Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Ringo79, det var spennende, jeg tror jeg vile gitt eggene dine et par sjanser til, de gjør et par fler ting i det private enn i det offentlige. Kjenner selv en som forsøkte 3 fersk og endel frys før hun gjorde et til ferskforsøk, og da ble hun gravid :).

Jeg har termin 20 februar ! :D så nå har jeg kommet meg over i 3. trimester, helt utrolig! Begynner å glede meg og ha troen nå. Jeg mistenker  at hun kommer en uke senere da, siden hun er 1 uke forsinket fra starten av.

Kjedelige greier med mensen som er forsinket mottivert! æsj skjønner hvor frusterende det er, man vil jo bare igang!! Men en positiv ting med det, er at da er det mulig å gjøre den sctrachingen om du ikke har fått mensen nå da, for den må gjøres etter el, i syklusen før. Vet ikke om de gjør det offentlig, men da er det bare å ta kontakt med medicus så kan de gjøre det der ;) .

Klem fra meg

Fortsetter under...

Hei dere:). Her går det i ett frem mot jul. Heldigvis har jeg fri hele jula. Det blir godt med 14 dager fri :):).

Jeg er veldig spent på deg Mottivert om du er kommet deg i gang nå? Det håper jeg da virkelig :).

Opp jeg skal virkelig heie på deg når terminen nærmer seg :). Tenk at nå lir du snart mamma. Tenk neste jul, men en snart ett-åring sammen med dere ❤❤❤. For meg er det en helt uvirkelig tanke.. Er så gla på dine vegne at du endelig er i mål. En lang vei har det vært ❤.

Har dere forresten lagt merke til at de er kommet en ny privat klinikk i Trondheim? Spiren heit den. Kjente igjen legan der. De kommer fra st.olavs. Blandet annet Hildegunn stoum. Likte henne godt. Hun tok tak i min sak og var tydelig fortvilet over at jeg ikke hadde blitt utredet mer nøye før forsøkene var over.

Er derre medlem av ønskebarn? Jeg har nettopp meldt meg inn der. På et forum der sa ei til meg at jeg måtte ha i bakhodet at de private også var ute etter å tjene penger.....så nå har jeg hengt meg helt opp i det. Tenkte jo på hausken som jeg skrev lengre opp her. Men paranoiaen tar jo helt over....nå tenker jeg at det sikkert vil være helt bortkastet å prøve med egne egg.. Berg og dalbane!!!! Kommer sikkert til å bli sprø en vakker dag. Drømmer om at noen bare bestemmer for meg hva jeg skal gjøre og så er det noen som ordner alt for meg....jeg bare møter opp liksom . Tror dere det er en mulighet?☺.

Håper det går veldig bra med dere ❤❤

Stor klem fra meg

Er dere medlem av ønskebarn? Jeg har nettopp meldt meg inn der. På et forum der sa ei til meg at jeg måtte ha i bakhodet at de private også var ute etter å tjene penger.....så nå har jeg hengt meg helt opp i det. Tenkte jo på hausken som jeg skrev lengre opp her. Men paranoiaen tar jo helt over....nå tenker jeg at det sikkert vil være helt bortkastet å prøve med egne egg.. Berg og dalbane!!!! Kommer sikkert til å bli sprø en vakker dag. Drømmer om at noen bare bestemmer for meg hva jeg skal gjøre og så er det noen som ordner alt for meg....jeg bare møter opp liksom . Tror dere det er en mulighet?☺.

Håper det går veldig bra med dere ❤❤

Stor klem fra meg

Jeg vet om flere som har fått nei på Hausken fordi de mente at sjansene var for små, så de setter deg ikke igang uansett hvordan de oppfatter sjansene dine:-) Men be dem forsøke å gjøre et anslag på hva sjansen er, så du har så godt grunnlag som mulig til å ta et valg:-)

Åh takk for svaret ditt!!! Det hjalp virkelig på hodet mitt . Har bestilt kopi av journalen min å så får vi ta turen til Haugesund på nyåret en gang.. Spent på hva de vil si ang mine sjanser ❤. Klem til deg F*PCO ❤

Åh takk for svaret ditt!!! Det hjalp virkelig på hodet mitt . Har bestilt kopi av journalen min å så får vi ta turen til Haugesund på nyåret en gang.. Spent på hva de vil si ang mine sjanser ❤. Klem til deg F*PCO ❤

