Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #76 Skrevet 2. mars 2014 Mamma med 2 små... Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-) Å herregud! Det er ikke snakk om å se forskjellig på ting, det er FAKTA! Du har jo selv skrevet om alle disse episodene. Nei å fortelle deg noe er rett og slett som å snakke til en vegg!Men å svare meg, det gidder du ikke?Svare deg på dine store støtteerklæringer til denne dama? Nei det er ikke så viktig gitt. Mitt svar gikk på hvordan du tillater deg å snakke til andre. Er ikke det viktig heller? Jeg sier bare det jeg mener og hva du og andre mener om det er ikke viktig nei. Ok. Da går jeg ut fra at du ikke syns det er viktig å være et godt forbilde for barna dine mtp hvordan man oppfører seg mot andre. Det er i mine øyne mye mer bekymringsverdig enn å skrive om små hverdagsglimt. Anonymous poster hash: 7deee...aed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #77 Skrevet 2. mars 2014 Mamma med 2 små...Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-)Er det du som bestemmer når andre er ferdig med å diskutere? Anonymous poster hash: 798b3...136 Hun bestemmer vel når hun er ferdig å diskutere med bestemte brukerer? Eller det du som gjør det? Anonymous poster hash: 7deee...aed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #78 Skrevet 2. mars 2014 Men jeg lurer på noe,-jeg leser bare disse "hverdagshistoriene" om ADHD gutten. Ingen små historier om mannen, henne selv, det andre barnet....-hva er greia??? Det er rett og slett too much!! Og ja, det er trist at du som mamma ikke forstår det... Anonymous poster hash: 35fb6...412 Lurer fremdeles.....?? Anonymous poster hash: 35fb6...412
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #79 Skrevet 2. mars 2014 Mamma med 2 små... Nå lar vi den ligge og får rett og slett være enige om å være uenige. Jeg respekterer dine meninger,og det er ok å se forskjellig på ting. Ha en fin dag videre:-) Å herregud! Det er ikke snakk om å se forskjellig på ting, det er FAKTA! Du har jo selv skrevet om alle disse episodene. Nei å fortelle deg noe er rett og slett som å snakke til en vegg!Men å svare meg, det gidder du ikke?Svare deg på dine store støtteerklæringer til denne dama? Nei det er ikke så viktig gitt. Mitt svar gikk på hvordan du tillater deg å snakke til andre. Er ikke det viktig heller? Jeg sier bare det jeg mener og hva du og andre mener om det er ikke viktig nei. Ok. Da går jeg ut fra at du ikke syns det er viktig å være et godt forbilde for barna dine mtp hvordan man oppfører seg mot andre. Det er i mine øyne mye mer bekymringsverdig enn å skrive om små hverdagsglimt. Anonymous poster hash: 7deee...aed DU snakker vel ikke om det å være godt forbilde? Tror jammen du skal passe på deg selv. Anonymous poster hash: 798b3...136
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #80 Skrevet 2. mars 2014 Men jeg lurer på noe,-jeg leser bare disse "hverdagshistoriene" om ADHD gutten. Ingen små historier om mannen, henne selv, det andre barnet....-hva er greia??? Det er rett og slett too much!! Og ja, det er trist at du som mamma ikke forstår det...Anonymous poster hash: 35fb6...412 Lurer fremdeles.....?? Anonymous poster hash: 35fb6...412 Ja, det får du vel bare gjøre da? Hun har da ikke plikt til å svare på alt du lurer på? Anonymous poster hash: 7deee...aed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #81 Skrevet 2. mars 2014 DU snakker vel ikke om det å være godt forbilde? Tror jammen du skal passe på deg selv. Anonymous poster hash: 798b3...136 Ja, det var en god ide. Jeg passer på meg og så passer du på deg. Anonymous poster hash: 7deee...aed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #82 Skrevet 2. mars 2014 DU snakker vel ikke om det å være godt forbilde? Tror jammen du skal passe på deg selv. Anonymous poster hash: 798b3...136 Ja, det var en god ide. Jeg passer på meg og så passer du på deg. Anonymous poster hash: 7deee...aed Anbefaler igrunn bare å ikke svare anonym 136..... Hun krangler jo kun for å krangle... Kommer aldri no vei med sånna...... Anonymous poster hash: f5932...77c
Nullstress;) Skrevet 2. mars 2014 #83 Skrevet 2. mars 2014 Jeg skjø mer ikke at man ikke kan respektere at hi velger å rose denne mamma'en. Og jeg skjønner henne godt. O. Man leser hovedinlegget, får hun ros fordi hun klarer å heve seg over spydige kommentarer. Flere som skulle lært seg dette
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #84 Skrevet 2. mars 2014 Men jeg lurer på noe,-jeg leser bare disse "hverdagshistoriene" om ADHD gutten. Ingen små historier om mannen, henne selv, det andre barnet....-hva er greia??? Det er rett og slett too much!! Og ja, det er trist at du som mamma ikke forstår det...Anonymous poster hash: 35fb6...412 Lurer fremdeles.....?? Anonymous poster hash: 35fb6...412 Ja, det får du vel bare gjøre da? Hun har da ikke plikt til å svare på alt du lurer på? Anonymous poster hash: 7deee...aed Hva i all verden? Jeg spurte ikke deg! Hun sier hun alltid svarer høflig, vel, jeg spør ofte både høflig og saklig men får sjelden svar. Og jeg er faktisk ikke ute etter å krangle, men det er tydeligvis mer interessant... Anonymous poster hash: 35fb6...412
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #85 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har skrevet innlegg ang mye forskjellig,mannen,lillemann,togturer,hverdagslykke...osv osv...
Iiiiik Skrevet 2. mars 2014 #86 Skrevet 2. mars 2014 Dette forumet har stadig en bruker eller flere som er veldig aktive og deler mye om seg selv. En del vil mene for mye og historien har vist at det også får uheldige følger for enkelte. Snakker da ikke om kjipe kommentarer her inne selv om det er ille nok. Hver og en vurderer for seg selv, men jeg synes det er litt naivt å tro at man kan ta såpass mye plass uten at det provoserer noen. For meg er det veldig enkelt - jeg unnlater bare å åpne de trådene jeg skjønner at blir for mye for meg personlig. Det gjelder tråder om bloggere, tråder om Jarle, om unge mødre. Og tråder der enkeltbrukere står i fokus, enten ved at de forteller veldig mye eller ved at andre synes det er viktig å debattere om denne brukeren er dum/snill osv.
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2014 #87 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Nå har jeg skumlest gjennom tråden - og jeg er rystet. Prinsessen sier i hovedinnlegget at MtADHDg skal ha berøm for at hun til en hver tid er i stand til å svare hyggelig når hun får en hel masse (ofte ufortjent) kjeft. Denne tråden er jo i seg selv bevis på dette. Til dere som sitter i halsen på henne så fort anledningen byr seg: Hva er det med denne brukeren som trigger dere, som til vanlig er høflige og hyggelige småbarnsmødre, til å bli en gjeng ildsprutende furier med mord i blikket? Det kan også virke som enkelte brukere oppfatter det som særdeles provoserende når hun ikke går til motangrep. Milde mamelukker! Det er jaggu ikke rart at det er krig her i verden Endret 2. mars 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #88 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er litt enig med HI. Imponerende at hun takler disse frekke tilbakemeldingene fra andre så bra. Det hadde nok ikke jeg klart! Men jeg må ærlig innrømme en ting og det er at jeg mistenker at mamma til adhdgutt egentlig er her kun for å provosere. Noe annet kan jeg ikke skjønne siden hun stadig legger ut om livet sitt selv om så mange er kjempelei av det. For inni del må hun bare fortsette, men jeg skjønner ikke at hun giddet når hun får så dårlige tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: c6a87...80e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #89 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre.Som sagt...men hva du vil om meg..kall meg hva du vil...du kommer ikke en cm med det.Til info...begge mine barn er normale Hehe, jaja du kan jo tro. Men kjære vene sier jeg bare, du er enten veldig veldig ung, eller bare veldig blond. For du forstår virkelig ikke hva andre forteller deg. To bekymringsmeldinger, diagnose barn, frekt barn, ingen grenser, veldig synelig forskjellsbehandling, nick der ADHD blir fremtredende, utleverer alt for mye om barna sine, osv osv. Du ser det virkelig ikke selv så da er det vel bare å gi opp. Men tror desverre du får det verre med årene.Signerer denne. Anonymous poster hash: 7f3d6...3ad Godt sagt. Anonymous poster hash: 798b3...136 Enig! Anonymous poster hash: e69d6...245
