mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 I dag skal storebror gjøre dette for første gang. Kan tro han gleder seg og er superspent,glad på hans vegne og tenker det kommer å gå kjempebra:-) Når beggynte deres å ta kollektivt alene?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Enten er du bare veldig glad i å provosere og skriver innlegg uten rot i virkeligheten eller så er du splitter pine gal om du lar en gutt som sliter så mye som din ta bussen alene. Anonymous poster hash: eb9e7...c7a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 WOW du har virkelig en fantastisk sønn. Wow wow wow Anonymous poster hash: aecf9...b42
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2014 Enten er du bare veldig glad i å provosere og skriver innlegg uten rot i virkeligheten eller så er du splitter pine gal om du lar en gutt som sliter så mye som din ta bussen alene. Anonymous poster hash: eb9e7...c7a Han får til dette kjempebra,og er flink på masse ting:-) er ikke slik at jeg setter han på bussen fra trondheim til oslo alene da... og er ikke 20 bussen vi snakker om:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Gjeeeeeesp Anonymous poster hash: 5aa22...662
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Hjelpe meg for et nek du ønsker å fremstå som. Anonymous poster hash: a48c3...7a4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2014 Hjelpe meg for et nek du ønsker å fremstå som. Anonymous poster hash: a48c3...7a4 Og det følte du for å fortelle meg..jaha
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Hun får ikke nok oppmerksomhet i hverdagen eller har manglet det i oppveksten så nå må hun få oppmerksomhet på nettet. Anonymous poster hash: aecf9...b42
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Heller mer og mer mot at du ikke er ekte. Så utrolig mye bull du klarer å poste her. Er det mulig å være så kjedelig? Flirer. Jeg tror du kan slutte med denne trollinga nå. ;-) Anonymous poster hash: ad7c7...441
Musemorbr / Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Så spennende. Det må da gå fint. Han har vel øvd med tilsyn tidligere, tenker jeg? Her er det så store avstander at barna flest tar bussen til skolen allerede som seksåringer. Ikke uvanlig at skolebussen er vanlig rutebuss, stappfull og at turen tar en halvtime. Det går jo det også. Her har vi et håp om at de skal komme i gang med bygging av en skole som er planlagt rett ved oss. Hvis ikke kjører vi sikkert de første årene. Jeg er så pysete.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2014 Heller mer og mer mot at du ikke er ekte. Så utrolig mye bull du klarer å poste her. Er det mulig å være så kjedelig? Flirer. Jeg tror du kan slutte med denne trollinga nå. ;-)Anonymous poster hash: ad7c7...441 Bare å le av meg,versågod...men sier vel mer om deg enn meg
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2014 Så spennende. Det må da gå fint. Han har vel øvd med tilsyn tidligere, tenker jeg? Her er det så store avstander at barna flest tar bussen til skolen allerede som seksåringer. Ikke uvanlig at skolebussen er vanlig rutebuss, stappfull og at turen tar en halvtime. Det går jo det også. Her har vi et håp om at de skal komme i gang med bygging av en skole som er planlagt rett ved oss. Hvis ikke kjører vi sikkert de første årene. Jeg er så pysete. Jada,øvd lenge,hvor han har fått betale selv,sagt hvor han skulle og fått sagt hei og hadet til sjåføren:-) han blir fulgt til stoppet han skal starte fra i dag,og jeg venter der han går av. Turen tar 5 min:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Så spennende. Det må da gå fint. Han har vel øvd med tilsyn tidligere, tenker jeg? Her er det så store avstander at barna flest tar bussen til skolen allerede som seksåringer. Ikke uvanlig at skolebussen er vanlig rutebuss, stappfull og at turen tar en halvtime. Det går jo det også. Her har vi et håp om at de skal komme i gang med bygging av en skole som er planlagt rett ved oss. Hvis ikke kjører vi sikkert de første årene. Jeg er så pysete. Jada,øvd lenge,hvor han har fått betale selv,sagt hvor han skulle og fått sagt hei og hadet til sjåføren:-) han blir fulgt til stoppet han skal starte fra i dag,og jeg venter der han går av. Turen tar 5 min:-) Det burde vel gå fint, tenker jeg? What's the fuzz all about? Anonymous poster hash: cdd2e...d81
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2014 Jada det går nok kjempebra:-) han er utrolig stolt som skal gjøre det idag:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2014 Hun får ikke nok oppmerksomhet i hverdagen eller har manglet det i oppveksten så nå må hun få oppmerksomhet på nettet.Anonymous poster hash: aecf9...b42 Jeg har får på alle måter nok oppmerksomhet nå og har hatt det i barndommen.. glad i å analysere andre du?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Sønnen din er helt bra nok. Du trenger ikke gi eksempler på hvor morsom, flink og fantastisk han er, og hvor glad i ham du er. Det er helt iorden og du er en god mor. Synes du ikke selv det er litt spesielt at du trenger å fortelle om det ene barnet ditt så ofte? Hvis du legger merke til det er det ingen andre som gjør det samme...... Anonymous poster hash: 6abb2...dab
