Gå til innhold

mamma gidder ikke ta telefonen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting vondt ment mot deg Mamma til adhd, du er sikkert en flott mor og fin person så er ikke ment for å være slem. Men siden dette er et forum skriver jeg ( og flere) at du gjør dette til en daglig greie disse " gullkorna". Og derfor vi sier du burde ha blogg for du har jo et stort behov for å skrive et eller annet her inne.Anonymous poster hash: d4389...3e4

Men vi som ønsker at hun skal holde så her da? Har vi ikke noe vindmølle sagt vi? Hvem har bestemt at det er deres mening som teller?Anonymous poster hash: 2bce5...90d

Eventuelt : Har vi ikke noe VI SKULLE sagt vi. Sørensen autocorrect :(Anonymous poster hash: 2bce5...90d

Dere kan jo da følge bloggen hennes istedet. Tenk hvis alle skulle poste slike blogg innlegg hver dag da. Alle andre tråder ville jo drukne helt bort. Kan ikne det åpnes en bloggeside her da på lik linje med de andre sidene så kan mamma adhd (hva med den andre gutten?) poste sine daglige "gullkorn" der?Anonymous poster hash: ea0e8...298

Men det som virkelig irriterer er jo DERE!

Dere ødelegger så mange tråder med klagingen og sutringen deres. Hva skal man gjøre med det da?

Anonymous poster hash: 2bce5...90d

De får lage en sutreblogg. ;)

Anonymous poster hash: c0d50...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det går an å skylde på at man via mobilen ikke ser hvem som har opprettet innlegget. Jeg kan som oftes se på overskriften om det er Hi som er forfatter eller ikke....

Og hvis dere navigerer i blinde her inne og "skrekk og gru" havner på hennes innlegg, GÅ UT IGJEN!!!

Anonymous poster hash: f94ac...9fb
Skrevet

JEG BLIR SÅ PROVISERT!! JEG NEKTER Å GODTA AT DET MOBBES SÅ INN I HELVETE PÅ ET FORUM FOR GRAVIDE OG MAMMAER!!! DA ER DET VIRKELIG IKKE HÅP FOR VÅRE SMÅ SOM SKAL VOKSE OPP I DENNE VERDENEN.

Anonymous poster hash: f94ac...9fb
Skrevet

Ingenting vondt ment mot deg Mamma til adhd, du er sikkert en flott mor og fin person så er ikke ment for å være slem. Men siden dette er et forum skriver jeg ( og flere) at du gjør dette til en daglig greie disse " gullkorna". Og derfor vi sier du burde ha blogg for du har jo et stort behov for å skrive et eller annet her inne.Anonymous poster hash: d4389...3e4

Men vi som ønsker at hun skal holde så her da? Har vi ikke noe vindmølle sagt vi? Hvem har bestemt at det er deres mening som teller?

Noe vindmølle sagt, du liksom :) der har du gullkorn der!!
Skrevet

Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer...

Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev

Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjonerAnonymous poster hash: f4b6e...9b6
Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings!Anonymous poster hash: a3471...765
Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosereAnonymous poster hash: f4b6e...9b6

Men hvordan provoserer hun?

Det sies hun er kjedelig men er det virkelig grunnen?

Er det mulig å hisse seg opp over at hun er kjedelig?

Tør ikke tenke på hvordan dere må fungerer i samfunnet hvis DETTE vipper dere av pinnen.

Eller kanskje dere soner en voldsom alt?

Det er virkelig sykt å bli så sint bare fordi hun er kjedelig!Anonymous poster hash: bf799...f88

Innleggene i seg selv er sjelden veldig provoserende, men noe av det som kan ergre meg er for det første at hun stadig forventer at alle skal vite for det første hvilket av barna hennes hun snakker om og for det andre at vi skal vite at den eldste ikke er som andre barn. Jeg sjekker nesten aldri nicket til HI i en tråd. Jeg svarer ut fra selve innlegget og har derfor mange ganger fått sure svar fra mammaen til ADHDgutt fordi jeg ikke har tatt høyde for at gutten er "annerledes".

Den andre tingen som kan irritere er at det virker som om hun stadig vil løfte diskusjonen om seg selv opp igjen når interessen begynner å avta.

Jeg oppfatter det heller ikke som om det har vært særlige angrep på noen av barna. Det kan jo være noe har blitt slettet som jeg ikke har sett, men de fleste tar jo den eldste gutten i forsvar og er bekymret far ham. Det eneste som blir sakt er at han er uoppdagen og det er jo gjerne det mammaen til ADHDgutt forteller om som morsomheter.

