Gå til innhold

Ok! På tide med en ny «gis bort til trengende-tråd»!


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Skal se hva vi har. Har kanskje noe i str 128 og 134 til jente og kanskje sko til henne.. Bor ikke så langt unna Lillehammer, og er der en gang i blandt. Sier ifra da je har rått rydda litt i skapet til frøkna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en del jenteklær i størrelse 98 hvis noen har bruk for. Send PM.

En liten rettelse; har visst ganske mye klær i størrelse 98, alle slags klær. Har litt i 86 og 92, samt noe ull fra janus i størrelse 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har litt dårlig råd nå da jeg har hypermesis og ikke er i jobb og venter barn nr 7 i flokken (jeg har 2 fra før han har 4).

 

Vi mangler en bilstol til den lille vi venter. En søsken vogn da de to yngste bare er 2 år, om noen har en vogn til 3 er jo det fantastisk. Flasker trengst det og tute kopper, smekker og kladder, ull til februar baby og vogn pose. Ellers klær til nyfødt.

 

Ull og vanlige klær trengst til barna i str 86/92, 98/104, 116/122, 128 og 152.

 

Jeg kommer til å fryse i hjel i vinter og ønsker gjerne mamma jakker i str xl eller større. Mamma klær generelt egentlig.

 

Mangler også litt akebrett og ski i vinter men ser at det kan bli overdrevet å ønske seg. :P

 

Har noen et bæresjal blir jeg fryktelig glad :) og en brystpumpe hadde ikke vert å forakte. .. er jeg kravstor nå? Liker ikke å spørre selv men elsker å gi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Skal se hva vi har. Har kanskje noe i str 128 og 134 til jente og kanskje sko til henne.. Bor ikke så langt unna Lillehammer, og er der en gang i blandt. Sier ifra da je har rått rydda litt i skapet til frøkna. :)

 

:wub: tusen takk, blir takknemlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har litt dårlig råd nå da jeg har hypermesis og ikke er i jobb og venter barn nr 7 i flokken (jeg har 2 fra før han har 4).

 

Vi mangler en bilstol til den lille vi venter. En søsken vogn da de to yngste bare er 2 år, om noen har en vogn til 3 er jo det fantastisk. Flasker trengst det og tute kopper, smekker og kladder, ull til februar baby og vogn pose. Ellers klær til nyfødt.

 

Ull og vanlige klær trengst til barna i str 86/92, 98/104, 116/122, 128 og 152.

 

Jeg kommer til å fryse i hjel i vinter og ønsker gjerne mamma jakker i str xl eller større. Mamma klær generelt egentlig.

 

Mangler også litt akebrett og ski i vinter men ser at det kan bli overdrevet å ønske seg. :P

 

Har noen et bæresjal blir jeg fryktelig glad :) og en brystpumpe hadde ikke vert å forakte. .. er jeg kravstor nå? Liker ikke å spørre selv men elsker å gi!

Hvor bor du? :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har litt dårlig råd nå da jeg har hypermesis og ikke er i jobb og venter barn nr 7 i flokken (jeg har 2 fra før han har 4).

Vi mangler en bilstol til den lille vi venter. En søsken vogn da de to yngste bare er 2 år, om noen har en vogn til 3 er jo det fantastisk. Flasker trengst det og tute kopper, smekker og kladder, ull til februar baby og vogn pose. Ellers klær til nyfødt.

Ull og vanlige klær trengst til barna i str 86/92, 98/104, 116/122, 128 og 152.

Jeg kommer til å fryse i hjel i vinter og ønsker gjerne mamma jakker i str xl eller større. Mamma klær generelt egentlig.

Mangler også litt akebrett og ski i vinter men ser at det kan bli overdrevet å ønske seg. :P

Har noen et bæresjal blir jeg fryktelig glad :) og en brystpumpe hadde ikke vert å forakte. .. er jeg kravstor nå? Liker ikke å spørre selv men elsker å gi!

Hvor bor du? :-)
  

Vi har litt dårlig råd nå da jeg har hypermesis og ikke er i jobb og venter barn nr 7 i flokken (jeg har 2 fra før han har 4).

Vi mangler en bilstol til den lille vi venter. En søsken vogn da de to yngste bare er 2 år, om noen har en vogn til 3 er jo det fantastisk. Flasker trengst det og tute kopper, smekker og kladder, ull til februar baby og vogn pose. Ellers klær til nyfødt.

Ull og vanlige klær trengst til barna i str 86/92, 98/104, 116/122, 128 og 152.

Jeg kommer til å fryse i hjel i vinter og ønsker gjerne mamma jakker i str xl eller større. Mamma klær generelt egentlig.

Mangler også litt akebrett og ski i vinter men ser at det kan bli overdrevet å ønske seg. :P

Har noen et bæresjal blir jeg fryktelig glad :) og en brystpumpe hadde ikke vert å forakte. .. er jeg kravstor nå? Liker ikke å spørre selv men elsker å gi!

Jeg har en mammajakke i ull som er nesten ubrukt :-) L eller XL, husker ikke. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlandet. Kan betale porto om det er engler der ute for meg. ;)

Jeg har noen mammaklær liggende, bukser og gensere (ingen jakker, jeg fødte i juni). Men de jeg brukte i begynnelsen er str 34, og de jeg hadde før fødselen var 38, og det blir kanskje litt lite? Ellers kan du selvfølgelig få de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så utrolig bra tråd!

 

Jeg er 24 år, alenemor til to små og fulltidsstudent så pengene strekker ikke alltid til. 

 

Er det noen der ute som har bilseter jeg kan få? Det gjør vondt å spørre, men når det første er laget en slik tråd, så manner jeg meg opp til å høre om noen har. 

 

Det er til barn på 4 og 1 år. Jeg bor i Akershus.



Anonymous poster hash: f4619...c5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff i trynet har hjulpet meg en gang, mere enn hun aner. Hun sendte veldig masse til meg som jeg har brukt godt og fremdeles bruker. Det er jeg henne evig takknemmelig for. Regner med de som fikk noe av henne denne gangen ble minst like takknemmlig. Fantastisk menneske med et stort hjerte!



Anonymous poster hash: 37ad7...dc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor til 3 jenter og trenger veldig klær og sko til jentene,spesielt nå som vinteren kommer.

Min eldste bruker 122-128 i klær og str 31-32 i sko,mellomste har egentlig klær men ikke sko,hun er 3.5år og bruker 26-27 i sko. Yngstejenta er 2år og bruker 98 i klær og 24-25 i sko. Hadde blitt kjempeglad om noen kunne hjulpet oss :) vi bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har klær til nyfødt gutt om noen venter en liten gutt og trenger det. Foreløpig har jeg str 50-62, men etterhvert som min gutt vokser vil jeg ha flere størrelser også. Skriv pm om det er noen som vil ha.

Endret av 2010 Mammaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff i trynet har hjulpet meg en gang, mere enn hun aner. Hun sendte veldig masse til meg som jeg har brukt godt og fremdeles bruker. Det er jeg henne evig takknemmelig for. Regner med de som fikk noe av henne denne gangen ble minst like takknemmlig. Fantastisk menneske med et stort hjerte! Anonymous poster hash: 37ad7...dc4

 

Tusen takk for gode ord! <3

Godt å kunne hjelpe, og godt å vite at det blir satt pris på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

 

Skal se hva vi har. Har kanskje noe i str 128 og 134 til jente og kanskje sko til henne.. Bor ikke så langt unna Lillehammer, og er der en gang i blandt. Sier ifra da je har rått rydda litt i skapet til frøkna. :)

:wub: tusen takk, blir takknemlig :wub:

Håper jeg får tid i morgen til å lete frem litt klær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Skal se hva vi har. Har kanskje noe i str 128 og 134 til jente og kanskje sko til henne.. Bor ikke så langt unna Lillehammer, og er der en gang i blandt. Sier ifra da je har rått rydda litt i skapet til frøkna. :)

:wub: tusen takk, blir takknemlig :wub:

Håper jeg får tid i morgen til å lete frem litt klær. :)

 

så bra, jenta mi gleder seg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke helt oversikten over hva vi har liggende, men har veldig mye "babyting" som jeg gjerne vil gi bort.