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #90 Skrevet 2. mars 2014 Alle kan aldri like det samme eller mene det samme,men vi kan behandle hverandre med respekt og diskutere sak og ikke person Nå er jo saken en person da... døh... Anonymous poster hash: e69d6...245
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #91 Skrevet 2. mars 2014 Alle kan aldri like det samme eller mene det samme,men vi kan behandle hverandre med respekt og diskutere sak og ikke person Nå er jo saken en person da... døh...Anonymous poster hash: e69d6...245 Mente generellt på forumet:-)
Fero Skrevet 2. mars 2014 #92 Skrevet 2. mars 2014 Å lese gjennom denne tråden er litt som som å se en togulykke i sakte film..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #93 Skrevet 2. mars 2014 For en tråd. Aida.. Men jeg må slenge meg på å si at "mamma til adhd gutt" et er guffent nick.. Hilsen nick: mamma til svaksynt jente med adhd +++ <3 Anonymous poster hash: f2a43...1d4
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #94 Skrevet 2. mars 2014 Kjære vene. You all just proved my point.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #95 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har rapportert denne. Veldig fin tanke prinsessa, men det spinner jo helt ut av kontroll hver gang nicket hennes blir nevnt. Grusomt å lese all dritten hun får slengt mot seg. Anonymous poster hash: 4f750...ee5
fiolregn Skrevet 2. mars 2014 #96 Skrevet 2. mars 2014 Oki, dette er faktisk galskap. Jeg er sjokkert over hvor mange syke folk som oppholder seg her inne, dere er jo faktisk helt sprøe. At dere gidder? Jeg snakker selvsagt om disse lunatic anonyme brukerne som sannsynligvis har ulike kognitive svikter og mindreverdighetskomplekser.
Nullstress;) Skrevet 2. mars 2014 #97 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne dama får heltestatus her inne jeg? Hun er en mamma som forskjellsbehandler barna sine, ikke setter grenser for eldste fordi han har en diagnose, en som utleverer barna sine alt for mye på nett, en som er oppmerksomhetssyk osv osv. Å vet du mammatiladhd gutt (for ett forferdelig nick forresten) så klarer jeg også å signerer med nick som du hele tiden maser om.At du skriver med nick skal du ha respekt for,og du har rett til å ha dine meninger om meg.Ha en fin dag:-) Du ser virkelig ikke selv hvor patetisk du er? Ett lite råd er å bruke all den tiden du bruker her inne til å få barna dine til å bli normale. Oppdragelse, ikke forskjellsbehandling og masse kjærlighet hjelper. Begynner du ikke med dette så går det nok til slutt galt når de blir eldre desverre. Ehhh beklager, mn sa du virkelig det??? "Bruk tiden din på å få barna dine normale??? Oi!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2014 #98 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er faktisk helt sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg. Og jeg har ganske høy toleranse for ulike meninger og hvordan man uttrykker dem, men enkelte her virker ikke helt i vater.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 2. mars 2014 #99 Skrevet 2. mars 2014 Er det egentlig rart at barn mobber og slenger dritt til hverandre??? Bare se på foreldrene!!!!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #100 Skrevet 2. mars 2014 Er det egentlig rart at barn mobber og slenger dritt til hverandre??? Bare se på foreldrene!!!![/quote Akkurat det jeg tenker og!!!
Anbefalte innlegg