Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til alle som har fått positive tester og er gravide denne måneden! Juhhu, dere er heldige som har oppnådd graviditet og er nærmere babydrømmen. Det er så godt å lese om dere som endelig har lykkes etter så mange testet negativt i starten.

 

Ja, det har vært en måned hvor mye har skjedd med de som har vært i forsøk. Det har vært en berg og dalbane for noen av dere uten like vil jeg si som har noen års erfaring her inne på sidene. Det er så mye som kan skje og så lite vi kan gjøre fra eller til for å lykkes. Noen ganger må mann bare være tålmodig og prøve igjen, og igjen for en dag lykkes det alltid på et eller annet vis.

 

Jeg må belage meg på litt venting før neste forsøk. Har vært hos gynekologen til saltvannundersøkelse og han fant en polypp på 9 mm i livmoren. I tillegg var det infeksjon i den så jeg fikk antibiotika. Er henvist til Ullevål sykehus for fjerning av polypp så venter tålmodig enn så lenge. Ble lettet da gynekologen fant polyppen. Det kan være en mulig forklaring på hvorfor vi ikke har lykkes (ennå) for noen polypper kan fungere som en spiral. Håpet er nå tent igjen og jeg er klar for nytt forsøk etter fjerning av polyppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :) vi har veldig lyst på 2 stk :) skal dra å ta hcg verdien etterpå nå, så spent hva den ligger på. vil dere ha 1 eller 2 nå da?

 

og hvem vet dette: hvordan regner vi ut befruktnings dag? uttak, dagen mellom når vi fikk befruktning bekreftet eller innsett? :)

 

Jeg håper vel det er to men mannen tror jeg synes det er helt grit hvis det bare er en ^_^

Har jo tre stk fra før.....

 

Jeg fikk beskjed om at termindato er 38 uker + 2 dager fra uttaksdato ved ivf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er mannen også med på å få tvillinger :) men vi har ingen fra før, bare han som har et barn fra et tidligere forhold. Men når man har 3 så kan jeg skjønne han, men også deg :) vi får satse på at vi begge har 2 søte små der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cilie - gratulerer!

 

Stjernemagnolia: synd det ikke gikk denne gang. Men flott at de har funnet det som kanskje er årsaken til at det ikke har gått hittil! Forjåpentlig sitter den på neste forsøk nå som det blir fiksa på :-)

 

Selv lever fortsatt i uvisshet, etter to hcg-prøver sist uke som plutselkg hadde begynt å stige som de skulle. Men torsdag får jeg endelig dommen, da skal jeg på ul. Har ikke trua, men håper på et mirakel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at mensen kommer igjen eller spotter litt ( både friskt og litt brunt om hverandre). Hadde innsett 14. Sept, blodprøver rd 12 som viste neg. Og noen timer samme dag, kom tanta. Aldri spottet slik. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet feil jeg. Hadde ikke hcg på 5500 på rd 21, men på rd 19.....da er det vel antakelig to som bøller inne i magen♡♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra Sunfly :) blir spennende å se på ul :)

 

skal ta hcg-test 2 i morgen tidlig, så innen fredag så har jeg begge resultatene :) håper virkelig på at begge 2 er der og holder seg der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...