Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 9 befruktede håper2014!! Det er jo kjempebra :) Da satser man på 8 på frys :)

 

Jeg har ikke fått trent på 2 uker nå, har hatt kjempevondt i magen. Og det merker jeg godt, er så slapp og ubehagelig i kroppen, og buksene er for stramme rundt hoftene :P Satser på å komme igang igjen imorgen, er heldigvis mye bedre idag. Tror det er sprayen som har gitt litt bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk bare hodepine av sprayen jeg, så ble je stinn/stor i magen etter sprøytene, men bare litt verre enn rundt vanlig el.

Håper du blir i bedre form. Håper på litt mer stabilt humør også, disse tankene frembringer litt tårer og sinne innimellom... ;)

All prøving igjennom 2år tar også på humøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Sonja77 :)

 

Håper2014: Lykke til idag :) Endelig ruger!

 

Jeg var på Riksen og tok blodprøve idag, så flere par på vei oppover til sykehuset da jeg gikk tilbake til bilen. Da tenkte jeg: Kanskje noen av de parene er her inne? Alle tankene de må ha. Et par så så glade ut, de skal sikkert sette inn idag, tenkte jeg. Så fikk jeg litt tårer i øynene på vei til jobb fordi jeg er så glad på alle de som får det til sine vegne, samtidig som jeg synes så synd på meg selv fordi jeg også er i denne situasjonen.

Herregud så følsom man blir!

 

Hvordan går det med resten av Februarpikene idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler det slik SnartMamma83, å godt finne ut flere har samme tanker :)

Jeg er så lei meg, siden jeg idag må ta turen til Oslo alene. Og ikveld skal jo mannen trene da han går aktivt på ski (old boys... ;) ) og har løp til helga... blir en alenedag, selv om je så gjerne skulle hatt han der :) men ikveld er han bare miiin.

Håper prøven var bra ☆☆☆

Ha en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke moro måtte vente til fredag på videre svar. Håper det er klart da. Ventetiden er så grusom. Mannen min sier vi må ta det som det kommer, slappe av og kose oss, enkelt for han å si det... flere som har det slik? Klarer ikke helt legge det fra meg i tankene jeg. Han er veldig støttende og er der når jeg trenger det.

Må innrømme magen her har virket som en ballong siden før helga. Å jeg må ha vært utrolig heldig! Siden jeg har kun gått til planlagt kontroll, alt har vært fint og hått videre til neste steg.

Det ble 10 egg totalt, visstnok veldig fine...noe samboeren min gren litt på nesa av og mente de sikkert sa til alle ;)

Er fortsatt helt i koma etter tablett cocktailen.

Noen som har brukt Lutinus?

Jeg har også en mann som sier det samme. Vi må ta det som det kommer. Går det ikke, så må man bare prøve igjen. Skjønner ikke hva jeg stresser etter. Utrolig irriterendes:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag håper2014:) du får kose deg ekstra mye med han i kveld satser på han gir deg masse oppmerksomhet da:)

 

Ja det er mye tanker i hodene våre nå når vi går på medisiner. Er selv litt opp og ned i humør liker det ikke men nå blir det slik så de mannfolka må tåle litt:) har i dag 2 sprøytedager igjen før ny kontroll og er ganske øm og oppblåst i magen. Har trent helt til nå men neste uke når det er uttak og innsett vil jeg ikke trene. Har prøvd trent litt de andre gangene etter dag 4 vet ikke om det har noe å si?

Ellers er jeg veldig trøtt og har hetetokter om det har sammenheng med sprøytene eller ikke vet jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er slik menn er :)

Jaja nå ruger je da, utrolig rart.

Frem til nå har min verden(hode) trodd det å lage barn innebærer en mann og dame alene. Men idag var da det ikke slik, å satt ikke igjen med store nytelsen etter "akten" idag... var forsåvidt en god tone på rommet, men... ;)

Je fikk beskjed bare leve som normalt, spise sunt og huske "limet" hver dag x3.

Tenkte ta det med ro idag, men føler meg så rastløs...

Kun 2 dager igjen og uttak over helga, da blir du en uke etter meg Petra-prøvedokke.

Spennende dager, boble både i mage & hode :)

Ble bare 3 til frys, ingen flere ble perfekte, av 9. Men 4 av 9 var visst bra...da får je ihvertfall 2 forsøk til om de overlever som "bonus"

Nei må nok ut gå en liten tur je....

Ha en god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL i morgen for å sjekke om det nærmer seg eggløsning. Det blir nok innsett i første del av neste uke. Mitt sjuende innsett så nå MÅ det gå!!

Petra-prøvedokke: Spennende med UL for deg snart.:-) Håper eggutviklingen har gått bra de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å følge med dere alle. Her var det også sprøytestart i dag. Litt skummelt, men det gikk bra. :) Mye som skulle inn. Hvordan gikk det med deg Sonja77?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig ferdig med egguthentingen (igår) og om noen timer skal jeg ta telefonen til labratoriet og høre hvordan det har gått.. Har vært dårlig med søvn i natt og masse drømmer om at jeg ringer og ingen egg er befruktet :(

 

Spent!!

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Ønskebaby14 :) håper det blir mange fine. Hvor mange fikk de ut?

Denne rugetiden kan bli lang kjenner je...dagen idag går sakte, bare 11 igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg snakket med de på laben! Av 14 egg var det 4 som ble befruktet. Trodde det skulle bli flere befruktede egg, men man trenger jo bare det ene, gode egget :) Fikk tid for innsett i morgen, så da håper jeg de deler seg fint i natt  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper2014: det viktigste er at gullegget er blandt de fire ;)

 

Ønskebaby2014: Sier det samme til deg, og lykke til med innsett imorgen :)

Det ser ut til at vi skal satse på minst 4 perfekt befruktede egg alle sammen denne mnd?

 

Jeg skal på tur med jobben fra idag til søndag. Kan bli vanskelig å bortforklare at man bare tar 1 øl til maten og har helt sluttet å festrøyke... Men nå går hvertfall tiden fort frem til første kontrolltime på tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Ønskebaby2014 i dag på innsett:)

 

Jeg har nå vert på kontroll for å sjekke hvordan eggene er og de så veldig bra ut telte 30 egg poser så håper på mange egg ut denne gang. Ventet på svar fra sykehuset men sannsynligvis blir det uttak på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vite at jeg skal på uttak på mandag:)jippi skulle ikke ta mer puregon for eggene var store nok de var redd for overstimulering. Så skulle bare ta en halv dose av ovitrelle. Fikk og økt dosen med morfin siden jeg kjente det sist gang når de va inni å rota håper jeg kjenner mindre nå.

 

Håper det blir mange egg denne gang så jeg har til fryseforsøk om jeg skulle trenge:)

Føler meg virkelig oppblåst nå. Magen står skikkelig ut føler alle rundt meg på jobb stirrer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for uttak på mandag, Petra-prøvedokke!! :D :D Så bra at du fikk økt dosen med morfin, håper du kjenner mindre denne gangen :) 

 

Av de 4 befruktede eggene har vi nå satt inn 1 perfekt egg og fikk 2 på frys! Satser på at det blir søsken jeg :) 

*rugerugerugerugeruge* 

 

Ha en flott helg alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk håper alt går smertefritt denne gang:) må jo få det gjort hehe:)

Så bra du fikk noen på frys var slik vi fikk det sist gang. Satser på fryseegga blir søsken ja og at dette klamrer seg fast:) god helg og lykke til som ruger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til som ruger Ønskebaby2014 :)

Satser på det er noen flotte søsken til rugeren min som ligger i fryseren også!!!

 

Ha en god helg alle sammen, både rugere og de som venter.

 

Håper det blir mange egg på mandag Petra-prøvedokke, å du slipper ha vondt denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til som ruger Ønskebaby2014 :)

Satser på det er noen flotte søsken til rugeren min som ligger i fryseren også!!!

 

Ha en god helg alle sammen, både rugere og de som venter.

 

Håper det blir mange egg på mandag Petra-prøvedokke, å du slipper ha vondt denne gangen :)

Takk for det håper det går godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag tre med sprøyter og går i grunn greit. Merker svært lite så lurer nesten på om d ik virker. Syns jg både hadde hetetokker og grusomt humør sist gang. Lykke til som

Ruger ønskebaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vite at jeg skal på uttak på mandag:)jippi skulle ikke ta mer puregon for eggene var store nok de var redd for overstimulering. Så skulle bare ta en halv dose av ovitrelle. Fikk og økt dosen med morfin siden jeg kjente det sist gang når de va inni å rota håper jeg kjenner mindre nå.

 

Håper det blir mange egg denne gang så jeg har til fryseforsøk om jeg skulle trenge:)

Føler meg virkelig oppblåst nå. Magen står skikkelig ut føler alle rundt meg på jobb stirrer :(

Å, så spennende! Det kan jo virke som om at du har mange egg siden de mener det er fare for overstimulering.

Det kan hende vi får innsett samtidig. Jeg antar jeg får innsett tirsdag eller onsdag (alt etter som når jeg får pos. eggløsningstest.)

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått vite at jeg skal på uttak på mandag:)jippi skulle ikke ta mer puregon for eggene var store nok de var redd for overstimulering. Så skulle bare ta en halv dose av ovitrelle. Fikk og økt dosen med morfin siden jeg kjente det sist gang når de va inni å rota håper jeg kjenner mindre nå.

 

Håper det blir mange egg denne gang så jeg har til fryseforsøk om jeg skulle trenge:)

Føler meg virkelig oppblåst nå. Magen står skikkelig ut føler alle rundt meg på jobb stirrer :(

Å, så spennende! Det kan jo virke som om at du har mange egg siden de mener det er fare for overstimulering.

Det kan hende vi får innsett samtidig. Jeg antar jeg får innsett tirsdag eller onsdag (alt etter som når jeg får pos. eggløsningstest.)

God helg!!

Å så spennende blir vi vel rugere på likt:) blir vel innsett onsdag eller torsdag tipper jeg:) nå har jeg jo glemt hvor du hører til...( flaut) jeg er nå i Haugesund. Skal bli greit få det gjort så vi blir rugere igjen:) denne gang må det gå:) ja talte 30 eggposer så håper på mange gode:) ellers er jeg ganske så øm i magen og veldig oppblåst. Blir en avslappingshelg her hvertfall:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...