Gå til innhold

Mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.

At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.

Ha en fin dag:-)

Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? :o Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.

Som sagt...men hva du vil om meg..kall meg hva du vil...du kommer ikke en cm med det.

Til info...begge mine barn er normale

Hehe, jaja du kan jo tro. Men kjære vene sier jeg bare, du er enten veldig veldig ung, eller bare veldig blond. For du forstår virkelig ikke hva andre forteller deg. To bekymringsmeldinger, diagnose barn, frekt barn, ingen grenser, veldig synelig forskjellsbehandling, nick der ADHD blir fremtredende, utleverer alt for mye om barna sine, osv osv. Du ser det virkelig ikke selv så da er det vel bare å gi opp. Men tror desverre du får det verre med årene.

Hva i all verden gir deg rett til å snakke slikt til andre folk?

Du snakker om at andre er patetiske og blonde, men fremstår jammen ikke hakket bedre selv! Jeg blir faktisk sjokkert over hvordan du tillater deg å rakke ned på et menneske som ikke har gjort deg noe og som har som eneste 'synd' å skrive innlegg som irriterer deg.

Siden du er så opptatt av hvordan barna til Mamma'n til ADHD barn har det, kan jeg ikke hjelpe for å være litt bekymret for hvilke verdier du selv formidler til dine egne barn? Når du faktisk syns det er greit å være så uhøflig og slem mot andre må det være vanskelig å lære de gode holdninger og verdier.

Barna lærer av hva vi gjør og ikke hva vi sier, vet du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bare for dumt å slenge drit på denne måten....er det slik vi ønsker å ha det her på forumet?

Hva som er drit er et definisjonsspørsmål.

Du har utlevert utrolig mye her, og det meste går på adhdgutten. At du etterpå- når folk setter det i kontekst- klager på at folk farer med drit; vel, det er det som blir for dumt.Anonymous poster hash: 798b3...136

Har du litt vondt for det? Drit..usaklig dritslenging..mobbing etc...

Skrevet

Det blir bare for dumt å slenge drit på denne måten....er det slik vi ønsker å ha det her på forumet?

Slenger ikke dritt, jeg bare konstanterer bare fakta.

Skrevet

Du vet forskjell på fakta og dine personlige meninger,sant...

Og hele regla om at vi alle ser verden på forskjelige måter...

Ganske stort ord det..FAKTA...slå det opp

Skrevet

Du vet forskjell på fakta og dine personlige meninger,sant...

Og hele regla om at vi alle ser verden på forskjelige måter...

Ganske stort ord det..FAKTA...slå det opp

Det er fakta og ikke personlige meninger at du: ikke setter grenser for den ene gutten din (du har selv skrevet om episoder), du fremhever at han har ADHD (nicket ditt), du forskjellsbehandler (gutten med ADHD for men ikke den andre), gutten din med ADHD er frekk (du har selv skrevet om episoder) du utleverer alt for mye. Altså fakta!

Gjest lillehi
Skrevet

Gjentar det som en skrev over her, noen har visst særs tungt for det!!!!! Poenget her er IKKE om man er enig eller ikke med mamma til ADHD gutt, men at det er trist og sjokkerende at noen kan få seg til å skrive så stygge og krenkende ting om en annen person OG barna hennes. Det er forkastelig, uansett hva man mener! Voksne mennesker, som i tillegg er foreldre, burde ha en mental sperre som forteller at det IKKE er ok!!

Utover det signerer jeg HI 100%👍 synes mammaen til ADHD gutt er en koselig, oppegående og reflektert dame, og jeg setter pris på hennes innlegg, og er mektig imponert over hennes måte å takle dere anonyme bedrevitere😃😃

Skrevet

Å slenge dritt er ikke snilt, men alt som er skrevet i denne tråden er ikke dritt.. Dette er første gang jeg svarer i en av disse trådene, og vanligvis unngår jeg dem som pesten, men jeg begynner å lure litt på om du forstår hva folk prøver å fortelle deg? Du utleverer barna dine mye, spesielt han spesielle, du er også blitt gjenkjent her inne. Jeg skjønner det bare ikke, og kanskje jeg engasjerer meg fordi jeg prøver å forstå..

Anonymous poster hash: 30f68...085

Skrevet

Mamma med 2 små...

Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-)

Skrevet

*gjeeesp*

Er det du som er så trett hele tiden? Kanskje du skulle prøve å få deg litt mer søvn?

Anonymous poster hash: 7deee...aed

Skrevet

Mamma med 2 små...

Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-)

Å herregud! Det er ikke snakk om å se forskjellig på ting, det er FAKTA! Du har jo selv skrevet om alle disse episodene. Nei å fortelle deg noe er rett og slett som å snakke til en vegg!

Skrevet

Mamma med 2 små...

Å herregud! Det er ikke snakk om å se forskjellig på ting, det er FAKTA! Du har jo selv skrevet om alle disse episodene. Nei å fortelle deg noe er rett og slett som å snakke til en vegg!

Men å svare meg, det gidder du ikke?

Skrevet

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.

At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.

Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? :o Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.

Oi...du skulle gitt deg der... Røper deg litt når du velger å svare på den mld, og det du skriver slår rett tilbake på deg selv....

Anonymous poster hash: d99e4...976

Skrevet

Men jeg lurer på noe,-jeg leser bare disse "hverdagshistoriene" om ADHD gutten. Ingen små historier om mannen, henne selv, det andre barnet....-hva er greia??? Det er rett og slett too much!! Og ja, det er trist at du som mamma ikke forstår det...

Anonymous poster hash: 35fb6...412
Skrevet

Mamma med 2 små...

Svare deg på dine store støtteerklæringer til denne dama? Nei det er ikke så viktig gitt. :)

Skrevet

Seriøst??? Fy søren så frek og muggen du er. At denne miren får en sk heltestatus kommer nok mest av innlegg som dette. For ingen fortjener å bli snakket til på denne måten. Nikk eller ikke. :(

Enig, folk fikk det jaggu meg travelt med å bevise poenget til HI!

Skrevet

Alle kan aldri like det samme eller mene det samme,men vi kan behandle hverandre med respekt og diskutere sak og ikke person

Skrevet

Mamma med 2 små...

Svare deg på dine store støtteerklæringer til denne dama? Nei det er ikke så viktig gitt. :)

Mitt svar gikk på hvordan du tillater deg å snakke til andre. Er ikke det viktig heller?

Skrevet

Herrefred... Skulle likt å sett samtlige av dere her på denne tråden samlet i ett rom hvor dere faktisk ser hverandre inn i øynene og sier rett ut det dere skriver her... Merkelig hvor tøffe man blir bak pc skjermen.. Folkeskikk florerer det ikke akkurat av.. Jaja..

Anonymous poster hash: f5932...77c

Skrevet

Mamma med 2 små...

Mitt svar gikk på hvordan du tillater deg å snakke til andre. Er ikke det viktig heller?

Jeg sier bare det jeg mener og hva du og andre mener om det er ikke viktig nei.

Skrevet

Mamma med 2 små...

Skrevet

Mamma med 2 små...

Er det du som bestemmer når andre er ferdig med å diskutere?

Anonymous poster hash: 798b3...136

Skrevet

Mamma med 2 små...

Men du syntes det er veldig viktig at alle skjønner (og helst er enig i) hva du skriver?

.. ?!

Ser liksom ikke helt greia med å være den som er aller mest blærete i munnen jeg.. Er det en konkurranse?

Skrevet

Mamma med 2 små...Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-)

Er det du som bestemmer når andre er ferdig med å diskutere?   Anonymous poster hash: 798b3...136

Du krangler for å krangle du eller???

Skrevet

Mamma med 2 små...Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-)

Er det du som bestemmer når andre er ferdig med å diskutere?   Anonymous poster hash: 798b3...136

Nei for all del...la meg omformulere meg... la oss legge denne død

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...