Gå til innhold

Mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg må bare få si deg noe, som alle kan se. 

Jeg kjenner deg ikke, og må si at mange ganger er jeg litt uenig i det du deler eller mener. Men jeg vil rose deg for en ting; uansett hvor innigranskauen ufine folk er, og hvor mye de forsøker å trykke deg ned i søla så går du på med krum rygg, og evner til og med å være hyggelig mot de som ikke vil deg vel. Det er en fantastisk egenskap som mange her inne skulle hatt litt mer av! 

Det står faktisk stor respekt av en slik selvkontroll og et slikt syn på livet :) 

Så får frøken anonym sitte der i møkka si å spre om seg med eder og galle, jeg er sikker på at du er et bedre menneske, tross alt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er like lite interessant som bloggmeldinger. Kan du ikke sende private meldinger til henne dersom du skal si noe til en spesiell person?

Tenk viss alle skal skrive private meldinger her inne?

Dessuten starter du sikkert en diskusjon som går på hvem som er enige med deg i dine utsagn og ikke. Men det er du vel klar over at her inne kan alle som både er enige og uenige si sin mening.

Og hva er poenget med at du starter en diskusjon om mamma til ADHD gutt?

Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad

Skrevet

Signerer dette!

I tillegg er det litt kult å tenke på hvordan de anonyme syder av frustrasjon over at de aldri klarer å provosere henne nok til at hun synker på deres nivå :) det er nok rimelig irriterende :D

Det er faktisk fascinerende at noe så banalt som uskyldige hverdagsglimt og vanlig folkeskikk kan provosere så til de grader.

Anonymous poster hash: 7deee...aed

Skrevet

Dette er like lite interessant som bloggmeldinger. Kan du ikke sende private meldinger til henne dersom du skal si noe til en spesiell person?

Dessuten starter du sikkert en diskusjon som går på hvem som er enige med deg i dine utsagn og ikke. Men det er du vel klar over at her inne kan alle som både er enige og uenige si sin mening.

Du har litt tungt for det? Som jeg skrev; "Jeg må bare få si deg noe, som alle kan se", nettopp fordi jeg vanligvis sender pm om det er noe uten allmenn interesse. Men denne mamman får så mye pes og dritt fra slike som deg at hun fortjener ros, også i det offentlige rom. Og dette er på ingen måte en diskusjon om henne (hvor nøyaktig tok du det ifra???), det er ros. Ros er noe man gir til mennesker uten å forvente noe tilbake. Du får lage en egen tråd om du vil duskutere henne, eller meg, for den saks skyld :-) 

Skrevet (endret)

Poenget til Prinsessen er vel at Mamma til ADHD-gutt til enhver tid klarer å være saklig og hyggelig selvom noen brukere her inne ikke alltid er like greie med henne. Det er en god ting som i aller høyeste grad tåler dagens lys. Endret av MammantilNurket
Skrevet

MÅ man mene noe om denne dama?

Jeg bryr meg virkelig ikke.

Hvorfor engasjerer hun slik? Hva har jeg gått glipp av?

Anonymous poster hash: db42f...f51

Skrevet

Har det slått deg, hengepupp, at vi mennesker opplever ting forskjellig? Det jeg legger merke til, er at damen du snakker om nærmest må ha en sirkel av støttekontakter her inne. Det gjelder bare henne! Du synes ikke det er litt rart?? At folk kommenterer anonymt er jo innlysende,-ingen vil vel bli lynsja bare fordi de ser enkelte ting på en annen måte? Jeg personlig tenker at det kan virke som litt desperate forsøk på å overbevise både seg selv og andre om ett eller annet. Jeg legger merke til at det ikke er noen andre her inne som gjør det samme.....Av en eller annen grunn er det mange som reagerer, men da tar sikkert alle de feil da...?? Det holder ikke å bare definere folk som uintelligente, dårlig oppdratt, lavmål og hva vet jeg. Jeg vet at jeg ikke er noe av det, allikevel reagerer jeg på dama og sier: Slapp av litt, du er bra nok og sønnen din er bra nok!!!

Anonymous poster hash: 35fb6...412
Skrevet

Har det slått deg, hengepupp, at vi mennesker opplever ting forskjellig? Det jeg legger merke til, er at damen du snakker om nærmest må ha en sirkel av støttekontakter her inne. Det gjelder bare henne! Du synes ikke det er litt rart?? At folk kommenterer anonymt er jo innlysende,-ingen vil vel bli lynsja bare fordi de ser enkelte ting på en annen måte? Jeg personlig tenker at det kan virke som litt desperate forsøk på å overbevise både seg selv og andre om ett eller annet. Jeg legger merke til at det ikke er noen andre her inne som gjør det samme.....Av en eller annen grunn er det mange som reagerer, men da tar sikkert alle de feil da...?? Det holder ikke å bare definere folk som uintelligente, dårlig oppdratt, lavmål og hva vet jeg. Jeg vet at jeg ikke er noe av det, allikevel reagerer jeg på dama og sier: Slapp av litt, du er bra nok og sønnen din er bra nok!!! Anonymous poster hash: 35fb6...412

Det er selvsagt helt greit å mene både det ene og det andre om forskjellige brukeren her inne. Det jeg og flere med meg reagerer på er den fullstendige mangelen på folkeskikk mange av de anonyme fremviser i trådene hennes.

