Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. september 2013 #26 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #27 Skrevet 6. september 2013 Jeg stemmer helt rett og stemmer Høyre Anonymous poster hash: 8cecf...a91
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #28 Skrevet 6. september 2013 Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for noen andre... Her blir det Frp Da er du i så fall enten en motbydelig egoist, eller dum som et brød. Mest sannsynlig begge deler.. Skam deg! Anonymous poster hash: 30a44...b11
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #29 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b Å herregud!! Nek! Anonymous poster hash: 79585...c77 ja, for DU virker jo som ett mye mer gjennomtenkt, intelligent og resurssterkt menneske... Ja, det synes jeg faktisk. Anonymous poster hash: 30a44...b11
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #30 Skrevet 6. september 2013 For meg er AP og den sosialistiske siden det eneste rette. Tenk bare på alt vi får, da! Ok, det er en del å sette fingeren på, både i helsevesen, skole, samferdsel og mere til, men er dere egentlig klar over alt vi får i dette landet - uten å løfte en finger!? Sett dere inn i programmene til de blå og særlig de blå-blå, og tenk over om du har råd til å slippe dem til ved det økonomiske roret. Med blått styre, og særlig med mørkeblått styre, vil f.eks. velferdsstaten få seg en alvorlig knekk. Det vil bli store forskjeller i helsetjenester, alt etter hva du selv har råd til å betale, det vil poppe opp privatskoler der også lommeboka bestemmer om du har råd til å ha barna dine der eller ei. Selvfølgelig vil mange gode lærere søke seg dit; de private vil kunne betale en bedre lønn og tilby bedre avtaler enn hva det offentlige kan. Og til dere som sier at det ikke er sosialistene som alene har bygd opp velferdsstaten, ta i mot et lite råd: Les bittelitt om den politiske utviklingen i Norge etter 2. verdenskrig. Jeg frykter det mørkeblå styret som vi kan risikere å sitte med etter valget. Jeg lager notat til meg selv: Husk å leve utrolig sunt, sørg for å ha friske barn og husk at du selv må gå på jobb selv om du egentlig er syk. Med karensdager vil ikke jeg ha råd til å ta sykedager når jeg egentlig har behov for det med en saftig forkjølelse og halsbetennelse. Og fri oss fra oppkastsyke! Heldigvis er mine barn snart så store at de kan være alene hjemme, men tenk så mye bedre det er for ungene å ha mor eller far hjemme når de må pendle mellom senga og doskåla. Mange foreldre vil ikke ha råd til å være hjemme med sykt barn hvis de mørkeblå får viljen sin. Anonymous poster hash: 22f76...bae
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #31 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Ja jeg er helt sikker! Jeg liker mange av deres punkter. Og da spesielt punktene om innvandrere! Anonymous poster hash: 40575...99b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #32 Skrevet 6. september 2013 Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for noen andre... Her blir det Frp Da er du i så fall enten en motbydelig egoist, eller dum som et brød. Mest sannsynlig begge deler.. Skam deg! Anonymous poster hash: 30a44...b11 Snakker om deg selv nå ser jeg :-P smart Anonymous poster hash: 40575...99b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #33 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Og ja, jeg er enig om egne skoler eller hvertfall egne klasser til psykiskutviklingshemmede. Dette pga jo det ødelegger faktisk mye av læringen til de andre i klassen. Anonymous poster hash: 40575...99b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #34 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme.Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Les når artikkelen ble skrevet, i 2006. Ta å les denne istedenfor: http://www.frp.no/nor/mener/En-enklere-hverdag/Skole-utdanning-og-forskning Jeg stemmer FrP, man kan uansett ikke være enig i alt. Jeg brenner for innvandrerpolitikken, skole (om folk slutter å være trangsynte, å lese KUN det de selv vill lese) og ELDRE! Vi skal alle bli gamle en dag, å jeg vil ikke bli gammel med bl.a ap i regjering!! Ap legger ned skoler på skoler, eldre senter på eldre senter. Jaja, døm hva som er rett for dere, men jeg dømmer hva som er rett for meg! Anonymous poster hash: 69edb...c73
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #35 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Og ja, jeg er enig om egne skoler eller hvertfall egne klasser til psykiskutviklingshemmede. Dette pga jo det ødelegger faktisk mye av læringen til de andre i klassen. Anonymous poster hash: 40575...99b Haha, typisk skrivemåte for en FrP-er! Helt seriøst, synes det er skummelt at det finnes folk som dere der ute... Anonymous poster hash: 30a44...b11
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #36 Skrevet 6. september 2013 skal stemme så BLÅTT og så rett Anonymous poster hash: fbd11...4c7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #37 Skrevet 6. september 2013 håper dere aldri får sett rødt igjen, forkvaklede kvinnemennesker på den rødgrønne siden som virkelig tror dere er guds gave til "omsorg" overfor andre mennesker. Det er ikke det dere er, dere er pingler ! Anonymous poster hash: fbd11...4c7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #38 Skrevet 6. september 2013 Det er egentlig litt komisk med folk som har den holdningen at stemmer man AP og desslike, så er man et godt menneske som tenker på fellesskap og solidaritet. Stemmer man derimot på Høyre og co, så er man et kaldt menneske, som bare tenker på seg selv og sin egen lommebok. Tror man virkelig at det faktisk stemmer? Anonymous poster hash: d06f9...fc1 Det er komisk ja, men det ligger faktisk en god del i dette også... Hvem man sympatiserer med av politiske partier grunner jo i både fornuft of følelser. Jeg tenker at stemmer man f.eks Høyre, tenker man først og fremst fornuft, stemmer man SV er man opptatt av solidaritet. Stemmer man FrP har man en grunnleggende liberal og opptatt av at folk skal bestemme over egne liv. Ditt politiske ståsted kan faktisk si ganske mye om deg som person, og hvilke andre mennesker du ønsker å identifiserer deg med. Jeg kjenner (sikkert som deg) mange, mange mennesker og vet hvilke partier de sympatiserer med . Jeg kan ikke for det men de som stemmer på Rødt, de grønne eller SV er faktisk "snillere" mere empatiske, mindre opptatt av egen vinning og materielle goder. (ps jeg stemmer ikke på noen av disse..) De jeg kjenner som stemmer Høyre er litt kjedelige, konservative, opptatt av å leve streite A4 liv og tjene bra. De jeg kjenner som stemmer FrP er enten dyreelskende rebeller, vindrikkende og innvandrerskeptiske eller (unskyld meg) litt korte i hodet Dette er selvfølgelig veldig subjektive tanker, men det er nå mine erfaringer da.... Anonymous poster hash: 386bc...2ca
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #39 Skrevet 6. september 2013 AP er jo et parti for de med penger. Avgiftene er helt syke. Vi bruker over 10 000 kr i året i bompenger her i nærområdet. For de med lite penger utgjør dette enormt mye! De lager et klasseskille, men evner ikke å se der selv. Så jeg stemmer det eneste riktige, Høyre! Anonymous poster hash: aa2a4...00e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #40 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme.Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Og ja, jeg er enig om egne skoler eller hvertfall egne klasser til psykiskutviklingshemmede. Dette pga jo det ødelegger faktisk mye av læringen til de andre i klassen. Anonymous poster hash: 40575...99b Haha, typisk skrivemåte for en FrP-er! Helt seriøst, synes det er skummelt at det finnes folk som dere der ute... Anonymous poster hash: 30a44...b11 Vi hadde en psykiskutviklingshemmed gutt i klassen min, han hadde egen hjelpe lærer. Men dette gikk veldig utover min lærdom de dagene/timene han var i klasserommet. Stjelte masse oppmerksomhet fra både sin egen lærer og "vår" lærer. Gutten var kjempe nydelig, men jeg må si at når han hadde timer i et annet klasserom, var dette en lettelse, vi fikk jobbet og konsentrert oss.. Dette handler da ikke om å plassere de et annet sted, det handler like mye om at de skal få den hjelpen de trenger. Så om det er å være på samme skole, men i et annet klasserom, må da vel det være bedre?? Herregud for noen trangsynte folk dere er!! Jeg er selv tante til ei jente som er autist, hun fungerer ikke i et vanlig klasserom, så hun har et eget klasserom. Dette for at hun da kan få lov til å være den jenta hun er (veldig bråkete, sta og egen, som skal ha alt på sin måte), men når det er snakk om utflukter og leirskole, selvfølgelig drar hun ut på tur med sin klasse. Anonymous poster hash: 69edb...c73
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #41 Skrevet 6. september 2013 Ja for de som stemmer ap er så omtenksomme de. De tenker på alle de små barna som må puste inn farlig luft på skolene, og de tenker på de eldre som ikke får den hjelpen de trenger. Og de tenker på alle jentene som blir voldtatt pga landet er fritt frem for alle. Kjempe omtenksomme er de! Anonymous poster hash: 40575...99b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #42 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Og ja, jeg er enig om egne skoler eller hvertfall egne klasser til psykiskutviklingshemmede. Dette pga jo det ødelegger faktisk mye av læringen til de andre i klassen. Anonymous poster hash: 40575...99b Haha, typisk skrivemåte for en FrP-er! Helt seriøst, synes det er skummelt at det finnes folk som dere der ute... Anonymous poster hash: 30a44...b11 Det er ekkelt at det finnes så kvalme folk som deg der ute. Nei, jeg stemmer ikke FrP. Anonymous poster hash: 8cecf...a91
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #43 Skrevet 6. september 2013 Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg! For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme. Anonymous poster hash: 40575...99b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=129473 Er du virkelig sikker!! De er jo beklager å si det , syke i hodet!! Og ja, jeg er enig om egne skoler eller hvertfall egne klasser til psykiskutviklingshemmede. Dette pga jo det ødelegger faktisk mye av læringen til de andre i klassen. Anonymous poster hash: 40575...99b Haha, typisk skrivemåte for en FrP-er! Helt seriøst, synes det er skummelt at det finnes folk som dere der ute... Anonymous poster hash: 30a44...b11 Da lurer jeg på en ting. Hva som gir deg rett til å dømme andre på den måten du gjør? Anonymous poster hash: 40575...99b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #44 Skrevet 6. september 2013 Det er egentlig litt komisk med folk som har den holdningen at stemmer man AP og desslike, så er man et godt menneske som tenker på fellesskap og solidaritet. Stemmer man derimot på Høyre og co, så er man et kaldt menneske, som bare tenker på seg selv og sin egen lommebok. Tror man virkelig at det faktisk stemmer? Anonymous poster hash: d06f9...fc1 Her kommer brann fakkelen, risikerer sikkert å bli hengt, brent og det som verre er...... men JA det stemmer i minst 90 % av tilfellene...mye vil ha mer. Akkurat til liks med at omtrent 90 % av de som stemmer Frp har lavere intelligens enn gjennomsnittet .. Dette er MIN mening og oppfatning, shoot me.. Anonymous poster hash: 7e9ef...264
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #45 Skrevet 6. september 2013 Det er egentlig litt komisk med folk som har den holdningen at stemmer man AP og desslike, så er man et godt menneske som tenker på fellesskap og solidaritet. Stemmer man derimot på Høyre og co, så er man et kaldt menneske, som bare tenker på seg selv og sin egen lommebok. Tror man virkelig at det faktisk stemmer? Anonymous poster hash: d06f9...fc1 Her kommer brann fakkelen, risikerer sikkert å bli hengt, brent og det som verre er...... men JA det stemmer i minst 90 % av tilfellene...mye vil ha mer. Akkurat til liks med at omtrent 90 % av de som stemmer Frp har lavere intelligens enn gjennomsnittet .. Dette er MIN mening og oppfatning, shoot me.. Anonymous poster hash: 7e9ef...264 Haha . Jeg syntes det er morsomt når folk skal kunne dømme andre sin intelligens via hvem de stemmer på. Ser ikke personen selv hva den da får frem om SEG SELV?! Anonymous poster hash: 40575...99b
