Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #51 Skrevet 6. april 2014 Jeg mener det at når man ikke blir gravid på den naturlige måten så får man bare innfinne seg med det. Naturen går sin gang og den skal man ikke klusse med. Ja jeg skjønner det er fælt når man ikke kan bli gravid, men slik er det desverre. Ivf burde som sagt bli forbudt. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Jeg er på en måte enig med deg. Kristen er jeg, og skjuler det ikke. Og jeg vil ikke engang ta P-piller, hormonspiral eller P-stav, for det blir å klusse noe ekstremt med kroppen, og er ihvertfall ikke naturlig. Selv er jeg også imot IVF, for det er så unaturlig det går an å bli. Det blir å "velge" hvilket egg å befrukte utenfor kroppen.. Men selv har jeg en tilstand hvor det omtrent er umulig for meg å kunne få egne barn på naturlig måte. Og om aller siste mulighet er å ta IVF, så ville jeg ikke nølt med å gjort det. Selv om det trosser alt av natur. Jeg støtter deg, men av min egen tilstand og av andres kvinner med samme grunn som meg, så "heia" vitenskapen i denne duren.. Anonymous poster hash: 2f596...383
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #52 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Du er så stygg i kjeften så burde ikke fått lov til å åpne den. Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #53 Skrevet 6. april 2014 Jeg syns egenandelen er lite sammenlignet med det private, men selv det private går hvis man bare prioriterer og sparer fornuftig. Mener fortsatt at man skal betale for forsøkene i sin helhet privat. Anonymous poster hash: 22489...117 Mener du da at de som får komplikasjoner etter kosmetiske inngrep også skal betale de reelle kostnadene når det offentlige må redde dem? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Ja selvfølgelig. Er de så dumme at de går gjennom operasjon for å endre utseende får de ta konsekvensene av det. Syns også overvektige bør betale slankeoperasjon selv og røykere bør betale for alle røykerelaterte sykdommer osv Anonymous poster hash: 22489...117 Hva med rekonstruksjon av kvinnebryst etter brystkreft, det er jo ikke virkelig nødvendig. Bør ikke disse betale det selv også? Og mener du selvfølgelig også at alle som skader seg pga trening, og de som får slitasjeskader fordi de ikke trener, de aller fleste med hjerte-kar-sykdommer, kreft og diabetes, de fleste med muskel-skjelettplager.... bare for å nevne noe..... også bør betale alt selv? Hva med de som spiser drittmat og ikke trener, er normalvektige, og har fravær fra jobb pga betennelser, dårlig rygg, migrene osv.... bør ikke de betale all behandling selv også - og nektes sykepenger? Det betyr selvfølgelig at alle med livsstilssykdommer eller som på annen måte er skyld i egne skader også bør betale all behandling selv og nektes sykepenger, sant? Anonymous poster hash: 8630f...0dc
Hjertefru Skrevet 6. april 2014 #54 Skrevet 6. april 2014 Jaja. Slapp av damer. At IVF skal fullfinansieres av paret selv kommer aldri til å bli en realitet. Like lite som at slankeoperasjon og kolsbehandling skal finansieres av pasienten selv. Ser noen sier at det ikke er noen menneskerett å få barn. Jo, syns faktisk vi kan si at det å få muligheten til å formere seg er en menneskerett. Det ligger så dypt i oss at ønsket om et barn for mange overskygger alt. Har snakket med flere eldre barnløse kvinner, som har sørget over det selv på dødsleiet. Heldige er vi som har muligheten til å få hjelp
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #55 Skrevet 6. april 2014 Epidural burde vært forbudt! Klusser med naturen, kvinner skal føde sine barn med smerte, det er det som er ment fra naturens side. Dessuten reparerer det ingenting! Penger koster det også! Forby det ved lov med en eneste gang! Anonymous poster hash: 9d596...f30
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #56 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #57 Skrevet 6. april 2014 Er ikke ivf at de befrukter et egg med sperm, og setter inn i livmoren? Da er jeg imot det. Anonymous poster hash: cc482...881
