Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 Uten å annta for mye her vil jeg tro mange her hadde satt pris på å se hvem som sprer eder og galle her... De fleste er vel interessert i at du bør få deg en blogg. Du er jo ikke interessert i tilbakemeldinger på det du skriver.Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad Jeg svarer alle på en ok måte,og har alltid vært åpen for innspill og diskusjoner som går på sak og ikke person. Hets og mobbing er jeg ikke interisert i Ja, du fortjener jammen en fortjenestemedalje Anonymous poster hash: 798b3...136
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #27 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tåler i aller høyeste grad at folk er uenige...er jo ikke det som er saken...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #28 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tåler i aller høyeste grad at folk er uenige...er jo ikke det som er saken... Hva er saken da? Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #29 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tåler i aller høyeste grad at folk er uenige...er jo ikke det som er saken... Hva er saken da?Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad Saken er at det viser seg å være vanskelig å være uenig og samtidig saklig og hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #30 Skrevet 2. mars 2014 Det jeg oppfatter som litt vandklig i forhold til denne moren og noen andre er at innleggene er skrevet slik at det forutsettes at vi vet litt om forhistorien. Hun regner altid med at vi vet hvor gamle barna er, at eldste har adhd ol. Samtidig skal vi liksom ikke trekke inn historier hun har fortalt om ham tidligere. Det blir helt umulig om man skal kunne svare noe fornuftig. I tillegg er hun veldig flink til å holde trådene sine oppe ved å takke hver enkelt som støtter henne når tråden er på vei til å forsvinne ned på side 2. Da er det ganske naturlug at hun får mange svar på innleggene sine. Jeg synes heller ikke hun får så stor andel usakluge svar. Det er jo mange som er uenige i mye, men det er noe annet. Anonymous poster hash: 2d33a...3c0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #31 Skrevet 2. mars 2014 Hei Jeg må bare få si deg noe, som alle kan se. Jeg kjenner deg ikke, og må si at mange ganger er jeg litt uenig i det du deler eller mener. Men jeg vil rose deg for en ting; uansett hvor innigranskauen ufine folk er, og hvor mye de forsøker å trykke deg ned i søla så går du på med krum rygg, og evner til og med å være hyggelig mot de som ikke vil deg vel. Det er en fantastisk egenskap som mange her inne skulle hatt litt mer av! Det står faktisk stor respekt av en slik selvkontroll og et slikt syn på livet Så får frøken anonym sitte der i møkka si å spre om seg med eder og galle, jeg er sikker på at du er et bedre menneske, tross alt. Dette er bare en ubetydelig detalje, men krum rygg er ikke noe å trakte etter altså. Rak rygg derimot... Anonymous poster hash: 21d96...1b1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #32 Skrevet 2. mars 2014 Hei Jeg må bare få si deg noe, som alle kan se. Jeg kjenner deg ikke, og må si at mange ganger er jeg litt uenig i det du deler eller mener. Men jeg vil rose deg for en ting; uansett hvor innigranskauen ufine folk er, og hvor mye de forsøker å trykke deg ned i søla så går du på med krum rygg, og evner til og med å være hyggelig mot de som ikke vil deg vel. Det er en fantastisk egenskap som mange her inne skulle hatt litt mer av! Det står faktisk stor respekt av en slik selvkontroll og et slikt syn på livet Så får frøken anonym sitte der i møkka si å spre om seg med eder og galle, jeg er sikker på at du er et bedre menneske, tross alt. Dette er bare en ubetydelig detalje, men krum rygg er ikke noe å trakte etter altså. Rak rygg derimot... o Anonymous poster hash: 21d96...1b1 [/ quote Det er to ulike uttrykk. Å gå på med krum rygg vil si å gjøre en stor innsats der du må virklig gjøre ditt bedte. Du må bøye rygen om du dkal klare å skyve noe tungt forran deg. Å dtå med rett rygg vil si å ikke skamme seg. Ofte bøyer man nakken og ryggen hvis man fæler man ikke strekker til eller har gjort nor galt. Uttrykket her var helt riktig brukt. Anonymous poster hash: 2d33a...3c0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #33 Skrevet 2. mars 2014 Uten å annta for mye her vil jeg tro mange her hadde satt pris på å se hvem som sprer eder og galle her... De fleste er vel interessert i at du bør få deg en blogg. Du er jo ikke interessert i tilbakemeldinger på det du skriver.Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad Jeg svarer alle på en ok måte,og har alltid vært åpen for innspill og diskusjoner som går på sak og ikke person. Hets og mobbing er jeg ikke interisert i Du er ikke åpen for innspill og diskusjon, da hadde du kanskje tatt til deg at så mange ikke ser på denne plassen som egnet for blogging og syns det nesten blir latterlig med alle de innleggene dine..Du svarer bare som en unge og sier at du gjør som du vil. Jeg skjønner faktisk ikke at du har lyst å fortsette i samme spor når du får så mye motbør? Anonymous poster hash: 30f68...085
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #34 Skrevet 2. mars 2014 Jeg holder meg til forumets regler...sjekk innlegget forumbruk på ris og ros.. Ja det kan hende at noen ikke liker innleggene mine ,men mange liker dem også:-) Vi kan jo ikke være like alle sammen og like de samme tingene,ikkesant?
Mamma med 2 små Skrevet 2. mars 2014 #35 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #36 Skrevet 2. mars 2014 Jeg holder meg til forumets regler...sjekk innlegget forumbruk på ris og ros.. Ja det kan hende at noen ikke liker innleggene mine ,men mange liker dem også:-) Vi kan jo ikke være like alle sammen og like de samme tingene,ikkesant? Poenget mitt er at du ikke er interessert i innspill og diskusjon, og her bekrefter du jo bare det jeg skrev.. Anonymous poster hash: 30f68...085
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #37 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om. At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg. Ha en fin dag:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #38 Skrevet 2. mars 2014 Jeg holder meg til forumets regler...sjekk innlegget forumbruk på ris og ros..Ja det kan hende at noen ikke liker innleggene mine ,men mange liker dem også:-)Vi kan jo ikke være like alle sammen og like de samme tingene,ikkesant?Poenget mitt er at du ikke er interessert i innspill og diskusjon, og her bekrefter du jo bare det jeg skrev.. Anonymous poster hash: 30f68...085 Nå skal vel ingen bestemme over hverandre hva vi kan og ikke kan skrive her inne? Mener du virkelig at fordi enkelte ikke liker innleggene mine skal jeg slutte,til tross for at jeg følger forumets regler?
Mamma med 2 små Skrevet 2. mars 2014 #39 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #40 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre. Som sagt...men hva du vil om meg..kall meg hva du vil...du kommer ikke en cm med det. Til info...begge mine barn er normale
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #41 Skrevet 2. mars 2014 MÅ man mene noe om denne dama? Jeg bryr meg virkelig ikke. Hvorfor engasjerer hun slik? Hva har jeg gått glipp av? Anonymous poster hash: db42f...f51 Men da trenger du ikke trykke deg inn på denne tråden, da vet du, om det ikke interesserer deg. Merkelig ting å gjøre. Anonymous poster hash: 70852...43c Jeg trykket meg inn fordi jeg SPØR HVORFOR HUN ENGASJERER.Kanskje lese hva jeg skriver? Men i stede for å svare på hva greia med denne dama er SOM JEG LURER PÅ så får jeg beskjed om å ikke klikke meg inn. Men her gidder ikke folk forklare hva greia er dere er alle mest interessert i å krangle. De som liker henne og de som ikke liker henne. Men helt greit å ikke vite hva dette går i. Jeg må ikke på død og liv vite det. Er ikke her så mye. Så kan du fortsette rundt på diverse tråder, lese halve innlegg og deretter oppdra folk. God søndag din surpump. Anonymous poster hash: db42f...f51 Du er tydeligvis sinnsykt engasjert i dette selv. Det er jo du som roper og tar helt av. At det går ann å la seg provosere så mye som du gjør for noe som er skrevet av ukjente på nett er virkelig helt sprøtt. Himmel, så sinna du er! Anonymous poster hash: 70852...43c Noen må man rope til for at de skal få med seg poenget. Du er en av dem. Synes du kan øve på å få med deg alt før du kommenterer. Orker du ikke det kan du drite i å svare. Anonymous poster hash: db42f...f51
Mamma med 2 små Skrevet 2. mars 2014 #42 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre. Som sagt...men hva du vil om meg..kall meg hva du vil...du kommer ikke en cm med det. Til info...begge mine barn er normale Hehe, jaja du kan jo tro. Men kjære vene sier jeg bare, du er enten veldig veldig ung, eller bare veldig blond. For du forstår virkelig ikke hva andre forteller deg. To bekymringsmeldinger, diagnose barn, frekt barn, ingen grenser, veldig synelig forskjellsbehandling, nick der ADHD blir fremtredende, utleverer alt for mye om barna sine, osv osv. Du ser det virkelig ikke selv så da er det vel bare å gi opp. Men tror desverre du får det verre med årene.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #43 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.Som sagt...men hva du vil om meg..kall meg hva du vil...du kommer ikke en cm med det. Til info...begge mine barn er normale Hehe, jaja du kan jo tro. Men kjære vene sier jeg bare, du er enten veldig veldig ung, eller bare veldig blond. For du forstår virkelig ikke hva andre forteller deg. To bekymringsmeldinger, diagnose barn, frekt barn, ingen grenser, veldig synelig forskjellsbehandling, nick der ADHD blir fremtredende, utleverer alt for mye om barna sine, osv osv. Du ser det virkelig ikke selv så da er det vel bare å gi opp. Men tror desverre du får det verre med årene. Signerer denne. Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #44 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.Som sagt...men hva du vil om meg..kall meg hva du vil...du kommer ikke en cm med det. Til info...begge mine barn er normale Hehe, jaja du kan jo tro. Men kjære vene sier jeg bare, du er enten veldig veldig ung, eller bare veldig blond. For du forstår virkelig ikke hva andre forteller deg. To bekymringsmeldinger, diagnose barn, frekt barn, ingen grenser, veldig synelig forskjellsbehandling, nick der ADHD blir fremtredende, utleverer alt for mye om barna sine, osv osv. Du ser det virkelig ikke selv så da er det vel bare å gi opp. Men tror desverre du får det verre med årene.Signerer denne. Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad Godt sagt. Anonymous poster hash: 798b3...136
Fero Skrevet 2. mars 2014 #45 Skrevet 2. mars 2014 Klikker meg aldri inn på disse trådene. Problem løst. Siden adhd mamma poster med nick er det ganske enkelt å unngå. Jeg irriterer meg nok over andre ting, men dette "irritasjonsmomentet" er faktisk lekende lett å styre unna.
Cat.68 Skrevet 2. mars 2014 #46 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.Seriøst??? Fy søren så frek og muggen du er. At denne miren får en sk heltestatus kommer nok mest av innlegg som dette. For ingen fortjener å bli snakket til på denne måten. Nikk eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #47 Skrevet 2. mars 2014 Uten å annta for mye her vil jeg tro mange her hadde satt pris på å se hvem som sprer eder og galle her... De fleste er vel interessert i at du bør få deg en blogg. Du er jo ikke interessert i tilbakemeldinger på det du skriver.Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad Jeg svarer alle på en ok måte,og har alltid vært åpen for innspill og diskusjoner som går på sak og ikke person. Hets og mobbing er jeg ikke interisert i Ja, du fortjener jammen en fortjenestemedaljeAnonymous poster hash: 798b3...136 Ser du ikke hvor liten du gjør deg? Anonymous poster hash: 7deee...aed
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #48 Skrevet 2. mars 2014 Det blir bare for dumt å slenge drit på denne måten....er det slik vi ønsker å ha det her på forumet?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #49 Skrevet 2. mars 2014 Hei Jeg må bare få si deg noe, som alle kan se. Jeg kjenner deg ikke, og må si at mange ganger er jeg litt uenig i det du deler eller mener. Men jeg vil rose deg for en ting; uansett hvor innigranskauen ufine folk er, og hvor mye de forsøker å trykke deg ned i søla så går du på med krum rygg, og evner til og med å være hyggelig mot de som ikke vil deg vel. Det er en fantastisk egenskap som mange her inne skulle hatt litt mer av! Det står faktisk stor respekt av en slik selvkontroll og et slikt syn på livet Så får frøken anonym sitte der i møkka si å spre om seg med eder og galle, jeg er sikker på at du er et bedre menneske, tross alt. Dette er bare en ubetydelig detalje, men krum rygg er ikke noe å trakte etter altså. Rak rygg derimot... Anonymous poster hash: 21d96...1b1 Det er et munnhell som sier at 'man går på med krum rygg'. Dvs at man står på og ikke gir opp ved motstand. Litt som å lene seg frem og kjempe seg frem i motvind. Anonymous poster hash: 7deee...aed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #50 Skrevet 2. mars 2014 Det blir bare for dumt å slenge drit på denne måten....er det slik vi ønsker å ha det her på forumet? Hva som er drit er et definisjonsspørsmål. Du har utlevert utrolig mye her, og det meste går på adhdgutten. At du etterpå- når folk setter det i kontekst- klager på at folk farer med drit; vel, det er det som blir for dumt. Anonymous poster hash: 798b3...136
Anbefalte innlegg