Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var skumletelefonen tatt og av 7 egg er det 2 som er befruktet og gode nok til å sette inn. Men må ringe de i morgen tidlig for å få dette bekreftet. Herregud, dette er skikkelig pining...

Overlever begge to blir det til at jeg setter begge inn.

Krysser fingrene for at begge overlever med god margin. Ja det er pining å vente, vente, vente.

Er det positivt med lite Crinonerester? Før har jeg brukt Crinone x 1 og hatt mye rester, nå x 2 og ingenting nesten. Merkelig denne kroppen. Og jeg, Dumma ilte på Apoteket og kjøpte CB i morges. Det var jo verdens mest negative prøve ever. Er en uke i dag siden innsett i dag. Må innrømme at jeg gikk litt i kjelleren for det...

Er det positivt med lite Crinonerester? Før har jeg brukt Crinone x 1 og hatt mye rester, nå x 2 og ingenting nesten. Merkelig denne kroppen. Og jeg, Dumma ilte på Apoteket og kjøpte CB i morges. Det var jo verdens mest negative prøve ever. Er en uke i dag siden innsett i dag. Må innrømme at jeg gikk litt i kjelleren for det...[/quote

Jeg hadde lite crinone rester først men endel de siste dagene forrige gang, aner ikke hvorfor det er sånn. Var gravid sist(men endte i ma).en uke siden insett er jo altfor tidlig å teste da Vicci, ikke depp for det, best å ikke teste før testdato om du greier!

Annonse

skjønner godt hva du mener Vicci2000. det er nå dritt det vi må tåle gjennom alle disse prosessene med å ikke bli gravid. og gode råd er vonde å komme med, for vet selv hvor j****** det er å ikke få til den lille spiren. men det kan jo hjelpe med en pause i det, i stedet for å slutte helt?  :huh:  :unsure:

Vicci2000: jeg har sagt det før og sier det igjen. Vi prøverørsdamer er tøffe kvinner (og menn, men det er jo vi som gjør jobben her mest).

Jeg tenker at med ivf er det iallfall håp, fordet om det går ad undas om og om igjen. Jenny Jensen tror jeg prøvde ti ganger før det gikk, men da gikk det bra! Hurra. Så den glahistorien er den jeg tenker på hvis jeg får lyst til å gi opp.

Men hun er rik da, det er jo ikke mestparten av oss dessverre ;.( Min mann støtter heldigvis flere ivf forsøk i det offentlige hvis ikke det her går, men vet jeg er heldig der. 

Fightern-vennen. fikk du hcg målingsresultatene? Antar at det ikke gikk ok siden du ikke har skrevet noe. ville bare si at jeg tenker masse på deg, og de andre det ikke gikk for denne runden. dritt, dritt, dritt. 

Håper noen av dere som enda ikke har hatt prøvedatoen endelig får to streker og at storken endelig finner fram til rett adresse. 

ja, den der storken burde bli utstyrt med gps  ;)  stakkar'n er helt lost, sikkert helt utslitt, for den kommer ikke fram. satser på at den finner fram til oss alle snart :)

føler med alle som har fått negativ test nå  :( det er virkelig noe dritt.... unner ingen den følelsen..... :(

Takk for gode og varmende ord jenter. Er bedre nå, har vært en tur ute i besøk og det var godt å få skifte fokus litt, i den grad det er mulig da. Herregud det er jo bare rugedag 8 i morgen. Tror jeg er ekstra utålmodig nå. Føler litt spreng på venstre side av livmor, sikkert et veldig godt tegn...Hyllene har gått fra b til c cup på noen få dager. Mulig det er Crinonen som gjør det.

holder fingrene krysset for at det viser noe annet om noen dager, som du sier, det er jo bare rugedag 8  ;)  men kjenner meg igjen - herlighet for et forbruk på tester, for jeg klarer ikke å dy meg og starter leeeeng før den skal vise noe for jeg er så spent  :P  skal prøve å smøre meg med tålmodighet om jeg er så heldig at jeg får uttak og innsett neste uke  :wub:

Annonse

Huff krepsen!! Det var leit!!

Her er offisiell testdag imorra, og der var en blendahvit test som lyste mot meg inorres. Skuffende, men så lenge mensen ikke har kommet er det vel håp:-P

Dette var ikke gode nyheter. Synes at vi har hatt veldig dårlig uttelling med positive tester denne måneden.

Nå må vi andre virkelig klinke til og bane veien for en hel gjeng med positive tester

krepsen79: så trist at det ikke gikk denne gangen. lykke til i Tyskland. Hvorfor Tyskland forresten? 

Optatium: er offisiell testdag blodprøve eller vanlig test? hvilken rugedag blir det? Håper du får en positiv en i morgen. 

Charnelle: lykke til med innsettet idag. Hurra. Vi gleder oss til innsett idag vi. Klarte ikke å sovne før halv tre i natt og førstemann våknet klokka seks så oddsene er høye for at jeg sovner under innsettet tihi. Neida. Er nok for gira til det. Tenk, i ettermiddag er vi og rugere. 

Har alltid måtte le litt av disse symptomjagerne.....men jammen meg er man akkurat slik selv.

Hadde innsett i går og satt her nettopp og tenkte på at det var litt aktivitet i magen. Litt murringer osv...

Sitter og kjenner etter før jeg hører skikkelig rumling i magen og kommer på at jeg ikke har spist enda......HERREGUD......Er det mulig?

å krepsen :( det var dritt :( hva er det som gjør at dere  velger Tyskland videre???

negativ møkkatest her også!offisielltestedag...   men den neste testen jeg tisser på skal være positiv, så nå gidder jeg ikke teste før jeg er sikker på at jeg er gravid!!! Håper på å få nytt ferskforsøk så fort som mulig!! vil ha kort regime denne gangen!!! ikke noe nesespray...

ønsker resten lykke til med testing!! kommer nok til å følge med på sidelinja :D

Det var trist å høre krepsen79,unner ingen den negative møkka testen. synes også det har vært altfor mange negative tester denne måneden, men da må jo det bare bety at det er enda større sjans for positive tester på alle dere neste gang!

Jeg har hatt uttak idag, fikk ut 12 egg :) veldig fornøyd m det, fikk ut 11 sist men bare 3 befruktet og 1 bra nok til insett. Så vi får se imrg hvordan det har gått denne gang . Håper så klart vi får mer og får noen på frys og, men så lenge jeg får et flott gullegg så er jeg fornøyd. Uttaket gikk veldig greit, men likte å være mer ruset og mindre til stede under uttaket slik det var sist.

å krepsen :( det var dritt :( hva er det som gjør at dere  velger Tyskland videre???

negativ møkkatest her også!offisielltestedag...   men den neste testen jeg tisser på skal være positiv, så nå gidder jeg ikke teste før jeg er sikker på at jeg er gravid!!! Håper på å få nytt ferskforsøk så fort som mulig!! vil ha kort regime denne gangen!!! ikke noe nesespray...

ønsker resten lykke til med testing!! kommer nok til å følge med på sidelinja :D

Det var trist, tante Esel. Det er en tung prosess dette her. På den ene siden prøver man å være realistisk samtidig som man klarer liksom ikke helt å håpe på at ting skal gå bra heller....STOOOOR Klem til deg :(

Det var trist å høre krepsen79,unner ingen den negative møkka testen. synes også det har vært altfor mange negative tester denne måneden, men da må jo det bare bety at det er enda større sjans for positive tester på alle dere neste gang!

Jeg har hatt uttak idag, fikk ut 12 egg :) veldig fornøyd m det, fikk ut 11 sist men bare 3 befruktet og 1 bra nok til insett. Så vi får se imrg hvordan det har gått denne gang . Håper så klart vi får mer og får noen på frys og, men så lenge jeg får et flott gullegg så er jeg fornøyd. Uttaket gikk veldig greit, men likte å være mer ruset og mindre til stede under uttaket slik det var sist.

Wow Opp, Så fantastisk å få ut så mange egg. Supermisunnelig altså. Jeg hadde håpet å få på frys jeg også i tilfelle dette forsøket ikke går. Men siden jeg er så heldig å ruge på to søte små nå har jeg bestemt meg for at denne gangen skal det fungere.....og hva skal jeg med egg på frys da?? :rolleyes:

Jeg er gravid frem til det motsatte er bevist. ^_^  -_-

Har bestemt meg for at jeg skal teste på urinprøve først på lørdag 5. oktober (vi får se om jeg holder ut). Skal nemlig til Frankrike 27.09 - 04.10 og vil helst ikke ødelegge ferien med at jeg driver å depper for tester som ikke slår ut slik jeg vil.

Hva tenker dere andre i forhold til testing? Er det noen av dere som er slike testetøser?? :P

Sunfly - likte den der "gravid til det motsatte er bevist" :) skal ta den selv neste uke håper jeg

trist å høre om alle de negative testene  :(  føler med dere, og håper virkelig lykken snur snart og at det blir masse positive tester på oss alle!!

Opp - kjempe bra uttak det da :) satser på at de koser seg og deler seg og klar til innsett :)

Kaksy - lykke til med innsett :)

kun 1 nervepirrende dag igjen før UL.....  :mellow:  :unsure:

Tusen takk sunfly og kaksy!

Fikk telefon i dag tidlig fra laboratoriet og trodde først det var dårlige nyheter. Men begge eggene var i følge hun som ringte "kjempefine" og jeg skal sette de inn om en time. Er så vannvittig lettet over at jeg har kommet over den første kneika med to supre egg.

Føler med dere som ikke har hatt noen gode beskjeder siste dagene. Har ikke noe annet råd enn å se fremover og tenke at det ikke var meningen denne gang. Det er bare snakk om tid når det klaffer for dere. Plutselig er lykken på deres side!

Takk dere, ja håper det blir insett på lørdag!

Sunfly - jeg er med på den, gravid er det vi går for, og ja, ingen poeng m frys på deg når du venter tvillinger :D. Jeg har ingen barn så tar gjerne noen på frys, vil jo ha fler enn 1 barn om dette skulle funke, hvis ikke er det godt å tenke på å likevel kanskje være gravid til jul. Så håpe, håpe. Jeg har tenkt til å ikke teste før testdatoen. Gjorde det sist og det gikk veldig greit og jeg slapp å deppe over negative tester og kunne la meg selv være positiv hele skrulleperioden, selvom tro meg, hadde mine breakdowns jeg også altså.

Åhh så bra charnelle - herlig m 2 stk, veldig nervepirrende det her, gruer meg til tlf imrg, men det pleier jo å gå bra!

Cili - lykke til imrg på ul, det går helt sikkert fint :) og trenger du mer stimulering så får du det :) jeg fikk 3 dager til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...