Gå til innhold

Ok! På tide med en ny «gis bort til trengende-tråd»!


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe babyklær å gi bort ennå, da lille bolle kun er en mnd.

Men hvis noen trenger mammaklær, så har jeg litt å gi bort. Jeg har 3 vanlige blå jeans + en sort og en capribukse. I tillegg så har jeg et par lange singletter / kjoleaktige topper. Alt er i str 44.

 

Så det er bare å rope ut hvis noen vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snille dere er! Skulle nesten ønske jeg hadde noe å gi bort, men ungen ligger fortsatt i magen så litt vanskelig :P Skal prøve å huske denne tråden eller lage en lignende når ungen begynner å vokse, er temmelig sikker på at jeg kommer til å få myyye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten klespakke til gutt som jeg gjerne vil gi bort.

 

Mørkeblå Regnjakke str 86

Body i blåtoner i ull fra Nøstebarn str 86.

Hvit pysj fra Nøstebarn i ull str 86 m/fot. Kun brukt to ganger. http://nostebarn.no/baby/pyjamas-med-fot-ullfrotte.html

Polarn o pyret skalljakke http://www.polarnopyret.no/nyheter/ukens-vare/skalljakke-baby-str-74-92.html

Det er en slik jakke, men den er sort og blårutete. str 86.

Norlie tynn ulldress til gutt (innerste lag) i str 86. 

 

Bare send meg PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å rydder her hjemme nå og finner litt her og litt der. Vi har en 4åring og en 9 åring som det kan arves fra. Men jeg har ikke helt oversikt enda. Det jeg har til nå er en paraplytrille i rødt og svart fra europris, et par lite brukte blå friends vintersko i str 27, noen korterma bodyer i str. 98, pent brukte sherrox str. 26, to par sorte friends vintersko i str. 25 og 27, navigare elias vintersko med "gummifot" slik som det er på sorel str. 26, et par små lester, 1solhatt str86/98, 1stk friends sort dress med stjerner ( slitt på knær og et pittelite hull på innsiden av ene låret. Kan fikses med en liten lapp sikkert) str 104, noe fleece str. 98, blå friends utebukse str 104, vinterjakke og bukse swedemount str. 90, fleecetøfler med gummisåle ( batman) str. 23. Kommer tilbake med mer. Kan også legge ut bilde hvis noen vil.

Endret av <3 O&O <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kviet meg lenge for å skrive her, men innser nå at vi er flere i samme "båt."

 

Dersom noen har noe jenteklær i str 92-98 å avse hadde jeg satt umåtelig stor pris på det..

Evnt skostr er 23. 

 

OM noen skulle ha noe leker som kunne passet en nesten 2-åring så hadde det heller ikke vært å forakte :) 

Bare siter meg, så skriver jeg på PM, har ikke lyst til å skrive med nick åpent, men ser ikke helt hvem av dere som har skrevet i denne tråden som evnt har noe igjen :) 

 

På forhånd, takk :D



Anonymous poster hash: 226ca...8ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått gitt bort noe jeg...har gutteklær t.o.m str 98...?

Er noe av det brukendes til jente tror du? Har ikke mye å si på fargen egentlig.. :)

 

 

Anonymous poster hash: 226ca...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

 

 

Jeg har ikke fått gitt bort noe jeg...har gutteklær t.o.m str 98...?

Er noe av det brukendes til jente tror du? Har ikke mye å si på fargen egentlig.. :)

 

 

Anonymous poster hash: 226ca...8ab

Jeg skal se ;) det er generelt veldig «guttete», det vet jeg, men jeg kan gå gjennom det. Er bortreist i minst en uke til da, så jeg får ikke gjort det med det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har ikke fått gitt bort noe jeg...har gutteklær t.o.m str 98...?

Er noe av det brukendes til jente tror du? Har ikke mye å si på fargen egentlig.. :)

 

 

Anonymous poster hash: 226ca...8ab

Jeg skal se ;) det er generelt veldig «guttete», det vet jeg, men jeg kan gå gjennom det. Er bortreist i minst en uke til da, så jeg får ikke gjort det med det samme ;)

 

Jepp, den er god :) Tenkte meg at det kunne være veldig guttete ;) 

 

Anonymous poster hash: 226ca...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg gutteklær fra str 68 og oppover. Men denne tråden er vel for de som ikke har råd selv, og selv om det bare akkurat går rundt hver mnd så er jeg nok ikke kvalifisert. Hvis du ikke får napp hos noen andre og fremdeles har lyst å gi bort, så tar jeg gjerne imot.

 

Har selv babyklær til gutt, str 50-62 om noen vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor eske med jenteklær i str 104, 110 og 116. Den må helst hentes, men kan sende hvis den som vil ha betaler porto. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mammatøy i str s-m vist noen trenger . Ca en søppelsekk . Og et godt brukt bilsete besafe sort , 9-36 kg . Om noen trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si tusen tusen takk til de tre som har vært så snille å sende meg pakker med det dere ikke trenger! Vesla har fått mye fint, og viktigst av alt VARMT til vinteren, og det hjelper veldig på hos meg!! Hehe, så for det bare våge seg med alle kommentarene som "guuud for en skjønn gutt du har", siden det er mest gutter hun har arvet fra ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Acta Graco bilstol 0-13 kg. Stolen er 6 år og brukt til to barn. Den er pent brukt og ikke vært skadet på noe måte.

 

Bor i Tromsø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

har ikke råd til å kjøpe julegaver til barna...vil arve leker til dem..de blir kjempe glad :rolleyes: ..håper at vi finner noen som vil glede oss...

Hvor gamle er de og hva liker de å leke med?

 

Anonymous poster hash: e2e67...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

har ikke råd til å kjøpe julegaver til barna...vil arve leker til dem..de blir kjempe glad :rolleyes: ..håper at vi finner noen som vil glede oss...

Hvor gamle er de og hva liker de å leke med?

 

Anonymous poster hash: e2e67...e44

 

Det lurer jeg også på? Og trenger den minste noen klær? Jenta mi bruker str 92 og 98 nå, og jeg har en del klær i størrelser 80 og 86 hvis det er noe som kan være nyttig for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har ikke så mye leker...de liker bamser, dukker ( ikke barbie), bøker, brettspiller,pussle,gutten min liker biler , toger ( alt som kjører), ...de ønsker veldig lekekjøkken eller noe ligende, eller tog som kan kjøre rundt på batteri :tog: men det er "stor ønske"..de blir selfølgelig glad hvis dere finner noe til overs...de skal hoppe av glede sikkert..tar imot reflekser til barna

hvis det gjelder klær jeg sa tidligere her hvilken str. de bruker og fikk hjelp fra noen snille her :smilorange: men tar mere klær også hvis noen har til overs..Mangler klær til meg selv str. M, noen?...blir takknemlig for alt :nissekyss: takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilsasa: str m i bukser eller topper? Jeg har en halv søppelsekk i kjelleren jeg kan gå gjennom denne uken :)

bukser, topper, ja takk :wub: trenger alt mulig vet du..mangler strømper, truser og bh-er også :rodme: :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lilsasa: str m i bukser eller topper? Jeg har en halv søppelsekk i kjelleren jeg kan gå gjennom denne uken :)

bukser, topper, ja takk :wub: trenger alt mulig vet du..mangler strømper, truser og bh-er også :rodme: :rodme:

 

 

Undertøy er det dårlig på, men skal prøve å få gådd gjennom det jeg har denne uken :) Hvor bor du? Send meg gjerne en pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...