Gå til innhold

Nyeste bilde til Fotballfrue på instagram..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er 10 åringen din stor. FF ser ut som ei dame. Ei tynn ei men like fult , ei dame og ikke ei jente på 10 år. Jeg er 170 og veier 55. Men passer likevel i klær i str 14 år. Ser ikke ut som ei fjortis i kroppen men ei dame i slutten av tredveåra. Datteren til veninnen min er 12 og bruker større str enn meg. Det sier vel mer om henne enn meg? Utviklingen er syk, jentene blir jo større og større. Som oftest når jeg passerer 4 tenåringer på 15 år har jeg slankere og flottere kropp enn 2-3 av dem selv som 37 åring og 3 barns mor.... Kan bli sykt andre veien og og akseptet for å øke og øke i fedme. Våre foreldre var ikke så feite som unge. Opp av sofaen og vekk m snop og brus bortsett fra helf og ferier..Anonymous poster hash: 1a751...526

Men du er da ikke superslank. Du er jo helt normalvektig. Get a grip!

Anonymous poster hash: 87040...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det sier så mye om fete tenåringer da..... Siden jeg faktisk er normal og ikke engang går under tynn.Når de er tykkere og mer utrent enn ei gammal ei på 37år. Og nei 33 kg på 150 høy er ikke mye men så er ikke FF 150 heller så ikke da sammenlign henne med en 10 åring.

Anonymous poster hash: 1a751...526

Skrevet

Ja det sier så mye om fete tenåringer da..... Siden jeg faktisk er normal og ikke engang går under tynn.Når de er tykkere og mer utrent enn ei gammal ei på 37år. Og nei 33 kg på 150 høy er ikke mye men så er ikke FF 150 heller så ikke da sammenlign henne med en 10 åring.

Anonymous poster hash: 1a751...526

Tja, hva er mest urovekkende. At jeg sammenligner henne med en 10 åring eller at personen som driver Norges største fitnessblogg (i følge media) har overarmer som min undervektige 10 åring?

Anonymous poster hash: a9d55...49a

Skrevet

Dere misforstår...! Ikke noe galt med å være tynn!! Men hun overtrener og lever på lavkarbo! Ikke noe godt forbilde.. Trener man og spiser sunt, og er tynn er det da ikke noe problem! Problemet er fokuset på all treningen og et (etter min mening ekstremt) kosthold som ikke burde være så strikt når man allerede er skinn og bein...

Anonymous poster hash: a680e...6ae

ser ikke noe galt i lavkarbo.

Anonymous poster hash: 59295...724

Skrevet

Dere misforstår...! Ikke noe galt med å være tynn!! Men hun overtrener og lever på lavkarbo! Ikke noe godt forbilde.. Trener man og spiser sunt, og er tynn er det da ikke noe problem! Problemet er fokuset på all treningen og et (etter min mening ekstremt) kosthold som ikke burde være så strikt når man allerede er skinn og bein...

Anonymous poster hash: a680e...6ae

ser ikke noe galt i lavkarbo.

Anonymous poster hash: 59295...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...