*Lissi* Skrevet 6. september 2013 #46 Skrevet 6. september 2013 Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for noen andre... Her blir det Frp Da er du i så fall enten en motbydelig egoist, eller dum som et brød. Mest sannsynlig begge deler.. Skam deg! Anonymous poster hash: 30a44...b11 Nei, skammer meg absolutt ikke
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #47 Skrevet 6. september 2013 Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for noen andre... Her blir det Frp Da er du i så fall enten en motbydelig egoist, eller dum som et brød. Mest sannsynlig begge deler.. Skam deg! Anonymous poster hash: 30a44...b11 Nei, skammer meg absolutt ikke jeg "ser" bare ett menneske her gjennom denne tråden, som er dum som et brød... btw, Olav Thon stemmer FrP og TØR å si det.. ååååh, HAN er DUM han!!! makan for en lav IQ, og FOR en nav'er, som absolutt IKKE betaler skatt.... REALITY CHECK Anonymous poster hash: fbd11...4c7
skjotta Skrevet 6. september 2013 #48 Skrevet 6. september 2013 Det er egentlig litt komisk med folk som har den holdningen at stemmer man AP og desslike, så er man et godt menneske som tenker på fellesskap og solidaritet. Stemmer man derimot på Høyre og co, så er man et kaldt menneske, som bare tenker på seg selv og sin egen lommebok. Tror man virkelig at det faktisk stemmer? Anonymous poster hash: d06f9...fc1 Her kommer brann fakkelen, risikerer sikkert å bli hengt, brent og det som verre er...... men JA det stemmer i minst 90 % av tilfellene...mye vil ha mer. Akkurat til liks med at omtrent 90 % av de som stemmer Frp har lavere intelligens enn gjennomsnittet .. Dette er MIN mening og oppfatning, shoot me.. Anonymous poster hash: 7e9ef...264 du kan ikke si "JA det stemmer i MINST 90% av tilfellene.... omtrent 90% av de som velger frp har lavere intelligens enn gjennomsnittet.... detter er MIN mening og oppfatning..." dersom du er så veldig intelligent burde du jo vite at dersom du presenterer noe som fakta, så bør det være fakta. du kan ikke slenge ut påstander du har null grunnlag for å kunne gi (f eks prosent satser og påstander om intelligensen til 90% av Frp velgerene) og tro at det er ok bare fordi du slenger på en "dette er min mening og oppfatning"... det er lite teit da ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #49 Skrevet 6. september 2013 Det er egentlig litt komisk med folk som har den holdningen at stemmer man AP og desslike, så er man et godt menneske som tenker på fellesskap og solidaritet. Stemmer man derimot på Høyre og co, så er man et kaldt menneske, som bare tenker på seg selv og sin egen lommebok. Tror man virkelig at det faktisk stemmer? Anonymous poster hash: d06f9...fc1 Her kommer brann fakkelen, risikerer sikkert å bli hengt, brent og det som verre er...... men JA det stemmer i minst 90 % av tilfellene...mye vil ha mer. Akkurat til liks med at omtrent 90 % av de som stemmer Frp har lavere intelligens enn gjennomsnittet .. Dette er MIN mening og oppfatning, shoot me.. Anonymous poster hash: 7e9ef...264 Selvfølgelig stemmer ikke det. Men jeg mener at alle er ansvarlig for seg selv og sin egen lykke. Stemmer Høyre. Anonymous poster hash: 8cecf...a91
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #50 Skrevet 6. september 2013 Norge er et av de eneste landene som ikke er rammet av finansnkrisa på tross av AP. Det er oljen som gjør at norge fortsatt står med rak rygg. Vi kan ikke leve av olja i all fremtid og derfor må vi føre en politikk hvor det er mulig for nye firmaer å etablere seg. Slik det er i dag er det svært vanskelig å starte nye bedrifter. Med et regjeringskifte vil dette kanskje endre seg. Anonymous poster hash: 1f01c...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå