Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3

Anbefalte innlegg

Konstante kynnere hele tiden... drit ubehagelig og de monner sikkert ingenting! :( sur er jeg, rett og slett grinete! jeg hører meg selv og tenker jeg er håpløs, men jeg klarer ikke styre hormontrollet altså! skal proppe i meg skumnisser og klementiner og se på fødestuen nå i kveld! så skal jeg tyne meg gjennom en hyrdestung i senga enten mannen vil eller ikke. jeg blir desperat etter å få ut ungen nå!

Hvordan er det med dere andre? holder dere humøret oppe?

Fortsetter under...

Annonse

Her er det ingen tegn til fødsel enda, er i dag 40+0. Mannen sier at vi får sette i gang med pulinga til helga for å se om det setter i gang noe  :P terminen er jo på fredag.

Jeg er i fin form. Sover godt om natten, tross i at jeg står opp hver andre time for dobesøk, men det er vel bare kroppen som gjør seg klar til å bli mor og måtte stå opp med babyen hver natt allikevel. Orker å lufte bikkja, og pusler med diverse hver dag. Har pyntet til jul, og har startet på julebaksten. 

Men våkner opp hver dag og håper at dagen i dag er dagen gutten vår bestemmer seg for å komme ut til oss  :hjertesmil:

Fikk en uke før tiden sist så håper virkelig d skjer nå også ;) Blir spennende å se.. Våkner ofte om natten jeg også pga dobesøk og er like skuffet hver morgen for at d ikke har skjedd noe.. :P Vet dere om d har noe å si om babyen plutselig blir kjempe rolig?? Har kjent liv 24/7 helt siden første spark husker jeg! Fikk aldri fred verken dag eller natt så igår var jeg nesten litt bekymret siden jeg måtte kjenne etter om d var liv inni magen enda.. Kjenner hun så vidt idag også... Sikkert normalt, bare veldig ekkelt! :(

har lest at det er vanlig at ungen blir både veldig rolig ift normalen, eller veldig aktiv, før fødsel.. men en SKAL fortsatt kjenne liv ! det blir bare mindre...

Ja ja, en ny morgen ! sovet dårlig med mensmurringer første delen av natta, siste halvdel merka jeg ingenting så det var vel bare for moro skyld :P

Samme her, ny morgen og ingenting har skjedd. men nå har jeg kjempe vondt i underlivet. sånn type svir og presser noe innmari. tror baby har skrudd seg litt lenger ned i bekkenet. Håper noe skjer i løpet av dagen :) Er jo lov å håpe!

Annonse

Her blir det igangsetting i dag. Har ligge til avlastning to netter nå, fått litt søvn og skal få satt inn ballong snart. Satse på at ting ikke drar ut alt for lenge, men får nok uansett møte lillebaby i løpet av noen dager:) uæhhh, kjenner jeg gruer meg litt til igangsettelsen, men jeg må ho gjennom dette her. Wish me luck:) og lykke til alle dere andre som nærmer dere:)

Jeg ler litt når jeg leser gjennom innleggene nå..  "Sette i gang med pulinga", hahaha, svangerskap er romantiske greier. ;) Kjenner jeg helst bare vil være i fred selv, synes det er litt gross at brystene lekker hvis gubben fikler på dem og begrepet bollemus har jo fått en helt annen definisjon etter denne graviditeten :P Den har jo morfet inn til en siklende alien, redd den kommer til bite snoppen til samboeren i to hvis han kommer i nærheten.
Man føler seg ikke akkurat superseksi, og klar for action.. Prøver på litt vedlikehold med barbering av legger etc, men faderullan, må jo ha mastergrad i logistikk for å gjennomføre det… 

Samme her, ny morgen og ingenting har skjedd. men nå har jeg kjempe vondt i underlivet. sånn type svir og presser noe innmari. tror baby har skrudd seg litt lenger ned i bekkenet. Håper noe skjer i løpet av dagen :) Er jo lov å håpe!

Her blir det igangsetting i dag. Har ligge til avlastning to netter nå, fått litt søvn og skal få satt inn ballong snart. Satse på at ting ikke drar ut alt for lenge, men får nok uansett møte lillebaby i løpet av noen dager:) uæhhh, kjenner jeg gruer meg litt til igangsettelsen, men jeg må ho gjennom dette her. Wish me luck:) og lykke til alle dere andre som nærmer dere:)

Heier på dere begge! :) Lykke til Jaba, håper du får en flott fødsel!

Lykke til :-) gleder meg til åvhøre hvordan det gikk. Mandag er det endelig min tur. Kjenner jeg angrer på at jeg dro hjem fra sykehuset i går. Ikke mye vile og søvn her hjemme. Bhg ringte, mellomste har fått spysjuka.. jippi.

Off... Her er mannen blitt syk! Her går jeg på overtid, drittlei, sliten og føler jeg bikker snart åsså presterer HAN å få feber????? Det er MEG det skal være synd på nå hehe.... Sånn, da fikk jeg blåst ut det ;) heldigvis er både jeg og de to ungene friske *bank i bordet*. Tror jeg ringer sykehuset i morgen å prøver å få til overtidskontroll før helga. River snart av meg håret! Fyyyy så negativ jeg er i dag.... Sorry folkens ;)

Off... Her er mannen blitt syk! Her går jeg på overtid, drittlei, sliten og føler jeg bikker snart åsså presterer HAN å få feber????? Det er MEG det skal være synd på nå hehe.... Sånn, da fikk jeg blåst ut det ;) heldigvis er både jeg og de to ungene friske *bank i bordet*. Tror jeg ringer sykehuset i morgen å prøver å få til overtidskontroll før helga. River snart av meg håret! Fyyyy så negativ jeg er i dag.... Sorry folkens ;)

Føler skikkelig med deg! Du har lov til å være litt negativ da.. Håper mannen snart blir frisk, og at resten går på skinner ;)

Føler skikkelig med deg! Du har lov til å være litt negativ da.. Håper mannen snart blir frisk, og at resten går på skinner ;)

Nå kom han hjem her med roser så nå fikk jeg dårlig samvittighet og hehe... Jeg får sånn ca. aldri blomster så om de er fra prix så blir det satt pris på for å si det sånn ;) stakkar mann som må bo med kjerring på overtid! Hvordan går det med dere andre da?

Hei jenter!

Jeg savner dere, jeg. Det er veldig rart å lese om alle plagene dere har, og tenke tilbake på at for en uke siden var det meg. Det føles såååå lenge siden jeg var gravid!

Her er veslegutten blitt 6 dager, og hverdagen er blitt en helt annen. Vi har ei jente på tre år som er max sjalu, midt i verste trassalder, og som krever alt av pappa. Meg vil hun ikke se på engang. Overgangen fra ett til to barn har vært massiv, men jeg håper det går seg til snart.

Jeg følger med på dere, håper vi "sees" på småtrollforumet etterhvert som bebisene kommer. :)

Her går d bra... Føler meg trøttere enn ellers.. enda jeg har sovet og slappet av i hele dag.. :) Har sånn sviende følelse i underlivet... Ellers mye liv i magen ikveld så skjer lite her :P

Det har jeg også.. hva er denne sviende følelsen? jeg kan ikke huske at det var slik med de 3 andre. var nesten redd for at jeg hadde fått UVI, men slo ikke ut på urinprøven så var vel ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...