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Hun får ikke nok oppmerksomhet i hverdagen eller har manglet det i oppveksten så nå må hun få oppmerksomhet på nettet.Anonymous poster hash: aecf9...b42 Jeg har får på alle måter nok oppmerksomhet nå og har hatt det i barndommen.. glad i å analysere andre du? Noe må det være, for dette er ikke normalt Anonymous poster hash: aecf9...b42
Zalosalutt Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Skjønner godt at både mor og sønn er spente når han skal ta bussen alene for første gang! Husker selv hvor utrolig stolt jeg var første gang jeg busset alene. Da var jeg seks, og bodde i en småby.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 2. mars 2014 Skjønner godt at både mor og sønn er spente når han skal ta bussen alene for første gang! Husker selv hvor utrolig stolt jeg var første gang jeg busset alene. Da var jeg seks, og bodde i en småby. Takk:-) jeg husker og slike stolte øyeblikk fra barndommen
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Stakkars lillebror, hvorfor forteller du så lite om han? Hvorfor er det eldste som blir skrytt oppi skyene, får spille egne spill, får boller etter stukket av fra skolen, får kjøre buss osv Tenk litt mer på minstemann. Han har kanskje ikke diagnose men trenger og å få være spesiell! Uttalelsen er basert på det du skriver her inne. Anonymous poster hash: 3fd23...a97
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Det går helt sikkert fint Kjekt for både liten og stor når man klarer slike bragder og barna føler seg litt større Du får fortelle hvordan det gikk da Det finnes lite buss her, utenom skolebussen og tog. Men jeg husker hvor nervøs jeg var første gang de skulle ta skolebussen alene. Begge gjorde det en av de første dagene i 1.klasse. Jeg var spent og de var spent. Det neste blir nok å ta toget til farmor
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Slik du har beskrevet gutten tidligere synes jeg det er fulstendig uansvarlig å sende ham alene med bussen, selv om han teknisk sett vet hva han skal gjøre. Du kan jo ikke stole på at han ikke finner på å dra et annet sted enn han skal og han oppfører seg gjerne ufint mot fremmede. Hvorfor tror du det er greit å la ham ta bussen alene når han ikke en gang kan gå til skolen? Anonymous poster hash: eb9e7...c7a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Slik du har beskrevet gutten tidligere synes jeg det er fulstendig uansvarlig å sende ham alene med bussen, selv om han teknisk sett vet hva han skal gjøre. Du kan jo ikke stole på at han ikke finner på å dra et annet sted enn han skal og han oppfører seg gjerne ufint mot fremmede. Hvorfor tror du det er greit å la ham ta bussen alene når han ikke en gang kan gå til skolen?Anonymous poster hash: eb9e7...c7a Er det noen som har spurt etter din mening? Jeg har faktis tiltro til at de fleste foreldre har full kontroll på hva barna deres mestrer og ikke, så vi trenger ikke deg til å godkjenne alt vi gjør. Anonymous poster hash: 40120...c77
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Slik du har beskrevet gutten tidligere synes jeg det er fulstendig uansvarlig å sende ham alene med bussen, selv om han teknisk sett vet hva han skal gjøre. Du kan jo ikke stole på at han ikke finner på å dra et annet sted enn han skal og han oppfører seg gjerne ufint mot fremmede. Hvorfor tror du det er greit å la ham ta bussen alene når han ikke en gang kan gå til skolen?Anonymous poster hash: eb9e7...c7a Er det noen som har spurt etter din mening? Jeg har faktis tiltro til at de fleste foreldre har full kontroll på hva barna deres mestrer og ikke, så vi trenger ikke deg til å godkjenne alt vi gjør. Anonymous poster hash: 40120...c77 Når hun skriver det her inne vil hun jo få meninger, det er hun dumt klar over, og hun elsker det. Anonymous poster hash: aecf9...b42
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #25 Skrevet 2. mars 2014 Slik du har beskrevet gutten tidligere synes jeg det er fulstendig uansvarlig å sende ham alene med bussen, selv om han teknisk sett vet hva han skal gjøre. Du kan jo ikke stole på at han ikke finner på å dra et annet sted enn han skal og han oppfører seg gjerne ufint mot fremmede. Hvorfor tror du det er greit å la ham ta bussen alene når han ikke en gang kan gå til skolen?Anonymous poster hash: eb9e7...c7a Kjære vene...han kan ikke gå til skolen pga utrygg skolevei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå