mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #76 Skrevet 10. februar 2014 Hehe god ide. Alle de som synes det er unødvendige med bloggoppdateringer hver dag begynner med samme , hver eneste dag burde være likt for alle så alle som har lyst må få gjøre det. Venter i spenning på et titalls gullkorn hver dag jeg Anonymous poster hash: d4389...3e4 Gjør det du:-) ingen stopper deg:-) du kan nemlig skrive om hva du vil,når du vil:-) kos deg i ventetiden..på gullkorn mener jeg:-)
Gjest lillehi Skrevet 10. februar 2014 #77 Skrevet 10. februar 2014 Og o den hellige kua er igjen beskyttet. Heldigvis synes ikke folk flest i den virkelige verden det er søtt med slike uoppdratte unger. Anonymous poster hash: ea0e8...298 Klapp igjen for SVARTE svingende🙊🙊🙊
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #78 Skrevet 10. februar 2014 Nå har jeg sett et par av trådene dine HI, og det som slår meg, er at sønnen din, på tross av ADHD oppfører seg noe merkelig... Min sønn på 6 og så og si alle hans venner har for lengst begynt å tenke på hvordan deres oppførsel og språkbruk påvirker andre. De kunne aldri funnet på å skrike til en butikkansatt eller ta tlf til sine foreldre og rope slik til den som ringer. Hvorfor tillater du slik oppførsel? Jeg er genuint nysgjerrig. I samfunnet genrelt er ikke slikt godtatt, og gutten din vil bli stemplet som vanskelig og ufordragelig av mange. Er det diagnosen som gjør at han ikke evner å snakke pent til andre når han er oppjaget, eller har du underbygget denne oppførselen ved å smile og le av det? Anonymous poster hash: 82416...645
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #79 Skrevet 10. februar 2014 Nå har jeg sett et par av trådene dine HI, og det som slår meg, er at sønnen din, på tross av ADHD oppfører seg noe merkelig... Min sønn på 6 og så og si alle hans venner har for lengst begynt å tenke på hvordan deres oppførsel og språkbruk påvirker andre. De kunne aldri funnet på å skrike til en butikkansatt eller ta tlf til sine foreldre og rope slik til den som ringer. Hvorfor tillater du slik oppførsel? Jeg er genuint nysgjerrig. I samfunnet genrelt er ikke slikt godtatt, og gutten din vil bli stemplet som vanskelig og ufordragelig av mange. Er det diagnosen som gjør at han ikke evner å snakke pent til andre når han er oppjaget, eller har du underbygget denne oppførselen ved å smile og le av det? Anonymous poster hash: 82416...645 ÅIiiiii. Er ikke lov å snakke sånn til noen- bortsett fra til de anonyme:-) Anonymous poster hash: 9ea9e...6f3
Musemorbr / Skrevet 10. februar 2014 #80 Skrevet 10. februar 2014 Veldig enig i alt Miss Marple sier her. Ikke la forsøk på tråstenging bli den nye, lovlige hetsen. Og jeg liker gullkorntråder. Når andre starter dem følges det gjerne opp med at andre skriver sine barns gullkorn, eller morsomme hendelser barna har skapt. Når akkurat denne brukeren starter en tråd blir det hets og heksejakt på sekundet. Usansynlig urettferdig!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #81 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev
Gjest Kira Skrevet 10. februar 2014 #82 Skrevet 10. februar 2014 Tråden er ryddet for krenkende uttalelser. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #83 Skrevet 10. februar 2014 Lurer egentlig på hva galt HI har gjort? Hvorfor er så mange ute etter henne? Tråden hennes er mange sider lang og halvparten er bare skittkasting? Anonymous poster hash: bf799...f88
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #84 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjoner Anonymous poster hash: f4b6e...9b6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #85 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjoner Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings! Anonymous poster hash: a3471...765
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #86 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjoner Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings! Anonymous poster hash: a3471...765 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosere Anonymous poster hash: f4b6e...9b6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #87 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjoner Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings! Anonymous poster hash: a3471...765 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosere Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Eller at hun hever seg over drittkasterne så de ikke skal vinne? Anonymous poster hash: a3471...765
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #88 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjoner Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings! Anonymous poster hash: a3471...765 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosere Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Men hvordan provoserer hun? Det sies hun er kjedelig men er det virkelig grunnen? Er det mulig å hisse seg opp over at hun er kjedelig? Tør ikke tenke på hvordan dere må fungerer i samfunnet hvis DETTE vipper dere av pinnen. Eller kanskje dere soner en voldsom alt? Det er virkelig sykt å bli så sint bare fordi hun er kjedelig! Anonymous poster hash: bf799...f88
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #89 Skrevet 10. februar 2014 Men hvordan provoserer hun? Det sies hun er kjedelig men er det virkelig grunnen? Er det mulig å hisse seg opp over at hun er kjedelig? Tør ikke tenke på hvordan dere må fungerer i samfunnet hvis DETTE vipper dere av pinnen. Eller kanskje dere soner en voldsom alt? Det er virkelig sykt å bli så sint bare fordi hun er kjedelig!Anonymous poster hash: bf799...f88 Venter spent på svar her, jeg også. Ikke at jeg tror vi får det, altså, jeg tror faktisk ikke de vet selv hvorfor de hisser seg så utrolig opp over ganske harmløse innlegg. Anonymous poster hash: 2bce5...90d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #90 Skrevet 10. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjoner Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings! Anonymous poster hash: a3471...765 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosere Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Ja fysj, tenk at hun ser hvordan mobberne reagerer på henne, og likevel så har hun mage til å fortsette å være seg selv! Skjønner at det må være utrolig provoserende for dere altså, det går bare ikke an! Anonymous poster hash: c0d50...c09
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #91 Skrevet 10. februar 2014 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosere Anonymous poster hash: f4b6e...9b6 Tror virkelig de som blir provosert over innleggene hennes at de er så viktige at hun gidder å skrive det hun gjør bare for å provosere dem??? Wow! Jeg blir imponert over hvor viktige noen mener de er Og ja, jøss.... hvis man virkelig ønsker å provosere noen så er jo den aller beste strategien å skrive søte historier fra hverdagen. Spesielt historier som hvis de var skrevet anonymt bare ville fått godord her inne. Det er helt sikker den aller beste strategien når man ønsker å provosere Anonymous poster hash: cd282...363
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #92 Skrevet 10. februar 2014 Da gjelder vel den regelen alle vil jeg anta? At så lenge det interesserer meg så må jeg få postet det? Du av alle bør vite at den verden er forbi. Her blir innlegg slettet pga spam og brudd på reglene. Til og med gamle tråder som hentes frem for nostalgi blir rasert pga brudd på reglene. Skulle jeg ønske å starte en tråd om Jarle blir den umiddelbart slettet og jeg får en varsling om fare for utestenging pga spam av forumet... Anonymous poster hash: c68b2...921 Det at du ikke ser forskjellen på trådene til HI i denne tråden og den fullstendige nedspammingen du og andre drev ift Jarle-tråder, det sier jo egentlig bare det meste..... Anonymous poster hash: cd282...363
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #93 Skrevet 10. februar 2014 At voksne damer kan få seg til å snakke nedsettende om mitt barn på den måten....jeg fatter det ikke...synes rett og slett synd på dere
Gjest Kira Skrevet 10. februar 2014 #94 Skrevet 10. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #95 Skrevet 10. februar 2014 kan dere ikke gi en advarsel om evt utestengelse om folk til stadigheter bryter reglene?mamma til adhd gutt, høres ut som en hærlig gutt du har må vel passe på alt som kommer ut av munnen vår nå som barna har skjønt hva vi sier Anonymous poster hash: 4bd51...aed
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #96 Skrevet 10. februar 2014 Har dere låst den opp igjen nå? Trodde avgjørelse om å stenge den var endelig. Anonymous poster hash: 61918...9bf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #97 Skrevet 10. februar 2014 Ingenting vondt ment mot deg Mamma til adhd, du er sikkert en flott mor og fin person så er ikke ment for å være slem. Men siden dette er et forum skriver jeg ( og flere) at du gjør dette til en daglig greie disse " gullkorna". Og derfor vi sier du burde ha blogg for du har jo et stort behov for å skrive et eller annet her inne.Anonymous poster hash: d4389...3e4 Men vi som ønsker at hun skal holde så her da? Har vi ikke noe vindmølle sagt vi? Hvem har bestemt at det er deres mening som teller?Anonymous poster hash: 2bce5...90d Eventuelt : Har vi ikke noe VI SKULLE sagt vi. Sørensen autocorrect Anonymous poster hash: 2bce5...90d Dere kan jo da følge bloggen hennes istedet. Tenk hvis alle skulle poste slike blogg innlegg hver dag da. Alle andre tråder ville jo drukne helt bort. Kan ikne det åpnes en bloggeside her da på lik linje med de andre sidene så kan mamma adhd (hva med den andre gutten?) poste sine daglige "gullkorn" der? Anonymous poster hash: ea0e8...298
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #98 Skrevet 10. februar 2014 At voksne damer kan få seg til å snakke nedsettende om mitt barn på den måten....jeg fatter det ikke...synes rett og slett synd på dereDu skriver jo nedsettende om dem selv. Lukk opp øya da. Anonymous poster hash: ea0e8...298
Gråsonen Skrevet 10. februar 2014 #99 Skrevet 10. februar 2014 Det er vel bare å overse, som meg? Skjønner ikke hvorfor dere skal være nedsettende mot henne. Jeg er ikke super begeistret for hennes innlegg om sønnens utspring. Faller meg ikke inn å skrive hetsende kommentarer av den grunn. Moderator bør kanskje vurdere å gi en advarsel til anonym(e) som ikke ser ut til å kunne dy seg gang på gang?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #100 Skrevet 10. februar 2014 Ingenting vondt ment mot deg Mamma til adhd, du er sikkert en flott mor og fin person så er ikke ment for å være slem. Men siden dette er et forum skriver jeg ( og flere) at du gjør dette til en daglig greie disse " gullkorna". Og derfor vi sier du burde ha blogg for du har jo et stort behov for å skrive et eller annet her inne.Anonymous poster hash: d4389...3e4 Men vi som ønsker at hun skal holde så her da? Har vi ikke noe vindmølle sagt vi? Hvem har bestemt at det er deres mening som teller?Anonymous poster hash: 2bce5...90d Eventuelt : Har vi ikke noe VI SKULLE sagt vi. Sørensen autocorrect Anonymous poster hash: 2bce5...90d Dere kan jo da følge bloggen hennes istedet. Tenk hvis alle skulle poste slike blogg innlegg hver dag da. Alle andre tråder ville jo drukne helt bort. Kan ikne det åpnes en bloggeside her da på lik linje med de andre sidene så kan mamma adhd (hva med den andre gutten?) poste sine daglige "gullkorn" der?Anonymous poster hash: ea0e8...298 Men det som virkelig irriterer er jo DERE! Dere ødelegger så mange tråder med klagingen og sutringen deres. Hva skal man gjøre med det da? Anonymous poster hash: 2bce5...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå