Gå til innhold

Kjære alle - stem riktig ved valget!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever i verdens beste velferdstat. Noen svakheter er det,det vil det uansett være,men totalt sett er det ingen i verden som har det bedre og innehar like stor handlingsfrihet som oss. Ap har bygd opp dette samfunnet med sin ansvarlige politikk og sosialistiske fundament. Norge blir betegnet som last-man-standing i Europa. Dette kan vi ene og alene takk den stødige regjeringen vår for. Hvorfor skal vi gamble med dette,sette velferdsstaten i fare med å velge Høgre (og dermed frp med på lasset) til å ta over?? Privatiseringen vil rasere det sterke offentlige helsevesenet og skolesystemet vi faktisk har som grunnlag for å skape et likt fundament

for alle,uansett bakgrunn. Det vil amerikanisere samfunnet vårt og JA definitivt gi økte forskjeller. Med pengebruken til Frp og tildels Høgre vil

renten på sikt gå opp.. Hva hjelper vel da noen kroner spart i formueskatt?

-For de det gjelder. Nei tenk lenger enn din egen nese rekker,vårt samfunn

er bygget på verdiene til en rød-grønn regjering,ikke ta sjansen på

alternativet...

Anonymous poster hash: 7e9ef...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal stemme det eneste riktige og det er Høyre!

Anonymous poster hash: e73ec...4d1

Skrevet

Enig hi. Jeg stemmer rødt :) det er jo dette son har gjort Norge til verdens beste land å bo i. :) så sitter vi her og klager på at de ikke gjør jobben bra nok? De har gjort sitt beste med tiden de har hatt, har liten tro påat noen av de andre kunne gjort det bedre!

Skrevet

Da tipper jeg at du/dere har god inntekt. Hus gjerne hytte,lever vel og skulle så gjerne hatt enda litt til,til dere selv.. Kanskje litt mindre formueskatt?? Men det du ikke har tenkt på er at høgre som også betyr et sterkt Frp, sin politikk vil føre til renteoppgang. Tipper dere har lån og kommer til å sitte der med skjegget godt ned i postkassen når dere ser at det faktisk utgjør mange tusen i høyere utgifter per mnd og at den litt reduserte formueskatten kun ble et piss..... He he

Skrevet

Enig hi. Jeg stemmer rødt :) det er jo dette son har gjort Norge til verdens beste land å bo i. :) så sitter vi her og klager på at de ikke gjør jobben bra nok? De har gjort sitt beste med tiden de har hatt, har liten tro påat noen av de andre kunne gjort det bedre!

DIGGER DEG:-) DU HAR VIRKELIG SKJØNT DET ;-)

HI

Skrevet

Da tipper jeg at du/dere har god inntekt. Hus gjerne hytte,lever vel og skulle så gjerne hatt enda litt til,til dere selv.. Kanskje litt mindre formueskatt?? Men det du ikke har tenkt på er at høgre som også betyr et sterkt Frp, sin politikk vil føre til renteoppgang. Tipper dere har lån og kommer til å sitte der med skjegget godt ned i postkassen når dere ser at det faktisk utgjør mange tusen i høyere utgifter per mnd og at den litt reduserte

formueskatten kun ble et piss..... He he

Ps den var for ordens skyld til 23:57 :-)

Skrevet

At du gadd..

Anonymous poster hash: 395e7...736

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

kommer ikke stemme AP. De har fått til lite når de har sitte, lovte bot og bedring for eldre,men har ikke skjedd.

Skrevet

Da tipper jeg at du/dere har god inntekt. Hus gjerne hytte,lever vel og skulle så gjerne hatt enda litt til,til dere selv.. Kanskje litt mindre formueskatt?? Men det du ikke har tenkt på er at høgre som også betyr et sterkt Frp, sin politikk vil føre til renteoppgang. Tipper dere har lån og kommer til å sitte der med skjegget godt ned i postkassen når dere ser at det faktisk utgjør mange tusen i høyere utgifter per mnd og at den litt reduserte formueskatten kun ble et piss..... He he

Renteøkning er jeg ikke redd for. Har bundet renten i ti år på 3,3 % og når de ti årene er over så har jeg igjen ca 40.000 av lånet. Mao så blir nok ikke skjegget sittende dypt nede i postkassen.

Dessuten så er det ikke min egen økonomi jeg stemmer høyre for. Den sittende regjering har feilet i forhold til å legge til rette for gründere og oppstartsbedrifter, og det er et stort problem. Vi må satse på forskning og etablering for å ha et bærekraftig land i fremtiden, og der er høyre gode og AP elendige.

Blir også litt lattermild når det påstås at det er kun den sittende regjering som har bygget opp landet og etablert velferdsgodene. Dette har vært en prosess som alle de sittende regjeringer har vært med på bygge opp så å gi all æren til den sittende regjering vitner om liten politisk innsikt.

Skrevet

Renteøkning er jeg ikke redd for. Har bundet renten i ti år på 3,3 % og når de ti årene er over så har jeg igjen ca 40.000 av lånet. Mao så blir nok ikke skjegget sittende dypt nede i postkassen.

Dessuten så er det ikke min egen økonomi jeg stemmer høyre for. Den sittende regjering har feilet i forhold til å legge til rette for gründere og oppstartsbedrifter, og det er et stort problem. Vi må satse på forskning og etablering for å ha et bærekraftig land i fremtiden, og der er høyre gode og AP elendige.

Blir også litt lattermild når det påstås at det er kun den sittende regjering som har bygget opp landet og etablert velferdsgodene. Dette har vært en prosess som alle de sittende regjeringer har vært med på bygge opp så å gi all æren til den sittende regjering vitner om liten politisk innsikt.

Jeg vingler faktisk mellom Høyre og AP... Høyre har mange gode ideer, og jeg er enig med mye av politikken, men! Siden vi kan risikere å få Frp med i en regjering må jeg stå over. Med AP som er et ok parti får vi SV og SP med, så da tror jeg at jeg lander på Venstre.... ;)

Råder alle til å følge både magefølelsen og "hodefølelsen", det går tross alt ganske bra med Norge A/S nå, men jeg tror mange nordmenn begynner å bli lei de rødgrønne...

Anonymous poster hash: 386bc...2ca

Skrevet

Enig i alt du skriver bortsett fra trygghet! Bor i Oslo og det er her det skjer mest, det har blitt veldig utrygt her og blir verre og verre med årene. Denne regjeringen vil aldri klare å gjøre Norge til et tryggere land å bo i.

Anonymous poster hash: 0d264...536

Skrevet

Da tipper jeg at du/dere har god inntekt. Hus gjerne hytte,lever vel og skulle så gjerne hatt enda litt til,til dere selv.. Kanskje litt mindre formueskatt?? Men det du ikke har tenkt på er at høgre som også betyr et sterkt Frp, sin politikk vil føre til renteoppgang. Tipper dere har lån og kommer til å sitte

der med skjegget godt ned i postkassen når dere ser at det faktisk utgjør mange tusen i høyere utgifter per mnd og at den litt reduserte formueskatten kun ble et piss..... He he

Du kan vel ikke med hånden på hjertet påstå at jeg har liten politisk innsikt når jeg påstår at det er arbeiderpartiet med sine grunnverdier om likhet for alle - som har bygget vår velferdsstat gjennom tiår.. Vel har det vert andre inn i bildet men ikke med makten over lengre periode. Frp f.eks har aldri kommet lenger enn å leke butikk. De og eks høgre har vert i den posisjonen at de bare kan kritisere og sutre over det som ikke er gjort og får det til å virke såre enkelt å løse alle problemer. Hva hvis de plutselig må drive butikken selv.. Hjelpes oss sier bare jeg. Vi vet hva vi har men ikke hva vi får. Når vi ser hva vi fikk er det desverre for sent og det vil ta lang tid å komme på rett kjøl igjen.

Skrevet (endret)

Jeg stemmer for bøndene, de som er grunnen og ryggraden, som sørger for at vi får mat på bordet og holder dette villnisset av et land ved like. Jeg stemmer for miljøet, for barna og for framtiden. Så jeg stemmer grønt. 

Det er rett i mine øyne. 

Endret av mama foodie
Skrevet

Alle som stemmer det de selv føler er riktig stemmer "riktig"....

Synes det er fascinerende hvordan folk her inne legger seg oppi det som det faktisk er en demokratisk menneskerett å få bestemme selv og holde hemmelig.

Skrevet

Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for noen andre... Her blir det Frp ;)

Skrevet

Alle som stemmer det de selv føler er riktig stemmer "riktig"....

Synes det er fascinerende hvordan folk her inne legger seg oppi det som det faktisk er en demokratisk menneskerett å få bestemme selv og holde hemmelig.

Akkurat! uansett hva folk sier til meg om hva som blir så galt om Høyre får "makten" og alt bare blir galskap. Det som irriterer meg mest er partier som sier "Velg oss slik at ikke høyresiden får makten" Når de gang på gang viser at de ikke klarer det de lover. Mens høyre forteller hva de skal gjøre for å gjøre ting bedre i deres øyner. De forteller hvordan det er tenkt løst. 

Jeg er på høyresiden, og stolt av det. Men selvsagt er det ting jeg ikke er enig i med høyre og. Men det er de jeg er mest enig i til syvende og sist. Det finnes ikke det perfekte parti. :-)

Stem det dere vil, bare dere stemmer!! Så mange som sitter i sofaer og ikke stemmer men har sterke meninger om hvordan landet bør styres, da blir jeg forbannet!

Anonymous poster hash: 788a2...35c

Skrevet

Det er egentlig litt komisk med folk som har den holdningen at stemmer man AP og desslike, så er man et godt menneske som tenker på fellesskap og solidaritet. Stemmer man derimot på Høyre og co, så er man et kaldt menneske, som bare tenker på seg selv og sin egen lommebok.

Tror man virkelig at det faktisk stemmer?

Anonymous poster hash: d06f9...fc1
Skrevet

Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg!

For meg var FrP riktig, så de har fått min stemme.

Anonymous poster hash: 40575...99b

Skrevet

Folk stemmer riktig uansett hva de velger å stemme ! Selvom ap er riktig for deg hi, så er det ikke riktig for meg!

Å herregud!! Nek!

Anonymous poster hash: 79585...c77

Skrevet

Å herregud!! Nek!

ja, for DU virker jo som ett mye mer gjennomtenkt, intelligent og resurssterkt menneske... :rolleyes:

Skrevet

Jeg må helt ærlig si at det eneste riktige er å stemme på det man er mest enig i!

Selv er jeg mer rød enn blå er de eneste menneskene som jeg har problemer med å ta alvorlig i politiske samtaler de som IKKE stemmer. Da mener jeg at man har mistet retten til å klage over samfunnet!

Sett deg inn i partiprogrammene og stem på dem du er mest enig med :-)

Selv skal jeg stemme MPG... mener at Miljøet er det aller viktigste man må ta tak i og at Norge som det rike (pga olje og olje alene) landet vi er har et stort ansvar for å gå foran som et godt eksempel. AP og FRp er vel miløverstingene, så de ville jeg ikke stemt på...

Anonymous poster hash: e3b6b...5f0
Skrevet

Å herregud!! Nek!

Haha! Voksent svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...