Gå til innhold

Bonusbarn!? Vil nok heller si bagasjebarn ja!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så lei meg på barnas vegne av å lese dette...De har ikke valgt å ikke bo med mamma og pappa i et trygg og kjærlig hjem. Så må de være sammen med en selvopptatt voksen som ikke kan heve seg over en lei situasjon og være en god og trygg stemor.Du skriver at vi ikke kan sette oss inn i din situasjon. Tydelig at du ikke kan sette deg inn i barnas heller. Ikke rart fireåringen vil ligge i sengen til pappa på natten. De merker nok din motvilje, og blir utrygge av det. Heldigvis skal min sønn aldri oppleve å måtte bo to steder. Synes synd på barna i denne situasjonen, ikke på deg.

 

Helt enig med deg og er godt innlegg. Helt til setningen "Heldigvis skal min sønn aldri oppleve å måtte bo to steder". Hvordan vet du det? Tror du ikke de fleste som er fått igjennom er brudd var veldig sikker på forholdet da de var sammen. Jeg hadde iallefall ALDRI trodd det om mitt forhold og mine barn...helt til det skjedde...

Man skal være litt forsiktig med å ha slike holdninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hans minste unge fra tidligere forhold bare er 4 år nå og dere har en unge sammen var vel ungene veldig så da dere ble sammen?

Da er det heller ingen overraskelse at samværet kom til å øke etter hvert som ungene vokser til.

Det er også vanlig at samværforelder får tilbud om å ha ungene sine om den andre må jobbe eller annet.

 

Satte du deg inn i noe om det å ha stebarn før du flyttet inn og finn unge med denne mannen? 



Anonymous poster hash: d15c2...709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helpes for en gjeng med uempatiske besserwissere. Tror dere virkelig at dere hjelper noen (feks barna) med denne verbale steiningen?

Dessuten, rekk opp hånda de som har erfaring som stemor? Alltid sjarmerende med de som skriker ut i bastante ordelag om ting de har null erfaring med.

Skriking (om enn skriftlig) og blank fordömmelse er i det hele tatt veldig konstruktivt og virkningsfullt.

 

HI, jeg foreslår som et par stk för i tråden, å ta kontakt med familievernkontor ellet parterapi hos noen som har spesiell kompetanse på nyfamilier.

Der vil dere kunne få konstruktive råd för hvordan dere på best mulig måte kan löse dette som familie.

Lykke til, synes det er flott at du tar tak i situasjonen, og ikke bare lar det skure og gå til familien revner.

 

Jeg startet denne tråden med å komme med konstruktive råd til HI. Jeg har også gitt uttrykk for at jeg forstår frustrasjonen hennes over hvor ustabil hele situasjonen blir.

 

Men utover i tråden så har HI vist flere og flere holdninger som IKKE hører sammen med det å skulle være omsorgsperson for stebarn! Det passet henne ypperlig at mannen hadde barna på bare en overnatting i måneden, og hun gir uttrykk for at det egentlig var det hun ønsket seg videre også. Hun gir uttrykk for at hun ikke liker at barna er der så mye. Og på toppen av alt så innrømmer hun at hun lar sin frustrasjon gå ut over barna - for at pappaen "skal ta et hint".

Da må det være lov å reagere! For disse barna vokser opp med en stemor og foreldre som kan skade dem psykisk om ikke de voksne tar tak i seg selv og rydder opp seg imellom! Ingen har godt av å vokse opp et sted de er nærmest uønsket!

 

Jeg skrev at jeg syntes det var bra at HI viste vilje til å finne en måte å løse dette på, ved å foreslå økt samvær for å få mer stabilitet for alle.

Og det er bra hun ønsker det, det viser at situasjonen ikke er svart-hvitt.

Men uansett hvor vanskelig dette er for HI så må hun være voksen og behandle stebarna sine for det de er i denne situasjonen - to uskyldige barn som ikke har gjort noe galt overhodet!

 

Og du - noen av de som svarer her har erfaring - erfaring med å være uønsket stebarn og å være stemor selv, noen har erfaring med begge deler.

 

At familievernkontoret bør inn i bildet er det vel ingen tvil om.

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Etter så mye pes som du har fått gjennom denne tråden, så fremstår du bare mer og mer usympatisk jo lengre ned i tråden man kommer.

Håper inderlig at du er et troll... Hvis ikke, så håper jeg at mannen din snart gjennomskuer deg og innser hva slags menneske du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt målløs etter å ha lest denne tråden... Ærlig talt menneske!! Ta deg sammen!!! Burde tenkt deg om før du la deg på rygg for en mann med barn fra før..! Jeg synes det KUN er positivt at mannen min vil ha barna fra sitt tidligere forhold så mye som mulig! Det er en av grunnene til at jeg ble forelsket i han! At han er en så flink far!! Det er da en positiv egenskap! Og også fint at han er såpass raus og ikke skal ha fratrekk i kroner for å ha barna sine ekstra! Sikkert ikke så lett og være alenemor! Unn henne de ekstra inntektene disse ekstravaktene gir! Seriøst! Er du 16 år????

 

Anonymous poster hash: 2e703...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

 

Du valgte en mann som hadde to barn fra før, to barn han ønsker å stille opp som pappa for.

Siden DU valgte mannen, så valgte DU også hele pakka.

 

Mannens hjem er også hans barns hjem - barna hans er IKKE på besøk!

 

Hvis du ønsker å bo sammen med denne mannen så må du akseptere at barna hans er like naturlige i familien deres som det han er, du er og deres felles barn.

 

Jeg er enig med deg i at dere må sørge for at det blir mer stabilitet for samværet.

 

 

Bare sånn til ettertanke - hvis det blir slutt mellom deg og samboer og du får en ny samboer.... vil du synes det er greit at din nye samboer ikke ønsker ditt barn i hjemmet deres, at han ser på ditt barn som noe som er der på besøk, men noe han egentlig ikke ønsker seg der og at han viser det til barnet ditt.

Vil du virkelig godta det for ditt eget barn i fremtiden - hvis du skulle komme i den situasjonen??

(svar på spørsmålet, for det kan blir virkelighet selv om du sier du jobber med forholdet...)

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Du valgte en mann som hadde to barn fra før, to barn han ønsker å stille opp som pappa for.

Siden DU valgte mannen, så valgte DU også hele pakka.

 

Mannens hjem er også hans barns hjem - barna hans er IKKE på besøk!

 

Hvis du ønsker å bo sammen med denne mannen så må du akseptere at barna hans er like naturlige i familien deres som det han er, du er og deres felles barn.

 

Jeg er enig med deg i at dere må sørge for at det blir mer stabilitet for samværet.

 

 

Bare sånn til ettertanke - hvis det blir slutt mellom deg og samboer og du får en ny samboer.... vil du synes det er greit at din nye samboer ikke ønsker ditt barn i hjemmet deres, at han ser på ditt barn som noe som er der på besøk, men noe han egentlig ikke ønsker seg der og at han viser det til barnet ditt.

Vil du virkelig godta det for ditt eget barn i fremtiden - hvis du skulle komme i den situasjonen??

(svar på spørsmålet, for det kan blir virkelighet selv om du sier du jobber med forholdet...)

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Skulle det bli slutt mellom samboer og meg, så sender jeg ikke over barnet når enn det passer meg. Barnet har et hjem, og det er der jeg bor. Vanlig samvær= besøk! Jeg vil at barnet mitt skal ha stabilitet, derfor ville jeg holdt meg til samværsavtalen!

 

Jo mer jeg skriver her, jo mer irritert blir jeg av hele dette opplegget!!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud, dette er jo en trolletråd!!! Hi svarer på måter hun vet kommer til å provosere, med blinkefjes osv!

Kan du kutte ut og spamme tråder med påstander om trolling!?!?

 

Det er sånne som deg som ødelegger forumet. Delta i diskusjonen eller ikke, men hold kjeft om konspirasjonsteoriene dine!

 

Anonymous poster hash: ce3ad...b56

Hæ? For det første, jeg spammer ikke tråder, dette er første gang jeg skriver det, fordi jeg synes det er helt usansynlig at noen kan være så dumme og hensynsløse.

 

Og hva mener du med konspirasjonsteoriene mine??? Mitt innlegg om at dette må være trolling er det første jeg skriver i denne tråden!! Du må vist være litt på bærtur du også.

 

Heheh, sånne som meg "ødelegger" faktisk tråder om jeg sier jeg tror det er trolling, jaja, so be it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Du valgte en mann som hadde to barn fra før, to barn han ønsker å stille opp som pappa for.

Siden DU valgte mannen, så valgte DU også hele pakka.

 

Mannens hjem er også hans barns hjem - barna hans er IKKE på besøk!

 

Hvis du ønsker å bo sammen med denne mannen så må du akseptere at barna hans er like naturlige i familien deres som det han er, du er og deres felles barn.

 

Jeg er enig med deg i at dere må sørge for at det blir mer stabilitet for samværet.

 

 

Bare sånn til ettertanke - hvis det blir slutt mellom deg og samboer og du får en ny samboer.... vil du synes det er greit at din nye samboer ikke ønsker ditt barn i hjemmet deres, at han ser på ditt barn som noe som er der på besøk, men noe han egentlig ikke ønsker seg der og at han viser det til barnet ditt.

Vil du virkelig godta det for ditt eget barn i fremtiden - hvis du skulle komme i den situasjonen??

(svar på spørsmålet, for det kan blir virkelighet selv om du sier du jobber med forholdet...)

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Skulle det bli slutt mellom samboer og meg, så sender jeg ikke over barnet når enn det passer meg. Barnet har et hjem, og det er der jeg bor. Vanlig samvær= besøk! Jeg vil at barnet mitt skal ha stabilitet, derfor ville jeg holdt meg til samværsavtalen!

 

Jo mer jeg skriver her, jo mer irritert blir jeg av hele dette opplegget!!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

 

 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt - ville du akseptert at en fremtidig annen samboer har holdningen at ditt barn bare er i veien, ikke ønsket og at han lar sine frustrasjoner fordi du har barn fra før gå ut over barnet ditt??

 

Dessuten - du har ikke forstått at når foreldre flytter fra hverandre så får barna TO hjem.

Barn er IKKE bare på besøk hos sine foreldre! Foreldres hjem = barnas hjem!

Har du problem med å forstå dette så burde du aldri gått inn i et forhold med noen som hadde barn fra før.

 

 

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Du valgte en mann som hadde to barn fra før, to barn han ønsker å stille opp som pappa for.

Siden DU valgte mannen, så valgte DU også hele pakka.

 

Mannens hjem er også hans barns hjem - barna hans er IKKE på besøk!

 

Hvis du ønsker å bo sammen med denne mannen så må du akseptere at barna hans er like naturlige i familien deres som det han er, du er og deres felles barn.

 

Jeg er enig med deg i at dere må sørge for at det blir mer stabilitet for samværet.

 

 

Bare sånn til ettertanke - hvis det blir slutt mellom deg og samboer og du får en ny samboer.... vil du synes det er greit at din nye samboer ikke ønsker ditt barn i hjemmet deres, at han ser på ditt barn som noe som er der på besøk, men noe han egentlig ikke ønsker seg der og at han viser det til barnet ditt.

Vil du virkelig godta det for ditt eget barn i fremtiden - hvis du skulle komme i den situasjonen??

(svar på spørsmålet, for det kan blir virkelighet selv om du sier du jobber med forholdet...)

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Skulle det bli slutt mellom samboer og meg, så sender jeg ikke over barnet når enn det passer meg. Barnet har et hjem, og det er der jeg bor. Vanlig samvær= besøk! Jeg vil at barnet mitt skal ha stabilitet, derfor ville jeg holdt meg til samværsavtalen!

 

Jo mer jeg skriver her, jo mer irritert blir jeg av hele dette opplegget!!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Samvær er ikke besøk og det er slettes ikke sikkert at du ender opp med omsorgen. Faren har 2 søsken hos seg nå og da og selv om du ikke liker dem liker rettssystemet dem. Dvs at tilknytning og samvær med søsken stiller sterkt og er til din fordel.

 

Jeg tror nok du troller for du er tydelig ute etter å provosere. Selv om det er trolling har du problemer- du snakker om barn som ikke har det bra og heldigvis reagerer folk.

 

Anonymous poster hash: b5355...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Du valgte en mann som hadde to barn fra før, to barn han ønsker å stille opp som pappa for.

Siden DU valgte mannen, så valgte DU også hele pakka.

 

Mannens hjem er også hans barns hjem - barna hans er IKKE på besøk!

 

Hvis du ønsker å bo sammen med denne mannen så må du akseptere at barna hans er like naturlige i familien deres som det han er, du er og deres felles barn.

 

Jeg er enig med deg i at dere må sørge for at det blir mer stabilitet for samværet.

 

 

Bare sånn til ettertanke - hvis det blir slutt mellom deg og samboer og du får en ny samboer.... vil du synes det er greit at din nye samboer ikke ønsker ditt barn i hjemmet deres, at han ser på ditt barn som noe som er der på besøk, men noe han egentlig ikke ønsker seg der og at han viser det til barnet ditt.

Vil du virkelig godta det for ditt eget barn i fremtiden - hvis du skulle komme i den situasjonen??

(svar på spørsmålet, for det kan blir virkelighet selv om du sier du jobber med forholdet...)

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Skulle det bli slutt mellom samboer og meg, så sender jeg ikke over barnet når enn det passer meg. Barnet har et hjem, og det er der jeg bor. Vanlig samvær= besøk! Jeg vil at barnet mitt skal ha stabilitet, derfor ville jeg holdt meg til samværsavtalen!

 

Jo mer jeg skriver her, jo mer irritert blir jeg av hele dette opplegget!!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Samvær er ikke besøk og det er slettes ikke sikkert at du ender opp med omsorgen. Faren har 2 søsken hos seg nå og da og selv om du ikke liker dem liker rettssystemet dem. Dvs at tilknytning og samvær med søsken stiller sterkt og er til din fordel.

 

Jeg tror nok du troller for du er tydelig ute etter å provosere. Selv om det er trolling har du problemer- du snakker om barn som ikke har det bra og heldigvis reagerer folk.

 

Anonymous poster hash: b5355...8e2

Er ikke til din fordel.

Tenker du på at det er søskene til barnet ditt du styrer sånn med?

 

Anonymous poster hash: b5355...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, til syvende og sist, så er ikke disse to barna mitt ansvar. Jeg orker ikke å ha de her i tide og utide. Det er, uansett hva dere sier, vårt hjem! Altså samboer, felles barn og mitt. De er på besøk. Og jeg ønsker å kunne styre litt når jeg ønsker besøk. Dette skal ikke min samboers eks styre!

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Og vet DU hva? Nå tror jeg ikke på deg lenger. Nå tror jeg at du bare fyrer opp for å fortsette diskusjonen.

 

Jeg nekter å tro at det finnes mennesker med dine holdninger. Ikke minst siden det virker som du har en oppegående og klok mann.

 

Så du får ha takk for underholdningen, du holdt det troverdig lenge, men her røpet du deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hi, du snakker som om far ikke skulle hatt noe å si på samværet.. DU mener ditt og datt.. Hva hvis far ønsker delt omsorg og faktisk vinner igjennom med dette i en rettssak? Du kan faktisk ikke diktere dette alene..

 

Og tro meg, du er ikke den eneste som blir mer og mer irritert jo mer du leser i denne tråden!

Skulle ønske jeg visste hvem din mann var slik at jeg kunne vist ham denne tråden. For hadde han visst hvordan du føler det hadde det forhåpentligvis vært bye bye birdy til deg. UANSETT hvor hardt du jobber for å ha et godt forhold.... Ikke fordi jeg unner deg og barnet ditt et samlivsbrudd, men fordi jeg ønsker hans andre barn så mye bedre enn dette.....

Istedenfor å bitche over at din mann er en hengiven far som ønsker å tilbringe mest mulig tid med barna uten å telle kroner og øre, vær heller glad for det. For det KAN være deg som en dag blir enda en eks han skal samarbeide med om felles barn!

 

Anonymous poster hash: cb64b...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva HI... jeg hadde nok ikke klart å være sammen med en mann som hadde barn fra før, hadde rett og slett ikke orka ei eller anna ex kjerring eller bonusbarn.. derfor var jeg veldig smart, JEG FANT MEG EN UTEN EX KONE OG UTEN "BAGASJEBARN"... det var kanskje noe du og burde ha gjort? :)



Anonymous poster hash: 2a6ca...10f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du har en fantastisk mann som stiller opp 110% for ALLE barna sine. Du bør være takknemlig, for disse vokser ikke på trær.

 

Anonymous poster hash: 65b3f...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Og det samme vil din nye kjæreste kalle ditt søte, lille nurk etter at din nåværende mann har forlatt deg pga holdningen til hans flotte, førstefødte barn.Anonymous poster hash: 00de6...81b

Les innlegget til HI 1 gong til før du glefser. Eller er du ho som jobber kun nattevakter ?Anonymous poster hash: c70ea...e14
 Her er det vel du som ikke har lest hele tråden. Det er gjennomgripende dårlige holdninger til barna her. Anonymous poster hash: 4e16e...694
Og når svarte ho over meg? Før du uttaler deg.Anonymous poster hash: c70ea...e14

 Hva i alle dager snakker du om? Når hun svarte er da helt irrelevant. Det er heller ikke snakk om en mor som bare jobber nattevakter og mange slike. Anonymous poster hash: 4e16e...694

Jeg snakker ut fra det ho skriver der ikkje ut fra tråden som du legger til. Jeg har ikkje sitert ut fra tråden , kun det hu skreiv.

 

Anonymous poster hash: c70ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Helpes for en gjeng med uempatiske besserwissere. Tror dere virkelig at dere hjelper noen (feks barna) med denne verbale steiningen?

Dessuten, rekk opp hånda de som har erfaring som stemor? Alltid sjarmerende med de som skriker ut i bastante ordelag om ting de har null erfaring med.

Skriking (om enn skriftlig) og blank fordömmelse er i det hele tatt veldig konstruktivt og virkningsfullt.

 

HI, jeg foreslår som et par stk för i tråden, å ta kontakt med familievernkontor ellet parterapi hos noen som har spesiell kompetanse på nyfamilier.

Der vil dere kunne få konstruktive råd för hvordan dere på best mulig måte kan löse dette som familie.

Lykke til, synes det er flott at du tar tak i situasjonen, og ikke bare lar det skure og gå til familien revner.

Jeg startet denne tråden med å komme med konstruktive råd til HI. Jeg har også gitt uttrykk for at jeg forstår frustrasjonen hennes over hvor ustabil hele situasjonen blir.

 

Men utover i tråden så har HI vist flere og flere holdninger som IKKE hører sammen med det å skulle være omsorgsperson for stebarn! Det passet henne ypperlig at mannen hadde barna på bare en overnatting i måneden, og hun gir uttrykk for at det egentlig var det hun ønsket seg videre også. Hun gir uttrykk for at hun ikke liker at barna er der så mye. Og på toppen av alt så innrømmer hun at hun lar sin frustrasjon gå ut over barna - for at pappaen "skal ta et hint".

Da må det være lov å reagere! For disse barna vokser opp med en stemor og foreldre som kan skade dem psykisk om ikke de voksne tar tak i seg selv og rydder opp seg imellom! Ingen har godt av å vokse opp et sted de er nærmest uønsket!

 

Jeg skrev at jeg syntes det var bra at HI viste vilje til å finne en måte å løse dette på, ved å foreslå økt samvær for å få mer stabilitet for alle.

Og det er bra hun ønsker det, det viser at situasjonen ikke er svart-hvitt.

Men uansett hvor vanskelig dette er for HI så må hun være voksen og behandle stebarna sine for det de er i denne situasjonen - to uskyldige barn som ikke har gjort noe galt overhodet!

 

Og du - noen av de som svarer her har erfaring - erfaring med å være uønsket stebarn og å være stemor selv, noen har erfaring med begge deler.

 

At familievernkontoret bør inn i bildet er det vel ingen tvil om.

 

Anonymous poster hash: 12db5...662

Jeg trøt du har veldig rett i at det er mange her inne som har dårlige erfaringer som stebarn. Måten mange skriver på viser at de identifiserer sef veldig sterkt med stebarna i denne tråden og lignende tråder.

Ikke usannsynlig et det noen gamle dår som rives opp i.

Det som kan väre vanskelig å se objektivt på, er hvilke dårlige valg som ble gjort av hvem av de involverte voksne.

Altså, det jeg pröver å si er at barn elsker sine foreldre betingelseslöst, så man vil nok heller skylde de dårlige erfaringene fra barndommen på den utenforstående, som jo stemor er. Selv om sannheten kanskje er at både foreldrene og stemor kunne gjort ting annerledes, for å ivareta barna bedre. Og i bunn og grunn har jo foreldrene et större ansvar for dette enn stefoteldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ikke turnusen til mor? Da vetderejo når hun jobber.

 

Anonymous poster hash: 821d5...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dokke løst krisen?

 

 

 

Anonymous poster hash: c70ea...e14

Nei, vi har ikke snakket noe konkret om dette nå.

 

Samboer leverte barna i ettermiddag, siden mor måtte "sove" etter nattvakt. Denne tråden sporet jo helt av, det som irriterer meg er at mor stadig lemper ungene på oss, med unnskyldning om jobb. Jeg starter tråden fordi jeg ikke tror på henne, at hun alltid er på jobb slik hun påstår. Vil prøve å finne ut av dette...

 

Jeg har nå lest litt på nettet i forhold til bidrag. Siden far har fått et nytt barn, så kan bidraget endres. I tillegg vil jeg prøve å få det redusert ift hvor mye vi faktisk har barna. Mor har det trangt økonomisk visst, så håper at det fører til at hun ikke sender de hit mer enn samværet tilsier...

 

Og i forhold til barna, jeg har ikke vondt ord om de her. Kun at det er irriterende med 4 åringen, i vår seng

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du snart pes for å skulle prøve senke bidraget pga nytt barn. Deres felles barn er ingenting verdt skjønner du og kan gå i striesekk eller det du betaler for så lenge de stakkars skillsmissebarna får det de trenger. Bare vent det kommer nok noe ....

 

Anonymous poster hash: c58c1...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dokke løst krisen?

 

 

 

Anonymous poster hash: c70ea...e14

Nei, vi har ikke snakket noe konkret om dette nå.

 

Samboer leverte barna i ettermiddag, siden mor måtte "sove" etter nattvakt. Denne tråden sporet jo helt av, det som irriterer meg er at mor stadig lemper ungene på oss, med unnskyldning om jobb. Jeg starter tråden fordi jeg ikke tror på henne, at hun alltid er på jobb slik hun påstår. Vil prøve å finne ut av dette...

 

Jeg har nå lest litt på nettet i forhold til bidrag. Siden far har fått et nytt barn, så kan bidraget endres. I tillegg vil jeg prøve å få det redusert ift hvor mye vi faktisk har barna. Mor har det trangt økonomisk visst, så håper at det fører til at hun ikke sender de hit mer enn samværet tilsier...

 

Og i forhold til barna, jeg har ikke vondt ord om de her. Kun at det er irriterende med 4 åringen, i vår seng

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

 

Så lende far vil det og gjør det er det jo greit. Tror du han går med på det?

 

Anonymous poster hash: d15c2...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Har dokke løst krisen?

 

 

 

Anonymous poster hash: c70ea...e14

Nei, vi har ikke snakket noe konkret om dette nå.

 

Samboer leverte barna i ettermiddag, siden mor måtte "sove" etter nattvakt. Denne tråden sporet jo helt av, det som irriterer meg er at mor stadig lemper ungene på oss, med unnskyldning om jobb. Jeg starter tråden fordi jeg ikke tror på henne, at hun alltid er på jobb slik hun påstår. Vil prøve å finne ut av dette...

 

Jeg har nå lest litt på nettet i forhold til bidrag. Siden far har fått et nytt barn, så kan bidraget endres. I tillegg vil jeg prøve å få det redusert ift hvor mye vi faktisk har barna. Mor har det trangt økonomisk visst, så håper at det fører til at hun ikke sender de hit mer enn samværet tilsier...

 

Og i forhold til barna, jeg har ikke vondt ord om de her. Kun at det er irriterende med 4 åringen, i vår seng

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Så lende far vil det og gjør det er det jo greit. Tror du han går med på det?

 

Anonymous poster hash: d15c2...709

Går med på?

 

Anonymous poster hash: f1232...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...