Anonymous poster hash: d4b56...f61

Skrevet

Og vi som skriver for å forsvare barnet, vi får innleggene slettet her. Sikkert for at vi anonyme skal fremstå som slemme og mobbere. Det er ikke gøy at en mamma stolt legger ut sine barns "frekkheter" og forventer likes på dette. Og så unnskylder oppførselen med adhd. Det er jo ikke bare uthengning av egne barn. Men også andre med adhd!

Anonymous poster hash: ea0e8...298

Skrevet

Flere krenkende utsagn er slettet. Dessverre så går også svarene på de krenkende innleggene med i dragsuget, selv om de ikke bryter noen regler.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Kjære vene for noen mennesker som holder på her inne. Hva i all verden er galt i hodene deres som får dere til å rakke ned på en mor og et barn?

Trekke konklusjoner om hvordan hun er som mor ut fra noen få innlegg.

Nå MÅ da moderator kaste dere ut herfra.

Dere kan da ikke holde på som dette her ut fra det som er ganske så uskyldige innlegg.

Sjelden jeg lar meg rive med men dette går over alle støvleskaft. Dere er virkelig sjuke i topplokket. SJUKE.

Anonymous poster hash: bf799...f88

Skrevet

Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer...

Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjonerAnonymous poster hash: f4b6e...9b6
Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings!Anonymous poster hash: a3471...765
Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosereAnonymous poster hash: f4b6e...9b6

Tør ikke tenke på hvordan dere må fungerer i samfunnet hvis DETTE vipper dere av pinnen.

Det er virkelig sykt å bli så sint bare fordi hun er kjedelig!Anonymous poster hash: bf799...f88

Innleggene i seg selv er sjelden veldig provoserende, men noe av det som kan ergre meg er for det første at hun stadig forventer at alle skal vite for det første hvilket av barna hennes hun snakker om og for det andre at vi skal vite at den eldste ikke er som andre barn. Jeg sjekker nesten aldri nicket til HI i en tråd. Jeg svarer ut fra selve innlegget og har derfor mange ganger fått sure svar fra mammaen til ADHDgutt fordi jeg ikke har tatt høyde for at gutten er "annerledes".

Den andre tingen som kan irritere er at det virker som om hun stadig vil løfte diskusjonen om seg selv opp igjen når interessen begynner å avta.

Jeg oppfatter det heller ikke som om det har vært særlige angrep på noen av barna. Det kan jo være noe har blitt slettet som jeg ikke har sett, men de fleste tar jo den eldste gutten i forsvar og er bekymret far ham. Det eneste som blir sakt er at han er uoppdagen og det er jo gjerne det mammaen til ADHDgutt forteller om som morsomheter.Anonymous poster hash: d4b56...f61

Jeg er enig i dette.

Enda flere grunner for at folk lar seg provosere er pga at det er tydelig at eldste barnet hennes rett og slett er uoppdaget og mangler grenser. Mange at trådene til adhdmamma vitner også om null nettvett og samtidig dårlig barneoppdragelse. Klart det provoserer på et forum for mammaer. Jeg blir rett og slett flau på adhdmamma sine veiene når hun gjentatte ganger poster tråder som vitner om de overnevte ting, ikke provosert.

Forøvrig, hun driver ikke med spam og hun selv om hun er veldig oppmerksomhetssyk syns jeg hun er veldig snill og tålmodig. For jo, hun får ufortjent mye kritikk!!

Skrevet

Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse.

Kira

Brukermoderator

Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI.

Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering.

De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende.

Anonymous poster hash: c68b2...921

Skrevet

Kira

Brukermoderator

Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering.

Å kalle et barn du ikke aner noe annet om enn små glimt gitt på et anonymforum av en mor forteller oss alle at du ikke har svært mye å fare med selv og om innleggene dine blir fjernet er det like mye for å beskytte deg selv som å beskytte hi.

Når man tillater seg å snakke slik om mennesker man ikke kjenner - og da selvsagt SPESIELT små barn så viser man at man mangler selv de grunnleggende sosiale antenner - og får mange av oss andre til å kjenne litt medlidenhet for DEG som ikke har annet å fare med enn å kaste dritt anonymt på et forum.

Sånne små og stakkarslige mennesker som deg klarer ihvertfall jeg meg godt uten og jeg tar nok ikke mye feil når jeg tipper at du er ganske ensom og mislykket i ditt eget liv.

Skrevet

Da har jeg sjekket dine to innlegg som er slettet, og i begrunnelsen for slettingen står det "sitat av slettet innlegg/avsporing".

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Kira

Brukermoderator

Å kalle et barn du ikke aner noe annet om enn små glimt gitt på et anonymforum av en mor forteller oss alle at du ikke har svært mye å fare med selv og om innleggene dine blir fjernet er det like mye for å beskytte deg selv som å beskytte hi.

Når man tillater seg å snakke slik om mennesker man ikke kjenner - og da selvsagt SPESIELT små barn så viser man at man mangler selv de grunnleggende sosiale antenner - og får mange av oss andre til å kjenne litt medlidenhet for DEG som ikke har annet å fare med enn å kaste dritt anonymt på et forum.

Sånne små og stakkarslige mennesker som deg klarer ihvertfall jeg meg godt uten og jeg tar nok ikke mye feil når jeg tipper at du er ganske ensom og mislykket i ditt eget liv.

Hva i himmelens navn er dette for et personangrep? Jeg har postet to innlegg i denne tråden, hvorav den ene du med størst sannsynlighet ikke vet hva inneholder. Så på grunnlag av dette kan du definere meg som et lite, stakkarslig, ensomt menneske, som har lite å fare med og dermed må beskyttes mot meg selv...

Vel, supert. Må bare få takket enormt for den fantastisk, reflekterte karakteren av meg selv...

Skrevet

Da har jeg sjekket dine to innlegg som er slettet, og i begrunnelsen for slettingen står det "sitat av slettet innlegg/avsporing".

Kira

Brukermoderator

Da kan du kanskje forklare hvorfor karakteristikken av meg som anonym over her har kommet med fortsatt får stå?

Heile forumet begynner å bli en fantastisk stor komisk tragedie.

Er man negativ eller kritisk til de som er i eliten her så slettes innleggene umiddelbart. Men, tilgjengjeld må vi akseptere å bli kallet både det ene og det andre...

Suverent....

Skrevet

Kira

Brukermoderator

Hva i himmelens navn er dette for et personangrep? Jeg har postet to innlegg i denne tråden, hvorav den ene du med størst sannsynlighet ikke vet hva inneholder. Så på grunnlag av dette kan du definere meg som et lite, stakkarslig, ensomt menneske, som har lite å fare med og dermed må beskyttes mot meg selv...

Vel, supert. Må bare få takket enormt for den fantastisk, reflekterte karakteren av meg selv...

Å kalle et lite barn for ufordragelig er så langt unna normal folkeskikk at det er intet mer enn skremmende at du ikke ser det.

Om du ikke interessere deg for alle tråder står det deg helt fritt til å hoppe over dem. Eller mener du at alle skal rette seg etter dine ønsker og interesser?

Når du får deg til å sette så ufine karakteristikker på små barn som du gjør syns jeg jammen du bør tåle å få tilbake med samme mynt uten å sutre til moderator. Eller mener du at du bør få særbehandling der også?

Skrevet

Kira

Brukermoderator

Da kan du kanskje forklare hvorfor karakteristikken av meg som anonym over her har kommet med fortsatt får stå?

Er man negativ eller kritisk til de som er i eliten her så slettes innleggene umiddelbart. Men, tilgjengjeld må vi akseptere å bli kallet både det ene og det andre...

Suverent....Anonymous poster hash: c68b2...921

Enig. Er dere en gjeng med venninner som har lov til alt og vi andre blir slettet og sett ned på. Herregud, leker dere forum eller? Er det ingen som jobber her uten å være med i klikken?

Skrevet

Kira

Brukermoderator

De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende.Anonymous poster hash: c68b2...921

Sånne små og stakkarslige mennesker som deg klarer ihvertfall jeg meg godt uten og jeg tar nok ikke mye feil når jeg tipper at du er ganske ensom og mislykket i ditt eget liv. Anonymous poster hash: 2bce5...90d

Vel, supert. Må bare få takket enormt for den fantastisk, reflekterte karakteren av meg selv...Anonymous poster hash: c68b2...921

Å kalle et lite barn for ufordragelig er så langt unna normal folkeskikk at det er intet mer enn skremmende at du ikke ser det.

Om du ikke interessere deg for alle tråder står det deg helt fritt til å hoppe over dem. Eller mener du at alle skal rette seg etter dine ønsker og interesser?

Når du får deg til å sette så ufine karakteristikker på små barn som du gjør syns jeg jammen du bør tåle å få tilbake med samme mynt uten å sutre til moderator. Eller mener du at du bør få særbehandling der også?Anonymous poster hash: 2bce5...90d

Men utfra hvordan mammaen hans beskriver han så ER han jo ufordragelig. Det er jo tydelig is det personlighetstrekket hans hun er mest stolt over.

Skrevet

Det jeg er mest stolt av er at han er min,den beste i verden.

Skrevet

Jeg oppfatter det heller ikke som om det har vært særlige angrep på noen av barna. Det kan jo være noe har blitt slettet som jeg ikke har sett, men de fleste tar jo den eldste gutten i forsvar og er bekymret far ham. Det eneste som blir sakt er at han er uoppdagen og det er jo gjerne det mammaen til ADHDgutt forteller om som morsomheter.Anonymous poster hash: d4b56...f61

Jeg er enig i dette.

Enda flere grunner for at folk lar seg provosere er pga at det er tydelig at eldste barnet hennes rett og slett er uoppdaget og mangler grenser. Mange at trådene til adhdmamma vitner også om null nettvett og samtidig dårlig barneoppdragelse. Klart det provoserer på et forum for mammaer. Jeg blir rett og slett flau på adhdmamma sine veiene når hun gjentatte ganger poster tråder som vitner om de overnevte ting, ikke provosert.

Forøvrig, hun driver ikke med spam og hun selv om hun er veldig oppmerksomhetssyk syns jeg hun er veldig snill og tålmodig. For jo, hun får ufortjent mye kritikk!!

Du er jo ikke akkurat så god på nettvett selv, så jeg synes ikke du skal belære andre!

Anonymous poster hash: 22b3f...026

Skrevet

Kira

Brukermoderator

Suverent....

Du er anonym og kan ikke bli mobbet. HI blir mobbet med nick.

Anonymous poster hash: 22b3f...026

Skrevet

Alt mulig de får med seg. 3 åringen her har utrolig nok bare sagt herre gud og faen en gsng, tror hun har skjønt at man ikke sier slikt. Mdn hun plukker opp mye annet rart! Hun plukket opp fra bestemoren og tanten at søsteren min skulle ta silikon.

Så hun gikk glad og fornøyd å fortalte alle som ville høre på at tante charlotte skulle få nye pupper;) var jo ingen som hadde fortalt henne at hun skulle det, hun hadde bare overhørt mens vi andre pratet. Mange som fikk seg en god latter;) nå forteller hun bare av pg til at tante har fått nye pupper og om man vil se, men at man ikke må hoppe på henne for da kan hun få vondt;)

Gjest MamsMø
Skrevet

Hihi :-) Genialt!!

Også syns jeg det er morsomt at disse tøffingene som liksom skal dra deg ned er anonyme hele gjengen... Detta står det respekt av gitt damer!

Skrevet

Alt mulig de får med seg. 3 åringen her har utrolig nok bare sagt herre gud og faen en gsng, tror hun har skjønt at man ikke sier slikt. Mdn hun plukker opp mye annet rart! Hun plukket opp fra bestemoren og tanten at søsteren min skulle ta silikon.

Så hun gikk glad og fornøyd å fortalte alle som ville høre på at tante charlotte skulle få nye pupper;) var jo ingen som hadde fortalt henne at hun skulle det, hun hadde bare overhørt mens vi andre pratet. Mange som fikk seg en god latter;) nå forteller hun bare av pg til at tante har fått nye pupper og om man vil se, men at man ikke må hoppe på henne for da kan hun få vondt;)

3 år ja! Når ungen blir 7 er det ikke mye sjarmerende lenger.

Anonymous poster hash: c80bc...49a

Skrevet

3 år ja! Når ungen blir 7 er det ikke mye sjarmerende lenger.Anonymous poster hash: c80bc...49a

Det vet du vel alt om. Venter på å bli sjarmerende enda du, skjønner jeg.

Syns du virkelig det er greit å snakke sånn om et barn? Virkelig?

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Nok en gang har vi nå moderert i denne tråden!

Vennligst hold dere til temaet og hold dere for gode for personangrep!

Å "angripe" andres barn er IKKE akseptabel oppførsel,!

Dessverre forsvinner også svarene om det har blitt sitert et slettet innlegg. Det beklager vi!

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...