Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi var på UL i denne uka - var da 13+0. Herlighet så spent jeg var i forkant! hadde hørt en herlig hjertelyd hos lege senest noen dager før, men var likevel spent og nervøs for å se om alt var som det skulle med baby.. UL viste en perfekt liten skapning der alle mål var helt på merket! :hjertesmil:  :hjertesmil:  Fantastisk å se - nå kan jeg endelig begynne å nyte graviditeten. Termin fortsatt 18.des :jepp:  Legen antydet en gutt, men det gjorde han v 13 uker forrige gang også og det viste seg å være en jente! Får ha tålmodighet frem til OUL 18.juli. Er nå 13+4 og har visst vært i 2.trimester noen dager uten å være klar over det!? Appen min sier også at 2.tm begynner ved 14+0  :rolleyes:

Jeg sov fra 00-06, SAMMENHENGENDE! Det er ny rek siden jeg ble gravid!!! Herregud, MAGISK!!! Ingen tisseturer i natt! JEG ELSKER Å VÆRE FERDIG MED FØRSTE TRIMESTER!!! Og gendermakern sa jente, så da får vi bare vente å se

Så deilig ;D finnes ikke noe bedre enn det :) Min sa også jente, og det er visst en jente som bor i magen her også. Tilfeldighet? Morro alikevel :)

Desembermammaer 2014, legg dere til i facebookgruppa D14 med musikkikon (https://www.facebook.com/groups/257514367788649/)

Den er lukket, ikke hemmelig - sånn at dere får til å legge dere til. Alle kan se hvem som er medlemmer. Men kun medlemmene kan se hvem og hva som blir skrevet :)

• 3 uker senere...

Hei,

Ser det er gått nesten en måned siden folk har vært aktiv her. Jeg har denne gangen holdt meg litt unna grupper, pga blødninger tidlig i svangerskap, og jeg fortsatt er på gruppen etter forrige barn i 2012. MEN, har dere en facebook gruppe? Jeg prøvde å søke og skrive inn linken over i nettleser, men kom ingen vei. Vet dere om andre termingrupper på facebook? Gratulerer til dere alle som venter i desember. Spennende tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...