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #58 Skrevet 6. april 2014 Jeg syns egenandelen er lite sammenlignet med det private, men selv det private går hvis man bare prioriterer og sparer fornuftig. Mener fortsatt at man skal betale for forsøkene i sin helhet privat. Anonymous poster hash: 22489...117 Mener du da at de som får komplikasjoner etter kosmetiske inngrep også skal betale de reelle kostnadene når det offentlige må redde dem? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Ja selvfølgelig. Er de så dumme at de går gjennom operasjon for å endre utseende får de ta konsekvensene av det. Syns også overvektige bør betale slankeoperasjon selv og røykere bør betale for alle røykerelaterte sykdommer osv Anonymous poster hash: 22489...117 Hva med rekonstruksjon av kvinnebryst etter brystkreft, det er jo ikke virkelig nødvendig. Bør ikke disse betale det selv også? Og mener du selvfølgelig også at alle som skader seg pga trening, og de som får slitasjeskader fordi de ikke trener, de aller fleste med hjerte-kar-sykdommer, kreft og diabetes, de fleste med muskel-skjelettplager.... bare for å nevne noe..... også bør betale alt selv? Hva med de som spiser drittmat og ikke trener, er normalvektige, og har fravær fra jobb pga betennelser, dårlig rygg, migrene osv.... bør ikke de betale all behandling selv også - og nektes sykepenger? Det betyr selvfølgelig at alle med livsstilssykdommer eller som på annen måte er skyld i egne skader også bør betale all behandling selv og nektes sykepenger, sant? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Rekonstruksjon kan folk betale selv med mindre det er medisinske årsaker til at man skal rekonstruere. Det andre du skriver blir bare søkt for man kan ikke alltid relatere matvaner og kosthold til helse. Det kan ikke direkte påvises slik røyking kan føre til lungekreft eller at en overvektig velger operasjon fremfor å endre dårlige vaner. Det er mange som lever sunt og trener som plutselig blir uforklarlig syke så da kan man vel heller ikke forklare usunt kosthold og lite aktivitet som en årsak til sykdom. Mange overvektige og usunne lever hele livet uten noen form for sykdom eller skader. Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Anonymous poster hash: 22489...117
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #59 Skrevet 6. april 2014 Er ikke ivf at de befrukter et egg med sperm, og setter inn i livmoren? Da er jeg imot det. Anonymous poster hash: cc482...881 Nei , ivf er når egg og sædceller blir lagt sammen, men sædcellen må selv gjøre jobben, icsi derimot , da føres sædcellen inn i egget, Anonymous poster hash: 3124e...975
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #60 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #61 Skrevet 6. april 2014 Jeg syns egenandelen er lite sammenlignet med det private, men selv det private går hvis man bare prioriterer og sparer fornuftig. Mener fortsatt at man skal betale for forsøkene i sin helhet privat. Anonymous poster hash: 22489...117 Mener du da at de som får komplikasjoner etter kosmetiske inngrep også skal betale de reelle kostnadene når det offentlige må redde dem? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Ja selvfølgelig. Er de så dumme at de går gjennom operasjon for å endre utseende får de ta konsekvensene av det. Syns også overvektige bør betale slankeoperasjon selv og røykere bør betale for alle røykerelaterte sykdommer osv Anonymous poster hash: 22489...117 Hva med rekonstruksjon av kvinnebryst etter brystkreft, det er jo ikke virkelig nødvendig. Bør ikke disse betale det selv også? Og mener du selvfølgelig også at alle som skader seg pga trening, og de som får slitasjeskader fordi de ikke trener, de aller fleste med hjerte-kar-sykdommer, kreft og diabetes, de fleste med muskel-skjelettplager.... bare for å nevne noe..... også bør betale alt selv? Hva med de som spiser drittmat og ikke trener, er normalvektige, og har fravær fra jobb pga betennelser, dårlig rygg, migrene osv.... bør ikke de betale all behandling selv også - og nektes sykepenger? Det betyr selvfølgelig at alle med livsstilssykdommer eller som på annen måte er skyld i egne skader også bør betale all behandling selv og nektes sykepenger, sant? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Rekonstruksjon kan folk betale selv med mindre det er medisinske årsaker til at man skal rekonstruere. Det andre du skriver blir bare søkt for man kan ikke alltid relatere matvaner og kosthold til helse. Det kan ikke direkte påvises slik røyking kan føre til lungekreft eller at en overvektig velger operasjon fremfor å endre dårlige vaner. Det er mange som lever sunt og trener som plutselig blir uforklarlig syke så da kan man vel heller ikke forklare usunt kosthold og lite aktivitet som en årsak til sykdom. Mange overvektige og usunne lever hele livet uten noen form for sykdom eller skader. Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Anonymous poster hash: 22489...117 Det er også gener i noen tilfeller som spiller inn på barnløshet, og da kan man ikke holdes ansvarlig for det. Da reparerer man det på de måter man kan. Akkurat som ved annen sykdom/defekter. Anonymous poster hash: 9d596...f30
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #62 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89 Da skjønner man jo fort hvorfor du er så bitter. Likevel er det ungen grunn til å være et dårlig menneske og sparke sine medmennesker. Anonymous poster hash: 9d596...f30
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #63 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89 Ikke rart du har blitt sånn som du er da. Med den psyken din. Skaff deg hjelp hvis du ikke allerede har det. Isåfall. Skaff deg bedre hjelp Anonymous poster hash: 3124e...975
Roselilly Skrevet 6. april 2014 #64 Skrevet 6. april 2014 Rekonstruksjon kan folk betale selv med mindre det er medisinske årsaker til at man skal rekonstruere. Det andre du skriver blir bare søkt for man kan ikke alltid relatere matvaner og kosthold til helse. Det kan ikke direkte påvises slik røyking kan føre til lungekreft eller at en overvektig velger operasjon fremfor å endre dårlige vaner. Det er mange som lever sunt og trener som plutselig blir uforklarlig syke så da kan man vel heller ikke forklare usunt kosthold og lite aktivitet som en årsak til sykdom. Mange overvektige og usunne lever hele livet uten noen form for sykdom eller skader. Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Anonymous poster hash: 22489...117 Her avslører du hvor lite du vet Genene gir bare en økt risiko. Men de sykdommene jeg viste til er i all hovedsak livsstilsbetinget, det har forskning påvist opp og ned og i mente. Det er svært få overvektige eller personer med veldig usunn livsstil som går gjennom livet uten livsstilsbetingede sykdommer. Og du - den siste setningen din.... den biter deg selv i leggen, du er klar over det? Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Er det ikke dette du bl.a. bruker som argument for å forby ivf? Og du - det er mange som må ha ivf fordi de f.eks. har endometriose, pcos eller lignende. De bør da ikke holdes ansvarlige for det de, bør de det, da?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #65 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89 Herreguri HI ikke hør på disse to fjottene som bare er ute etter å krangle........ Du ER ønsket i verden! Og det var ALLTIDS noe ment for at du ble skapt! Anonymous poster hash: 2f596...383
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #66 Skrevet 6. april 2014 Jeg syns egenandelen er lite sammenlignet med det private, men selv det private går hvis man bare prioriterer og sparer fornuftig. Mener fortsatt at man skal betale for forsøkene i sin helhet privat. Anonymous poster hash: 22489...117 Mener du da at de som får komplikasjoner etter kosmetiske inngrep også skal betale de reelle kostnadene når det offentlige må redde dem? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Ja selvfølgelig. Er de så dumme at de går gjennom operasjon for å endre utseende får de ta konsekvensene av det. Syns også overvektige bør betale slankeoperasjon selv og røykere bør betale for alle røykerelaterte sykdommer osv Anonymous poster hash: 22489...117 Hva med rekonstruksjon av kvinnebryst etter brystkreft, det er jo ikke virkelig nødvendig. Bør ikke disse betale det selv også? Og mener du selvfølgelig også at alle som skader seg pga trening, og de som får slitasjeskader fordi de ikke trener, de aller fleste med hjerte-kar-sykdommer, kreft og diabetes, de fleste med muskel-skjelettplager.... bare