatt kaller ungene deres for Anette og Anders. Anonymous poster hash: 3b8a5...822
Novemberdama Skrevet 2. mai 2014 #43 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Hm... Du er klar over at G'en blir stum for de aller fleste eller? Haha, ja og poenget var vel også at Billie derfor umulig kan uttales billig som den jeg siterer sier! Er det virkelig mulig? Poenget mitt var at Billie og Billi(g) derfor uttales likt siden vi oppholder oss i Norge, og ikke England... Hvilken dialekt har man dersom man påstår at uttalen av navnet Billie og billig er helt lik? Det lurer jeg veldig på! Er spent på svar på den!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #44 Skrevet 2. mai 2014 Flott å se at vi er flere som tør å gi barna våre de navnene vi selv synes er pene. Hva enkelte dib damer (ola dunk)mener bryr vi oss fint lite om. Alt snakk om mobbing pga navn er vissvass! Men klart, vokser man opp blant mindre iintelligene voksenpersoner som har for vane å kritisere alt og alle, kan det være en fare for at barna deres blir mobbere. Anonymous poster hash: a99a7...5e1
Novemberdama Skrevet 2. mai 2014 #45 Skrevet 2. mai 2014 Flott å se at vi er flere som tør å gi barna våre de navnene vi selv synes er pene. Hva enkelte dib damer (ola dunk)mener bryr vi oss fint lite om. Alt snakk om mobbing pga navn er vissvass! Men klart, vokser man opp blant mindre iintelligene voksenpersoner som har for vane å kritisere alt og alle, kan det være en fare for at barna deres blir mobbere. Anonymous poster hash: a99a7...5e1 Om man i tillegg vokser opp i ei bygd i ingenmannsland hvor de ikke klarer å uttale Billie (utenat det blir uttalt likt som billig) er det ihvertfall ikke håp! Herregud for et nisseland!
Chl85 Skrevet 2. mai 2014 #46 Skrevet 2. mai 2014 Syns navnet var drit kult jeg Ikke så sukkersøtt som jeg føler mange andre kjendiser kan finne på å velge Navnet skjemmer ingen
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #47 Skrevet 2. mai 2014 Flott å se at vi er flere som tør å gi barna våre de navnene vi selv synes er pene. Hva enkelte dib damer (ola dunk)mener bryr vi oss fint lite om. Alt snakk om mobbing pga navn er vissvass! Men klart, vokser man opp blant mindre iintelligene voksenpersoner som har for vane å kritisere alt og alle, kan det være en fare for at barna deres blir mobbere. Anonymous poster hash: a99a7...5e1 Om man i tillegg vokser opp i ei bygd i ingenmannsland hvor de ikke klarer å uttale Billie (utenat det blir uttalt likt som billig) er det ihvertfall ikke håp! Herregud for et nisseland! Tragisk at du sitter og snakker med deg selv. Anonymous poster hash: 28e91...3a0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #48 Skrevet 2. mai 2014 Flott å se at vi er flere som tør å gi barna våre de navnene vi selv synes er pene. Hva enkelte dib damer (ola dunk)mener bryr vi oss fint lite om. Alt snakk om mobbing pga navn er vissvass! Men klart, vokser man opp blant mindre iintelligene voksenpersoner som har for vane å kritisere alt og alle, kan det være en fare for at barna deres blir mobbere. Anonymous poster hash: a99a7...5e1 Om man i tillegg vokser opp i ei bygd i ingenmannsland hvor de ikke klarer å uttale Billie (utenat det blir uttalt likt som billig) er det ihvertfall ikke håp! Herregud for et nisseland! Tragisk at du sitter og snakker med deg selv. Anonymous poster hash: 28e91...3a0 Her er min anonym kode, så nei, jeg snakket ikke til meg selv! Anonymous poster hash: 2bbb5...3c6
Katteskinnet Skrevet 2. mai 2014 #49 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor skal jeg se på visningsnavnet? Billie er et ganske så vanlig navn i store deler av verden, og om man ikke vet hvordan det uttales så kan man undersøke det før man kritiserer! At du er så kort at du sier Billie uttales billig i norge viser bare hvor stupid DU er, ie blir altså g i hodet ditt! Hm... Du er klar over at G'en blir stum for de aller fleste eller? Haha, ja og poenget var vel også at Billie derfor umulig kan uttales billig som den jeg siterer sier! Er det virkelig mulig? Poenget mitt var at Billie og Billi(g) derfor uttales likt siden vi oppholder oss i Norge, og ikke England... Hvilken dialekt har man dersom man påstår at uttalen av navnet Billie og billig er helt lik? Det lurer jeg veldig på! Er spent på svar på den! Jeg er født i Telemark, bor nå i Oslo, men har bodd mange steder på strekningen Telemark-Oslo. Har aldri hørt noen si hverken BiLLie eller BilliG. Men det er vel bedre for deg å bare sitte der og slenge dritt om de som syns dette er et merkelig navn i Norge.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #50 Skrevet 2. mai 2014 Billie har trykk på b-en: Billie, mens billig/billi (som noen uttaler det) har trykk på i-en: billi(g) - eller en slags lang i. Ulikt tonefall på ordet billig og navnet Billie. Jeg kan ikke forestille meg at noen ville uttale Billie som billi(g). Ikke et navn jeg ville valgt, men å påstå at det ville uttales som billi(g) blir bare dumt. Da følger man ikke mye med i timen, for å si det slik. Og by the way - Tyrkisk pepper er da norsk? I alle fall født i Norge? Anonymous poster hash: 73568...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå