Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Mamma har spart på klærne mine, og brødrene mine sine.. Hun ble glad på mange måter når jeg fortalte om hennes første barnebarn. Tror hun så for seg bedre plass på loftet blandt annet... :) Syns det er spennende å skulle plukke ned å se hva jeg finner fra loftet! Så får vi se hva vi kommer til å kjøpe selv etter hvert.

Sånn hadde jeg det med første (og fortsatt eneste barnebarnet i familien). Utrolig koselig å kle henne i mitt gamle tøy. Har også fått henne fotografert i samme kjole som jeg ble fotografert i som liten. Utrolig stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hopper visst over i oktobergruppen (om det har noen betydning for de som liker å holde terminlisten oppdatert; ) Termin fremskyndet fra 01.nov til 28.okt (av presis sykehuslege). Masse lykke til videre alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg som kom inn i en tidliggege

Måned:D hehe..

 

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74, spire.nr.2<3

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. illyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz, Silhouette, MammaMia :D

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen, Optatium

13. Snurrballong, Limona, Gi89

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen

16. Malv, Pixxi, Ulvemamma, sminth, Ina-83

17. VurdererBaby

18.Solstråle86

19. Milli, Coccobahhia

20. Sirimalen, prøvestadiet, Bifrost, RosaParasoll

21.

22.Yasmin❤️hvor er du lille spire❤️, Eliamali

23. lykkeligravid2, Mrs meg

24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone

28.

29. Ponkepenk, bellina

30. Frupedersen

 

Anonymous poster hash: 2013d...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med bekkenlåsning? Sliter sånn med korsryggen nå, og tenker at det er litt vel tidlig for bekkenløsning (hadde ikke det sist, så vet ikke hvordan det eventuelt er)?

Sliter med å bytte sovestilling på natten, og i dag har det bare blitt vondere og vondere.

En periode tidligere i dag så gjorde det vondt inne i korsryggen (halebeinet?) på høyre side, og samtidig så strålte det litt nedover foran på innsiden venstre lår. Kan det være en låsning da, eller noe som har blitt skeivt?

Prøver liksom å veie for og imot om jeg skal kontakte legen i morgen.

Vil ikke klage for mye, men om det er en låsning som en kiropraktor eller fysioterapeut kunne ordnet så er det jo dumt å gå med unødvendige smerter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i mai. Vondt og ubehagelig. Hadde kontaktet legen om jeg var deg, spesielt nå når du er gravid. Jeg gikk til naprapat og fikk sterk muskelavslappende. Legen foreslo fysioterapi men det gikk da over på meg. Redd for å få det igjen nå når jeg er gravid eller at jeg skal få bekkenløsning, men det har kanskje ingen sammenheng med bekkenlåsning. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time for tidlig ul om kun kort tid...spent, kvalm, nervøs, engstelig...huff. Måtte bare få det ut:)

Ønsker alle en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Time for tidlig ul om kun kort tid...spent, kvalm, nervøs, engstelig...huff. Måtte bare få det ut:)

Ønsker alle en fin dag:)

Hvordan gikk det? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 10 i morgen og føler på en måte at symptomene mine har blitt litt borte. Jeg har ikke vært kvalm eller noen ting, bare trøtt og sliten, så skal vel ikke klage. Nå er jeg imidlertid ikke trøtt i det hele tatt, sulten har også avtatt. Det er kanskje normalt at formen kommer seg rundt disse tider?  :rolleyes:

Ønsker alle her inne en riktig god påske! For min del blir det hjemmepåske med oppussing og late kvelder. 

 

 

Noen som har noe følelse på om det er gutt eller jente?

Jeg er fullstendig overbevist om at jeg har en liten gutt i magen og har allerede bestemt navn og greier, tar sikkert feil  :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 10 i morgen og føler på en måte at symptomene mine har blitt litt borte. Jeg har ikke vært kvalm eller noen ting, bare trøtt og sliten, så skal vel ikke klage. Nå er jeg imidlertid ikke trøtt i det hele tatt, sulten har også avtatt. Det er kanskje normalt at formen kommer seg rundt disse tider?  :rolleyes:

Ønsker alle her inne en riktig god påske! For min del blir det hjemmepåske med oppussing og late kvelder. 

 

 

Noen som har noe følelse på om det er gutt eller jente?

Jeg er fullstendig overbevist om at jeg har en liten gutt i magen og har allerede bestemt navn og greier, tar sikkert feil  :ler2:

 

Er også overbevist om gutt :P Sier bare han og ham om babyen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn i uke 11 i morgen:D 

Har alle symptomene og synes også de har blitt sterkere nesten de siste par ukene, superømme pupper (kjennes til tider ut som store blåmerker, spesielt på natten), drikker og tisser hele tiden (var oppe og tisset 7 ganger mellom 21-06 i natt), trøtt som bare det og generellt sliten, sulten og kvalm. Men som du skriver prøvestadiet, det skal jo begynne å gi seg på denne tiden når morkaken tar over mer og mer over, så det skal bli litt godt egentlig. 

 

Jeg er også helt sikker på at det blir en gutt:) Skal på ultralyd om 14 dager når jeg er 11+6, men det er kanskje i det tidligste laget for å se kjønn, men man kan jo håpe;) Blir spennende å se hva vi alle får til slutt, se hvor mye magefølelsen stemmer liksom :)

 

Hvordan gikk det i dag Vurdererbaby??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at jeg har en jente her inne. Rart det der.

 

Ellers har jeg begynt å bli litt mer emosjonell. Skulle så gjerne sagt det til mamma og pappa, men de lever ikke lenger. Vist dem huset og kjæresten og når den tid kommer, barnebarney. I dag er det også 9 år siden mamma fikk kreft-diagnosen og tårene bare triller. Er så slitsomt. Noen flere som sliter med boblende følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Time for tidlig ul om kun kort tid...spent, kvalm, nervøs, engstelig...huff. Måtte bare få det ut:)

Ønsker alle en fin dag:)

Hvordan gikk det? Spennende!

Da har jeg vært på ul og sett et galopperende hjerte i en bitteliten kropp på 28 millimeter!!!

Helt fantastisk følelse, kan ikke beskrives<3 bare å vite få vite at det var liv, ubeskrivelig lykke<3

Ble flyttet en dag frem, så nå er jeg 9+5 med termin 16. november.

Fikk med meg bilde, klarer ikke å slutte å se på det<3

 

Men timene etterpå var helt merkelige, begynte å strigråte uten grunn flere ganger, midt inne på et kjøpesenter til og med...mista helt kontroll over meg selv, greide ikke å stoppe. Sikkert en ubevisst reaksjon på å føle en enorm lettelse av at det var liv, kombinert med redselen av å fremdeles måtte vente på duotest 7. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er i uke 10 i morgen og føler på en måte at symptomene mine har blitt litt borte. Jeg har ikke vært kvalm eller noen ting, bare trøtt og sliten, så skal vel ikke klage. Nå er jeg imidlertid ikke trøtt i det hele tatt, sulten har også avtatt. Det er kanskje normalt at formen kommer seg rundt disse tider?  :rolleyes:

Ønsker alle her inne en riktig god påske! For min del blir det hjemmepåske med oppussing og late kvelder. 

 

 

Noen som har noe følelse på om det er gutt eller jente?

Jeg er fullstendig overbevist om at jeg har en liten gutt i magen og har allerede bestemt navn og greier, tar sikkert feil  :ler2:

 

Er også overbevist om gutt :P Sier bare han og ham om babyen <3

 

Samma her. Mamma og venninner er også overbeviste om at det blir gutt :P Men har vel egentlig null peiling på denslags! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg har en jente her inne. Rart det der.

 

Ellers har jeg begynt å bli litt mer emosjonell. Skulle så gjerne sagt det til mamma og pappa, men de lever ikke lenger. Vist dem huset og kjæresten og når den tid kommer, barnebarney. I dag er det også 9 år siden mamma fikk kreft-diagnosen og tårene bare triller. Er så slitsomt. Noen flere som sliter med boblende følelser?

Veldig rart hvordan man kan få følelsen av det ene eller det andre så tidlig. Og enda rarere hvis det viser seg at det stemmer. 

Trist å høre om foreldrene dine som ikke er tilstede lenger  :sad: Kan skjønne at sorgen kanskje kan komme ekstra sterkt når du bærer på nytt liv og vet at de ikke får ta del i begivenheten. Håper inderlig de finner en kur mot den kreftjævelskapen snart. Jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg, men håper du får en fin påske tross emosjonelle utbrudd og sorg. Prøv å glede deg over tiden som kommer, jeg er sikker på at det  nye familiemedlemmet kommer til å få smilet ditt frem i allefall  :)

 

PS: Jeg er også ganske følsom og tar lettere til tårene. I går satt jeg og sippa i sofaen fordi vi ikke er på fjellet i år og jeg mangler "påskestemning". Stakars samboern...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tro på det kinesiske kartet angående om kjønn? Viser at jeg får jente denne gangen, og nå har den tanken slått seg fast liksom.. skummelt, for vil ikke gå og ønske meg noe spesielt. Kan jo være litt sånn ohså da at siden første ble gutt så hadde det vært morsomt med jente denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er akkurat like dårlig nå som forrige gang har jeg en følelse på at jeg får en liten prinsesse til.

 

Edit: ifølge det kinesiske fødselskartet bor det en gutt der inne.

Endret av RosaParasoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tro på det kinesiske kartet angående om kjønn? Viser at jeg får jente denne gangen, og nå har den tanken slått seg fast liksom.. skummelt, for vil ikke gå og ønske meg noe spesielt. Kan jo være litt sånn ohså da at siden første ble gutt så hadde det vært morsomt med jente denne gangen :)

Min viser gutt tror eg. Tror litt på det karte i all hemmelighet ;) stemte sist gang. Hehe. Å denne gang er svangerskapet til nå helt forskjellig frå sist, da fikk eg jente.

 

Når alt kommer til alt så syns vi det viktigste er at babyen er frisk, men er kanskje noe med det siden du har gutt fra før, hadde det vært kjekt med en jente nå.

Eg er litt at eg har jente fra før kunne eg tenkt meg jente igjen, er liksom det eg kan :P Forstå det de som vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er akkurat like dårlig nå som forrige gang har jeg en følelse på at jeg får en liten prinsesse til.

 

Edit: ifølge det kinesiske fødselskartet bor det en gutt der inne.

Eg og tenker som deg. Siden dette svangerskapet her er helt motsatt som sist, tror eg det er gutt si eg fikk jente da. Hadde det vært likt hadde eg nok hatt på følelse at det var en jente til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har paa folelsen av at jeg venter en jente. selv om de fleste andre tenker gutt. hehe det blir spennende aa se hva det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med bekkenlåsning? Sliter sånn med korsryggen nå, og tenker at det er litt vel tidlig for bekkenløsning (hadde ikke det sist, så vet ikke hvordan det eventuelt er)?

Sliter med å bytte sovestilling på natten, og i dag har det bare blitt vondere og vondere.

En periode tidligere i dag så gjorde det vondt inne i korsryggen (halebeinet?) på høyre side, og samtidig så strålte det litt nedover foran på innsiden venstre lår. Kan det være en låsning da, eller noe som har blitt skeivt?

Prøver liksom å veie for og imot om jeg skal kontakte legen i morgen.

Vil ikke klage for mye, men om det er en låsning som en kiropraktor eller fysioterapeut kunne ordnet så er det jo dumt å gå med unødvendige smerter...

Jeg hadde det i forrige svangerskap, og etter en tur hos kiropraktoren var jeg fin. Valgte og kjøre oppfølgingstimer gjennom svangerskapet, og hadde minimalt med plager. Gjør det denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har paa folelsen av at jeg venter en jente. selv om de fleste andre tenker gutt. hehe det blir spennende aa se hva det er :)

Min følelse stemte sist, men nå har eg ingen! Kommer kanskje senere.. Men skal finne det ut på OUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalenderen viste gutt på meg forrige gang, og det ble jente. Denne gangen sier kalenderen jente, så kanskje det blir en gutt :) har ganske likt svangerskap som forrige gang. Blir spennende :)

Endret av Sminth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...