Gå til innhold

Ok! På tide med en ny «gis bort til trengende-tråd»!


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

Det nærmer seg jul :P

 

Jeg har en drøss med gutteklær i ulike størrelser, som jeg gjerne vil gi bort en del av. Har verken sortert eller funnet frem alt enda, så det blir enda en stund til jeg eventuelt kan få det av gårde. Jeg vil gjerne gi det til noen som har virkelig dårlig råd, tips tas i mot med takk.

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei av de som har veldig lite av alt, som mangler mye, men jeg har en del klær etter dattra mi, str 98-104 som jeg gjerne kan gi bort til andre som trenger det. Jeg vet jo vedig godt hvordan det er å ha det slik....



Anonymous poster hash: 95bb6...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med sist gang, og blir gjerne med igjen. :) Jeg har litt jentetøy i 98/104, guttetøy i 122/128, og 140.. :)

 

Mulig jeg har guttetøy i mindre str. enn det også, men jeg holder på å flytte, så har ikke helt oversikten! :-P

 

Bare send meg en pm, om du trenger noe. Jeg garanterer selvfølgelig full anonymitet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg har begynt å sortere litt i podens skuffer nå, det trengtes! Dette er morsomt, for man får litt motivasjon til å løfte på ræva :P

 

Jeg ser at veldig mye av det vi har er godt brukt, litt nuppete på en måte. Jeg kjøper nemlig ikke så mye klær, vasker de heller oftere. Dette er kanskje ikke noe å gi bort? Eller er det noen som vil ha det likevel, det er hovedsaklig nattdrakter ser jeg. Bukser holder seg tydeligvis bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to store søppelsekker med jenteklær fra str 50- 68, noen få plagg i 80, 86 og 92 foreløpig i hvertfall, driver å rydder sakte men sikkert i skapene til lillemor...

Mye av det tøyet jeg har er og litt nuppete, noen med små flekker på og mye som er helt fint og ubrukt, men er som du sier Undrendeullteppe, her vaskes det ofte, men det er fortsatt mye brukstid igjen i tøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Ja, det er jo det som er, det er helt og uten flekker, og da føles det nesten feil å kaste det også. Spesielt tøy som egentlig ikke ses av så mange, som nattøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thunderella kontakt ungdomsskolen på stedet, de skal kanskje på tur. Og trenger bidrag. Her samler ungdomsskoleelever flasker for de skal med de hvite bussene til Polen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kunne jeg ikke bli med siden jeg fikk gutt nr to og trengte alt selv. I år gleder jeg meg derimot veldig til å være med å sende gaver når det nærmer seg jul! :)

 

Anonymous poster hash: 4549a...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kunne jeg ikke bli med siden jeg fikk gutt nr to og trengte alt selv. I år gleder jeg meg derimot veldig til å være med å sende gaver når det nærmer seg jul! :)

 

Anonymous poster hash: 4549a...b8c

Jeg også! Syns det er hyggelig å gi bort ting til folk som trenger det :-)

Skal så lite til for å gjøre andre glade!

 

Anonymous poster hash: 5709e...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse jenteklær og gutteklær i mange ulike str. som jeg kan gi bort. Men, det er litt hulter til bulter i sekkene, så de som trenger må evt hente det og få det usortert ;)

 

Bor i Oppland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye forskjellig og blir gjerne med på å sende en gave. Åssen fungerer dette da? :)

Du lister opp hva du har, med nick så klart. Så får du privat melding fra noen som trenger det, og så sender du dem en gave i posten. :) Det er viktig at du ikke forteller til noen hvem du har gitt til. Det å være i en sånn situasjon at man føler man trenger hjelp til å få fatt i nødvendigheter til barnet sitt, det er faktisk ikke noe som føles spesielt greit. Så en oppfordring til alle er å være nøye med å la mottager være anonym.

 

Etter at du har gitt bort noe må du inn her i tråden og si at gjenstanden/plagget er gitt vekk, sånn at du ikke får flere som skriver til deg. Som sagt krever det litt for mange å mote seg opp til å skrive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse jenteklær i str 50-76. Det er både hverdagsklær, penklær, ullklær, uteklær osv. 

 

Baby Bjørn vippestol som er veldig godt brukt. Litt avfarget, men funker helt fint. 

 

Carena reiseseng. Et lite hull i nettet på ene siden av senga, men er ikke noe i veien for å bruke den. 

Acta Graco bilsete med base. Kjøpt i 2008, brukt til 2 barn. Har ikke vært utsatt for noen kollisjoner, men vært fraktet en del inn og ut av bil.

 

Carena paraplytrille.

 

Babybjørn bæresele. Arvet den etter min mor, så den er minst 15 år gammel. Men funker helt fint :)

 

Har også ei Basson sportsvogn jeg hadde tenkt å kaste. Men om det kanskje er noen som har behov for ei vogn, er den helt ok.
Tror det er denne typen: http://ringoshop.no/products/basson-klappvogn-city

Skal selvfølgelig holde deg anonym! :)

Holder til i Bodø, hvis det er noen i dette området som trenger litt utstyr. Har også mye mer liggende, så ikke vær redd for å spørre om det er noe annet som kanskje kan være nyttig! 
Er bare glad for å bli kvitt litt ting nå, er ikke flink til å selge etterhvert. Ender som regel opp med å kaste tingene, så er fint om noen har behov for noe av det vi har liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har masse babyklær til gutt, fra nyfødt og opp til 1,5 år. bor sentralt i oslo:) har ikke mulighet til å sende, men tar gjerne imot besøk hvis noen vil komme å hente! har og litt babyleker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg dytter denne jeg, skal gå og sortere noen klær nå, og trengte litt inspirasjon ;) har fremdeles ikke hørt noe fra noen som ønsker klær da, har noen andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en De som har lite. Trenger selv klær til jente, 4 år, ca str 104.

Har en del jenteklær str 92-98 som jeg gir bort, si ifra hvis noen trenger det, så tar jeg det fram og ser hva jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...