Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #151 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vil tro det er lettere å komme med negative kommentarer som anonym.man tillater seg ting man ikke vil skrive med fullt nick. Ja jeg mener det er feigt å komme med negativitet som anonym,har du noe du skulle sagt så stå for det Det plager ikke meg at du synes jeg er feig. Det må du bare mene. Jeg vet hvem du er IRF. Det er enkelt å forstå ut fra innleggene dine. Hadde jeg brukt nick hadde du sansynligvis vist hvem jeg var også. Det ønsker jeg ikke. Spessielt ønsker jeg ikke at barna mine skal kunne kjennes igjen. Derfor bruker jeg aldri nick. Det gir likevel ikke deg noen større rett til å snakke stygt til meg enn meg til å snakke stygt til deg. Akkurat for meg som vet hvem både du og ungene dine er er det selvfølgelig litt viktig å bare komentere det du faktisk skriver uten å la meg påvirke av hvordan dere fremstår i virkligheten, men det tror jeg jeg har klart ganske bra . Det er jo ikke slik at fordi du bruker nick må alle være enig med deg og ingen reagere på det du skriver og hvordan du oppdrar ungene. Anonymous poster hash: d4b56...f61
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #152 Skrevet 14. februar 2014 Vet du.. om noen kjenner meg igjen so be it:-) jeg vet jeg ikke har noe å skamme meg over og at jeg oppdrar ungene mine på en bra måte:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #153 Skrevet 14. februar 2014 Vet du.. om noen kjenner meg igjen so be it:-) jeg vet jeg ikke har noe å skamme meg over og at jeg oppdrar ungene mine på en bra måte:-) Selvfølgelig. Det er greit for deg. Jeg synes du utleverer ungene alt for mye, men det er hovedsaklig din sak. Jeg ønsker ikke det samme for mine barn. Derfor er jeg anonym, bestandig. Meningene mine er de samme uansett, men det er selvfølgelig ting jeg ikke ville skrevet med nick hvis jeg trodde det ville påvirke meg eller ungene mine negativt. Sån sett er det lettere å skrive som anonym. Man kan være mye erligere uten nick. Anonymous poster hash: d4b56...f61
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #154 Skrevet 14. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjonerAnonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings!Anonymous poster hash: a3471...765 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosereAnonymous poster hash: f4b6e...9b6 Men hvordan provoserer hun?Det sies hun er kjedelig men er det virkelig grunnen? Er det mulig å hisse seg opp over at hun er kjedelig? Tør ikke tenke på hvordan dere må fungerer i samfunnet hvis DETTE vipper dere av pinnen. Eller kanskje dere soner en voldsom alt? Det er virkelig sykt å bli så sint bare fordi hun er kjedelig!Anonymous poster hash: bf799...f88 Innleggene i seg selv er sjelden veldig provoserende, men noe av det som kan ergre meg er for det første at hun stadig forventer at alle skal vite for det første hvilket av barna hennes hun snakker om og for det andre at vi skal vite at den eldste ikke er som andre barn. Jeg sjekker nesten aldri nicket til HI i en tråd. Jeg svarer ut fra selve innlegget og har derfor mange ganger fått sure svar fra mammaen til ADHDgutt fordi jeg ikke har tatt høyde for at gutten er "annerledes".Den andre tingen som kan irritere er at det virker som om hun stadig vil løfte diskusjonen om seg selv opp igjen når interessen begynner å avta. Jeg oppfatter det heller ikke som om det har vært særlige angrep på noen av barna. Det kan jo være noe har blitt slettet som jeg ikke har sett, men de fleste tar jo den eldste gutten i forsvar og er bekymret far ham. Det eneste som blir sakt er at han er uoppdagen og det er jo gjerne det mammaen til ADHDgutt forteller om som morsomheter.Anonymous poster hash: d4b56...f61 Jeg er enig i dette. Enda flere grunner for at folk lar seg provosere er pga at det er tydelig at eldste barnet hennes rett og slett er uoppdaget og mangler grenser. Mange at trådene til adhdmamma vitner også om null nettvett og samtidig dårlig barneoppdragelse. Klart det provoserer på et forum for mammaer. Jeg blir rett og slett flau på adhdmamma sine veiene når hun gjentatte ganger poster tråder som vitner om de overnevte ting, ikke provosert. Forøvrig, hun driver ikke med spam og hun selv om hun er veldig oppmerksomhetssyk syns jeg hun er veldig snill og tålmodig. For jo, hun får ufortjent mye kritikk!! Du er jo ikke akkurat så god på nettvett selv, så jeg synes ikke du skal belære andre! Anonymous poster hash: 22b3f...026 De få tingene jeg har nevnt har skjedd/skjer med så mange andre i Norges land så det er klin umulig å finne ut hvem jeg er ;-) Ikke har jeg facebook eller noe annet dere kan søke meg opp på heller. Men adhdmor forteller så mye fra hverdagslivet at noen helt klart finner ut hvem hun er etterhvert. Lukter en ny Juliea :-/ Nei, det er overhodet ikke klin umulig å finne ut hvem du er Jeg vet hvem du er, da du har nevnt noe om hvor du har jobbet tidligere. En kjapp titt på noen av innleggene dine, og det var ganske lett å legge sammen to og to Ikke at det spiller noen rolle egentlig. Jeg har selv blitt gjenkjent her inne pga noen småting jeg skrev, og fikk en pm av en bruker som lurte på om jeg var ***** fra ******* skole. Derfor signerer jeg nå alltid som anonym Anonymous poster hash: 22b3f...026
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #155 Skrevet 14. februar 2014 Vet du.. om noen kjenner meg igjen so be it:-) jeg vet jeg ikke har noe å skamme meg over og at jeg oppdrar ungene mine på en bra måte:-)Selvfølgelig. Det er greit for deg. Jeg synes du utleverer ungene alt for mye, men det er hovedsaklig din sak. Jeg ønsker ikke det samme for mine barn. Derfor er jeg anonym, bestandig. Meningene mine er de samme uansett, men det er selvfølgelig ting jeg ikke ville skrevet med nick hvis jeg trodde det ville påvirke meg eller ungene mine negativt. Sån sett er det lettere å skrive som anonym. Man kan være mye erligere uten nick. Anonymous poster hash: d4b56...f61 Ærligere eller slemmere... ettersom hvordan man ser det:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #156 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vil tro det er lettere å komme med negative kommentarer som anonym.man tillater seg ting man ikke vil skrive med fullt nick.Ja jeg mener det er feigt å komme med negativitet som anonym,har du noe du skulle sagt så stå for detDet plager ikke meg at du synes jeg er feig. Det må du bare mene. Jeg vet hvem du er IRF. Det er enkelt å forstå ut fra innleggene dine. Hadde jeg brukt nick hadde du sansynligvis vist hvem jeg var også. Det ønsker jeg ikke.Spessielt ønsker jeg ikke at barna mine skal kunne kjennes igjen. Derfor bruker jeg aldri nick. Det gir likevel ikke deg noen større rett til å snakke stygt til meg enn meg til å snakke stygt til deg. Akkurat for meg som vet hvem både du og ungene dine er er det selvfølgelig litt viktig å bare komentere det du faktisk skriver uten å la meg påvirke av hvordan dere fremstår i virkligheten, men det tror jeg jeg har klart ganske bra . Det er jo ikke slik at fordi du bruker nick må alle være enig med deg og ingen reagere på det du skriver og hvordan du oppdrar ungene. Anonymous poster hash: d4b56...f61 Det er vel snarere mangelen på oppdragelse det reageres på... Anonymous poster hash: ea0e8...298
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #157 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d Å si at et barn blir fremstil oppsternasige og ufordraglige på bakgrunn av foreldrenes egen karakteristikk av barnet vil vel ikke si at jeg har gitt barnet en ufin karakteristikk. Dette har mor selv gjort. Jeg har kun skrevet hvordan jeg da oppfatter barnet. Jeg har for vane at samme regler gjelder for alle. Derfor lurer jeg på hvorfor noen får fortsette å slenge dritt og komme med så graverendes personangrep uten at det blir tatt tak i det... Anonymous poster hash: c68b2...921 Men jeg sier jo bare hvordan jeg oppfatter deg basert på dine uttalelser? Jeg ser fremdeles ikke forskjellen og syns det er rart at du syns det er greit å kalle et barn ufordragelig mens du sutrer over å bli kalt nærmest det samme. Men jeg ser at det er umulig å nå frem til deg, så jeg får bare håpe at du ikke lærer barna dine de verdier (eller mangel på sådanne) du viser her inne. Du er virkelig ikke et bra forbilde. For noen! Anonymous poster hash: 2bce5...90d Forskjellen er at mitt ble slettet, det ble ikke ditt. Dermed er ikke reglene lik for alle... Anonymous poster hash: c68b2...921
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #158 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d Å si at et barn blir fremstil oppsternasige og ufordraglige på bakgrunn av foreldrenes egen karakteristikk av barnet vil vel ikke si at jeg har gitt barnet en ufin karakteristikk. Dette har mor selv gjort. Jeg har kun skrevet hvordan jeg da oppfatter barnet. Jeg har for vane at samme regler gjelder for alle. Derfor lurer jeg på hvorfor noen får fortsette å slenge dritt og komme med så graverendes personangrep uten at det blir tatt tak i det... Anonymous poster hash: c68b2...921 Men jeg sier jo bare hvordan jeg oppfatter deg basert på dine uttalelser? Jeg ser fremdeles ikke forskjellen og syns det er rart at du syns det er greit å kalle et barn ufordragelig mens du sutrer over å bli kalt nærmest det samme. Men jeg ser at det er umulig å nå frem til deg, så jeg får bare håpe at du ikke lærer barna dine de verdier (eller mangel på sådanne) du viser her inne. Du er virkelig ikke et bra forbilde. For noen! Anonymous poster hash: 2bce5...90d Forskjellen er at mitt ble slettet, det ble ikke ditt. Dermed er ikke reglene lik for alle... Anonymous poster hash: c68b2...921 I tillegg anonym 90d, hva gir deg rett til å angripe mine barn? Jeg har verken nevnt de, deg eller dine barn. Jeg har ikke skrevet noe negativt om noe annet en hvordan jeg synest HI fremstiller barnet sitt. Les mine innlegg en gang til før du angriper meg noe ytterligere... Da kan vi ta diskusjonen ang barn og forbilde... Anonymous poster hash: c68b2...921
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #159 Skrevet 14. februar 2014 Forskjellen er at mitt ble slettet, det ble ikke ditt. Dermed er ikke reglene lik for alle...Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje de ser litt mer alvorlig på hetsing av et uskyldig barn og reaksjon på et innlegg skrevet av et voksent menneske som burde ha lært å oppføre seg? Bare en tanke. Anonymous poster hash: 2bce5...90d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #160 Skrevet 14. februar 2014 Forskjellen er at mitt ble slettet, det ble ikke ditt. Dermed er ikke reglene lik for alle...Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje de ser litt mer alvorlig på hetsing av et uskyldig barn og reaksjon på et innlegg skrevet av et voksent menneske som burde ha lært å oppføre seg? Bare en tanke. Anonymous poster hash: 2bce5...90d Jeg er tom for ord... Jeg gir opp. Du hevdet at jeg har vanskelig for å skjønne... Men, nå begynner du å bli patetisk. Du vinner... Fornøyd? Anonymous poster hash: c68b2...921
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #161 Skrevet 14. februar 2014 Forskjellen er at mitt ble slettet, det ble ikke ditt. Dermed er ikke reglene lik for alle...Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje de ser litt mer alvorlig på hetsing av et uskyldig barn og reaksjon på et innlegg skrevet av et voksent menneske som burde ha lært å oppføre seg? Bare en tanke. Anonymous poster hash: 2bce5...90d Jeg er tom for ord... Jeg gir opp. Du hevdet at jeg har vanskelig for å skjønne... Men, nå begynner du å bli patetisk. Du vinner... Fornøyd?Anonymous poster hash: c68b2...921 Absolutt ikke fornøyd over at du fremdeles syns det er greit å kuppe en tråd som i utgangspunktet var positiv. Du snakker om at hi spammer forumet, mens du (og andre) spammer den ene tråden etter den andre med sutring og bruk av skjellsord på andres barn. Jeg syns det er bekymringsfullt at du mener at det gjelder andre regler for deg, og syns du skal være veldig forsiktig med å kalle andre for patetisk. Det er vel ikke du som fremstår som den kloke og fornuftige i denne tråden Men jeg er fornøyd med at du gir deg og håper at du i fremtiden holder deg helt unna hi's innlegg. Vi er fler som setter pris på trådene hennes og som ikke er interessert i at du og dine like oppnevner dere til sjef over hva og hvem som får lov å skrive hva her inne. Anonymous poster hash: 2bce5...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå