Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #26 Skrevet 10. februar 2014 Kanskje anonymene har startet en forening? Noe må de jo finne på for det er åpenbare fritidsproblemer ute og går der... Moro med gullkorn og når ble svart/svarte banneord?? Anonymous poster hash: c3cfb...f2a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #27 Skrevet 10. februar 2014 Og o den hellige kua er igjen beskyttet. Heldigvis synes ikke folk flest i den virkelige verden det er søtt med slike uoppdratte unger. Anonymous poster hash: ea0e8...298
Gjest Sommerfuggel Skrevet 10. februar 2014 #28 Skrevet 10. februar 2014 Vær så snill og diskutere sak og ikke person. Personangrep er ikke tillatt her inne og sporer denne tråden av vil den bli stengt. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. februar 2014 #29 Skrevet 10. februar 2014 Så fint at du lærer barna å banne også. Du er virkelig et godt forbilde! Anonymous poster hash: ea0e8...298 Takk:-) jepp jeg mener selv jeg er ett supert forbilde for ungene mine:-) Det vet vi og det er skremmende. Anonymous poster hash: ea0e8...298 Og du snakker om deg selv som flere eller? Hahaha.. Hjelpes... Du/dere anonyme som bare må finne en nick bruker å hakke på må ha e kjedelig hverdag..
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 10. februar 2014 Og o den hellige kua er igjen beskyttet. Heldigvis synes ikke folk flest i den virkelige verden det er søtt med slike uoppdratte unger. Anonymous poster hash: ea0e8...298 Du vet slike utsagn her ikke er lov...sant:-)
Sint naken biltyv Skrevet 10. februar 2014 #31 Skrevet 10. februar 2014 Så fint at du lærer barna å banne også. Du er virkelig et godt forbilde! Anonymous poster hash: ea0e8...298 dette er vel ikke banning? Jeg har lært at banning handler om å misbruke Guds navn. Svart har så vidt jeg vet, ingenting med Gud å gjøre.Anonymous poster hash: 179ec...3f7 Når det er denne brukeren som uttaler disse ordene er det selvfølgelig banning, må vite. Hadde derimot jeg eller noen andre sagt det, ville ikke anno reagert.Jeg reagerte på språkbruken jeg også selv om jeg ikke har noe i mot adhdmamma. Det må vel ikke være at folk ikke liker hun som gjør at de reagerer?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #32 Skrevet 10. februar 2014 Kan bli lei av frøken trenger en blogg sine daglige oppdateringer likevel... Fremdeles ingen andre her inne som bruker denne som blogg. Blir nok etterhvert flere som blir lei av de daglige snart også . Anonymous poster hash: d4389...3e4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #33 Skrevet 10. februar 2014 Kan bli lei av frøken trenger en blogg sine daglige oppdateringer likevel... Fremdeles ingen andre her inne som bruker denne som blogg. Blir nok etterhvert flere som blir lei av de daglige snart også .Anonymous poster hash: d4389...3e4 Er ikke noen regler på hvor ofte,hvor mye el hva man kan skrive om her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #34 Skrevet 10. februar 2014 Vet det ikke er en regel men meg og tydeligvis andre her og føler du trenger en blogg.... Anonymous poster hash: d4389...3e4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #35 Skrevet 10. februar 2014 Vet det ikke er en regel men meg og tydeligvis andre her og føler du trenger en blogg....Anonymous poster hash: d4389...3e4 Sagt det før og sier det igjen... nei,jeg koser meg her jeg. Jeg trenger og skal ikke ha noe blogg. De som ikke vil lese,ingen har tvunget dere:-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #36 Skrevet 10. februar 2014 Jeg banner innimellom, moderert. Sier ikke FAEN, men Faaaaaawoops. Sier ikke HELVETE eller JÆVLA, men fordømte. Guttungen har på mirakuløst vis skjønt at det er slikt man ikke sier, men at voksne ikke alltid er perfekte. Anonymous poster hash: a2daf...1d0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #37 Skrevet 10. februar 2014 Svarte er jo ikke banneord. Svarte og søren er mye brukt av min superkristne svigerfar. Anonymous poster hash: e170d...ebc
*Miss Marple* Skrevet 10. februar 2014 #38 Skrevet 10. februar 2014 Jeg syns det er så,trist at nærmest hver eneste tråd hi starter ender opp med klaging og syting fra frustrerte anonyme! Hvem i søren er det som har gitt dere i oppdrag å godkjenne hver eneste tråd som blir skrevet her inne? Her hadde vi en koselig tråd med bare fine tilbakemeldinger helt til idiotene våknet og begynte å spre gørra si! Jeg ønsker at i stede for at brukermoderator truer med å stenge tråden pga de elendige kjerringene som ikke kan oppføre seg, heller sletter de ufine kommentarene og lar tråden leve. Det blir jo håpløst, og faktisk en form for mobbing, om hver eneste tråd hi starter skal bli stengt. Hun starter stort sett bare positive tråder, og ihvertfall tråder som holder seg godt innenfor forumreglene og da blir det så feil at hun - og vi som faktisk oppfører oss - skal bli kneblet pga at noen har bestemt seg for at alt hun sier er feil og dumt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. februar 2014 #39 Skrevet 10. februar 2014 Her i huset går det både i svarte, pokker og "i søren"... Ingen av de regnes som banneord på samme vis som "faen", "helvete" osv... Samboeren er ram på banneord, og ble rådet av helsesøster å bruke de ordene vi bruker, samt andre "banne"ord. Så å reagere slik på "bande ord" som ikke regnes som bande ord av helsesøster, lege, bhg osv, forstår jeg ikke helt.. Ungene lærer at alle ikke er perfekte hele tiden, og når sinne/frustrasjon overtar, så finnes det ord som er ok å si.. Så lenge ordet "svarte" kommer i sammenheng med hudfarge i rase utsagn, så er de OK.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #40 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor ikke opprette en dagbok her inne HI? Så alle som interesserer seg kan gå inn på profilen din og lese? Og de sure anonyme slippet å scrolle forbi trådene dine? Anonymous poster hash: 61918...9bf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #41 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor ikke opprette en dagbok her inne HI? Så alle som interesserer seg kan gå inn på profilen din og lese? Og de sure anonyme slippet å scrolle forbi trådene dine? Anonymous poster hash: 61918...9bf Hvorfor i all verden skal hun det? Da krever jeg at alle som skriver om sine elendige menn og samboere heller oppretter en dagbok, for det er jeg lei av å lese om. Og alle gravid-trådene. Og alle matpakketrådene. Anonymous poster hash: 2bce5...90d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #42 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor ikke opprette en dagbok her inne HI? Så alle som interesserer seg kan gå inn på profilen din og lese? Og de sure anonyme slippet å scrolle forbi trådene dine? Anonymous poster hash: 61918...9bf Hvorfor i all verden skal hun det? Da krever jeg at alle som skriver om sine elendige menn og samboere heller oppretter en dagbok, for det er jeg lei av å lese om. Og alle gravid-trådene. Og alle matpakketrådene. Anonymous poster hash: 2bce5...90d Du ser vel selv om det er en forskjell på innleggene du nevner? Alle de innleggene er fra forskjellige brukere(stort sett) og gjerne er ute etter meninger, hjelp etc. De er faktisk litt nyttige en del av de. Men de innleggene fra mamma til adhd som handler om hva ungene har sagt og gjort er lite morsomme. Det er ikke så ofte andre synes andres "gullunger" er så innmari søte. Nå har tydeligvis mamma til adhd blitt freda av den "kule gjengen" her inne, så da får hun bare fortsette da. Og nei, jeg kan ikke la være å gå inn på hennes innlegg da jeg bruker mobil og der vises det ikke hvem som har startet innlegget! Anonymous poster hash: 9d09e...e41
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #43 Skrevet 10. februar 2014 Ikke på noe tidspunkt vil alle i en forsamling eller på ett nettforum like de samme tingene. Selv går jeg ikke inn på tråder jeg ikke vil delta i eller lese. Det er blitt slik at uansett hva jeg sier ,positivt eller negativt vil noen vri og vende på det. I ni av 10 tilfeller er det anonyme som er uspiselige...vet dere hva?kritiser meg gjerne på pm ,jeg svarer alle:-) k
Sint naken biltyv Skrevet 10. februar 2014 #44 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor ikke opprette en dagbok her inne HI? Så alle som interesserer seg kan gå inn på profilen din og lese? Og de sure anonyme slippet å scrolle forbi trådene dine? Anonymous poster hash: 61918...9bf Hvorfor i all verden skal hun det? Da krever jeg at alle som skriver om sine elendige menn og samboere heller oppretter en dagbok, for det er jeg lei av å lese om. Og alle gravid-trådene. Og alle matpakketrådene. Anonymous poster hash: 2bce5...90d Du ser vel selv om det er en forskjell på innleggene du nevner? Alle de innleggene er fra forskjellige brukere(stort sett) og gjerne er ute etter meninger, hjelp etc. De er faktisk litt nyttige en del av de.Men de innleggene fra mamma til adhd som handler om hva ungene har sagt og gjort er lite morsomme. Det er ikke så ofte andre synes andres "gullunger" er så innmari søte. Nå har tydeligvis mamma til adhd blitt freda av den "kule gjengen" her inne, så da får hun bare fortsette da. Og nei, jeg kan ikke la være å gå inn på hennes innlegg da jeg bruker mobil og der vises det ikke hvem som har startet innlegget! Anonymous poster hash: 9d09e...e41 Jeg er enig i dette! Veldig, veldig enig.
*Miss Marple* Skrevet 10. februar 2014 #45 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor ikke opprette en dagbok her inne HI? Så alle som interesserer seg kan gå inn på profilen din og lese? Og de sure anonyme slippet å scrolle forbi trådene dine? Anonymous poster hash: 61918...9bf Hvorfor i all verden skal hun det?Da krever jeg at alle som skriver om sine elendige menn og samboere heller oppretter en dagbok, for det er jeg lei av å lese om. Og alle gravid-trådene. Og alle matpakketrådene.Anonymous poster hash: 2bce5...90d Du ser vel selv om det er en forskjell på innleggene du nevner? Alle de innleggene er fra forskjellige brukere(stort sett) og gjerne er ute etter meninger, hjelp etc. De er faktisk litt nyttige en del av de.Men de innleggene fra mamma til adhd som handler om hva ungene har sagt og gjort er lite morsomme. Det er ikke så ofte andre synes andres "gullunger" er så innmari søte. Nå har tydeligvis mamma til adhd blitt freda av den "kule gjengen" her inne, så da får hun bare fortsette da. Og nei, jeg kan ikke la være å gå inn på hennes innlegg da jeg bruker mobil og der vises det ikke hvem som har startet innlegget!Anonymous poster hash: 9d09e...e41 Jeg er enig i dette! Veldig, veldig enig. Men er det virkelig sånn pes å klikke seg fort ut fra en tråd man ikke er interessert i? Dere ser jo at vi er flere som syns trådene hennes er fine, hvorfor skal dere kunne bestemme at de ikke er det? Syns dere det er riktig at DERE skal bestemme hva som er lov å skrive her og ikke? Jeg skjønner ikke tankegangen. Rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #46 Skrevet 10. februar 2014 Enig! Anonymous poster hash: d4389...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #47 Skrevet 10. februar 2014 Enig m sinte nakne og anonyme mente jeg . Jeg bruker og kun mobil og vet ikke før det er åpnet hvem som skrev. Jeg vil gjerne lese poster fra mamma til adhd jeg er ikke det men det blir jo som en blogg. Omtrent hver dag med gullkorn, ikke sammenlign det med forskjellige folk som poster for å spørre om noe el opplyse. Av og til er det ok lese om slikt men seriøst hver dag? Men får bare vente og se for tilslutt så blir " de kule" og lei ... Anonymous poster hash: d4389...3e4
Nodisc Skrevet 10. februar 2014 #48 Skrevet 10. februar 2014 Her i hus er ikke svarte og pokker nødvendigvis banning, men syns det er stygge og unødvendige ord å bruke foran barn uansett.. min mening om bannediskusjonen! ellers ser eg meg ganske enig i det anonym skriver over her
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #49 Skrevet 10. februar 2014 Enig m sinte nakne og anonyme mente jeg . Jeg bruker og kun mobil og vet ikke før det er åpnet hvem som skrev. Jeg vil gjerne lese poster fra mamma til adhd jeg er ikke det men det blir jo som en blogg. Omtrent hver dag med gullkorn, ikke sammenlign det med forskjellige folk som poster for å spørre om noe el opplyse. Av og til er det ok lese om slikt men seriøst hver dag? Men får bare vente og se for tilslutt så blir " de kule" og lei ...Anonymous poster hash: d4389...3e4 De kule...please...vi går ikke på ungdomsskolen her gjør vi? Snakker man viiiiiirkelig om de kule og de u kule her på dib?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #50 Skrevet 10. februar 2014 Ja det gjør vi faktisk. Du vil få dette svaret av veldig mange. Anonymous poster hash: d4389...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå