Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #101 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er faktisk helt sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg. Og jeg har ganske høy toleranse for ulike meninger og hvordan man uttrykker dem, men enkelte her virker ikke helt i vater. Er ikke sjokkert i det hele tatt. Hver gang dette nicket dukker opp eksploderer det. Jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å forstå det men ikke skjønt det ennå. Må si at slike tråder som dette er litt interresante å lese gjennom. Det er så høy temperatur at alle som stikker hodet inn får passet sitt påstemplet. Anonymous poster hash: db42f...f51
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #102 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er faktisk helt sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg. Og jeg har ganske høy toleranse for ulike meninger og hvordan man uttrykker dem, men enkelte her virker ikke helt i vater. Er ikke sjokkert i det hele tatt. Hver gang dette nicket dukker opp eksploderer det. Jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å forstå det men ikke skjønt det ennå. Må si at slike tråder som dette er litt interresante å lese gjennom. Det er så høy temperatur at alle som stikker hodet inn får passet sitt påstemplet. Anonymous poster hash: db42f...f51 Jeg blir egentlig alltid overrasket over voksne folks mangel på folkeskikk
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #103 Skrevet 2. mars 2014 Mamma med 2 små... Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-) Å herregud! Det er ikke snakk om å se forskjellig på ting, det er FAKTA! Du har jo selv skrevet om alle disse episodene. Nei å fortelle deg noe er rett og slett som å snakke til en vegg!Men å svare meg, det gidder du ikke? Ang spørsmålet du vil ha svar på, så har vel hun like stor rett til å uttale seg på hvilken måte hun vil. På lik linje med deg selv. Kan ikke si at innlegget ditt oste av en hyggelig måte å tiltale enkeltpersoner på... Anonymous poster hash: 64404...e3a
Mamma med 2 små Skrevet 2. mars 2014 #104 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er faktisk helt sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg. Og jeg har ganske høy toleranse for ulike meninger og hvordan man uttrykker dem, men enkelte her virker ikke helt i vater.Er ikke sjokkert i det hele tatt. Hver gang dette nicket dukker opp eksploderer det. Jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å forstå det men ikke skjønt det ennå. Må si at slike tråder som dette er litt interresante å lese gjennom. Det er så høy temperatur at alle som stikker hodet inn får passet sitt påstemplet. Anonymous poster hash: db42f...f51 Jeg blir egentlig alltid overrasket over voksne folks mangel på folkeskikk Er ikke mangel på folkeskikk å fortelle sannheten vet du. Men jeg forstår at du har veldig vanskelig for å se sannheten selv. Ett lite råd til deg er å slutte og fortelle om alt som skjer i livet ditt. Du burde beskytte barna dine mot alt det du skriver. Beklager men virker ikke som at du vet hvordan man skal oppdra barn på en normal måte. Å du burde vite at diagnose barn trenge rutiner og strenge grenser. Noe som virker som mangler veldig hos dere. Skal du fortelle om alt mulig her inne og ikke eie nettvett så må du bare godta at vi sier meningen vår, uten å kalle det mobbing, mangel på folkeskikk og alt annet fjas du skriver.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #105 Skrevet 2. mars 2014 104... Respekterer at dette er din sannhet...respekterer du at andre ser ting annerledes?
Mamma med 2 små Skrevet 2. mars 2014 #106 Skrevet 2. mars 2014 104... Respekterer at dette er din sannhet...respekterer du at andre ser ting annerledes? Å herregud det er så tomt så jeg gir opp! God bedring og lykke til!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #107 Skrevet 2. mars 2014 104... Respekterer at dette er din sannhet...respekterer du at andre ser ting annerledes? Å herregud det er så tomt så jeg gir opp! God bedring og lykke til! Å diskutere med deg blir som for ett jehovas vitne å overbevise en atteist.... og vet du er det tomt hos meg tørr jeg ikke tenke på hva det er hos deg
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #108 Skrevet 2. mars 2014 104... Respekterer at dette er din sannhet...respekterer du at andre ser ting annerledes? Å herregud det er så tomt så jeg gir opp! God bedring og lykke til! Pust med magen mamma med 2 små ☺️ Der det ikke er mer å hent, er ikke det mer å vente... 😉 Anonymous poster hash: 64404...e3a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #109 Skrevet 2. mars 2014 104... Respekterer at dette er din sannhet...respekterer du at andre ser ting annerledes? Å herregud det er så tomt så jeg gir opp! God bedring og lykke til! Pust med magen mamma med 2 små ☺ Der det ikke er mer å hent, er ikke det mer å vente... Anonymous poster hash: 64404...e3a Sjarmerende
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #110 Skrevet 2. mars 2014 Kjære mamma til ADHD gutt. Hvorfor jobber du så iherdig med å holde tråden oppe? Du har selv tidligere i tråden bedt om å legge diskusjonen død. Men like fult er du inn og kommenterer ting som strengt tatt ikke treng kommenteres? Hadde satt stor pris på at du kunne gi en forklaring på dette? Veit jeg burde tatt det som PM, men dette er noe flere her inne har reagert på og kommentert tidligere. Tror derfor dette er noe flere har interesse av å vite... Anonymous poster hash: 64404...e3a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #111 Skrevet 2. mars 2014 104... Respekterer at dette er din sannhet...respekterer du at andre ser ting annerledes? Å herregud det er så tomt så jeg gir opp! God bedring og lykke til! Du ser faktisk ikke at det er du som fremstår som idioten her? Skremmende liten selvinnsikt. Spesielt av en som kritiserer andre for akkurat det. Hva med å svare på spørsmålet? Respektere du at andre ikke ser ting på samme måte som deg? Anonymous poster hash: 7deee...aed
Rødhettien Skrevet 2. mars 2014 #112 Skrevet 2. mars 2014 Å herregud jeg gir meg ende over! Pleier vanligvis ikke å kommentere disse trådene men no må jeg bare 😜. Skjønner ikke dere som så iherdig forsvarer denne "ADHD mammaen" mot det dere kaller mobbing, at hun nyter denne oppmerksomheten ?? Det er derfor hun holder trådene i livet og! Det blir som en pr kåt halv kjendis. All publisitet er god publisitet. Hun legger rett og slett opp til at folk skal angripe henne sånn at hun kan svare med noe som hun selv vet er er provoserende smil, å d kan hun lene ser tilbake og nyte all oppmerksomheten hun får 😜. Sykt hele greiene spør du meg. Og er noe som skurrer alvorlig med denne damen. Signerer med nick jeg 😜
Gjest Sommerfuggel Skrevet 2. mars 2014 #113 Skrevet 2. mars 2014 Vi velger nå å låse tråden. Denne tråden har tatt en helt annen retning enn hovedinnleggets hensikt, og vi mener tråden er kommet veldig ut av kontroll.. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anbefalte innlegg