Gå til innhold

Juni 2014 babyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner nesten ingenting og det er unormalt for meg som vanligvis er plaget med skikkelig PMS;-) Kanskje litt såre pupper ellers så jeg at det hadde dukket opp noen småkviser i dag:/ Men thats it:)  De 4 andre gangene jeg ikke ble gravid (er inseminert) kjente jeg masse,- murret i livmoren, super vondt i korsryggen og ømme pupper....

Annonse

var jeg som starta denne tråden men av en eller annen grunn ble delagret som anonym :S men uansett venter mens på lørdag nå,men fik svak positiv test nå i helga<3

så er testen rett har jeg termin 3 juni :D

sitter å tripper å vil teste ijen nå. men har bare en test ijen, å har bestilt tester påebay men ANER ikke hvor lang tid de tar før jeg får dem :)

Endret av mamma-prins-prinsesse<3

Aaaah ja,, jeg holder paa og dor her. Og itillegg saa er jeg hjemme alene saa, har ingen som kan distrahere meg litt eller :P hehe For sambo kommer ikke hjem for paa lordag kveld..  

Ja,ja,ja..

Jeg haaper virkelig at det klaffer denne mnd eller i "vaerstefall" neste mnd. Jeg blir saa oppslukt i aa fole paa alt eller ingenting. Ogsaa har jeg blit barnimagen avhengi. Heheh

var jeg som starta denne tråden men av en eller annen grunn ble delagret som anonym :S men uansett venter mens på lørdag nå,men fik svak positiv test nå i helga<3

sitter å tripper å vil teste ijen nå. men har bare en test ijen, å har bestilt tester påebay men ANER ikke hvor lang tid de tar før jeg får dem :)

fikk du positiv test en uke før ikm? wow...!! :D

Annonse

fikk du positiv test en uke før ikm? wow...!! :D

ja helt utrolig :o brukte en son clearblue pluss.. VENTET MENS ER 22 :)

Hei dere!! Hiver meg med her! 

Jeg har IKM neste uke, altså 26.sept. Er såååå spent.... Har en gutt på 2,5 år og hadde en SA i mndskiftet mai/juni :-( Tenkte ta testen ca tirsdagen jeg da... Men dagene går så seint. Hvis den er positiv har jeg termin 6.juni! 

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

1pp

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

1pp

Hei! Jeg har IKM ca 26. sept... Nå er jeg spent! Har du tatt test i dag? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...