for å nevne noe..... også bør betale alt selv? Hva med de som spiser drittmat og ikke trener, er normalvektige, og har fravær fra jobb pga betennelser, dårlig rygg, migrene osv.... bør ikke de betale all behandling selv også - og nektes sykepenger? Det betyr selvfølgelig at alle med livsstilssykdommer eller som på annen måte er skyld i egne skader også bør betale all behandling selv og nektes sykepenger, sant? Anonymous poster hash: 8630f...0dc Rekonstruksjon kan folk betale selv med mindre det er medisinske årsaker til at man skal rekonstruere. Det andre du skriver blir bare søkt for man kan ikke alltid relatere matvaner og kosthold til helse. Det kan ikke direkte påvises slik røyking kan føre til lungekreft eller at en overvektig velger operasjon fremfor å endre dårlige vaner. Det er mange som lever sunt og trener som plutselig blir uforklarlig syke så da kan man vel heller ikke forklare usunt kosthold og lite aktivitet som en årsak til sykdom. Mange overvektige og usunne lever hele livet uten noen form for sykdom eller skader. Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Anonymous poster hash: 22489...117 Det er også gener i noen tilfeller som spiller inn på barnløshet, og da kan man ikke holdes ansvarlig for det. Da reparerer man det på de måter man kan. Akkurat som ved annen sykdom/defekter. Anonymous poster hash: 9d596...f30 Barn er ikke en livsnødvendig behandling så jeg mener fortsatt at man må betale fullt for det. Jeg har selv vært gjennom flere IVF-forsøk og jeg kan heller ikke skyldes for årsaken til min barnløshet. Det var helt utenfor min kontroll, men jeg mener likevel at jeg skal betale fullt for det. Anonymous poster hash: 22489...117
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #67 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89 Ikke rart du har blitt sånn som du er da. Med den psyken din. Skaff deg hjelp hvis du ikke allerede har det. Isåfall. Skaff deg bedre hjelp Anonymous poster hash: 3124e...975 Har det helt fint jeg. To herlige barn, en fantastisk mann, bra utdannelse, god jobb og mange venner. Trenger nok ikke hjelp jeg, men er tydeligvis mange her som trenger hjelp. Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #68 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-) Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89 Ikke rart du har blitt sånn som du er da. Med den psyken din. Skaff deg hjelp hvis du ikke allerede har det. Isåfall. Skaff deg bedre hjelp Anonymous poster hash: 3124e...975 Har det helt fint jeg. To herlige barn, en fantastisk mann, bra utdannelse, god jobb og mange venner. Trenger nok ikke hjelp jeg, men er tydeligvis mange her som trenger hjelp. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Hadde du hatt det helt fint , så hadde du vel heller ikke hatt behov for å spre rundt deg med kvalme. Og folk som prøver å ta livet sitt har psykiske problemer. Anonymous poster hash: 3124e...975
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #69 Skrevet 6. april 2014 Og av og til burde abort vært påbudt ;-)Hva var meningen med den kommentaren? Hvis du mente at Hi sin mamma burde abort så er jeg enig Anonymous poster hash: 3fc70...e1d Ja jeg har alltid fått beskjed om at jeg ødela livet hennes kun ved å bli født. Så hun burde nok tatt abort. Itillegg funket ikke de tre selvmordsforsøkene jeg hadde fra jeg var 15 - 17 år heller. Så dere må nok desverre holde ut med meg... Anonymous poster hash: 4528a...a89 Ikke rart du har blitt sånn som du er da. Med den psyken din. Skaff deg hjelp hvis du ikke allerede har det. Isåfall. Skaff deg bedre hjelp Anonymous poster hash: 3124e...975 Har det helt fint jeg. To herlige barn, en fantastisk mann, bra utdannelse, god jobb og mange venner. Trenger nok ikke hjelp jeg, men er tydeligvis mange her som trenger hjelp. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Hadde du hatt det helt fint , så hadde du vel heller ikke hatt behov for å spre rundt deg med kvalme. Og folk som prøver å ta livet sitt har psykiske problemer. Anonymous poster hash: 3124e...975 Viser jo bare tydelig at de som er så mega-svære i kjeften i denne diskusjonen, er hvertfall med på å skape "kvalme", så er ikke bare HI som "har" psykiske problemer (Nå mener jeg at HI ikke har det). Enkelte folk bare må bitche rundt. Gamle er dere? Fjortisser eller? Anonymous poster hash: 2f596...383
