Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3


♥ Ninja87 ♥

Anbefalte innlegg

 

Da var kontrollen over og lille hadde det fint. :-) men legen ville ikke sette meg i gang. Han mente at jeg måtte holde ut en uke til, så skulle jeg få modningstabletter om jeg ikke hadde kommet i gang av meg selv. :-( huff...en hel uke, hvordan skal jeg holde ut?

Sniker meg inn fra januargruppen! Har lest mye av det du skriver og må si jeg føler så vanvittig med deg:( Har heiet så mye på deg de siste dagene og håpet at du skulle få bedre nyheter på kontrollen. Jeg bare lurer på en ting, tror du at du virkelig ga utttrykk for hvor ille situasjonen din er? Tror du legen forsto alvoret liksom?jeg kan ikke skjønne at du ikke blir satt i gang, hva koster det sykehuset!? Hvis jeg var deg ville jeg forsøkt en gang til, hvis du orker da. Masse lykke til!!!:)

Takk for gode ord :-) ja jeg gav virkelig utrykk for det. Tårene rant og legen hadde full forståelse. Termin er i dag og baby var i passe str men hadde det fint der inne. Får være på sykehuset for både smertestillende og sovetabletter som hjelper meg og hvile nå. De skulle selvfølgelig ta hensyn om jeg ikke klarte å holde ut ut uken men det var til det beste at det startet selv. De er strenge på igangsetting altså. Har ikke undersøkt meg og sjekket modning heller, men det etterlyser jeg heller ikke for det er ikke noe moro. Nå får jeg bare ta en dag av gangen og prøve så godt jeg kan å holde motet oppe og nyte de siste dagene. Det er i allefall et lys i tunellen og baby er her garantert innen en ukes tid.

 

Alle sammen. Takk for støtten :-) håper det kommer flere fødehistorier jeg kan lese mens jeg venter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Da var kontrollen over og lille hadde det fint. :-) men legen ville ikke sette meg i gang. Han mente at jeg måtte holde ut en uke til, så skulle jeg få modningstabletter om jeg ikke hadde kommet i gang av meg selv. :-( huff...en hel uke, hvordan skal jeg holde ut?[/quote

 

Du fikk det svaret der du også ja... Jeg kan ikke annet enn å si at jeg vet hvordan du har det. Jeg ble lagt inn til avlastning nr 2 på under en uke dag. Hadde termin i går. Virker som de begynner å ta mine hodeplager mer alvorlig siden jeg i dag fikk snakke med nevrolog. De nevnte faktisk mulig igangsetting på meg i morgen viss jeg får litt søvn i natt. Tidligere har de ikke brydd seg om min helse så lenge baby har det bra. Er selvfølgelig glad for at baby trives, men forstår ikke helt hvorfor mors helse skal bli så fullstendig satt til side. Fortsett å stå på, heier på deg fra sykesengen her og håper vi begge to snart er i mål!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da var kontrollen over og lille hadde det fint. :-) men legen ville ikke sette meg i gang. Han mente at jeg måtte holde ut en uke til, så skulle jeg få modningstabletter om jeg ikke hadde kommet i gang av meg selv. :-( huff...en hel uke, hvordan skal jeg holde ut?[/quote

 

Du fikk det svaret der du også ja... Jeg kan ikke annet enn å si at jeg vet hvordan du har det. Jeg ble lagt inn til avlastning nr 2 på under en uke dag. Hadde termin i går. Virker som de begynner å ta mine hodeplager mer alvorlig siden jeg i dag fikk snakke med nevrolog. De nevnte faktisk mulig igangsetting på meg i morgen viss jeg får litt søvn i natt. Tidligere har de ikke brydd seg om min helse så lenge baby har det bra. Er selvfølgelig glad for at baby trives, men forstår ikke helt hvorfor mors helse skal bli så fullstendig satt til side. Fortsett å stå på, heier på deg fra sykesengen her og håper vi begge to snart er i mål!!:)

 

Ja de er strikse. Han kviet seg faktisk litt for å si det til meg, fordi han skjønte at jeg kom til å bli skuffet. Men som jeg sa, jeg kan jo ikke gjøre noe fra eller til, de har siste ordet.

 

Nå skal jeg være her til onsdag, då får jeg ta torsdag og fredag som de kommer hjemme, prøve å kose meg med de andre barna og nyte roen. Så braker det løs på mandag. (Har ingen tro på at noe skjer før det) legen lovte at han ikke skulle sette i gang om jeg bare holdt ut til mandag.

 

Håper du får sove litt i natt da, og at du får føde i morgen :-) lykke til heia heia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det snart kommer baby ventepåfar.. :) Fullmåne i natt så krysser fingrene for deg!! ;) var på do i ste og da rant d ut en litt lang slim aktig tråd som jeg vil kalle d... Kan dette være slimproppen?? Har ikke peiling på hvordan den ser ut... Så ikke den sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysj... har aldri sett noe slimpropp selv men synes a det kan høres sånn ut ? hehe

helt sikkert !

 

Det med å føde ved fullmåne, hva slags myte er det egentlig og ligger det noe i det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svetter noe helt sykt her nå og føler meg ikke helt bra... Vi får se hva som skjer! Har ikke peiling.. Bare min mor som alltid sier at barn ofte blir født ved fullmåne og derfor tror hun jeg blir "syk" i natt..:P Hadde ikke gjort noe men vil selv ha 10 siden min far hadde bursdag på den datoen.. Mistet han av kreft i 2011 så hadde betydd mye selv om d kanskje er lite sannsynlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja, kanskje det er i gang der da??

Trist å høre...

Datoen kan vi dessverre ikke styre i det hele tatt, men hvem vet, kanskje "tilfeldighetene" trår til ;)

masse lykke til hvis det skjer i natt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er litt motløs nå :( Hadde fått nok en cm. åpning siden lørdag så jeg har 3-4 cm åpning. Veldig modent og tøyelig der nede så jordmor røsket litt til og sa at jeg rett og slett trengte litt hjelp for å få igang ordentlige rier for nå går jeg bare og pines og blir fullstendig utslitt. Hun sendte meg inn til føden og sa at jeg måtte bare legge på så de røsket litt ekstra eller hjalp meg igang. Da jeg kom inn ville de ikke sjekke åpning engang, ble bare lagt inn på barselshotellet med beskjed om utsjekk i morgen om ingen ting skjer iløpet av natten. Jeg har hatt konstant murring i magen siden timen til jordmor og ubehagelig murring i ryggen. Nå har det også kommet litt blodslim. Bortsett fra dette ser det ikke ut til å skje noe mer. Jeg er så lei og fortvilet og vil bare at ting skal sette igang. Send litt fødestove da jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er litt motløs nå :( Hadde fått nok en cm. åpning siden lørdag så jeg har 3-4 cm åpning. Veldig modent og tøyelig der nede så jordmor røsket litt til og sa at jeg rett og slett trengte litt hjelp for å få igang ordentlige rier for nå går jeg bare og pines og blir fullstendig utslitt. Hun sendte meg inn til føden og sa at jeg måtte bare legge på så de røsket litt ekstra eller hjalp meg igang. Da jeg kom inn ville de ikke sjekke åpning engang, ble bare lagt inn på barselshotellet med beskjed om utsjekk i morgen om ingen ting skjer iløpet av natten. Jeg har hatt konstant murring i magen siden timen til jordmor og ubehagelig murring i ryggen. Nå har det også kommet litt blodslim. Bortsett fra dette ser det ikke ut til å skje noe mer. Jeg er så lei og fortvilet og vil bare at ting skal sette igang. Send litt fødestøv da jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... da har du kommet mye lenger enn meg da. :-) så heldig du er. Hva med litt trappegåing å sånn da? Hjelper det? Lykke til. Du føder nok i natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha må bare le  =)

 

Ikke antydning til noe MURR her heller !!!! klikk

 

Har termin om en uke jeg, men er allerede litt koko av å gå hjemme og bare vente ! har ikke lov til å klage enda engang :P

Kjenner på meg at det ikke er noe i gjerde dette døgnet heller, kjennes ikke ut som kroppen min skal føde på enda en mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet her og! Ikke noe har skjedd :( Murrer godt i magen, men er jo vant til å kjenne noe ubehag hele tiden. Frokost her også blir det vel hjemsending :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite action her også, 7 dager før termin :/ legger meg like forventningsfull hver kveld, og våkner opp like skuffet hver morgen ;) huffa.. Lange, kjedelige dager... I dag skal jeg derimot ut og handle de siste julegavene... Håper dette kan være med på å skape litt action i mageregionen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utskriving fra sykehuset hos meg i dag også. Hadde jeg kunnet hadde jeg løpt trapper som en idiot for å få ting i gang. Enda kjedeligere å vente når man kun kan sitte i ro. Bare tirsdag i dag. Leeenge til mandag enda :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg blitt strippet for 3.gang i dag, men har ingen trua på det denne gangen heller! Termin var i går... Fikk også med antibiotikakur nr. 8 dette svangerskapet, høyt blodtrykk og proteiner i urinen fra legen i dag! Sååååå koselig når man føler seg drittlei fra før liksom... *blæh*... Her ringer man sykehuset selv for overtidskontroll så på søndag er deadline! Da ryker vannet sier jeg bare!!! Dagens syteinnlegg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utskriving fra sykehuset hos meg i dag også. Hadde jeg kunnet hadde jeg løpt trapper som en idiot for å få ting i gang. Enda kjedeligere å vente når man kun kan sitte i ro. Bare tirsdag i dag. Leeenge til mandag enda :-/

Huff... Trodde virkelig de kom til å sette deg i gang i dag! Skjønner virkelig ikke hva de venter på når du har passert termin!! Tirsdag i dag ja, men før du vet ordet av det er det onsdag og plutselig er det helg. Det er jaffal en ende på det nå :) max en uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir utskriving fra sykehuset hos meg i dag også. Hadde jeg kunnet hadde jeg løpt trapper som en idiot for å få ting i gang. Enda kjedeligere å vente når man kun kan sitte i ro. Bare tirsdag i dag. Leeenge til mandag enda :-/

Huff... Trodde virkelig de kom til å sette deg i gang i dag! Skjønner virkelig ikke hva de venter på når du har passert termin!! Tirsdag i dag ja, men før du vet ordet av det er det onsdag og plutselig er det helg. Det er jaffal en ende på det nå :) max en uke igjen!

Ja her er det nedtelling :-) gleder meg sinnsykt til mandag og fødsel. Har ikke blitt strippet jeg da, de har ikke sjekket modning en gang, og ikke vil jeg be om det heller. Føles liksom passe teit å be om at noen skal tukle meg i huppa :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...