Gå til innhold

Ok! På tide med en ny «gis bort til trengende-tråd»!


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

I fjor sendte jeg med en sånn rød eske, Norgespakken, det koster noe over hundre kroner, så det er jo noe en må ta med i beregningen. Men jeg har lest på nettet at man kan sende Norgespakken i egen emballasje, og da er maks vekt 10 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse tegnefilmer på dvd type Shrek, Robotene, og mye annet. Om noen vil ha. Må rydde fordi vi snart skal flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en angelsound doppler hvis noen vil ha. Den er litt sliten, må teipe lokket til batteriene, men den virker. Headset'et mangler de myke putene så anbefaler å bruke et vanlig headset. (ok, innrømmer at den høres lite attraktiv ut, hehe, men den funker bra altså) Går i søpla om ingen vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Har også en angelsound doppler hvis noen vil ha. Den er litt sliten, må teipe lokket til batteriene, men den virker. Headset'et mangler de myke putene så anbefaler å bruke et vanlig headset. (ok, innrømmer at den høres lite attraktiv ut, hehe, men den funker bra altså) Går i søpla om ingen vil ha.

Vet du hva? Jeg lånte en av en venninne med akkurat de samme problemene, men den fungerer helt utmerket! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror jeg bare signerer med nick, har liksom ikke lagt sjul på her inne at jeg er alenemor og student, og da sier det jo seg selv at man ikke har så mye å rutte med.

 

Jenta mi er 2 mnd, og har akkurat begynt med str 62. Jeg er fulltids pumpemamma, og utstyr som flaskekoker/sterilisator og flaskevarmer hadde vært et must da jeg ikke har tatt permisjon fra studiene, men drar på skolen med baby på slep. (For å rekke å fullføre utdannelsen mens jeg fremdeles mottar overgangsstønad). Hadde tatt imor klær og slikt utstyr med stoor takknemmelighet, og vil selvfølgelig gi det videre selv når jeg er ferdig med det.

 

Så kan jeg jo tipse dere om amathea der jeg har gått på svangerskapskurs og nå går på barseltreff. Jeg har hittil levert mine brukte babyklær der, og det vil det nok være mulighet for for dere andre også. Da går det videre til andre som er alene med omsorgen. Det er nok ikke bare vi som sliter, men somregel har ikke enslige forsørgere allverdens å rutte med ;)

Hei. Jeg har en flaskevarmer du kan få. Det er ikke en som varmer flaska,men den holder flaska varm/kald. Passer til Avent.

Send meg pm om du vil ha den :-)

Syns du er tøff jeg,som student og babymamma samtidig!

 

Jeg bruker kun avent-flasker, så det passer ypperlig! Tusen takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg har litt i 92 og mest i 98 ser jeg, noe er kortarmet og sommerlig, så dere som har mindre gutter kan jo få dette og spare det til sommeren?

 

Bittelitt i 74 og 86.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

er det noen som har noen gode og varme høstjakker i str s og m .så blir vi glade

 

Anonymous poster hash: b9821...958

 

Mener du til voksne eller barn?

 

Anonymous poster hash: d8b5b...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:
-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Hvor bor du?

 

Anonymous poster hash: 4dd23...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jenteklær i str 116-122 ca. Vinterbukser, sko regntøy og DIV kjoler.

Gutteklær ca 86 - vinterdress b.l.a og masse klær. Kan sende :) Men kan også hentes i lørenskog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har dameklær i str 38-40 til ei jente med veldig dårlig råd og litt for sliten garderobe? :/



Anonymous poster hash: 37ad7...dc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Hvor bor du?

 

Anonymous poster hash: 4dd23...b77

 

Lillehammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ullvotter og ullundertøy til min jente på 9 år, hun bruker str 146/152 i klær, samt at jeg ønsker Knerten filmene til 4 åringen om noen har og vil de de bort eller selge veldig billig da han elsker Knerten! Ønsker og være anonym og vil noen hjelpe meg hadde jeg satt pris på om vedkommende kunne lagt igjen e-post adresse så jeg kunne tatt kontakt tilbake!

 

Supert tiltak!



Anonymous poster hash: 5c85c...a86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

er det noen som har noen gode og varme høstjakker i str s og m .så blir vi glade

 

Anonymous poster hash: b9821...958

 

Mener du til voksne eller barn?

 

Anonymous poster hash: d8b5b...72d

 

 

 

 

er det noen som har noen gode og varme høstjakker i str s og m .så blir vi glade

 

Anonymous poster hash: b9821...958

 

Mener du til voksne eller barn?

 

Anonymous poster hash: d8b5b...72d

 

jeg mener til to tenåringer

 

Anonymous poster hash: b9821...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

er det noen som har noen gode og varme høstjakker i str s og m .så blir vi glade

 

Anonymous poster hash: b9821...958

 

Mener du til voksne eller barn?

 

Anonymous poster hash: d8b5b...72d

 

 

 

 

er det noen som har noen gode og varme høstjakker i str s og m .så blir vi glade

 

Anonymous poster hash: b9821...958

 

Mener du til voksne eller barn?

 

Anonymous poster hash: d8b5b...72d

 

jeg mener til to tenåringer

 

Anonymous poster hash: b9821...958

 

jenter

 

Anonymous poster hash: b9821...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen som kunne trengt bilstol 9-18kg? Be safe izi kid x3 :)

 

Anonymous poster hash: 1fa1d...65f

 

Er denne gitt bort? Er alenemor å nettopp flyttet for oss selv, meg og sønnen min. Jeg blei 21år idag og han blir 2år den 19september. Han har en bilstol som passer, men han sitter ikke godt i det så jeg har veldig lyst å kjøpe et nytt, men har helt ærlig ikke hatt råd. Så om du forsatt har denne bilstolen hadde det vært en kjempe fin "bursdagsgave" for meg å få til sønnen min.. Ta gjerne kontakt med meg på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne gi bort denne dressen! Fikk bare brukt den en gang, og jeg synes den er for fin til å bare henge i skapet.

Dressen er i str 68, koksgrå, ull uten på og stoff inni, er lommer på armer og ben som man kan ta over slik at hender og føtter blir pakket inn.

(Håper bildet kommer med her nå :P)

post-849996-1230739_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne gi bort denne dressen! Fikk bare brukt den en gang, og jeg synes den er for fin til å bare henge i skapet.

Dressen er i str 68, koksgrå, ull uten på og stoff inni, er lommer på armer og ben som man kan ta over slik at hender og føtter blir pakket inn.

(Håper bildet kommer med her nå :P)

Den var utrolig fin, og jeg vil gjerne ha den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter om to uker så vil ila de to ukene her ha veldig mye som gis bort. Helst ved henting.

 

Har er en bilstol med base som gis bort så snart ny bilstol er kjøpt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir bort en bilstol fra Brio (til Brio GO systemet) evt med base til bil. Det er veldig pent brukt av 1 barn. Har også en Teutonia softbag som er pent brukt. Disse tingene må hentes i Oslo.

Ellers har jeg en del fine skolesaker til barn (morsommer penner, penal osv) og litt forskjellige leker til baby som jeg kan sende.

Bare ta kontakt på PM hvis det skulle være av interesse. Jeg skal få lagt ut en god del ting her etterhvert, må bare få litt oversikt over ting som ligger i boden (har blant annet masse Avent-flasker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri råd til å kjøpe meg klær selv og må derfor arve av andre. Så hvis noen har klær som de ønsker og gi bort så tar jeg takknemlig imot. Str. 36 i bukser og XS eller S i topper evnt. M. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...