Gå til innhold

Nyeste bilde til Fotballfrue på instagram..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva skal man si? Sondenæring snart?

Anonymous poster hash: a680e...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, herregud så tynn hun har blitt! Jeg er ikke sjalu eller misunnelig, men hun ser dessverre ikke helt frisk ut. Trist :(

Anonymous poster hash: 54343...63c
Skrevet

Skummel navle

Anonymous poster hash: 61bc8...7e7

Skrevet

Oisann, hun er forbi tynn. Det er jo bare skjelettet med litt hud igjen jo! Hun ser ikke bra ut, bare syk.

Anonymous poster hash: 87040...96e

Skrevet

Oj, jeg liker fotballfrue jeg, men der så hun skremmende tynn ut.

Huff.

Anonymous poster hash: bdd20...e7d
Skrevet

Oi, hun er tynnere enn noen gang?! Ser ikke frisk ut i det hele tatt, huff!

Anonymous poster hash: 4e64e...9c0
Skrevet

Synes hun har sett veldig flott ut før, men nå ser hun bare alvorlig syk ut! 

Anonymous poster hash: 08f43...7f7
Skrevet

Hun er ikke frisk... Skummelt at hun er et forbilde for mange med sin #fotballfruefitmoms på Insta...

Det der er en syk kvinne, ikke fit...

Hi

Skrevet

Amming tar masse energi. Jeg var også skraptynn under ammeperioden, og det uten å ha hennes treningsregime. 

Anonymous poster hash: 8b290...f7d
Skrevet

Amming tar masse energi. Jeg var også skraptynn under ammeperioden, og det uten å ha hennes treningsregime. 

Med hennes trenningsregime burde hun kanskje sett litt mere fit ut og hatt noen muskler på kroppen? Rart å se så skrapa ut når man trener så mye som hun gjør.

Skrevet

Her synes jeg hun så innmari kul ut. Litt mer rocka og ikke så veldig pen og pyntelig.

Men ja, synes hun er veldig tynn da...

Skrevet

Med hennes trenningsregime burde hun kanskje sett litt mere fit ut og hatt noen muskler på kroppen? Rart å se så skrapa ut når man trener så mye som hun gjør.

Vet jeg ingen ting om. 

Skrevet

Ups.... ikke helt det beste og mest flatterende bilde dette nei. Ser meget tynn ut :(

Skrevet

Forferdelig tynn. Synes det er kjempe fint med veltrente jenter med litt mer muskler. Litt skummelt at hun er forbilde for mange unge jenter...

Anonymous poster hash: 93921...a4c
Skrevet

Synes hun ser fin ut :) Tynn ja, men det er jo noe dere alle streber etter virker det som?

I slike "kilo"tråder her inne er det jammen en overvekt - av overvektige. 

Selv er jeg 170 og 60 kg. Fleskete her og der, men min egen skyld da jeg ikke trener. 

Anonymous poster hash: 933ce...4c0
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe å si på vekta hennes tidligere. Da noen er naturlig slanke. Og hun trener mye. Men dette ble nesten en reklame for anoreksia.

Skrevet

Pro-anoreksia tenker jeg. Hun ser ikke trent ut lengre, hun ser syk ut. 

Anonymous poster hash: 08f43...7f7
Skrevet

Oi... Dette var ikke bra. Håper noen hjelper henne om hun er syk. Noe jeg absolutt tror at hun er.

Anonymous poster hash: 565fb...7cd

Skrevet

Denne tråden ble ikke startet pga misunnelse, langt ifra! Det er bare veldig trist egentlig... Flott å være slank, men dette er ikke slank.. Dette er sykt...

Jeg har slitt med spiseforsryrrelser hele mitt voksne liv, og mistet morsmelken pga lav fettprosent.

Tviler sterkt på at hun ammer barnet, så det kan man ikke skylde på.

Jeg vet av erfaring at man mister melken når man er så radmager...

Jeg er frisk etter mange års behandling, og det er veldig trist at dette fremstilles som en frisk kropp og noe for nybakte mødre å trakte etter...

Men som meg selv er jo den syke den siste til å innse dette...

Sier ikke at hun er anorektiker, men jeg er overbevist om at hun har ortoreksi..

Trist at slike bilder blir publisert!

Skrevet

Denne tråden ble ikke startet pga misunnelse, langt ifra! Det er bare veldig trist egentlig... Flott å være slank, men dette er ikke slank.. Dette er sykt...

Jeg har slitt med spiseforsryrrelser hele mitt voksne liv, og mistet morsmelken pga lav fettprosent.

Jeg er frisk etter mange års behandling, og det er veldig trist at dette fremstilles som en frisk kropp og noe for nybakte mødre å trakte etter...

Sier ikke at hun er anorektiker, men jeg er overbevist om at hun har ortoreksi..

Hun skrev i alle fall nettopp på bloggen at hun fullammer.

Anonymous poster hash: 06f92...267

Skrevet

Grøss og gru. Hun har de kantete anorektiske trekkene ja.

Før syntes jeg hun så flott ut, nå har det bikket grensen til sykt.

Synd, for hun er en søt jente.

Anonymous poster hash: 18fc2...bfb

Skrevet

Hvilket bilde er det da? Det som også ligger på bloggen fra fotoshoot? Når hun ser litt rocka ut?

Syns hun ser bra ut jeg. Ligner på en ung utgave av Heidi Klum. Vinklingen på armene gjør at de ser tynnere ut enn de er og det er nok brukt en del sminke på selve kroppen også som fremhever og skjuler- alt etter hva en vil fokusere på;-))

Syns det var er flott bilde jeg;-)

Anonymous poster hash: 8860c...334

Skrevet

Synes hun ser fin ut :) Tynn ja, men det er jo noe dere alle streber etter virker det som?

I slike "kilo"tråder her inne er det jammen en overvekt - av overvektige.

Selv er jeg 170 og 60 kg. Fleskete her og der, men min egen skyld da jeg ikke trener.

Anonymous poster hash: 933ce...4c0

Ikke tynn, mager. Mager er det (heldigvis) få som ønsker å være, siden det ikke er noe pent, bare ekkelt..

Trent og stram er derimot pent! :) hun burde heller satset på det altså. Jeg mistenker at en viss ektemann sitter i bakgrunnen og bestemmer matinntak.

Anonymous poster hash: 61bc8...7e7

Skrevet

Hun skrev i alle fall nettopp på bloggen at hun fullammer.

Anonymous poster hash: 06f92...267

Hun har tidligere skrevet at fotballfruemannen gir flaske. Så at hun fullammer stemmer ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...