Sint naken biltyv Skrevet 13. februar 2014 #126 Skrevet 13. februar 2014 Nr87... har du noe ide hvor farlig det er å sitte å synse slik? Skjønner du hvordan det sårer... Håper du tenker hardt å lenge igjennom det du skrev Du har sett hvordan mange reagerer på innleggene dine så nå tror jeg du gjør det nettop for å få reaksjonerAnonymous poster hash: f4b6e...9b6 Så når noen blir mobbet og plaget så er det ofret som skal endre seg og som skal tilpasse seg. Mobberne vinner og kan ture frem. Flottings!Anonymous poster hash: a3471...765 Jeg mener at hun har sett hvordan de reagerer. Og forsetter å skrive de innleggene kunn for å provosereAnonymous poster hash: f4b6e...9b6 Men hvordan provoserer hun? Det sies hun er kjedelig men er det virkelig grunnen? Er det mulig å hisse seg opp over at hun er kjedelig? Tør ikke tenke på hvordan dere må fungerer i samfunnet hvis DETTE vipper dere av pinnen. Eller kanskje dere soner en voldsom alt? Det er virkelig sykt å bli så sint bare fordi hun er kjedelig!Anonymous poster hash: bf799...f88 Innleggene i seg selv er sjelden veldig provoserende, men noe av det som kan ergre meg er for det første at hun stadig forventer at alle skal vite for det første hvilket av barna hennes hun snakker om og for det andre at vi skal vite at den eldste ikke er som andre barn. Jeg sjekker nesten aldri nicket til HI i en tråd. Jeg svarer ut fra selve innlegget og har derfor mange ganger fått sure svar fra mammaen til ADHDgutt fordi jeg ikke har tatt høyde for at gutten er "annerledes".Den andre tingen som kan irritere er at det virker som om hun stadig vil løfte diskusjonen om seg selv opp igjen når interessen begynner å avta. Jeg oppfatter det heller ikke som om det har vært særlige angrep på noen av barna. Det kan jo være noe har blitt slettet som jeg ikke har sett, men de fleste tar jo den eldste gutten i forsvar og er bekymret far ham. Det eneste som blir sakt er at han er uoppdagen og det er jo gjerne det mammaen til ADHDgutt forteller om som morsomheter.Anonymous poster hash: d4b56...f61 Jeg er enig i dette. Enda flere grunner for at folk lar seg provosere er pga at det er tydelig at eldste barnet hennes rett og slett er uoppdaget og mangler grenser. Mange at trådene til adhdmamma vitner også om null nettvett og samtidig dårlig barneoppdragelse. Klart det provoserer på et forum for mammaer. Jeg blir rett og slett flau på adhdmamma sine veiene når hun gjentatte ganger poster tråder som vitner om de overnevte ting, ikke provosert. Forøvrig, hun driver ikke med spam og hun selv om hun er veldig oppmerksomhetssyk syns jeg hun er veldig snill og tålmodig. For jo, hun får ufortjent mye kritikk!! Du er jo ikke akkurat så god på nettvett selv, så jeg synes ikke du skal belære andre! Anonymous poster hash: 22b3f...026 De få tingene jeg har nevnt har skjedd/skjer med så mange andre i Norges land så det er klin umulig å finne ut hvem jeg er ;-) Ikke har jeg facebook eller noe annet dere kan søke meg opp på heller. Men adhdmor forteller så mye fra hverdagslivet at noen helt klart finner ut hvem hun er etterhvert. Lukter en ny Juliea :-/
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #127 Skrevet 13. februar 2014 HI er sikkert en grei dame, men jeg synes innleggene hennes er malplassert. Jeg oppfatter at anonymforumet er et sted for spørsmål og diskusjoner rundt litt mer alvorlige/ømtålige/pinlige/etc. temaer man ikke vil stå frem med nick i, og at HIs innlegg derfor tar unødvendig plass og heller burde vært skrevet på en slags skravleside, side om barn eller i en privat blogg. Anonymous poster hash: b6856...92f
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #128 Skrevet 13. februar 2014 Bloggbloggblogg er ordet. Hun enten vil ikke skjønne det vil bli totalt uinteresant og kaos om alle skal skrive hverdagslige ting hver eneste dag. Eller så skjønner hun meget vel og fryder seg når hun provoserer og får støtte av mange av de kjente nickene her( som jeg om en 2-3 mnd tid og vil bli passe lei av daglig svada poster fra dama) Anonymous poster hash: d4389...3e4
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #129 Skrevet 13. februar 2014 Ja historiene er drit kjedelige. (Dere derimot gjør tråden spennende) kan dere ikke bare le av at hun tror dette er av almenn interesse? Slik jeg gjør. Anonymous poster hash: bf799...f88
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #130 Skrevet 13. februar 2014 Vi har heldigvis forskjelig oppfatning av hva som er kjedelig. Og hva jeg deler her er strengt tatt opp til meg. Selv synes jeg innlegg ang utro menn,hvem som er kulest og nav problematikk er kjedelig,men gidder ikke opplyse de som deler ting om dette om at det ikke interiserer meg.
MJ<3 Skrevet 13. februar 2014 #131 Skrevet 13. februar 2014 Det er valgfritt å henge her på DIB, og det er valgfritt hvilken tråd man ønsker å klikke seg inn på.Har gjennom årene klikket meg inn på mange linker som jeg ikke syntes var interessant likevel, men har aldri halshugget HI av den grunn.Folk er forskjellige, noen syns disse typen innlegg er interessante, noen syns innlegg om utro menn er interessante, noen syns "er jeg gravid" innlegg er interessante. Dersom dere plages så mye med at noen poster noe dere syns er uinteressant, så vil jeg sterkt anbefale dere å finne en annen hobby enn å henge her
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #132 Skrevet 13. februar 2014 Selv synes jeg innlegg ang utro menn,hvem som er kulest og nav problematikk er kjedelig,men gidder ikke opplyse de som deler ting om dette om at det ikke interiserer meg. Men du skjønner at dette er ting som kan diskuteres, i motsetning til innleggene dine? Og hvorfor bruker du et anonymforum til å poste innleggene dine på, ser du ikke at det finnes mer egnede steder enn et forum der de fleste tenker seg et sted for spørsmål og diskusjoner rundt litt mer alvorlige/ømtålige/pinlige/etc. temaer man ikke vil stå frem med nick i? Anonymous poster hash: b6856...92f
MJ<3 Skrevet 13. februar 2014 #133 Skrevet 13. februar 2014 Selv synes jeg innlegg ang utro menn,hvem som er kulest og nav problematikk er kjedelig,men gidder ikke opplyse de som deler ting om dette om at det ikke interiserer meg. Men du skjønner at dette er ting som kan diskuteres, i motsetning til innleggene dine? Og hvorfor bruker du et anonymforum til å poste innleggene dine på, ser du ikke at det finnes mer egnede steder enn et forum der de fleste tenker seg et sted for spørsmål og diskusjoner rundt litt mer alvorlige/ømtålige/pinlige/etc. temaer man ikke vil stå frem med nick i? Anonymous poster hash: b6856...92f Dette kan jo tydeligvis også diskuteres, ser det ut som!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #134 Skrevet 13. februar 2014 Selv synes jeg innlegg ang utro menn,hvem som er kulest og nav problematikk er kjedelig,men gidder ikke opplyse de som deler ting om dette om at det ikke interiserer meg. Men du skjønner at dette er ting som kan diskuteres, i motsetning til innleggene dine? Og hvorfor bruker du et anonymforum til å poste innleggene dine på, ser du ikke at det finnes mer egnede steder enn et forum der de fleste tenker seg et sted for spørsmål og diskusjoner rundt litt mer alvorlige/ømtålige/pinlige/etc. temaer man ikke vil stå frem med nick i? Anonymous poster hash: b6856...92f Det er mange av oss som skriver om ting som hverken er pinlig eller ømtålige. det er ikke så rart. Det er derimot uvanlig å legge ut så mange pinlige detaljer om barna sine uten å gjøre større forsøk på anonymisering og å ikke kunne godta at mange andre har andre har en annen oppfattingin om hvordan man bør oppdra barn enn det hun har. Hun kunne nesten like godt brukt fult navn både på seg selv og guttene. De som kjenner henne eller har barn i samme klasse ol skjønner raskt hvem det er. Det tviler jeg på at barna vil takke henne for om noen år. Anonymous poster hash: d4b56...f61
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #135 Skrevet 13. februar 2014 Da har jeg sjekket dine to innlegg som er slettet, og i begrunnelsen for slettingen står det "sitat av slettet innlegg/avsporing". Kira Brukermoderator Da kan du kanskje forklare hvorfor karakteristikken av meg som anonym over her har kommet med fortsatt får stå? Heile forumet begynner å bli en fantastisk stor komisk tragedie. Er man negativ eller kritisk til de som er i eliten her så slettes innleggene umiddelbart. Men, tilgjengjeld må vi akseptere å bli kallet både det ene og det andre... Suverent.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Du er anonym og kan ikke bli mobbet. HI blir mobbet med nick. Anonymous poster hash: 22b3f...026 Så med andre ord så er det lov å slenge så mye usaklig dritt man ønsker så lenge personen er anonym? Som sagt, heile forumet begynner å bli en tragisk komedie... Anonymous poster hash: c68b2...921
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #136 Skrevet 13. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #137 Skrevet 13. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Det er nok enklere å få svar på sånt på "ris og ros" siden. Da slipper du å dytte denne tråden opp hele tiden også. Du kan være anonym der også. Anonymous poster hash: d4b56...f61
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #138 Skrevet 13. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921
visningsnavnet Skrevet 13. februar 2014 #139 Skrevet 13. februar 2014 Er helt utrolig hvordan enkelte oppfører seg her. Dere sitter å kritiserer innleggene til trådstarter, og forteller HENNE hvor dårlig forbilde hun er? Må jo bare få si at det eneste dårlige forbilde jeg ser er nemlig dere som gjør som alle andre nettmobbere, gjemmer dere bak en anonymknapp. Hvordan kan dere mene at dere er et bedre forbilde ? Selvom barna deres( om dere har) kanskje ikke vet at dere sitter daglig inne på forum og prøver å trykke ned denne damen, så vil jeg faktisk si at DERE er det eneste dårlige forbildet her, dere sender signaler om at nettmobbing er greit ! Hva om deres barn blir mobbet på nettet, kommer dere da til å tenke tilbake på at dere har nå drevet med akkurat det samme selv,at dere forstår "mobberens synspunkt"? Om det er hva dere kommer til å tenke, så fortsett å mobb. For da er det nemlig noe som ikke stemmer helt med dere.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #140 Skrevet 13. februar 2014 Det er så dumt å stadig dra frem " gjemme seg bak en anonymknapp" i diskusjoner. Dette er et ANONYMFORUM! Og selv om du " står frem " med nick, så er det ingen som kjenner deg uansett. Har forresten aldri sett nicket ditt før heller. Er forøvrig enig med en del andre her at HI kan opprette en blogg! Blir nok ikke særlig godt besøkt men.... Anonymous poster hash: cb42d...9fc
visningsnavnet Skrevet 13. februar 2014 #141 Skrevet 13. februar 2014 Det er så dumt å stadig dra frem " gjemme seg bak en anonymknapp" i diskusjoner. Dette er et ANONYMFORUM! Og selv om du " står frem " med nick, så er det ingen som kjenner deg uansett. Har forresten aldri sett nicket ditt før heller. Er forøvrig enig med en del andre her at HI kan opprette en blogg! Blir nok ikke særlig godt besøkt men.... Anonymous poster hash: cb42d...9fc Selvom det er et anonymt forum så er det fortsatt feigt av medlemmene og skrive dritt til andre og selv velde at de skal være anonym. Greit folk ikke kjenner de. Men de gjør det av den enkle grunnen at de ikke vil at folk skal kjenne de igjenn, både på egne innlegg og på innlegg de kommenterer. Og jeg er ny på forumet, derfor kjenner du ikke nicket mitt. Men har lest flere av innleggene til trådstarter. Og synest det er utrolig teit at hun skal bli hetset på den måten fordi hun ønsker å dele ting på forumet, n
Palladia Skrevet 13. februar 2014 #142 Skrevet 13. februar 2014 Synes det er rart at noen irritererer seg over dette "spam". Det er jo utrolig mange innlegg her hver dag, og de fleste av dem synes jeg er uinteressante, uten at det irriterer meg nevneverdig. Synes også HI virker som en fin mamma, og angrep på barna hennes synes jeg er helt bak mål. Å kalle barn dere ikke kjenner uoppdragen, ufordragelig etc... hva skal man si? Hvilke verdier gir dere deres egne barn? Samtidig synes jeg kanskje HI utleverer barna sine litt vel mye. Det er mye artig og sjarmerende jeg kunne jeg skrevet om mine barn, men jeg vet at dette fort kanskje spores tilbake til oss, hvis noen jeg kjenner også er på dette forumet, og det vil jeg virkelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #143 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #144 Skrevet 14. februar 2014 Tusen takk for støtte jenter:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #145 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d Å si at et barn blir fremstil oppsternasige og ufordraglige på bakgrunn av foreldrenes egen karakteristikk av barnet vil vel ikke si at jeg har gitt barnet en ufin karakteristikk. Dette har mor selv gjort. Jeg har kun skrevet hvordan jeg da oppfatter barnet. Jeg har for vane at samme regler gjelder for alle. Derfor lurer jeg på hvorfor noen får fortsette å slenge dritt og komme med så graverendes personangrep uten at det blir tatt tak i det... Anonymous poster hash: c68b2...921
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #146 Skrevet 14. februar 2014 145.... ta dette direkte med kira...det er nok nå:-)
Sint naken biltyv Skrevet 14. februar 2014 #147 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d Å si at et barn blir fremstil oppsternasige og ufordraglige på bakgrunn av foreldrenes egen karakteristikk av barnet vil vel ikke si at jeg har gitt barnet en ufin karakteristikk. Dette har mor selv gjort. Jeg har kun skrevet hvordan jeg da oppfatter barnet. Jeg har for vane at samme regler gjelder for alle. Derfor lurer jeg på hvorfor noen får fortsette å slenge dritt og komme med så graverendes personangrep uten at det blir tatt tak i det... Anonymous poster hash: c68b2...921 Jeg er enig i dette. MEN, jeg mener også at det er feigt å ta opp negative ting som anonym. Feigt....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #148 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d Å si at et barn blir fremstil oppsternasige og ufordraglige på bakgrunn av foreldrenes egen karakteristikk av barnet vil vel ikke si at jeg har gitt barnet en ufin karakteristikk. Dette har mor selv gjort. Jeg har kun skrevet hvordan jeg da oppfatter barnet. Jeg har for vane at samme regler gjelder for alle. Derfor lurer jeg på hvorfor noen får fortsette å slenge dritt og komme med så graverendes personangrep uten at det blir tatt tak i det... Anonymous poster hash: c68b2...921 Jeg er enig i dette. MEN, jeg mener også at det er feigt å ta opp negative ting som anonym. Feigt.... Man skal ikke behøve å tåle mer eller moderere seg mer i svarene sine selv om man velger å være anonym på et anonymforum. De som heller ønsker at alle skal opptre med nick kan bruke skravlesidenDa slipper de problemet. Det er bare det at de færreste tydligvis ønsker det. De fleste vil ha livet og spettakkelet som muligheten til å svare anonymt gir. Skravlesiden er et bedre sted å skrive om man ikke vil ha svar fra anonyme, men den er jo omtrent død. Det sier jo litt om hva folk egentlig ønsker. Anonymous poster hash: d4b56...f61
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #149 Skrevet 14. februar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for krenkende uttalelser, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator Hvorfor blei mine to innlegg slettet? De sa ingen ting negativt om HI. Jeg stilte bare spørsmålstegn ved det å kunne spamme ned forumet på denne måten. I tillegg skrev jeg at jeg hadde ingen interesse av å lese om denne ufordraglige, oppsternasige gutten. (Dette er en tittel jeg kan sette på både mine barn til tider, samt andres barn når de oppfører seg slik HI fremstiller sønnen sin) Ene innlegget ligger forøvrig fortsatt som sitering. De var heller ikke koblet opp mot noen andre innlegg som var krenkende. Anonymous poster hash: c68b2...921 Venter fortsatt i spenning på svar Kira.... Anonymous poster hash: c68b2...921 Beklager det var ikke denne jeg etterlyste svar på. Det var innlegget der anonym kom med en mindre pen karakteristikk av meg. Hvorfor får den stå? Anonymous poster hash: c68b2...921 Kanskje den får stå fordi den stemmer? Hvordan kan du mene at det er greit at du gir ufine karakteristikker av barn du ikke kjenner, men selv sutrer over å få tilbake med samme mynt? Har du for vane å mene at det gjelder andre regler for deg? Anonymous poster hash: 2bce5...90d Å si at et barn blir fremstil oppsternasige og ufordraglige på bakgrunn av foreldrenes egen karakteristikk av barnet vil vel ikke si at jeg har gitt barnet en ufin karakteristikk. Dette har mor selv gjort. Jeg har kun skrevet hvordan jeg da oppfatter barnet. Jeg har for vane at samme regler gjelder for alle. Derfor lurer jeg på hvorfor noen får fortsette å slenge dritt og komme med så graverendes personangrep uten at det blir tatt tak i det... Anonymous poster hash: c68b2...921 Men jeg sier jo bare hvordan jeg oppfatter deg basert på dine uttalelser? Jeg ser fremdeles ikke forskjellen og syns det er rart at du syns det er greit å kalle et barn ufordragelig mens du sutrer over å bli kalt nærmest det samme. Men jeg ser at det er umulig å nå frem til deg, så jeg får bare håpe at du ikke lærer barna dine de verdier (eller mangel på sådanne) du viser her inne. Du er virkelig ikke et bra forbilde. For noen! Anonymous poster hash: 2bce5...90d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #150 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vil tro det er lettere å komme med negative kommentarer som anonym.man tillater seg ting man ikke vil skrive med fullt nick. Ja jeg mener det er feigt å komme med negativitet som anonym,har du noe du skulle sagt så stå for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå