Gå til innhold

Mitt hjerte lengter etter en datter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI her.

Jeg har vært på ultralyd og alt sto bra til. Hjerte, lunge, hjerne - alt var i den skjønneste orden.

OG;

DET ER EI JENTE!!! :P

Nå har jeg vært ute og raska Noa Noa for babyklær. Pluss Me Mini og Miniature til hun omtrent begynner på skolen. Nå blir det rååååsashopping.

Jentenavn er jo bare så spennende og vi har begynt å diskutere navn. Gutta er henrykte og gleder seg veldig.

De vil gjerne ha en Madeleine, men jeg er mer på Norah/Elvira/Sophia.

Gir blaffen i hva dere tror og tenker, men jeg er så ufattelig glad at jeg ikke har ord som kan beskrive det. :D

Hurra!!

Anonymous poster hash: 8a344...7ed

Gratulerer! Så bra at du får ønsket ditt oppfylt.

Bare husk at det er et lite menneske med egen personlighet som kommer, ikke en dukke. Litt kjipt å allerede nå ha kjøpt klær frem til skolestart om det feks viser seg at hun ikke vil gå med kjoler?

Anonymous poster hash: be587...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohhh herreguuud er det så ille å ønske seg en jente etter å ha fått gutter eller omvendt ???????

Anonymous poster hash: bdbb5...f2a

Skrevet

Gratulerer med at du har et friskt barn i magen.

Anonymous poster hash: 4ae03...31c
Skrevet

Kan dere ikke la HI få glede seg over at hun nå skal få datteren hun lengter etter.

Anonymous poster hash: e5024...2d5
Skrevet

Gratulerer så mye jenta HI :)

Da jeg ventet nr 3 ønsket jeg meg også innerst inne ei jente, og selv om 3 ul bekreftet jente så gjorde jeg alt for å ikke tro og glede meg over at det var ei jente. Jeg var livredd for å få slike reaksjoner som her inne om jeg viste glede over å få ei jente etter 2 gutter, for hva om jenta hadde vært gutt, hadde jeg ikke blitt glad da? Stakkars barn,stakkars guttene jeg har fra før osv... Så jeg istedenfor å vise glede, gjorde jeg alt for å overbevise om at jeg hadde blitt like glad i en gutt, noe jeg ville blitt selv om jeg kanskje hadde blitt litt skuffet på ul. Vet vel ikke hvorfor ønsket om jente var så stort, det bare var der. Ikke kjøpte jeg noen jente klær med unntak av 2 bodyer, vasket opp alt det nøytrale og litt gutteklær etter guttene i steden. Jeg følte rett og slett at jeg ikke hadde lov å glede meg over en jente for man skal være takknemelig bare barnet er friskt. Og tro meg, jeg vet hvor lite kjønnet betyr, jeg har og føler det daglig på kroppen!

Og dere som sier stakkars guttene, ikke glem guttene du har fra før... Det finnes ikke syndt på guttene, de blir ikke glemt, de blir plutselig ikke elsket like mye eller blir dyttet bort, mister oppmerksomhet osv... De blir elsket like mye som før, de får alt de trenger, de blir sett og hørt like mye som før, selv om jenta er ei jente og ikke en gutt, og det er jeg sikker på at blir for guttene til HI også :)

Kos deg med guttene dine og den kommende jenta HI, ikke la noen ødelegge gleden din :)

Skrevet

Gratulerer med den lille i magen:)

Hilsen 4 barns guttemamma som også ønsket seg jente to av gangene★★

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...