Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg mener det at når man ikke blir gravid på den naturlige måten så får man bare innfinne seg med det. Naturen går sin gang og den skal man ikke klusse med. Ja jeg skjønner det er fælt når man ikke kan bli gravid, men slik er det desverre. Ivf burde som sagt bli forbudt. Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Enig! Kan man ikke få barn og ikke vil eller kan adoptere så får man heller skaffe seg en hund eller noe Anonymous poster hash: 72d1f...47a
Populært innlegg ☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 6. april 2014 Takk for meininga di. Reknar med at du ikkje klussar med naturen når du får sjukdom, det vere seg kreft eller beinbrot, men berre aksepterar skjebna di.
Gustav Klitt Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Kan vi ikke bare legge ned hele helsevesenet og la naturen ordne opp? Da vil det masse penger til overs, så får vi både skattelette og billigere øl og sigg og plettfrie veier uten bomring!! Hvorfor har ingen tenkt på dette før??!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Ok. Du står fritt til å ikke benytte deg av det Anonymous poster hash: 7532a...7d3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Burde vært forbudt med leverett for mennesker uten empati! Anonymous poster hash: 30895...373
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Et patetisk og dårlig forsøk på å provosere. Du skulle ikke tatt deg en tur ut i våren heller da? Sikkert bedre for deg det. Anonymous poster hash: 62932...e3c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Det samme med peniciline, insulin, cellegift og astmamedisin - jeg skjønner det er fælt å ikke kunne holde seg i live selv, men sånn er det dessverre. Anonymous poster hash: 62932...e3c
Gjest Løvemusene Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 La meg gjette, HI - du har egne barn? Eller så har hun gått gjennom hundre IVF forsøk og ikke greid det...
Fru vims Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Regner med at hi selv ble gravid på første forsøk.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Kreftsykdom, hjerteinfarkt og annen sykdom og død er også naturlig. Man kan jo si at det er naturens måte å kontrollere befolkningsveksten på, samt naturlig seleksjon. Survival of the fittest. Jeg regner med du sier fra deg enhver behandling mot slik sykdom om det rammer deg eller dine nærmeste også? Jeg mener, man må jo for all del ikke klusse med naturens gang.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Jeg mener det at når man ikke blir gravid på den naturlige måten så får man bare innfinne seg med det. Naturen går sin gang og den skal man ikke klusse med. Ja jeg skjønner det er fælt når man ikke kan bli gravid, men slik er det desverre. Ivf burde som sagt bli forbudt. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Herregud så dum du er. Må bare le av sånne som deg! Anonymous poster hash: 31acb...779
mamma_bergen Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Hva er i veien med deg da?? Jeg har en nydelig datter takket være IVF! Kryp tilbake under stenen du kom frem fra ditt troll.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Takk for meininga di. Reknar med at du ikkje klussar med naturen når du får sjukdom, det vere seg kreft eller beinbrot, men berre aksepterar skjebna di. Det er jo noe helt annet. Man gir medisiner og hjelp til mennesker som allerede lever. Det finnes så mange barn som trenger foreldre, enten via adopsjon eller via fosterforeldre. Kan man ikke få barn så får man bli det isteden. Det er egoistisk å gå igjennom ivf kun for å få egne barn. Det er naturens måte å ordne slik at ikke verden blir overbefolket. Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Burde vært forbudt med leverett for mennesker uten empati! Anonymous poster hash: 30895...373 Saklig. Kom med noe fornuftig hvis du klarer. Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Takk for meininga di. Reknar med at du ikkje klussar med naturen når du får sjukdom, det vere seg kreft eller beinbrot, men berre aksepterar skjebna di. Det er jo noe helt annet. Man gir medisiner og hjelp til mennesker som allerede lever. Det finnes så mange barn som trenger foreldre, enten via adopsjon eller via fosterforeldre. Kan man ikke få barn så får man bli det isteden. Det er egoistisk å gå igjennom ivf kun for å få egne barn. Det er naturens måte å ordne slik at ikke verden blir overbefolket. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Naturens måte å ordne slik at verden ikke blir overbefolket. Ja, det er akkurat det sykdom er også. Anonymous poster hash: 9d596...f30
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Kreftsykdom, hjerteinfarkt og annen sykdom og død er også naturlig. Man kan jo si at det er naturens måte å kontrollere befolkningsveksten på, samt naturlig seleksjon. Survival of the fittest. Jeg regner med du sier fra deg enhver behandling mot slik sykdom om det rammer deg eller dine nærmeste også? Jeg mener, man må jo for all del ikke klusse med naturens gang. Ivf reparerer ingenting. Blir som å sammenligne det med å gro en arm i reagensrør. Tull og tøys! Ingen menneskerett å få barn og pengene burde bli brukt på langt viktigere ting. Anonymous poster hash: 72d1f...47a
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Takk for meininga di. Reknar med at du ikkje klussar med naturen når du får sjukdom, det vere seg kreft eller beinbrot, men berre aksepterar skjebna di. Det er jo noe helt annet. Man gir medisiner og hjelp til mennesker som allerede lever. Det finnes så mange barn som trenger foreldre, enten via adopsjon eller via fosterforeldre. Kan man ikke få barn så får man bli det isteden. Det er egoistisk å gå igjennom ivf kun for å få egne barn. Det er naturens måte å ordne slik at ikke verden blir overbefolket. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Ingen ting er meir effektivt enn ein epidemi eller to for å hindre overbefolkning. Kan ikkje du ta ansvar og leve i sølibat for å hindre overbefolkning, og så kan du stå ti år i adopsjonskø og oppleve å bli for gammal til å adoptere før det blir din tur?
Fru vims Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Takk for meininga di. Reknar med at du ikkje klussar med naturen når du får sjukdom, det vere seg kreft eller beinbrot, men berre aksepterar skjebna di. Det er jo noe helt annet. Man gir medisiner og hjelp til mennesker som allerede lever. Det finnes så mange barn som trenger foreldre, enten via adopsjon eller via fosterforeldre. Kan man ikke få barn så får man bli det isteden. Det er egoistisk å gå igjennom ivf kun for å få egne barn. Det er naturens måte å ordne slik at ikke verden blir overbefolket. Anonymous poster hash: 4528a...a89 Og nok en gang vet du ikke hva du snakker om. Blir provosert av folk som sier at det er jo bare å adoptere. Og det er det ikke. Lange adopsjonskøer og få barn som blir adopter bort. Til tross for at det er faktisk mange barn som trenger et hjem. Og ikke alle passer til og orker å ha fosterbarn. Det krever mye mer enn å ha sitt eget barn.
nå prøver vi igjen Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Ser frem til den dagen KARMA bit dæ i ræææva!! KARMA-KARMA
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Kreftsykdom, hjerteinfarkt og annen sykdom og død er også naturlig. Man kan jo si at det er naturens måte å kontrollere befolkningsveksten på, samt naturlig seleksjon. Survival of the fittest. Jeg regner med du sier fra deg enhver behandling mot slik sykdom om det rammer deg eller dine nærmeste også? Jeg mener, man må jo for all del ikke klusse med naturens gang. Ivf reparerer ingenting. Blir som å sammenligne det med å gro en arm i reagensrør. Tull og tøys! Ingen menneskerett å få barn og pengene burde bli brukt på langt viktigere ting. Anonymous poster hash: 72d1f...47a Mange som er igjennom ivf har hat eller har en sykdom som gjør at man ikke kan bli gravid. og det er naturlig å kunne lage barn. Så det blir jo på en mate å reparere noe. Anonymous poster hash: 2e82b...9bf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Ser frem til den dagen KARMA bit dæ i ræææva!! KARMA-KARMA Ja får karma tror vi jo på. Not! Hehe Anonymous poster hash: 4528a...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Nå er det ikke sånn at det står unger i kø klare til å bli adoptert. Faktisk er det færre unger "tilgjengelig" gjennom adopsjonsbyråene enn det er foreldre. De fleste adopsjonsforeldre står årevis på vent. Minimum 4-5 år. Anonymous poster hash: 9d596...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå