Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemyri...så trist ;( jeg føler virkelig med deg! Håper du klarer å fordøye det raskt og komme deg opp på hesten igjen. sender deg en stor varm klem

Apex, jeg håper så inderlig at du ikke har mistet også! føler med deg !

unner ingen å oppleve dette!

Da ble det ikke verdens beste julegave på oss. Har desverre mistet den lille spiren :( Utrolig trist, men det ble bare. Lykke til alle sammen<3 dere er fantastiske og håper det går hele veien for dere!

Så utrolig leit å høre, Lillemyri :( Jeg skal krysse alt jeg har for at du er gravid igjen før du vet ordet av det, og at dere kan se frem til en forsinket julegaven i starten av 2015. Stoor klem til deg! <3

Annonse

Huff, Lillemyri ♥ Ord blir fattige, men jeg tenker på deg og føler med dere i sorgen. Gråt når det trenger til det og gå videre og husk på at når den gode spira flytter inn, er det en fighter!!

Fikk UL via legevakta til slutt. Alt ok her, heldigvis!! ♥

MammaTilEmma; Sykepleieren på legevakta hørte denne gangen hele argumentasjonen min, inkl det at jeg hadde mistet en spire sist september - og da gått rundt med den livløs i over en mnd. Sa at jeg var engstelig for blødninga, og at jeg hadde mensmurringer selv om de var til å leve med. Ble spurt om jeg ikke kunne vente til i morgen, og da sa jeg som sant var - at det hadde jeg allerede gjort da det ikke var noe medfølelse å hente hos hennes kollega kvelden før.. Så jeg var heldig og fikk ett innsmett, uten å bruke bekjentskap.. Det burde være unødvendig!

Sienna85; Det var vanskelig å si eksakt, men det kunne muligens se ut som at morkaka lå litt lavt men jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg for det - den finner vi plasseringa til ved oul. Og smertene/murrigene jeg kjenner kom muligens av at jeg hadde blødning - så lenge det ikke blir geisevondt eller klumper i blødninga var det bare å forsøke å leve som normalt, med jobb i morgen og alt det der som hverdagen fører med seg. :)

Takk for omtanken, det her var skummelt! :/

Annonse

Stakkar deg, Lillemyri, det er så vondt å oppleve. Det er ikke noen trøst utenom at det går over etterhvert. Håper du blir raskt gravid igjen! Hadde dere prøvd lenge? Kjempeklem til deg♥

For en lettelse, Apex, godt du fikk komme inn til ul. Er så fælt å gå og ikke vite. Håper du slipper flere slike skremmende opplevelser.

Nei den satt på første pp, så håper neste ikke bruker så lang tid heller. Spent på å se hvor lenge det tar før jeg kommer i syklus igjen. Håper det ikke tar så inderlig lang tid. Fælt å si men har ikke grått så mye som en tåre enda, men tror jeg bare trenger litt tid til å la det synke. Trøster meg med at det skjedde så tidlig. Håper nå på et vårbarn<3 Håper alt går bra med dere, og så bra det ikke var noe Apex! Satser på at jeg ikke møter dere i en ny gruppe. Stikker nesen innom dere fra tid til annen. <3

Det er så fælt, for det er alltid noen som mister i en sånn termingruppe (forrige gang var jeg en av dem). Alle vet at det er sånn, og alle håper at en ikke er en av dem. Synes de første ukene er vanskelige, personlig tør jeg ikke å glede meg over graviditeten fordi jeg vil "beskytte meg" i fall det går galt. Akkurat som om jeg ikke blir lei meg uansett! Som jeg gleder meg til sommeren og 2. trimester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...