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #70 Skrevet 6. april 2014 For noen sutredamer det er her inne. "Ååh guuud sa hun virkelig det? Jeg må rapportere med en gang " buhuhu.. Jævla tragiske kjerringer . Ja kom igjen, jeg bannet, rapporter da vel. Anonymous poster hash: 3124e...975
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #71 Skrevet 6. april 2014 Rekonstruksjon kan folk betale selv med mindre det er medisinske årsaker til at man skal rekonstruere. Det andre du skriver blir bare søkt for man kan ikke alltid relatere matvaner og kosthold til helse. Det kan ikke direkte påvises slik røyking kan føre til lungekreft eller at en overvektig velger operasjon fremfor å endre dårlige vaner. Det er mange som lever sunt og trener som plutselig blir uforklarlig syke så da kan man vel heller ikke forklare usunt kosthold og lite aktivitet som en årsak til sykdom. Mange overvektige og usunne lever hele livet uten noen form for sykdom eller skader. Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Anonymous poster hash: 22489...117 Her avslører du hvor lite du vet Genene gir bare en økt risiko. Men de sykdommene jeg viste til er i all hovedsak livsstilsbetinget, det har forskning påvist opp og ned og i mente. Det er svært få overvektige eller personer med veldig usunn livsstil som går gjennom livet uten livsstilsbetingede sykdommer. Og du - den siste setningen din.... den biter deg selv i leggen, du er klar over det? Er mer gener som spiller inn her og de kan man ikke holdes ansvarlig for. Er det ikke dette du bl.a. bruker som argument for å forby ivf? Og du - det er mange som må ha ivf fordi de f.eks. har endometriose, pcos eller lignende. De bør da ikke holdes ansvarlige for det de, bør de det, da? Jeg er ikke HI, og jeg har heller ikke sagt at det skal forbys så tror du blander. Har heller ikke sagt at det skal forbys pga gener? Det var det noen andre som skrev. Jeg skrev at man skal betale for behandlingen selv, ikke at det skulle forbys på noen måte. Anonymous poster hash: 22489...117
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #72 Skrevet 6. april 2014 For noen sutredamer det er her inne. "Ååh guuud sa hun virkelig det? Jeg må rapportere med en gang " buhuhu.. Jævla tragiske kjerringer . Ja kom igjen, jeg bannet, rapporter da vel. Anonymous poster hash: 3124e...975 Det er ikke greit å skrive at man ønsker noen andre hadde lykkes med å ta livet sitt. Det går an å diskutere saklig uten å komme med stygge kommentarer. Anonymous poster hash: 22489...117
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #73 Skrevet 6. april 2014 For noen sutredamer det er her inne. "Ååh guuud sa hun virkelig det? Jeg må rapportere med en gang " buhuhu.. Jævla tragiske kjerringer . Ja kom igjen, jeg bannet, rapporter da vel. Anonymous poster hash: 3124e...975 Det er ikke greit å skrive at man ønsker noen andre hadde lykkes med å ta livet sitt. Det går an å diskutere saklig uten å komme med stygge kommentarer. Anonymous poster hash: 22489...117 Jeg ser jo og at den kommentaren var veldig på kanten, men altså hi ligger selv opp til å provosere , og legger selv ut ting om seg selv , så da gjerne slår tilbake . Hun er jo i samme bane selv, hun ønsker jo ikke ivf barn velkommen til denne verden. De er like mye verdt som andre mennesker uansett hvordan de er blitt til! Anonymous poster hash: 3124e...975
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. april 2014 #74 Skrevet 6. april 2014 Krenkende innlegg er slettet og dere oppfordres på det sterkeste til å holde dere til reglene, og behandle hverandre med respekt. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #75 Skrevet 6. april 2014 Hvis du har barn HI så må vi bare håpe at dine barn ikke trenger legenes behandling,eller sykehusets spesialkompetanse noen gang...for man kødder jo ikke med naturen!!!! Så sakens kjerne er at du egentlig er født uønsket og lar din sorg gå utover uskyldige mennesker-AKKURAT JA. Støtter meg til hun som skrev karma. Anonymous poster hash: 0739d...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå