Gå til innhold

Nyeste bilde til Fotballfrue på instagram..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er da virkelig ikke en kropp å trakte etter!!! Gi mannfolk valget mellom en avmagret kropp og en sunn, slank jente med former.. 99% hadde valgt det siste...

Jeg er lei meg for at jeg har kastet bort så mange år av mitt eget liv på å trakte etter en slik kropp... Glad jeg endelig er frisk og kan se at dette hverken er pent, normalt eller sunt!

Hi

Anonymous poster hash: a680e...6ae

Personlighet komme før kropp, faktisk ;) utstråling har så masse meir å sei enn om personen er slank, normal, shubby, overvektig..

Personlig meine eg uansett ikkje at ho er avmagra, men veldig trent. En person som tar vare på kroppen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ho ser bra ut. Men kunne gjerne lagt på seg ca 5 kg.

Skrevet

Dette er da virkelig ikke en kropp å trakte etter!!! Gi mannfolk valget mellom en avmagret kropp og en sunn, slank jente med former.. 99% hadde valgt det siste...

Jeg er lei meg for at jeg har kastet bort så mange år av mitt eget liv på å trakte etter en slik kropp... Glad jeg endelig er frisk og kan se at dette hverken er pent, normalt eller sunt!

Hi

Personlighet komme før kropp, faktisk ;) utstråling har så masse meir å sei enn om personen er slank, normal, shubby, overvektig..

Personlig meine eg uansett ikkje at ho er avmagra, men veldig trent. En person som tar vare på kroppen sin.

Hun har jo ingen muskler. Ser ikke trent ut i det hele tatt

Anonymous poster hash: 54343...63c

Skrevet

Jeg synes det er veldig synd at normalkroppen har blitt lett overvektig og at plus modeller i str 44-46 applauderes mens modeller som er litt tynne hetses. Det er faktisk mye sunnere å være litt for tynn enn litt for tykk.

Fruen er litt mager, men jeg synes ikke hun ser syk ut i det hele tatt, bare litt mer "petit" enn normalen.

Anonymous poster hash: 71f54...961
Skrevet

Hvis FF skulle blitt alvorlig syk nå, hvor mye hadde kroppen hennes hatt å tære på? Ca ingenting?

La oss nå håpe at det ikke skjer, men dette er ingen sunn kropp.

Anonymous poster hash: 87040...96e

Skrevet

Du

Hi

På det bilde kjem kanskje ikkje musklane så godt fram og armane ser tynne ut. Men på generelt grunnlag så er ho ikkje for tynn. Lite fett og trent kropp.

Skrevet

Hvis FF skulle blitt alvorlig syk nå, hvor mye hadde kroppen hennes hatt å tære på? Ca ingenting?

La oss nå håpe at det ikke skjer, men dette er ingen sunn kropp.

Anonymous poster hash: 87040...96e

Vi lever i 2014, veldig sjelden en kropp trenger noe å tære på. 

Joda, kroppen vår er laget slik at den lagrer til dårlig perioder med lite mat, men slike dårlige perioder er det vel snart flere hundre år siden vi opplevde i dette landet. Vi behøver ikke fettlagre til dårlige perioder lenger.

Blir du så syk at du blir avmagret får du resept på næringsdrikker eller i verste fall næring intravenøst, men det er heldigvis sjelden folk flest blir noe særlig sykere enn en uskyldig infeksjon og selv fruen tåler to dager uten mat pga en omgangssyke altså...

Skrevet

Du

Hi

På det bilde kjem kanskje ikkje musklane så godt fram og armane ser tynne ut. Men på generelt grunnlag så er ho ikkje for tynn. Lite fett og trent kropp.

Jeg vil si at når man ser ribbeina og ikke har noen muskler, når hendene ser ut som hendene til min mormor på 90 år og puppene nesten har blitt borte så er man alt for tynn og ser ikke særlig trent ut.

Mulig det bare er meg, men jeg synes det er skremmende at en ung dame som nesten ser ut som en krigsfange ikke blir sett på som for tynn. Mener ikke at man skal være overvektig eller lubben, men utstikkende bein og hode på en pinne er ikke normalvektig.

Hadde hun vært slik fra naturen sin side skulle jeg ikke sagt noe, men dette er noe hun aktivt har gått inn for og det er bare trist at man velger å nærmest sulte og trene seg ihjel når man ammer og har liten baby.

Se på feks. Therese Johaug. DER har man normalvektig dame som er godt trent, med muskler og som ser sunn ut.

Skrevet

Du

Hi

Jeg vil si at når man ser ribbeina og ikke har noen muskler, når hendene ser ut som hendene til min mormor på 90 år og puppene nesten har blitt borte så er man alt for tynn og ser ikke særlig trent ut.

Mulig det bare er meg, men jeg synes det er skremmende at en ung dame som nesten ser ut som en krigsfange ikke blir sett på som for tynn. Mener ikke at man skal være overvektig eller lubben, men utstikkende bein og hode på en pinne er ikke normalvektig.

Hadde hun vært slik fra naturen sin side skulle jeg ikke sagt noe, men dette er noe hun aktivt har gått inn for og det er bare trist at man velger å nærmest sulte og trene seg ihjel når man ammer og har liten baby.

Se på feks. Therese Johaug. DER har man normalvektig dame som er godt trent, med muskler og som ser sunn ut.

Ser jo at magen er full i muskla da, er jo ikkje akkurat så vanskelig å sjå.

Skjønne ikkje koffer det er så vanskelig å forstå. Alle har forskjellige kroppa, er det ikkje lov til å vere stolt over den man har, fordi den ikkje er slik den burde være? FF har lagt stor innsats i å få en trent og fit kropp og burde virkelig være stolt!

Skrevet

Hun er alt for tynn! Spagetti armer- hvem er missunnelig på noe slikt da? Stakkars kvinne. Dette er ikke bra, og bare trist hun er et forbilde for unge mennesker!!

Anonymous poster hash: 38c7c...d9a

Skrevet

Du

Hi

Ser jo at magen er full i muskla da, er jo ikkje akkurat så vanskelig å sjå.

Skjønne ikkje koffer det er så vanskelig å forstå. Alle har forskjellige kroppa, er det ikkje lov til å vere stolt over den man har, fordi den ikkje er slik den burde være? FF har lagt stor innsats i å få en trent og fit kropp og burde virkelig være stolt!

Jeg ser dessverre ingen muskler. Kun bein.

Klart hun kan være stolt, men å hylle en kropp som nærmest skriker ut sykdom synes jeg bare er trist. Dette er ikke hennes normale kropp eller den kroppen hun er født med. Hun har alltid vært tynn og jeg har sett henne med muskler. Jeg har ingen problemer med det og da var hun ei flott jente, men når hun er så mager og uten muskler som dette er verken flott eller noe å rose. Det er inspirasjon for jenter som allerede sliter med spiseforstyrrelser og det er trist at voksne mennesker ikke helt ser den.

Skrevet

Ville mye heller sett ut som henne enn å bruke str 40+....

Anonymous poster hash: 1a751...526

Skrevet

Det første jeg tenkte på når jeg så bildet var proana... ikke bra...

Skrevet

Hallo?! Str 38/40 er jo for helt normale kropper

Anonymous poster hash: 88a36...955

Skrevet

Hallo?! Str 38/40 er jo for helt normale kropper

38 er normal størrelse ja, men 42 og oppover er pluss-size.

Skrevet

Ville mye heller sett ut som henne enn å bruke str 40+....Anonymous poster hash: 1a751...526

Hallo?! Str 38/40 er jo for helt normale kropperAnonymous poster hash: 88a36...955

38 er normal størrelse ja, men 42 og oppover er pluss-size. Anonymous poster hash: 71f54...961
Ja, men her ble det skrevet fra 40 og oppover!

Skrevet

Oi hun er tynn ja. Pen, men ser kanskje litt vel tynn ut. Håper det er naturlig og ikke pga usunn livsstil. Drøyt å kalle hun stygg!

Men jeg veide selv bare 48kg fordelt på mine 168cm da eldste var 3mnd.

Ikke bra, men ikke bevisst. Gikk opp til 56 igjen innen året:)

Anonymous poster hash: 4cfd6...c42

Skrevet

Så henne i forrige uke og vil tippe hun kan fint bruke str 14 år i klær nå, hun så rent ut som et beinrangel for og si det mildt. Hun kan ikke være mye frisk, enda verre er det at hun skal være et forbilde for unge jenter :( :( :8 Blir bare trist at hvordan hun profilerer seg :(

Anonymous poster hash: 1c184...3bf
Skrevet

Ja og det er min mening. Når det er sagt er en size 34 så 38 kommer heller ikke på tale som en aktuell str noen gang... Skrev 40 for å ikke støte og være innenfor normalen. Om noen som bruker 42/44+ blir støtt vel dem om det. Det er Large og xl ( store str og overvekt.) ingenting normalt med det. Når det er sagt , 34 er min maturlige str hverken slanker meg el trener mye for å forbli der men jeg ville sliti i tiden med Marilyn Moneoe der de som kaller seg normale nå ville blitt digget. Og nei er ingen Twiggy heller er ikke sååå skrapa. Men som noen påpekte de andre bildene i serien ser ikke så ille ut. Hun er veldig tynn ja men igjen heller dette enn valker og fett omkring meg .

Skrevet

Ja og det er min mening. Når det er sagt er en size 34 så 38 kommer heller ikke på tale som en aktuell str noen gang... Skrev 40 for å ikke støte og være innenfor normalen. Om noen som bruker 42/44+ blir støtt vel dem om det. Det er Large og xl ( store str og overvekt.) ingenting normalt med det. Når det er sagt , 34 er min maturlige str hverken slanker meg el trener mye for å forbli der men jeg ville sliti i tiden med Marilyn Moneoe der de som kaller seg normale nå ville blitt digget. Og nei er ingen Twiggy heller er ikke sååå skrapa. Men som noen påpekte de andre bildene i serien ser ikke så ille ut. Hun er veldig tynn ja men igjen heller dette enn valker og fett omkring meg .

Det finnes mye fint i mellom. Man må ikke alltid leve i ytterkantene

Skrevet

Ja og det er min mening. Når det er sagt er en size 34 så 38 kommer heller ikke på tale som en aktuell str noen gang... Skrev 40 for å ikke støte og være innenfor normalen. Om noen som bruker 42/44+ blir støtt vel dem om det. Det er Large og xl ( store str og overvekt.) ingenting normalt med det. Når det er sagt , 34 er min maturlige str hverken slanker meg el trener mye for å forbli der men jeg ville sliti i tiden med Marilyn Moneoe der de som kaller seg normale nå ville blitt digget. Og nei er ingen Twiggy heller er ikke sååå skrapa. Men som noen påpekte de andre bildene i serien ser ikke så ille ut. Hun er veldig tynn ja men igjen heller dette enn valker og fett omkring meg .Anonymous poster hash: 1a751...526

Du er jo bare helt på tuppa i hodet ditt virker det som. Greit at det er din mening, og det kan ingen ta fra deg! Men man kan faktisk være fit i str 42 også. Hva tror du ikke både Beyonce og Kim Kardashian bruker i str?? Og ser du valker der?? Selv er jeg en str 38, men langt i fra stram pga veknedgang! Og det du sier, så er jeg feit fordi jeg har valker både her og der!? Jaja, lenge leve Kroppshysteriet!!!

Skrevet

Komma er en fin ting. Måtte lese innlegget to ganger for å i det hele tatt forstå hva du skrev.
Skrevet

And around and around and around we go.

Hva i helvete gjør at en skokk med dsmer sitter og rakker ned på utseendet til en annen dame på denne måten. Gang, på gang, på gang?

Anonymous poster hash: 816e4...ba9

Skrevet

Denne dama er fullstendig klar over at hun er ekstremt tynn, og hun digger det. Det vi andre kaller spiseforstyrret, kaller hun stålkontroll.

Det første jeg tenker på når jeg ser bildet, er "stakkars". Ser jeg nærmere på bildet, ser jeg at det kunne vært en pen dame der, om hun hadde blitt frisk.

Anonymous poster hash: bde1e...83b

Enig. Klart som F at hun har spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 14207...736

Skrevet

Hun har jo bare byttet en spiseforstyrrelse ut med en mer "annerkjent" spiseforstyrrelse. 

Det er jo synd på dama. Hun får så mye positiv oppmerksomhet at hun driter i det negative. Jo tynnere jo bedre! 

Hun var veldig fin på håret da... og en brunfarge jeg ikke i mine villeste drømmer kunne drømt om ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...