Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #101 Skrevet 3. mars 2014 Jeg kan ikke se at hun har delt noe som hun bør være flau over at eventuelt kommer ut? Anonymous poster hash: 8b7c7...735
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #102 Skrevet 3. mars 2014 Den enkleste måten et barn skal få se noe sånt på er at de titter over skulderen til mor og ser hvilket nick hun bruker. I tillegg må vi regne med at det i fremtiden kommer programmer som gjør det enkelt å finne hvilke nick folk bruker, spessielt om man har tilgang til maskinen det skrives fra. Anonymous poster hash: eb9e7...c7a Tror muligens HI har kjøpt ny pc innen 7-åringen hennes blir 15-16 Sansynlig vis, men hun må også få ny konto om det skal hjelpe. Du kan uansett ikke regne med at et nick vil forbli hemlig i uoverskuelig fremtid. Hvis noen går inn for å finne det ut er det sansynlig at de finner det ut. Anonymous poster hash: eb9e7...c7a
SnekkerPelle Skrevet 3. mars 2014 #103 Skrevet 3. mars 2014 Fy faen! Dere irriterer meg. Virkelig. Føkk off
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #104 Skrevet 3. mars 2014 Hvis ungene leser dette om en haug av år er jeg ganske trygg på at det ikke vil være noe make it or break it for mor sønn relasjonen:-) de vet jeg er stolte av dem og at jeg elsker dem,det forteller jeg dem hver dag. De som er uenige i det jeg legger ut må gjerne være det,men blir dere irriterte er det ikke verre enn å la være å lese:-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #105 Skrevet 3. mars 2014 Ungene blir vel heller stolte over hvordan moren taklet det, tenker jeg! Anonymous poster hash: 8b7c7...735
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #106 Skrevet 3. mars 2014 Uansett .... Flere må gjenopta blogghobbyen til Mamman slik de gjorde for et par uker siden, ramaskrik fra hennes tilhengere da men det er jo like lov for alle å komme med svada blogginnlegg nesten daglig vel? Anonymous poster hash: ee77b...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #107 Skrevet 3. mars 2014 Uansett .... Flere må gjenopta blogghobbyen til Mamman slik de gjorde for et par uker siden, ramaskrik fra hennes tilhengere da men det er jo like lov for alle å komme med svada blogginnlegg nesten daglig vel? Anonymous poster hash: ee77b...ec3 I dette innlegget så spør HI et helt relevant spørsmål ift andre som har barn på samme alder. Det samme har hun gjort flere ganger tidligere også. Det er bare dere som har gått inn for å hetse henne som overser akkurat det faktum. Anonymous poster hash: 2cb44...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå