Blondzilla Skrevet 29. april 2014 #76 Skrevet 29. april 2014 Jeg jobbet tidligere som modell, og har veid 47 kg i voksen alder. Da så jeg ca ut som Caroline gjør nå, minus magemusklene. Jeg hadde ikke anoreksi, men hadde dårlige matvaner, og kunne gå halve dagen uten og spise. Var bare ikke spes interessert i mat , i tillegg måtte jeg jo være så tynn for å jobbe i utlandet. Jeg led ingen nød da jeg var så tynn, var ikke noe mer syk da enn jeg er nå kår jeg veier 60kg. Det er mao ikke sikkert dette skader henne på noen måte, men veldig tynn er hun jo.
Blondzilla Skrevet 29. april 2014 #77 Skrevet 29. april 2014 Er forøvrig enig med dere som sier at det at hun er så tynn gjør at hun ser eldre ut. Jeg har møtt henne irl mange ganger og ville trodd hun var 32-34 år.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #78 Skrevet 29. april 2014 str xl = overvekt? hahahahaa. det var dagens. 1,80 høy og 74 kg. Må bruke xl i tights hvis ikke blir det shorts. Nei guri..Reality check. Anonymous poster hash: de989...eaa
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #79 Skrevet 29. april 2014 Proana på sitt mest skremmende. Anonymous poster hash: 68c2d...8b6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #80 Skrevet 29. april 2014 Spiseforstyrrelse.no. Anonymous poster hash: 9790b...7dd
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #81 Skrevet 29. april 2014 Ville mye heller sett ut som henne enn å bruke str 40+.... Anonymous poster hash: 1a751...526 Hallo?! Str 38/40 er jo for helt normale kropper Anonymous poster hash: 88a36...955 Jeg bruker størrelse 40 i visse klær! Stor rumpe, smal midje og svære armer som ikke går inn i mindre skjorter! Sterk og trent. Kunne kanskje gått ned litt men ikke mye som trengs. 40 er jo helt normal størrelse! Tror aldri jeg kommer inn i mindre enn 38 her, og da er jeg på grensen til syk! Men det er meg og min kropp. Jeg syns FF er tynn, men sånn har hun jo alltid vært! Ikke noe hun kan gjøre noe med akkurat. Jeg f.eks kunne aldri blitt fashionmodell. Glamourmodell eller fitnessmodell derimot! Kanskje med litt trening og diett! Godt vi er forskjellige! Anonymous poster hash: f9ae4...725
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #82 Skrevet 30. april 2014 Vel hun synes jo det er flott og være tynn, men vil tro at i forhold til hvor mye hun trener så burde hun nok spist og fått i seg enda mer næring enn det hun får i seg daglig. Om denne Lars Kristian synes kona si er flott og i tillegg studerer ernæring så må jeg si jeg er meget bekymret. Anonymous poster hash: 1c184...3bf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #83 Skrevet 30. april 2014 Synes FF er kjempefin, skulle mer enn gjerne hatt hennes kropp! Skjønner virkelig ikke hva dere mener med at hun ser syk ut. Anonymous poster hash: acf75...399
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #84 Skrevet 30. april 2014 Jeg synes det er veldig synd at normalkroppen har blitt lett overvektig og at plus modeller i str 44-46 applauderes mens modeller som er litt tynne hetses. Det er faktisk mye sunnere å være litt for tynn enn litt for tykk. Fruen er litt mager, men jeg synes ikke hun ser syk ut i det hele tatt, bare litt mer "petit" enn normalen. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er tull. Overvektige er sunnere, overlever hjerteinfarkt lettere enn slanke og lever faktisk lenger også. Er selv ikke overvektig, men rett skal være rett. http://www.forskning.no/artikler/2009/juni/224045 Anonymous poster hash: 83eb9...d57
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #85 Skrevet 30. april 2014 Jeg synes det er veldig synd at normalkroppen har blitt lett overvektig og at plus modeller i str 44-46 applauderes mens modeller som er litt tynne hetses. Det er faktisk mye sunnere å være litt for tynn enn litt for tykk. Fruen er litt mager, men jeg synes ikke hun ser syk ut i det hele tatt, bare litt mer "petit" enn normalen. Anonymous poster hash: 71f54...961 Vet du hva? Mye forskning tyder på at de som er *litt* overvektige er sunnere, lykkeligere og lever lenger enn de som er litt undervektige. Så akkurat der tar du feil! Anonymous poster hash: 161b3...ff5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #86 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #87 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #88 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #89 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a
Nodisc Skrevet 30. april 2014 #90 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a Så FF burde la musklene og kondisen ho har jobba for forsvinne fordi ho har blitt mor? tydeligvis så går det bra med både amming og trening, så ser ikkje problemet.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #91 Skrevet 30. april 2014 Dere misforstår...! Ikke noe galt med å være tynn!! Men hun overtrener og lever på lavkarbo! Ikke noe godt forbilde.. Trener man og spiser sunt, og er tynn er det da ikke noe problem! Problemet er fokuset på all treningen og et (etter min mening ekstremt) kosthold som ikke burde være så strikt når man allerede er skinn og bein... Anonymous poster hash: a680e...6ae
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #92 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a Jeg leser bloggen til fruen og hun har jo forandret treningen sin veldig etter at hun fikk barn. Før nesten bare løp hun, nettopp fordi hun elsker å løpe. Hun løper fremdeles, fordi hun fremdeles elsker å løpe, men hun har byttet ut mye av løpingen med styrketrening, saltrening, yoga o.l. Så å si at hun ikke har tilpasset seg kroppens forandringer er jo helt feil. Det er mange som er glad i å løpe, det er noe med hvordan tankene bare kan fly, frihetsfølelsen osv. Fruen elsker å løpe, å forlange at hun skal slutte med det fordi hun er et forbilde er jo helt sykt. Hun lever lavkarbo fordi hun har tro på det kostholdet, akkurat som søsteren hennes er vegetarianer fordi hun har tro på det kostholdet. Likevel sier jo fruen at hun nå som hun ammer har økt matinntaket sitt betraktelig og også spiser med karbohydrater enn hun pleier. Synes hun får urettferdig mye tyn jeg altså... Anonymous poster hash: 71f54...961
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #93 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a Så FF burde la musklene og kondisen ho har jobba for forsvinne fordi ho har blitt mor? tydeligvis så går det bra med både amming og trening, så ser ikkje problemet.Hvilke muskler? Og ja, mye løping har aldri vært helsemessig bra. Moderat løping holder plenty. Anonymous poster hash: a9d55...49a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #94 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a Jeg leser bloggen til fruen og hun har jo forandret treningen sin veldig etter at hun fikk barn. Før nesten bare løp hun, nettopp fordi hun elsker å løpe. Hun løper fremdeles, fordi hun fremdeles elsker å løpe, men hun har byttet ut mye av løpingen med styrketrening, saltrening, yoga o.l. Så å si at hun ikke har tilpasset seg kroppens forandringer er jo helt feil. Det er mange som er glad i å løpe, det er noe med hvordan tankene bare kan fly, frihetsfølelsen osv. Fruen elsker å løpe, å forlange at hun skal slutte med det fordi hun er et forbilde er jo helt sykt. Hun lever lavkarbo fordi hun har tro på det kostholdet, akkurat som søsteren hennes er vegetarianer fordi hun har tro på det kostholdet. Likevel sier jo fruen at hun nå som hun ammer har økt matinntaket sitt betraktelig og også spiser med karbohydrater enn hun pleier. Synes hun får urettferdig mye tyn jeg altså... Anonymous poster hash: 71f54...961 Forlanger ikke noe som helst jeg, men mener absolutt det er galskap å trene såpass kalorikrevende treningsformer når du helt klart er undervektig. Anonymous poster hash: a9d55...49a
Nodisc Skrevet 30. april 2014 #95 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a Så FF burde la musklene og kondisen ho har jobba for forsvinne fordi ho har blitt mor? tydeligvis så går det bra med både amming og trening, så ser ikkje problemet.Hvilke muskler? Og ja, mye løping har aldri vært helsemessig bra. Moderat løping holder plenty. Anonymous poster hash: a9d55...49a Ho like jo å trene kondis, så må no vel " få lov" til å gjere det? Ikkje akkurat det verste hobbyen å ha. Og ho har muskla, noke anna er berre idiotisk å sei, så det gidd eg faktisk ikkje diskutere en gang. Om du ikkje ser at ho har muskla, så er det fordi du ikkje vil sjå, ikkje fordi ho ikkje har.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #96 Skrevet 30. april 2014 Syns det er rart at hun legger ut sånne bilder hvis hun ikke vil ha kommentarer på tynnheta si... For det vil hun ha, og der ligger noe av problemet. Oppfatter det slik at hun har et enormt behov for bekreftelse Anonymous poster hash: ba035...df5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #97 Skrevet 30. april 2014 Er glad jeg ikke leste denne tråden like etter jeg fikk mitt første barn, da hadde jeg blir lei meg. Ble kjempetynn de tre første mnd, uten å gjøre det bevisst. Kolikkbaby, masse amming og en god dose stress, ble veldig tynn. Det var ikke så veldig heldig, men ubehagelig når folk skulle kommentere kroppen min. Jeg var jo ikke sykt, trengte heller avlastning med babyen slik at jeg fikk tid til å hvile/spise. Det gikk seg heldigvis til og jeg ble normalvektig igjen:) Anonymous poster hash: 4cfd6...c42 Frua har sovebaby og (nesten) hjemmeværende mann, så ingenting skulle tilsi at hun skulle bli så tynn:-) Anonymous poster hash: 78385...768 Noen blir faktisk så tynne bare av ammingen, kjenner personlig to stykker som var normalvektige før de fikk barn, la på seg 10-12 kg i svangerskapet, var tilbake til normalvekt rett etter fødselen, men som raste ned i vekt i ammeperioden. Det er ikke alltid man styrer sånt selv altså... Så vidt jeg har forstått skjedde det samme med fotballfrua, hun var veldig slank da hun ble gravid, la på seg lite, tilbake til normalvekt rett etter fødselen og går ned i vekt av ammingen. Hun trener 5 dager i uken som hun alltid har gjort og sier selv hun spiser mye mer nå i ammeperioden enn hun pleier, likevel har hun gått ned i vekt. Du mener ikke seriøst at en dame som hele sitt voksne liv har trent 5-6 ganger i uken skal slutte å trene fordi hun har fått barn. Trening er jo en del av livet og livsstilen hennes, og akkurat nå er hun litt for tynn, men det er ikke dermed sagt at hun skal legge seg på sofaen og begynne spise potetgull. Dette kommer sikkert til å gå seg til når ammeperioden er over. Anonymous poster hash: 71f54...961 Det er mange måter å trene på. Å løpe en mil på mølla når du allerede er beinete pga amming er fullstendig galskap. Det er hva som skiller ff og de som raser ned i vekt med amming. De med normalt kroppsbilde velger ikke diett og trening som er effektivt for vektreduksjon i tillegg. Anonymous poster hash: a9d55...49a Så FF burde la musklene og kondisen ho har jobba for forsvinne fordi ho har blitt mor? tydeligvis så går det bra med både amming og trening, så ser ikkje problemet.Hvilke muskler? Og ja, mye løping har aldri vært helsemessig bra. Moderat løping holder plenty. Anonymous poster hash: a9d55...49a Ho like jo å trene kondis, så må no vel " få lov" til å gjere det? Ikkje akkurat det verste hobbyen å ha. Og ho har muskla, noke anna er berre idiotisk å sei, så det gidd eg faktisk ikkje diskutere en gang. Om du ikkje ser at ho har muskla, så er det fordi du ikkje vil sjå, ikkje fordi ho ikkje har.Helt uenig, hun er like spinkel som 10 åringen min. Og jeg sier ikke at hun ikke får lov til å løpe, jeg sier at det er feil trening å fokusere på når du er undervektig. Anonymous poster hash: a9d55...49a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #98 Skrevet 30. april 2014 Da er 10 åringen din stor. FF ser ut som ei dame. Ei tynn ei men like fult , ei dame og ikke ei jente på 10 år. Jeg er 170 og veier 55. Men passer likevel i klær i str 14 år. Ser ikke ut som ei fjortis i kroppen men ei dame i slutten av tredveåra. Datteren til veninnen min er 12 og bruker større str enn meg. Det sier vel mer om henne enn meg? Utviklingen er syk, jentene blir jo større og større. Som oftest når jeg passerer 4 tenåringer på 15 år har jeg slankere og flottere kropp enn 2-3 av dem selv som 37 åring og 3 barns mor.... Kan bli sykt andre veien og og akseptet for å øke og øke i fedme. Våre foreldre var ikke så feite som unge. Opp av sofaen og vekk m snop og brus bortsett fra helf og ferier.. Anonymous poster hash: 1a751...526
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #99 Skrevet 30. april 2014 Syns det er rart at hun legger ut sånne bilder hvis hun ikke vil ha kommentarer på tynnheta si... For det vil hun ha, og der ligger noe av problemet. Oppfatter det slik at hun har et enormt behov for bekreftelse Anonymous poster hash: ba035...df5 Det er her problemet ligger ja. Hun elsker tydeligvis oppmerksomhet rundt at hun er tynn og "flink". I tillegg kommer hun ofte med kommentarer om at hun er sååå mett, så nå må hun løpe/trene. Treningen er altså kompensasjon for kcal.inntak og ikke noe hun gjør for å holde seg i god form. Anonymous poster hash: 9790b...7dd
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #100 Skrevet 30. april 2014 Da er 10 åringen din stor. FF ser ut som ei dame. Ei tynn ei men like fult , ei dame og ikke ei jente på 10 år. Jeg er 170 og veier 55. Men passer likevel i klær i str 14 år. Ser ikke ut som ei fjortis i kroppen men ei dame i slutten av tredveåra. Datteren til veninnen min er 12 og bruker større str enn meg. Det sier vel mer om henne enn meg? Utviklingen er syk, jentene blir jo større og større. Som oftest når jeg passerer 4 tenåringer på 15 år har jeg slankere og flottere kropp enn 2-3 av dem selv som 37 åring og 3 barns mor.... Kan bli sykt andre veien og og akseptet for å øke og øke i fedme. Våre foreldre var ikke så feite som unge. Opp av sofaen og vekk m snop og brus bortsett fra helf og ferier.. Anonymous poster hash: 1a751...526 Definerer ikke akkurat 33 kg fordelt på 150 cm som stor. Anonymous poster hash: a9d55...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå