Gå til innhold

ta bussen alene:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis HI hadde opprettet en anonym tråd hvor hun spurte hvor gamle barna deres var da de begynte å ta offentlig transport alene så ville hun fått saklige svar.

Hvis hun i tillegg hadde fortalt at de i dag skulle trene på det med at far følger til bussen og mor står og tar i mot på stoppestedet, ja da hadde hun trolig fått høre hvor bra opplegget var, at de tok det gradvis - ja, hun hadde trolig fått mange lykkeønskninger og mye ros.

Og hvis hun ikke hadde oppdatert så ville trolig noen ha etterlyst oppdatering og lurt på hvordan det gikk.

Anonymous poster hash: 2cb44...340
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo helt sinnssjukt... tror virkelig at jeg har bedre ting å drive med enn å krangle med meg sjøl

Kjempebra at du hever deg over dem. De er som små mygg. Aldri la det gå innpå deg. Du virker som en utrolig dedikert mor med et stort varmt hjerte for sine små. Så flink gutten din er! 

Anonymous poster hash: f1bcd...508

Skrevet

Er jo helt sinnssjukt... tror virkelig at jeg har bedre ting å drive med enn å krangle med meg sjøl

Kjempebra at du hever deg over dem. De er som små mygg. Aldri la det gå innpå deg. Du virker som en utrolig dedikert mor med et stort varmt hjerte for sine små. Så flink gutten din er!  Anonymous poster hash: f1bcd...508

Tuuusen takk:-) det varmet å høre.

Ja,de er alt for meg,gutta mine<3

Skrevet

Kjenner ingen i verden som hadde sett for seg at 20 bussen er ett egnet sted å trene på å busse alene...

Glemte du anonymknappen her eller? Mtp på å trekke tråden din opp og diskutere med deg selv?

Anonymous poster hash: f74e8...537

Skrevet

Kjenner ingen i verden som hadde sett for seg at 20 bussen er ett egnet sted å trene på å busse alene...

Glemte du anonymknappen her eller? Mtp på å trekke tråden din opp og diskutere med deg selv? Anonymous poster hash: f74e8...537

Nei...ville bare poengtere at hun hadde lest feil..

Skrevet

Håper du snart kan skrive dagbok eller lage deg en blogg...... Du må jo snart forstå at dette er et fora for diskusjoner, ikke et sted der du skal fortelle om alt du opplever ( så klart er det koselig en gang i blant at folk vil fortelle noe, men nå er det nok!!!!!!)Anonymous poster hash: 83930...603

Hvem har gjort deg til sjef for hva som er ok å skrive om og ikke?

Jeg, og flere med meg, setter pris på hi's små hverdagsglimt. Det JEG er drittlei av er småmygg som vri hver en tråd til noe negativt!

Skrevet

Hvis HI hadde opprettet en anonym tråd hvor hun spurte hvor gamle barna deres var da de begynte å ta offentlig transport alene så ville hun fått saklige svar.

Hvis hun i tillegg hadde fortalt at de i dag skulle trene på det med at far følger til bussen og mor står og tar i mot på stoppestedet, ja da hadde hun trolig fått høre hvor bra opplegget var, at de tok det gradvis - ja, hun hadde trolig fått mange lykkeønskninger og mye ros.

Og hvis hun ikke hadde oppdatert så ville trolig noen ha etterlyst oppdatering og lurt på hvordan det gikk.

Helt sant. Men nå har hun fortalt såpass mye om sønnen sin og derfor reagerer mange på opplegget. Oppfordrer og til

Å bruke anonymknappen på innleggene, men hun er nok ute etter å provosere og kommenterer alle innlegg slik at trådene ikke forsvinner.

Anonymous poster hash: 3fd23...a97

Skrevet

Dere kan virkelig ikke lese. Hun sier jo at hun IKKE har tenkt til å sette ungen på ekspressbussen, ELLER 20-bussen. Herlighet, er dere så dumme som dere fremstår, eller bare later dere som?

Anonymous poster hash: 5d398...bbc
Skrevet

Min perfekte lillemann kan klare alt i hele verden,noen episoder i livet fortalt her definerer ikke styrkene han eller utfordringene hans.

Han får til alt det han vil,vi kan kanskje jobbe litt mer med tingene men vi får det til.

Det vi ikke gjør er å begrense han.

Vi setter høye men ikke umulige krav og mål.

Skrevet

Men hva er en 20 buss??

Anonymous poster hash: 4a8c6...dd9

Skrevet

Dere kan virkelig ikke lese. Hun sier jo at hun IKKE har tenkt til å sette ungen på ekspressbussen, ELLER 20-bussen. Herlighet, er dere så dumme som dere fremstår, eller bare later dere som?

Anonymous poster hash: 5d398...bbc

Jepp, de er nok så dumme  :fnise:  ingen vettug person driver heksejakt av så grov karakter på et annet menneske

Skrevet

Men hva er en 20 buss?? Anonymous poster hash: 4a8c6...dd9

Busslinje nummer 20! Doh.

Anonymous poster hash: fc123...81c

Gjest lillehi
Skrevet

Kjempebra at du hever deg over dem. De er som små mygg. Aldri la det gå innpå deg. Du virker som en utrolig dedikert mor med et stort varmt hjerte for sine små. Så flink gutten din er!

Signerer denne😃😃😃

Skrevet

Busslinje nummer 20! Doh.Anonymous poster hash: fc123...81c

Ja for det sier jo seg selv hva slags type buss dette er og hva som gjør den så skummel å ta. Ikke så lett å forstå for oss som ikke bor akkurat der du bor!!

Skrevet

Helt sant. Men nå har hun fortalt såpass mye om sønnen sin og derfor reagerer mange på opplegget. Oppfordrer og til

Å bruke anonymknappen på innleggene, men hun er nok ute etter å provosere og kommenterer alle innlegg slik at trådene ikke forsvinner.

Anonymous poster hash: 3fd23...a97

Poenget mitt er vel det at det å bli sååå provosert ligger hos den som lar seg provosere, ikke av den som oppretter en tråd om et aktuelt tema for småbarnsforeldre.

Du skriver også at hun kommenterer alle innlegg slik at trådene ikke forsvinner. Det du med det sier er jo at uansett hvor mye usaklig dritt hun får slengt etter seg så bør hun la være å kommentere noe som helst, men gi seg hver gang.

Vet du, da synes jeg det er bedre at de som lar seg provosere over slike tråder lar være å svare i disse trådene - de bidrar jo bare til å forsure forumet med sin ekstreme negativitet.

Jada, de har all rett til å uttale seg. Men må de velge å gjøre det så negativt bestandig?

I motsatt til HI så er de usaklige og kommer med stygge kommentarer. HI evner faktisk å svare ordentlig.

Skrevet

Ja for det sier jo seg selv hva slags type buss dette er og hva som gjør den så skummel å ta. Ikke så lett å forstå for oss som ikke bor akkurat der du bor!!

Buss 20 er en av de travleste sentrumsbussene i Oslo. Går gjennom Skøyen og Sofienberg som ikke er de roligste og beste områdene for små barn å ferdes alene.

Skrevet

Ja for det sier jo seg selv hva slags type buss dette er og hva som gjør den så skummel å ta. Ikke så lett å forstå for oss som ikke bor akkurat der du bor!!Anonymous poster hash: 4a8c6...dd9

Buss 20 er en av de travleste sentrumsbussene i Oslo. Går gjennom Skøyen og Sofienberg som ikke er de roligste og beste områdene for små barn å ferdes alene. Anonymous poster hash: f1bcd...508

Ja for det sier jo seg selv hva slags type buss dette er og hva som gjør den så skummel å ta. Ikke så lett å forstå for oss som ikke bor akkurat der du bor!!Anonymous poster hash: 4a8c6...dd9

Buss 20 er en av de travleste sentrumsbussene i Oslo. Går gjennom Skøyen og Sofienberg som ikke er de roligste og beste områdene for små barn å ferdes alene. Anonymous poster hash: f1bcd...508
Tusen takk for et ordentlig svar!

Til Hi: keep up the good work!

Skrevet

Kanskje vi kan få noen oppdateringer om den yngste sønnen din, altså han som ikke har en diagnose?

Btw en blogg hadde vært noe for deg

Anonymous poster hash: 073b9...b80

Skrevet

Kanskje vi kan få noen oppdateringer om den yngste sønnen din, altså han som ikke har en diagnose?

Btw en blogg hadde vært noe for degAnonymous poster hash: 073b9...b80

Hvis du antyder at de blir forskjellsbehandlet...nei det blir de ikke

Skrevet

Det er bra, men slik du holder på her inne så virker det dessverre slik. Det er iallfall Inntrykket jeg og mange andre sitter igjen med etter å ha lest innleggene dine, for helt ærlig så handler 99% av innleggene dine om ADHD gutten din og hvor morsom, søt, skjønn, flink osv han er (ifølge deg da)

Skrevet

En blogg!!!! Hadde en blogg vært en god ide??? DEN var jo helt ny her inne :P

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR går dere inn på tråder som bare irriterer dere???

Anonymous poster hash: 40120...c77

Skrevet

Det er bra, men slik du holder på her inne så virker det dessverre slik. Det er iallfall Inntrykket jeg og mange andre sitter igjen med etter å ha lest innleggene dine, for helt ærlig så handler 99% av innleggene dine om ADHD gutten din og hvor morsom, søt, skjønn, flink osv han er (ifølge deg da)

Å...herregud..

Skrevet

Å...herregud..

Trenger ikke å blande Gud inn ;)

Skrevet

En blogg!!!! Hadde en blogg vært en god ide??? DEN var jo helt ny her inne :P

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR går dere inn på tråder som bare irriterer dere???

Anonymous poster hash: 40120...c77

Irriterer meg ikke, bare provoserer meg 😜 en blogg hadde vært noe for henne.

Da kunne hun ha oppdatert bloggen sin om når sønnen stikker av og blir belønnet med rundstykker, eller hvordan hun bare ler av sønnens ufordragelige oppførsel der han skriker til blomsterdamen eller bare oppdatere om hvor fantastisk søt, flink og grei han er. Og kanskje, bare kanskje kunne hun ha skrevet et innlegg om den yngste sønnen hennes.

Skrevet

74 jeg kunne velge å la det du skriver,måten du vrenger alt og spydigheten din provosere meg,men vet du..

Jeg velger å la være:-)

Takk for innspill og god kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...