Hei. Jeg har vært hos Hausken å vil bare si noen ord om dem sånn med tanke på det at klinikkene er ute etter penger. Vi spurte klinikken om vi burde velge ett enkelt forsøk eller ta pakkeløsningen f.eks. Vi ble faktisk rådet til å ta ett enkelt forsøk fordi de mente at sjansene var såpass gode. Det sparte oss for 25000kr ca. En ny prøve av mannen mente de også var unødvendig da vi hadde med oss papirer på gamle prøver. Ville de tjent penger kunne de fått oss til å betale 2000-3000kr ekstra på dette også. Jeg har heller inntrykk av at de vil opprettholde sitt gode rykte og statistikk ved å hjelpe oss, det er slik de tjener penger. De taper pasienter om de skal prakke på oss alt mulig unødvendige utgifter. Hør med klinikken hva de råder dere til. Hausken er utrolig dyktige så jeg er sikker på at dere får en ærlig vurdering om sjansene deres videre. Lykke til 😊

Hei. Jeg har vært hos Hausken å vil bare si noen ord om dem sånn med tanke på det at klinikkene er ute etter penger. Vi spurte klinikken om vi burde velge ett enkelt forsøk eller ta pakkeløsningen f.eks. Vi ble faktisk rådet til å ta ett enkelt forsøk fordi de mente at sjansene var såpass gode. Det sparte oss for 25000kr ca. En ny prøve av mannen mente de også var unødvendig da vi hadde med oss papirer på gamle prøver. Ville de tjent penger kunne de fått oss til å betale 2000-3000kr ekstra på dette også. Jeg har heller inntrykk av at de vil opprettholde sitt gode rykte og statistikk ved å hjelpe oss, det er slik de tjener penger. De taper pasienter om de skal prakke på oss alt mulig unødvendige utgifter. Hør med klinikken hva de råder dere til. Hausken er utrolig dyktige så jeg er sikker på at dere får en ærlig vurdering om sjansene deres videre. Lykke til

Og hjertelig takk til deg ❤. Kjenner jeg finner mer og mer ro rundt hva vi må gjøre . Liker å høre andres erfaringer. En slik klinikk får fort dårlig rykte på seg, så du har nok veldig rett i det du sier :). Tusen takk!! Klem til deg ❤

Annonse

Hei. Jeg har vært hos Hausken å vil bare si noen ord om dem sånn med tanke på det at klinikkene er ute etter penger. Vi spurte klinikken om vi burde velge ett enkelt forsøk eller ta pakkeløsningen f.eks. Vi ble faktisk rådet til å ta ett enkelt forsøk fordi de mente at sjansene var såpass gode. Det sparte oss for 25000kr ca. En ny prøve av mannen mente de også var unødvendig da vi hadde med oss papirer på gamle prøver. Ville de tjent penger kunne de fått oss til å betale 2000-3000kr ekstra på dette også. Jeg har heller inntrykk av at de vil opprettholde sitt gode rykte og statistikk ved å hjelpe oss, det er slik de tjener penger. De taper pasienter om de skal prakke på oss alt mulig unødvendige utgifter. Hør med klinikken hva de råder dere til. Hausken er utrolig dyktige så jeg er sikker på at dere får en ærlig vurdering om sjansene deres videre. Lykke til
Og hjertelig takk til deg ❤. Kjenner jeg finner mer og mer ro rundt hva vi må gjøre . Liker å høre andres erfaringer. En slik klinikk får fort dårlig rykte på seg, så du har nok veldig rett i det du sier :). Tusen takk!! Klem til deg ❤

Absolutt. Negative erfaringer og meninger finner man over alt, dessverre er det gjerne de man husker når man står midt oppi det hele 😊. Ikke la en person påvirke valget ditt, hold deg heller til hva ekspertene mener 😊. Hausken er utrolig dyktige å det er de godt kjent for også. Vi falt på denne klinikken ut i fra andres erfaringer som jeg leste om på nettet. Det koster ja, men det er det absolutt verdt. Hadde vi ikke lykkes hadde det uansett vært verdt hver eneste krone fordi jeg heller ville tatt sjansen på å mislykkes enn å gå glipp av å lykkes 😊. Du må satse for å vinne , ikke glem det 😉. Håper du får en fin opplevelse uansett hvilken klinikk du velger til slutt 😊. Jeg krysser fingrene for deg å håper du kommer med en positiv oppdatering etterhvert. Skulle du ha noen spørsmål om Hausken f.eks må du gjerne spørre enten her eller på PM. Klem til deg ❤️

Tusen takk for det!!! Godt å kjenne til noen som har vært ved klinikken . Skal holde deg og dere andre her inne oppdaterte! Så fantastisk at dere kom i mål!! Det må være en nærmest uvirkelig følelse ❤❤. Er du gravid nå eller har du en liten i armene? En god fredagskveld ønskes deg

Tusen takk for det!!! Godt å kjenne til noen som har vært ved klinikken . Skal holde deg og dere andre her inne oppdaterte! Så fantastisk at dere kom i mål!! Det må være en nærmest uvirkelig følelse ❤❤. Er du gravid nå eller har du en liten i armene? En god fredagskveld ønskes deg

Veldig greit å kunne snakke med andre om klinikken, jeg gjorde det samme da jeg startet der 😊. Vi er straks i mål, innen 7 uker sitter vi med en liten Hausken gutt i armene våre. Fortsatt uvirkelig da jeg var veldig negativ ved oppstart av ivf og hadde null håp om at vi kunne være så heldige. Hausken hadde troa da å de hadde vist rett 😉. Håper du får en strålende helg. Plutselig sitter du der selv med en liten spire, jeg har troa for deg 😊.

Hei hei dere :)

Har vært litt travel.og veldig sliten i det siste. Eksamen og mye jobbing, men har fulgt med her inne likevel :) Sååå spennende Ringo, blir helt gira for deg altså :) Så bra du har fått svar fra noen med erfaring :) Oj, viste ikke at det har kommet en ny privat klinikk i Trondheim :) Jeg er nå så innstilt på at det ender opp med privat for oss. Har lite tro på det neste, og siste forsøket. Som forøvrig ikke ble noe av denne måneden :( Så irriterende at tr. skulle være forsinket, siden jeg har en ganske lang pause fra studiene nå, så passet det veldig bra denne måneden, men nei, det skulle ikke kroppen ha noe av  :P Ble så lei meg når jeg ringte St.Olavs og fikk bekreftet at jeg måtte vente til over jul. Nå håper jeg ikke tanta tuller mer enn den allerede har gjort, og at det blir forsøk i januar. :) Uff, nerver altså, og tanker, og ustabil psyke.... hehehe, en kjent sak for oss alle vil jeg tro :)

Det skal bli så spennende og morsomt å følge deg videre på din ferd. Det må være vanskelig, og tungt å ta et valg, men det er jo fantastisk om det er håp for dine egne egg :) Jeg stå uansett på sidelinjen å heier på deg, uansett hva dere ender opp med å velge :)

Opp, du må oppdatere oss når den lille kommer til verden, det blir spennende :) Tipper du har rett i når hun tenker å komme :)

Stor klem til dere :)

Veldig greit å kunne snakke med andre om klinikken, jeg gjorde det samme da jeg startet der . Vi er straks i mål, innen 7 uker sitter vi med en liten Hausken gutt i armene våre. Fortsatt uvirkelig da jeg var veldig negativ ved oppstart av ivf og hadde null håp om at vi kunne være så heldige. Hausken hadde troa da å de hadde vist rett . Håper du får en strålende helg. Plutselig sitter du der selv med en liten spire, jeg har troa for deg .

Ååå det er jo veldig snart ❤❤❤. Masse lykke til med fødsel osv osv . Vi må få høre fre deg etterhvert . Tusen takk for at du har troa...mister den selv innimellom...som du nok vet alt om. Godt at noen kan holde troa oppe for en da ❤. I god siste--dager-før-jul-uke ønskes deg ! Klem fra meg :)

Hei hei dere :)

Har vært litt travel.og veldig sliten i det siste. Eksamen og mye jobbing, men har fulgt med her inne likevel :) Sååå spennende Ringo, blir helt gira for deg altså :) Så bra du har fått svar fra noen med erfaring :) Oj, viste ikke at det har kommet en ny privat klinikk i Trondheim :) Jeg er nå så innstilt på at det ender opp med privat for oss. Har lite tro på det neste, og siste forsøket. Som forøvrig ikke ble noe av denne måneden :( Så irriterende at tr. skulle være forsinket, siden jeg har en ganske lang pause fra studiene nå, så passet det veldig bra denne måneden, men nei, det skulle ikke kroppen ha noe av  :P Ble så lei meg når jeg ringte St.Olavs og fikk bekreftet at jeg måtte vente til over jul. Nå håper jeg ikke tanta tuller mer enn den allerede har gjort, og at det blir forsøk i januar. :) Uff, nerver altså, og tanker, og ustabil psyke.... hehehe, en kjent sak for oss alle vil jeg tro :)

Det skal bli så spennende og morsomt å følge deg videre på din ferd. Det må være vanskelig, og tungt å ta et valg, men det er jo fantastisk om det er håp for dine egne egg :) Jeg stå uansett på sidelinjen å heier på deg, uansett hva dere ender opp med å velge :)

Opp, du må oppdatere oss når den lille kommer til verden, det blir spennende :) Tipper du har rett i når hun tenker å komme :)

Stor klem til dere :)

Neeeiii!!! Farsken ble det ikke ny runde?!!!!! Var helt sikker på at du var godt i gang nå og det var derfor du hadde vært litt stille! Æsj jeg kjenner på skuffelsen. Man er så forberedt mentalt og bare venter på å få sette i gang....å så blir det bare venting venting og atter venting.....å så blir det ingenting og utsettelse. Det var skitt altså!!

Men du....selvsagt kan det gå bra på dette siste forsøket!!! Det er jo like stor sjans som ved de andre rundene...selv om de ikke gikk så bra...:/. Jeg skjønner at du ikke har helt troen etter alle skuffelser, men det er helt sant...det kan faktisk gå virkelig bra denne gangen ❤. Jeg krysser alt for dere!!! Håper du klarer å koble ut nå i jula og nyte litt fri. Kanskje godt for kroppen å bare ha fri på lade seg opp for både forsøk og studier ❤.

Ja du snakker om at man virkelig kan bli forvirret i denne verdenen... Jeg har bedt om journalen min nå, så får vi bestille oss en time på hausken og høre hva de tenker :). Hadde vært helt fantastisk om jeg ble gravid med egne egg når jeg egentlig hadde slått det fra meg.. Tusen takk for at du heier på meg ❤. Jeg heier virkelig på deg!!!!! Vi kommer i mål en vakker dag ❤❤. Ikke stress deg forderva i resten av førjulstia ;). Ei god kommende uke ønskes deg ❤. Stor klem

Hei igjen :)

Ja, ble veldig skuffet, men nå får vi bare nyte juleferie, og slappe godt av, og lade batteriene til vi går i gang med forsøk i januar, som det forhåpentligvis blir :) Det som er utfordringen nå er jo å holde seg litt med tanke på både mat, godteri og alkohol. Skal feire jul hjemme hos mine foreldre i år, med masse familie, og det strå ikke på serveringen da, for å si det slik :) Hehehe, men har jo forsøket i tankene, så det er bare å ha god selvdisiplin så går det nok bra :) Har planer om mye turer i naturen der de bor, så da føles det litt mer som jeg forbereder kroppen :)

Dette må jo føles som en uvirkelig beskjed å få altså, når man er så innstilt på at det blir donor, og det psykiske er kommet såpass på plass at det er greit :) Det er helt utrolig om dette går veien, mirakelspire blir det på dere skal du se :) Det er så spennende, har dere fått noe tid for time, eller samtale nå da? Åh, jeg gleder meg så til å følge deg på denne ferden altså. Kanskje vi begge to har en liten en i armene neste jul :)

Annonse

Tenk om det hadde blitt slik neste jul Mottivert?! Tror sjansen er stor for din del. Du er jo på en måte i gang.. Jeg er ikke i gang i det hele tatt. Har ikke fått journalen min enda, så har ikke opprettet kontakt med hausken enda. Ting tar litt tid, så spørs...men skal være veldig fornøyd om du holder en liten i armene neste jul og jeg holder rundt min gravide mage ❤❤. Føles helt uvirkelig. Før var det en helt naturlig anke å ha. Nå er det som om jeg har lært meg selv at det ikke er mulig....at det er en ting som bare hender andre.. It could happen to you prøva æ å tenk :):).

Håper du får ei strålende jul med masse frisk luft og herlig selskap ❤ . Jeg har jobb denne helga. Sto tidlig opp for å få bakt noen rundstykker til jul. Går litt i ett nå, men avd jeg jobber på skal for første gang stenge i jula, så har to uker fri veldig snart. Det hjelper på motivasjonen hihi:):):). Sender god jul melding senere.

Stor klem fra meg :)

Hei alle sammen! :D

Nå er jeg tilbake igjen, etter en lang lang pause  :) Så rørende å lese at dere har spurt etter meg og savnet meg  :hjerte:  Det varmer hjertet mitt asså! Jeg har virkelig savnet dere!  :hjerte:  Vi var som en familie her inne, og man kunne prate om alt og ingenting. Har vært rart å være borte og ikke snakke om hverdagen med dere  :) Beklager at jeg plutselig bare ble borte, men jeg måtte ha en pause fra hele forumet. Hatt et veldig vanskelig halvår, jeg ikke visste om jeg klarte å komme meg hel ut av. Etter at det siste fryse-egget ikke gikk, ble jeg helt knust. Jeg var utslitt og visste ikke om jeg orket en runde til med fersk. Men så helt ut av det blå, fikk jeg vite at samboer ikke følte for meg lenger og ikke visste om hun ville fortsette forholdet. Og jeg ble totalt KNUST!! :( Verden raste sammen  :( Hverdagen ble uutholdelig. Og jeg følte meg sååå alene!!  :( Jeg bare gråt og gråt i ukesvis, og trodde virkelig ikke at livet var verdt å leve lenger. Ikke kunne jeg få barn og nå kom jeg kanskje til å miste min store kjærlighet også. Livet mitt var over! Jeg orket ikke tanken på å skulle prate med folk rundt meg om forsøk og babyplaner som kanskje aldri kom til å skje, iallefall ikke i nærmeste fremtid. Det ble for mye for meg! Så jeg logget ut av forumet og prøvde å overleve. Høres sikkert overdramatisk ut, men var virkelig sånn jeg følte det.. Jeg klarte tilslutt å krabbe ut av det mørke hullet, og nå har jeg og samboer funnet tilbake til hverandre. Iallefall litt :) Har litt igjen å gå enda.. Men en god start i riktig retning ^_^

Så hvordan det blir med barn og hvordan fremtiden ser ut vet jeg ikke. Sliter i tillegg med blødninger og dårlig form. Som kan se ut til å være endometriose. Så etter nyttår, får jeg vite om det blir en ny operasjon på meg..

Men nå er jeg klar for å prate med dere igjen iallefall  :D Har savnet dere asså!!  :hjerte:  Var så utrolig koselig å lese meldingene og se at jeg har blitt savnet her, det betyr mer enn dere tror  :hjerte:

Så godt å høre at det fortsatt går bra med deg og den lille spiren Opp  :D:hjerte: 

Ser det er flere enn meg som tok en forumpause, og det skjønner jeg kjempe godt! Er ikke bare bare den babyprosessen asså! Og Mottivert og Ringo79 ,dere som har mistet, føler jeg ekstra med!! Ingen fortjener å oppleve noe så grusomt!!  :(  Så godt å lese at dere har fått tilbake gnisten og klare for å prøve igjen  :D Gleder meg til å høre om alt fra dere!! Så koselig å være tilbake  :D:hjerte:

God jul og godt nyttår så lenge!!  Klem fra meg  :hjerte:

Endret av Mammadrømmen

Hallo alle dere herlige jenter :) 

Og god jul til deg også Ringo. Har hatt en helt data fri jul :) Men nå er jeg tilbake :)

Så utrolig koselig å endelig ha deg tilbake Mammadrømmen :)  :duskedame: Har virkelig savnet deg :) Jeg husker du sa det ble tøft dersom fryseforsøket ikke gikk, men for en tøff tid du fikk da. Med samboer og alt. Håper virkelig dere finner helt tilbake til hverandre, og at alt ordner seg for dere  :hjerte:  Fikk så vondt i meg da jeg leste innlegget ditt, men så ble jeg glad for at dere prøver igjen. Det er vel ikke rart at det kan skranke litt på forholdet å slikt i disse utrolige harde rundene. Synes du er tøff jeg, og jeg heier på dere  :duskedame:

Er så glad du er tilbake :) Jeg er i ventemodus nå, er veldig spent på når mensen skal dukke opp, og vi endelig skal i gang med det siste offentlige forsøket. Uff, jeg gruer og gleder meg om hverandre... Er i alle fall glad jeg har dere her, det er en utrolig stor trøst og støtte, uansett hvordan forsøket går :) 

Stor nyttårs-klem til alle dere :)

Så koselig å høre fra deg Mottivert! :D Er helt tom for ord, er så rørende å høre alt det fine dere sier :hjerte:  Har virkelig savnet å prate med dere. Ha noen å dele alle tanker å følelser med. Så godt å være tilbake nå :)

Tusen takk for så fine ord :hjerte:  :) Nei der er ikke lett å være i denne ivf-prosessen. Det kan tære på den beste :) Så koselig at du heier på meg :D Gir meg ekstra stå på kraft :D

Så spennende tider du har i møte da!! :D Gleder meg til å høre om alt :D Er det ikke typisk at mensen lar vente på seg, når man gjerne skulle hatt den, for en gangs skyld ;) Skjønner godt at du har blanda følelser om dette. Du har jo vært igjennom litt du også! Siste offentlige ja.. Uff! Vet hvor skummelt det føles. Er det vi har igjen også. Da må det lissom gå! Mer enn noen gang. Jeg krysser iallefall alt jeg har!! :D Du fortjener en spire med en positiv slutt!! :D Ja oss har du uansett, det er helt sikkert! :D Blir morro å følge deg igjenom et forsøk igjen. Lenge siden vi har vært i prosessen noen av oss nå :) Nå skal det gå! 2015 blir et BRA år! Det bare vet jeg :D

Stor nyttårs-klem tilbake :D

Hei igjen :)

Og godt nytt år til deg :) Nå håper vi 2015 blir året for oss som enda ikke er i mål :) Ja, det er typisk at mensen blir forsinket når man virkelig vil at det skal komme. Skulle jo egentlig i gang i desember, men da ble den forsinket gitt. Siden SAen for snart et år siden har det vært kjempe stabil, og nøyaktig på dagen. Men selvsagt de to siste månedene har den tullet, og vært forsinket. I november trodde jeg faktisk at det var en spire der, men testen var selvsagt negativ. Å i desember kom den for senit til å rekke forsøk. Da jeg snakket med St.Olavs hadde jeg tårer i øynene, var så innstilt på forsøk, og fikk beskjed om at det ikke ble. Så sa jeg at jeg er så redd for at kroppen skal tulle mer, og at det skal hope seg opp med egg-poser igjen. Hun beroliget meg med at så lenge mensen kom vær måned skulle det ikke være noe fare. Men det er jo ikke rart at alt surrer i hodet hele tiden. Det er jo sist forsøk, og som du sier, da bare må det klaffe. Jeg er redd vi ikke er like heldige denne runden som sist. Uff, tusen tanker, og bekymringer. Det er tøffe tak dette altså.

Nok bekymringer nå, dette må bli et bra år for oss :) Håper du hadde en fin feiring i går, her var det bare oss to, og vi virkelig koste oss :) Dette med disse smertene du har, har du fått skikkelig undersøkelser, og noe hjelp angående dette? Håper det, for det er så tungt å ha vondt der nede, det påvirker jo alt.

Veldig koselig å ha deg tilbake, og at det er litt liv i tråden igjen, det er virkelig her jeg føler meg hjemme, og at jeg kjenner dere så godt :) 

Dere var en enorm støtte da jeg mistet min lille spire :)

Hei igjen dere :)

Liten oppdater fra meg, mensen kom i dag, så da har jeg lagt igjen beskjed hos St.olavs, og venter  på videre beskjed på mandag. Regner med det blir oppstart da. Nå kjenner jeg virkelig at nervene kom som en bølge over meg. Måtte bare hit å fortelle det til dere :) 

Det er mange følelser i sving nå, å jeg håper så inderlig at dette forsøket går veien <3

Ringo, hvor er du i prosessen forresten? 

Klem til dere :)

Hei dere :). Har visst vært litt utkobla i jula :D. Herlighet så moro å høre fra deg mammadrømmen!! Godt å høre at du er tilbake. Kjenner meg så veldig igjen i det du forteller. Og vi har også slitt med forholdet vårt til tider. Jeg har jo ikke vært meg selv de siste årene..så har neppe vært den enkleste å ha i hus.. Mange tunge tak har det vært. Men det verste er psyken. Jula ble tyngre enn jeg hadde planlagt at den skulle bli. Håper dere andre har hatt det greit ❤

Mammadrømmen dere får bare bygge videre på forholdet deres og bli sterkere før dere setter i gang igjen. Du skal vite at jeg tenker på deg og det du står i!! ❤

Mottivert herreguuud nå er du i gang! Jeg kjenner spenningen helt hit hihi:):):). Denne gangen blir det full klaff! Det måå det! Ta godt vare på deg selv nå. Masse lykke til! Håper du slipper unna ekle bivirkninger :). Husk å holde oss oppdaterte ❤. Jeg min TOSK!!! Skulle sende brev til st.olav og be om kopi av journal. Hva tror dere jeg fant i veska mi idag?? Fatter ikke hvor jeg hadde hodet før jul!!! Så kan ikke vente noen kopi av journal med det første. Imorgen skal jeg få sendt avgårde forespørselen. Tar inntil 30 dager å få den. Så der er jeg nå...hehe :). Tar kontakt med Haugesund etterhvert :).

Ha en god kveld dere og lykke til med sprøytene Mottivert :):):):)❤❤❤

Klem

Hei! :) Min mann og jeg har nå blitt henvist til St.Olavs for å få IVF. Noen som har erfaring derfra? Så hvertfall at det er det stedet med kortest ventetid i landet :) Det er veldig tøft å ha fått beskjed om at man ikke kan få barn på naturlig måte (jeg har PCO og min mann har "for treige svømmere")  og håper jeg kan få være en del av forumet her :) har tidligere vært med i en annen gruppe her, men vil nå over hit ettersom vi må få litt "hjelp på veien" :) Jeg er foresten 23 og min mann er 31. Vi har prøvd siden mai 2014, men fikk henvisning så tidlig fordi gyn. så at dette ikke kom til å gå uten IVF/ICSI. 

Endret av Prøver92

Hei! :) Min mann og jeg har nå blitt henvist til St.Olavs for å få IVF. Noen som har erfaring derfra? Så hvertfall at det er det stedet med kortest ventetid i landet :) Det er veldig tøft å ha fått beskjed om at man ikke kan få barn på naturlig måte (jeg har PCO og min mann har "for treige svømmere") og håper jeg kan få være en del av forumet her :) har tidligere vært med i en annen gruppe her, men vil nå over hit ettersom vi må få litt "hjelp på veien" :) Jeg er foresten 23 og min mann er 31. Vi har prøvd siden mai 2014, men fikk henvisning så tidlig fordi gyn. så at dette ikke kom til å gå uten IVF/ICSI.

Hei

Vi har vært hos St. Olav for behandling. Fra henvisning fra legen til vi fikk første time hos St. Olav tok det ca to mnd. Deretter tok det ca 1,5 mnd. før vi startet behandlingen. Vi skulle ha langt regime, så gikk lenge på medisiner før første egguttak.

Har hatt fire innsett. To ferskforsøk og to fryseforsøk. Det klaffet på siste fryseforsøk og jeg er nå gravid med termin i slutten av mai.

Er det noe du lurer på er det bare å spørre. Ønsker deg i mellomtiden lykke til :-)

Hei! :) Min mann og jeg har nå blitt henvist til St.Olavs for å få IVF. Noen som har erfaring derfra? Så hvertfall at det er det stedet med kortest ventetid i landet :) Det er veldig tøft å ha fått beskjed om at man ikke kan få barn på naturlig måte (jeg har PCO og min mann har "for treige svømmere")  og håper jeg kan få være en del av forumet her :) har tidligere vært med i en annen gruppe her, men vil nå over hit ettersom vi må få litt "hjelp på veien" :) Jeg er foresten 23 og min mann er 31. Vi har prøvd siden mai 2014, men fikk henvisning så tidlig fordi gyn. så at dette ikke kom til å gå uten IVF/ICSI.

Hei du og velkommen ti tråden vår:). Så leit at dere ikke ser ut til å klare det på egen hånd :(. Det er en tøff beskjed å få uansett!! Men hjelp finnes det heldigvis! Du har jo alderen på din side :). Jeg fikk behandling på st.olavs. Er ferdig der nå uten at det gikk vår vei. Må begynne å tenke privat.. Du må bare spørre om det er noe du lurer på :). Det er veldig trygt og godt å ha noen å spørre...og ingen spørsmål er for dumme :).

Masse lykke til!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...