Det er faktisk ikke grenser for hva noen får seg til å si og de går faktisk også ganske direkte på barna hennes i tillegg. Man synker ikke lavere enn det!

Om man skulle skjelle ut og faktisk mobbe alle som skrev ting jeg ikke syns er spennende eller interessant skulle jeg jammen få nok å gjøre. Men de fleste av oss evner å hoppe over de trådene uten å gå til personangrep.

Skrevet

Jeg har aldri slengt dritt til henne, men er lei hele dama og "gullkornene" hennes. Og synes det er utrolig merkelig at hun har så mange til å forsvare seg her inne, det tilhører sjeldenhetene.

Flott at hun ikke synker til møkkspredernes nivå, men det er det faktisk mange andre som klarer også, uten at jeg ser behov for å lage egne tråder om dem av den grunn.

Anonymous poster hash: f9fc8...01a

Skrevet

Har det slått deg, hengepupp, at vi mennesker opplever ting forskjellig? Det jeg legger merke til, er at damen du snakker om nærmest må ha en sirkel av støttekontakter her inne. Det gjelder bare henne! Du synes ikke det er litt rart?? At folk kommenterer anonymt er jo innlysende,-ingen vil vel bli lynsja bare fordi de ser enkelte ting på en annen måte? Jeg personlig tenker at det kan virke som litt desperate forsøk på å overbevise både seg selv og andre om ett eller annet. Jeg legger merke til at det ikke er noen andre her inne som gjør det samme.....Av en eller annen grunn er det mange som reagerer, men da tar sikkert alle de feil da...?? Det holder ikke å bare definere folk som uintelligente, dårlig oppdratt, lavmål og hva vet jeg. Jeg vet at jeg ikke er noe av det, allikevel reagerer jeg på dama og sier: Slapp av litt, du er bra nok og sønnen din er bra nok!!! Anonymous poster hash: 35fb6...412

Det er selvsagt helt greit å mene både det ene og det andre om forskjellige brukeren her inne. Det jeg og flere med meg reagerer på er den fullstendige mangelen på folkeskikk mange av de anonyme fremviser i trådene hennes.

Det er faktisk ikke grenser for hva noen får seg til å si og de går faktisk også ganske direkte på barna hennes i tillegg. Man synker ikke lavere enn det!

Om man skulle skjelle ut og faktisk mobbe alle som skrev ting jeg ikke syns er spennende eller interessant skulle jeg jammen få nok å gjøre. Men de fleste av oss evner å hoppe over de trådene uten å gå til personangrep.

Det er helt greit. Slem skal man ikke være. Det det er greit å passe seg for, er å gjøre noen til en "hellig ku", slik at det blir helt umulig å kommentere noe annet enn "hipp hurra så fantastisk". Jeg kommer ofte med noen innspill som kan være kritiske eller spørrende, og blir umiddelbart kastet i sekken med "anonyme mobbere". Dette er vel så ufint synes jeg, og jeg mener faktisk å komme med noen innspill det kanskje ikke hadde skadet dama å tenkt litt på.

Anonymous poster hash: 35fb6...412

Skrevet

Hei :) 

Jeg må bare få si deg noe, som alle kan se. 

Jeg kjenner deg ikke, og må si at mange ganger er jeg litt uenig i det du deler eller mener. Men jeg vil rose deg for en ting; uansett hvor innigranskauen ufine folk er, og hvor mye de forsøker å trykke deg ned i søla så går du på med krum rygg, og evner til og med å være hyggelig mot de som ikke vil deg vel. Det er en fantastisk egenskap som mange her inne skulle hatt litt mer av! 

Det står faktisk stor respekt av en slik selvkontroll og et slikt syn på livet :) 

Så får frøken anonym sitte der i møkka si å spre om seg med eder og galle, jeg er sikker på at du er et bedre menneske, tross alt.

Tuuuuusen takk:-) dette gjorde meg kjempeglad,du aner ikke.

Jeg vet alle ikke er enig med meg men har stor respekt for de som diskuterer sak og ikke person

Og ja jeg prøver alltid å svare folk på en ordentlig måte,takk for at dette blir lagt merke til:-)

Skrevet

Syns det her er helt latterlig. Hva er det slags helligjøring av en patetisk person? Hadde enda skjønt det om hun hadde oppnådd noe, men det er en person som er meldt 2 ganger til barnevern, ei som klart prioriterer sitt eldste barn og som virker sette svært få krav til han. Men hva gjør vel alt dette når hun bruker mange vokaler og smiletegn når hun skriveeeeer:-)))))

Anonymous poster hash: 798b3...136

Skrevet

Syns det her er helt latterlig. Hva er det slags helligjøring av en patetisk person? Hadde enda skjønt det om hun hadde oppnådd noe, men det er en person som er meldt 2 ganger til barnevern, ei som klart prioriterer sitt eldste barn og som virker sette svært få krav til han. Men hva gjør vel alt dette når hun bruker mange vokaler og smiletegn når hun skriveeeeer:-)))))Anonymous poster hash: 798b3...136

Ta den der med nick da du,så alle kan få se hva du får deg til å si...

Skrevet

Da synes jeg de som har noe negativt å si om henne også skal sende privat melding. 

Skrevet

Syns det her er helt latterlig. Hva er det slags helligjøring av en patetisk person? Hadde enda skjønt det om hun hadde oppnådd noe, men det er en person som er meldt 2 ganger til barnevern, ei som klart prioriterer sitt eldste barn og som virker sette svært få krav til han. Men hva gjør vel alt dette når hun bruker mange vokaler og smiletegn når hun skriveeeeer:-)))))Anonymous poster hash: 798b3...136

Du er på et anonymforum. "Så får alle se". Hehe- og det er der du tar så innmari feil. Folk her inne er ikke så interessert i hver enkelt person som du virkelig tror alle er.

Skrevet

Men da trenger du ikke trykke deg inn på denne tråden, da vet du, om det ikke interesserer deg. Merkelig ting å gjøre.

Anonymous poster hash: 70852...43c

Skrevet

Hvorfor ta ting med nick inne på et anonymforum? Vil du folk skal ta ting med nick så får du skrive på skravle eller opprette enn blogg!

Jeg skriver aldri med nick her inne.

Prøv du å anonymiser ungene dine litt og skriv uten nick så vil du nok få helt andre svar og mye færre svar enn nå.

Skrevet

Uten å annta for mye her vil jeg tro mange her hadde satt pris på å se hvem som sprer eder og galle her...

Skrevet

Syns det her er helt latterlig. Hva er det slags helligjøring av en patetisk person? Hadde enda skjønt det om hun hadde oppnådd noe, men det er en person som er meldt 2 ganger til barnevern, ei som klart prioriterer sitt eldste barn og som virker sette svært få krav til han. Men hva gjør vel alt dette når hun bruker mange vokaler og smiletegn når hun skriveeeeer:-)))))

Og du er direkte slemm ekkel og ufin. Det er jaggu ikke bedre det.

Skrevet

Uten å annta for mye her vil jeg tro mange her hadde satt pris på å se hvem som sprer eder og galle her...

Ja, de fleste vil nok vite hvem som er lei av deg. Og utfra den helligstatusen du har fått skjønner jeg godt du tror det om deg selv

Skrevet

Men da trenger du ikke trykke deg inn på denne tråden, da vet du, om det ikke interesserer deg. Merkelig ting å gjøre.

Jeg trykket meg inn fordi jeg SPØR HVORFOR HUN ENGASJERER.

Kanskje lese hva jeg skriver?

Men i stede for å svare på hva greia med denne dama er SOM JEG LURER PÅ så får jeg beskjed om å ikke klikke meg inn.

Men her gidder ikke folk forklare hva greia er dere er alle mest interessert i å krangle. De som liker henne og de som ikke liker henne.

Men helt greit å ikke vite hva dette går i. Jeg må ikke på død og liv vite det. Er ikke her så mye.

Så kan du fortsette rundt på diverse tråder, lese halve innlegg og deretter oppdra folk. God søndag din surpump.

Skrevet

Jeg trykket meg inn fordi jeg SPØR HVORFOR HUN ENGASJERER.

Kanskje lese hva jeg skriver?

Men i stede for å svare på hva greia med denne dama er SOM JEG LURER PÅ så får jeg beskjed om å ikke klikke meg inn.

Men her gidder ikke folk forklare hva greia er dere er alle mest interessert i å krangle. De som liker henne og de som ikke liker henne.

Men helt greit å ikke vite hva dette går i. Jeg må ikke på død og liv vite det. Er ikke her så mye.

Så kan du fortsette rundt på diverse tråder, lese halve innlegg og deretter oppdra folk. God søndag din surpump.

Du er tydeligvis sinnsykt engasjert i dette selv. Det er jo du som roper og tar helt av. At det går ann å la seg provosere så mye som du gjør for noe som er skrevet av ukjente på nett er virkelig helt sprøtt.

Himmel, så sinna du er!

Skrevet

De fleste er vel interessert i at du bør få deg en blogg. Du er jo ikke interessert i tilbakemeldinger på det du skriver.

Skrevet

De fleste er vel interessert i at du bør få deg en blogg. Du er jo ikke interessert i tilbakemeldinger på det du skriver.Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad

Jeg svarer alle på en ok måte,og har alltid vært åpen for innspill og diskusjoner som går på sak og ikke person.

Hets og mobbing er jeg ikke interisert i

Skrevet

De fleste er vel interessert i at du bør få deg en blogg. Du er jo ikke interessert i tilbakemeldinger på det du skriver.Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad

Jeg svarer alle på en ok måte,og har alltid vært åpen for innspill og diskusjoner som går på sak og ikke person.

Hets og mobbing er jeg ikke interisert i

Innspill og diskusjoner vil jo gå på gutten din så lenge det er han du skriver om.

Du må tåle at folk ikke er enig med deg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...