 

To forskjellige typer babygym

Elektrisk pumpe fra Avent

Fire eller fem flasker fra Dr. Brown

Tupperware porsjonsbeger til mme

Masse leker (alt fra puttekasse til dukke-stellebord og seng)

Gåbil med lys og lyd

Klær til gutt i str 68,74 og 80

Klær til jente i str 92 og 98

Trille (husker ikke merke, men kjøpt på Barnas hus for tre år siden)

Maxicosi bilsete fra 2009 pluss base (basen er på utlån til en venninne, men får den tilbake om en mnd eller to når datteren hennes bytter sete)

Endel sko (både sommer og vinter). Litt usikker på akkurat hva jeg har i hvilken str, men det er opp til str 25.

 

Endel av disse tingene er for store/tunge til å sendes, så hvis du skal ha noe annet enn klær og sko er det fint om du bor et sted mellom Oslo og Drammen.

 

Hva slags vektbegrensning er det på Maxicosien?

 

Anonymous poster hash: f4619...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke helt oversikten over hva vi har liggende, men har veldig mye "babyting" som jeg gjerne vil gi bort.

 

To forskjellige typer babygym

Elektrisk pumpe fra Avent

Fire eller fem flasker fra Dr. Brown

Tupperware porsjonsbeger til mme

Masse leker (alt fra puttekasse til dukke-stellebord og seng)

Gåbil med lys og lyd

Klær til gutt i str 68,74 og 80

Klær til jente i str 92 og 98

Trille (husker ikke merke, men kjøpt på Barnas hus for tre år siden)

Maxicosi bilsete fra 2009 pluss base (basen er på utlån til en venninne, men får den tilbake om en mnd eller to når datteren hennes bytter sete)

Endel sko (både sommer og vinter). Litt usikker på akkurat hva jeg har i hvilken str, men det er opp til str 25.

 

Endel av disse tingene er for store/tunge til å sendes, så hvis du skal ha noe annet enn klær og sko er det fint om du bor et sted mellom Oslo og Drammen.

 

Jeg er pumpemamma og tar GJERNE imot eletrisk pumpe fra avent! Hadde gjort livet mitt mye lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

Skal se hva vi har. Har kanskje noe i str 128 og 134 til jente og kanskje sko til henne.. Bor ikke så langt unna Lillehammer, og er der en gang i blandt. Sier ifra da je har rått rydda litt i skapet til frøkna. :)

:wub: tusen takk, blir takknemlig :wub:

Har sendt deg pm :)

 

Håper jeg får tid i morgen til å lete frem litt klær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pose med nyfødt bleier. str 2 og en hel pakke i str 1. (Fikk litt større baby en forventet, så fikk ikke brukt de selv.) Badebleier i den minste str.

 

Litt leker 0-3mnd

 

 

Div luer i forskjellige str. (0-6mnd og 6-12mnd, passer til vinteren)

 

Viking gore tex sko i str 22 tror jeg. Må sjekke de.

Bruunsgard støvler i 22

Støvler i 22.

Superfit joggesko i str 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var så gøy å få babytøy, og det har hjulpet veldig :) Så jeg vil gjerne gi bort mammaklærne mine! Det meste er fra H&M, men har også endel bukser og topper fra Topshop, og mye fra asos. Det meste er i str 36, noe i 34, og det jeg brukte rett før fødselen er i 38 (da mener jeg buksene). Toppene er stort sett i small og medium. Bare send meg en privat melding om du vil ha det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pose med nyfødt bleier. str 2 og en hel pakke i str 1. (Fikk litt større baby en forventet, så fikk ikke brukt de selv.) Badebleier i den minste str.

 

Litt leker 0-3mnd

 

 

Div luer i forskjellige str. (0-6mnd og 6-12mnd, passer til vinteren)

 

Viking gore tex sko i str 22 tror jeg. Må sjekke de.

Bruunsgard støvler i 22

Støvler i 22.

Superfit joggesko i str 22.

Jeg trenger bleier og ting til vinter baby. Og sko i 22 bruker jenta mi, så jeg kan gjerne ta i mot <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...