Gå til innhold

Nyeste bilde til Fotballfrue på instagram..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden ble ikke startet pga misunnelse, langt ifra! Det er bare veldig trist egentlig... Flott å være slank, men dette er ikke slank.. Dette er sykt...

Jeg har slitt med spiseforsryrrelser hele mitt voksne liv, og mistet morsmelken pga lav fettprosent.

Tviler sterkt på at hun ammer barnet, så det kan man ikke skylde på.

Jeg vet av erfaring at man mister melken når man er så radmager...

Jeg er frisk etter mange års behandling, og det er veldig trist at dette fremstilles som en frisk kropp og noe for nybakte mødre å trakte etter...

Men som meg selv er jo den syke den siste til å innse dette...

Sier ikke at hun er anorektiker, men jeg er overbevist om at hun har ortoreksi..

Trist at slike bilder blir publisert!

Anonymous poster hash: a680e...6ae

Hun skrev i alle fall nettopp på bloggen at hun fullammer.

Anonymous poster hash: 06f92...267

Hun har tidligere skrevet at fotballfruemannen gir flaske. Så at hun fullammer stemmer ikke

Anonymous poster hash: 54343...63c

Og hun har også skrevet at hun pumper og gir på flaske....

Anonymous poster hash: a512a...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden ble ikke startet pga misunnelse, langt ifra! Det er bare veldig trist egentlig... Flott å være slank, men dette er ikke slank.. Dette er sykt...

Jeg har slitt med spiseforsryrrelser hele mitt voksne liv, og mistet morsmelken pga lav fettprosent.

Jeg er frisk etter mange års behandling, og det er veldig trist at dette fremstilles som en frisk kropp og noe for nybakte mødre å trakte etter...

Sier ikke at hun er anorektiker, men jeg er overbevist om at hun har ortoreksi..

Hun har tidligere skrevet at fotballfruemannen gir flaske. Så at hun fullammer stemmer ikke

Du har sikkert hørt om å pumpe seg sånn at andre kan mate også?

Har du for vane å tro at alle lyver?

Anonymous poster hash: f6e93...e4b

Skrevet

Her var hun faktisk kjempepen, men selvfølgelig altfor, altfor tynn :-( Stakkars, hun må vel ha et vektproblem, om det kommer av amming eller matvaner... 

Anonymous poster hash: 557e9...3eb
Skrevet

Denne dama er fullstendig klar over at hun er ekstremt tynn, og hun digger det. Det vi andre kaller spiseforstyrret, kaller hun stålkontroll.

Det første jeg tenker på når jeg ser bildet, er "stakkars". Ser jeg nærmere på bildet, ser jeg at det kunne vært en pen dame der, om hun hadde blitt frisk.

Anonymous poster hash: bde1e...83b

Skrevet

Hun skrev nettopp at ungen får morsmelk 5 ganger i døgnet, og at hun fullammer. Hun har vel også skrevet tidligere at hun ikke er noe glad i å amme offentlig så hun pumper og gir flaske jevnlig.. 

Hun har skrevet at det ikke er noe problem å trene mye samtidig som man fullammer så lenge man får i seg nok energi, men når jeg ser dette bildet tviler jeg på at hun klarer spise nok, hun er litt for mager synes jeg. Likevel er det ikke alle som mister melken selv om de er magre altså, noen gjør det kanskje, men ikke alle.

Har selv en venninne som blir radmager når hun ammer, hun spiser virkelig som en hest men ungene hennes har suget all næring ut av henne tror jeg. Hun er vanligvis en normal str 36, litt "petit", men ikke anorektisk og mager på noen som helst måte, bare naturlig slank. Men når hun har ammet har hun blitt helt radmager, og kjempefortvilet over det selv. Det er ikke pent når voksne damer må ned i str 32 i klær, min venninne trivdes ihvertfall veldig dårlig med å ha kropp som en hengslete 14-åring. Men min venninne gikk opp igjen i vekt når hun sluttet amme, får håpe det samme skjer med fotballfrue...

Anonymous poster hash: 71f54...961

Skrevet

Jeg er på Instagram, fersk bruker. Hvordan finner jeg frem til bildet?

Anonymous poster hash: 553d5...1b6
Skrevet

Synest bildene faktisk var ganske sexy! Men hun er kansje litt tynn :)

Anonymous poster hash: 44498...168

Skrevet

Ja, hun er tynn. Men jeg synes ikke hun ser syk ut. Det er jo ikke slik at knoklene vises. Bildene var kjempefine.

Skrevet

Ja, hun er tynn. Men jeg synes ikke hun ser syk ut. Det er jo ikke slik at knoklene vises. Bildene var kjempefine.

Ser ikke knoklene? Se på se det såkalte godt trente skulderpartiet hennes, knoklene står ut av skulderen. Sykt, bare sykt. Enda sykere at hun synes det er kule bilder. Vil tro de blir retusjert og fylt litt ut før de kommer i bladet. 

Anonymous poster hash: 08f43...7f7

Skrevet

Utrolig kul frisyre! Hun ser smashing ut, men litt i tynneste laget.

Anonymous poster hash: 163e7...ff1
Skrevet

Jeg syns bildet var skikkelig kult. Veldig pen i ansiktet. Men kroppen er veldig tynn. Skule ønske hun hadde hatt litt mer muskler i armene, da hadde hun vært mye flottere.

Anonymous poster hash: 09eea...79b

Skrevet

Jeg håper noen i hennes nærhet tar tak i hennes problemer snart og prøver å hjelpe henne. Hun er nok ikke frisk. Att ikke hennes mor reagerer på den sykligt lave vekten. Stakkars jente!

Anonymous poster hash: fb2a1...a82

Skrevet

Jeg håper noen i hennes nærhet tar tak i hennes problemer snart og prøver å hjelpe henne. Hun er nok ikke frisk. Att ikke hennes mor reagerer på den sykligt lave vekten. Stakkars jente!

Anonymous poster hash: fb2a1...a82

Hehe, mammaen hennes er kjempestolt og synes hun er veldig fin. Var jo mammaen hennes som kom med forslaget om å legge ut det berømte 4-dager-etter-fødselen bildet på instagram....

Anonymous poster hash: 71f54...961

Skrevet

Tynn? Ja. Anorektisk? Nei.

Sikker på at mange her kunne tenkt seg å være litt som henne ;)

Anonymous poster hash: d8a3c...4a7
Skrevet

Syns hun var fantastisk pen på det bildet. Rocka og kul og ikke det vanlige snill-pike-pene hun pleier å style seg som.

Ja huner tynn der men jeg var også radmager da jeg ammet.. Og jeg spiste masse!

Skrevet

Syns hu er kliss lik som før jeg! Og hvorfor folk bryr seg skjønner jeg ikke.. Håper ikke folk går rundt å ser på andre på den måten! Da får nok jeg en del rare blikk! Uff...

Skrevet

Oi, hun er for tynn. Jeg har selv vært for tynn en periode så jeg vet hva jeg snakker om. Når man trener og særlig i kombinasjon trening og amming krever kroppen mye energi, det får man fra fett, proteiner og karbohydrater, og hvis man er tynn fra før må man faktisk legge seg i selene for å greie å få i seg nok mat i en travel hverdag. Man bør selvsag velge det sunne, men lavkarbo ol er for snevert når kroppen er i unntakstilstand og skal komme seg etter et svangerskap og nære et barn som vokser.

Anonymous poster hash: 3c430...358

Skrevet

Dette er da virkelig ikke en kropp å trakte etter!!! Gi mannfolk valget mellom en avmagret kropp og en sunn, slank jente med former.. 99% hadde valgt det siste...

Jeg er lei meg for at jeg har kastet bort så mange år av mitt eget liv på å trakte etter en slik kropp... Glad jeg endelig er frisk og kan se at dette hverken er pent, normalt eller sunt!

Hi

Skrevet

Dette er da virkelig ikke en kropp å trakte etter!!! Gi mannfolk valget mellom en avmagret kropp og en sunn, slank jente med former.. 99% hadde valgt det siste...

Jeg er lei meg for at jeg har kastet bort så mange år av mitt eget liv på å trakte etter en slik kropp... Glad jeg endelig er frisk og kan se at dette hverken er pent, normalt eller sunt!

HiAnonymous poster hash: a680e...6ae

Uenig med deg - synes dette er en kropp å trakte etter, og tror absolutt de fleste menn ville foretrukket en slik kropp!

Anonymous poster hash: acf75...399

Skrevet

Jeg heier på fotballfrue, liker at ho står på mot janteloven, men reagerte også på disse bilda :(

Ble trist på hennes vegne, håper det er ammingen og at det blir bedre etter ammingen slutter å stjele energi.

Anonymous poster hash: 8b613...27c

Skrevet

Uenig med deg - synes dette er en kropp å trakte etter, og tror absolutt de fleste menn ville foretrukket en slik kropp!

Da tror du feil. Det er haugevis av undersøkelser som viser at mannfolk flest foretrekker en normal sunn kropp med litt kjøtt på bena.

Anonymous poster hash: 088d5...176

Skrevet

Jeg tenker at man er for tynn når det gjør at man ser ut som man er 15-20 år eldre enn det man faktisk er. Hendene ser ut til å tilhøre en dame på 60.

Synd det er sånne som henne som blir forbilder for unge jenter!

Skrevet

Da tror du feil. Det er haugevis av undersøkelser som viser at mannfolk flest foretrekker en normal sunn kropp med litt kjøtt på bena.

Anonymous poster hash: 088d5...176

De aller fleste menn foretrekker damer som ser sunne og friske ut. DET gjør ikke fotballfrue! 

Herlighet for et forstyrret syn mange har på hvordan kvinnekroppen skal se ut. Det er synd på fotballfrue som sliter med spiseforstyrrelse, og det er faktisk ganske synd på de som tror at menn liker avmagrede pinnedyr.

Anonymous poster hash: bde1e...83b

Skrevet

Jeg tror ikke hun er spiseforstyrret, men at hun har et ekstremt behov for og få sin (nesten daglige) treningsrunde, på grensen til manisk! Hun spiser jo, men hun burde nok økt opp de derre carbsene ja, alt for radmager! Det værste er fjotten av en mann hun har, som påstår at hun er normalvektig og at Beyonce er feit!! Ikke rart man får komplekser da!

Anonymous poster hash: 88a36...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...