ZamZam Skrevet 13. juni 2013 #101 Skrevet 13. juni 2013 Masse lykke til!!! Ps, fordelen med drypp er at man kan speede opp forløpet.
Monajenten Skrevet 13. juni 2013 #102 Skrevet 13. juni 2013 Hurra så spennende!! 13.06.13 må da være en perfekt dato å bli født på! Jeg kjenner jeg er skikkelig spent på deres vegne
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #104 Skrevet 13. juni 2013 Hadde vært kult om du fødte nå :13:06 13.06.2013 Lykke til! Anonymous poster hash: d760a...ace
You can call me Dårris Skrevet 13. juni 2013 #105 Skrevet 13. juni 2013 Lykke til! Alltid spennende med "nå føder jeg" tråder! Gleder meg til fortsettelsen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. juni 2013 #106 Skrevet 13. juni 2013 Hallo damer! Kl 09.10 i morges satte de drypp på meg, og etter en times tid begynte det med sånne små vakre rier som jeg kunne omfavnet av glede...ingen sånne pang-på-rett-i-helvete som sist gang. I 11-tiden var de begynt å bli litt mindre attraktive, men fremdeles overkommelige. 11.45 sjekket de åpning, og den var skuffende 2 cm...tenkte at nå blir jeg vel å holde på hele kvelden. så satte de modningsakupunktur, og jeg begynte å kjenne litt tilløp til angst under riene. Begynte å kjenne at nååå nærmer det seg hva jeg er villig til å stå ut med, og ba om smertestillende. Epidural kunne jeg ikke få, ettersom fødselen var så tidlig i forløpet, men lystgass fikk jeg. Klemte det jeg var «kar» om rundt både masken og samboers hånd. Riene var korte, opp mot 45 sekunder, og JM og JMstudent sa at de helst burde opp i 1-1,5 minutt. Kjente jeg ble litt redd da...men plutselig der jeg lå i senga følte jeg på en ri at noe skjedde og forandret seg der nede, og nå bare presset jeg. Og halleluja, jeg fikk lov! Tror jeg presset en halvtimes tid, og 13.36 kom vårt lille undertil verden! Og denne gangen var virkelig smertene «glemt» med en gang hun kom ut! Fra å føle at man deles i to og revner alle veier, til stormende glede og å være storfornøyd på bare et par rier! Haha! Hun var 2810 gr og 48 cm, og er våken, fornøyd og veldig interessert i pupp! Og, jeg får dra hjem i kveld, mot at jeg kommer til legevisitten i morgen tidlig, og tar et par forhåndsregler pga langvarig vannavgang. Hurra!! :D
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2013 #110 Skrevet 13. juni 2013 Gratulerer så mye!!!!! Nyt tiden og hverandre ;-)
Gemini77 Skrevet 13. juni 2013 #111 Skrevet 13. juni 2013 Blir helt rørt her jeg sitter.. Gratulerer så mye med jenta deres. :-)
Hønemor30 Skrevet 13. juni 2013 #115 Skrevet 13. juni 2013 Hurra, gratulerer så mye med lillejenta! <3
Poetika med K Skrevet 13. juni 2013 #117 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Gratulerer så mye! Har tenkt på deg i dag, godt å høre at alt gikk så greit! Endret 13. juni 2013 av Poetica von Tryll
Monajenten Skrevet 13. juni 2013 #120 Skrevet 13. juni 2013 Hurra! Gratulerer så mye, godt jobbet!! Tusen takk for herlige oppdateringer
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juni 2013 #122 Skrevet 13. juni 2013 Gratulerer så masse!!! :D Har fulgt tråden nøye for å se om det er fremgang hos deg Nyt tiden og kos dere masse masse med baby
Tired mama Skrevet 13. juni 2013 #123 Skrevet 13. juni 2013 Hallo damer! Kl 09.10 i morges satte de drypp på meg, og etter en times tid begynte det med sånne små vakre rier som jeg kunne omfavnet av glede...ingen sånne pang-på-rett-i-helvete som sist gang. I 11-tiden var de begynt å bli litt mindre attraktive, men fremdeles overkommelige. 11.45 sjekket de åpning, og den var skuffende 2 cm...tenkte at nå blir jeg vel å holde på hele kvelden. så satte de modningsakupunktur, og jeg begynte å kjenne litt tilløp til angst under riene. Begynte å kjenne at nååå nærmer det seg hva jeg er villig til å stå ut med, og ba om smertestillende. Epidural kunne jeg ikke få, ettersom fødselen var så tidlig i forløpet, men lystgass fikk jeg. Klemte det jeg var «kar» om rundt både masken og samboers hånd. Riene var korte, opp mot 45 sekunder, og JM og JMstudent sa at de helst burde opp i 1-1,5 minutt. Kjente jeg ble litt redd da...men plutselig der jeg lå i senga følte jeg på en ri at noe skjedde og forandret seg der nede, og nå bare presset jeg. Og halleluja, jeg fikk lov! Tror jeg presset en halvtimes tid, og 13.36 kom vårt lille undertil verden! Og denne gangen var virkelig smertene «glemt» med en gang hun kom ut! Fra å føle at man deles i to og revner alle veier, til stormende glede og å være storfornøyd på bare et par rier! Haha! Hun var 2810 gr og 48 cm, og er våken, fornøyd og veldig interessert i pupp! Og, jeg får dra hjem i kveld, mot at jeg kommer til legevisitten i morgen tidlig, og tar et par forhåndsregler pga langvarig vannavgang. Hurra!! :D Gratulerer!!! Og takk for alle oppdateringene! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå