Gjest Lagå Skrevet 12. juni 2013 #76 Skrevet 12. juni 2013 Lykke lykke til! Gleder meg til oppdatering i morgen
Dini Skrevet 12. juni 2013 #77 Skrevet 12. juni 2013 Jeg startet også med vannavgang uten rier, jeg husker at det som hjalp på på riene var å legge meg ned og slappe helt av og neeesten sovne, DA kom riene for fullt her i hus Men mine rier var avogpå i 3 døgn før jeg "skulle" bli satt i gang, men endte i hastesnitt.. Så jeg håper for din del at riene dine snart kommer og tar seg opp.. Har også hørt at det å gå i trapper skal sette i gang ting, nå vet jeg ikke om du har bekkenløsning eller andre plager som gjør det vanskelig for deg, men det er hvertfall ett tips.. Håper babyen snart kommer Lykke, lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #78 Skrevet 12. juni 2013 Haha ja, jeg er nå mest nervøs og litt småredd for hva som venter meg... Har dusjet og pakket og innsett at jeg ikke fikk tid til å fikse ammebh og stusse meg nedentil skulle jo gjøre det denne uken og jeg skulle jo gå litt over termin så vi fikk de to ukene ekstra i permisjon Men da skal jeg endelig prøve å sove litt god natt Man skal ikke stusse seg nedentil :-) Fraråder intimvbarbering inntil 1 mnd før fødsel. Dette har med bakterier og infeksjonsfaree å gjøre. Ønsker deg lykke til! Derom strides de lærde, du. Noen sykehus anbefaler at man ikke gjør det, andre sier at det er opp til hver enkelt. Min jordmor sa det er absolutt ikke nødvendig, men at jeg godt kunne barbere om det fikk meg til å føle meg mer vel. Anonymous poster hash: 3fe87...6d6
Mother Gothel Skrevet 12. juni 2013 #79 Skrevet 12. juni 2013 Lykke til med fødsel! Håper du får sovet og slappet av litt nå før det setter i gang, på den ene eller andre måten
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #81 Skrevet 12. juni 2013 Du dette synes jeg høres veldig rart ut. Vil ikke gjøre deg mer bekymret altså Hvis hodet ikke er festet og vannet ditt har gått så er det jo enda viktigere at du er på fødeavdelingen og blir "passet" på. Synes nå jeg i hvertfall.. Jeg hadde tatt en telefon.. Bare for å være på den sikre siden Sånne hyper nervøse og hysteriske damer som deg gjer meg sprø... Slutt og les alt.. Det trenger ikkje være farlig og, det er skjeldent at baby nr to, tre osv fester seg, enten skjer det når vatne går eller under fødsel.. HELT NORMALT. Men selfølgelig i noen tilfeller så er det viktig å legge seg ned, men dette trur eg dem på sjukehuset veit mer enn deg... Skjerp deg... Født tre ganger og med to gikk vatne, fikk da beksjed om å ta det helt rolig.. Og vente.. Ikkje legge seg ned og leike helt idiot... Men viss vanet hadde gått i uke 30 da bør man legge seg ned men ikkje rundt termin... Ro deg ned hysteriske kvinnemenneske... Sukk dagens utblåsning men noen ganger må eg bare.. Anonymous poster hash: 61e1a...3aa
Løvinna30 Skrevet 12. juni 2013 #82 Skrevet 12. juni 2013 Lukke til Eg skal på ordinær ultralyd om nokre timar og gruar meg faktisk litt :s Hvordan gikk det?
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2013 #83 Skrevet 12. juni 2013 Lukke til Eg skal på ordinær ultralyd om nokre timar og gruar meg faktisk litt :s Hvordan gikk det? Alt stod bra til inni der
Himmel og hav Skrevet 12. juni 2013 #85 Skrevet 12. juni 2013 Lykke til med det du skal igjennom, Ullteppe! Krysser fingrene for at de starter av seg selv når du hviler
Gjest meg&mini Skrevet 12. juni 2013 #86 Skrevet 12. juni 2013 Du dette synes jeg høres veldig rart ut. Vil ikke gjøre deg mer bekymret altså Hvis hodet ikke er festet og vannet ditt har gått så er det jo enda viktigere at du er på fødeavdelingen og blir "passet" på. Synes nå jeg i hvertfall.. Jeg hadde tatt en telefon.. Bare for å være på den sikre siden Sånne hyper nervøse og hysteriske damer som deg gjer meg sprø... Slutt og les alt.. Det trenger ikkje være farlig og, det er skjeldent at baby nr to, tre osv fester seg, enten skjer det når vatne går eller under fødsel.. HELT NORMALT. Men selfølgelig i noen tilfeller så er det viktig å legge seg ned, men dette trur eg dem på sjukehuset veit mer enn deg... Skjerp deg... Født tre ganger og med to gikk vatne, fikk da beksjed om å ta det helt rolig.. Og vente.. Ikkje legge seg ned og leike helt idiot... Men viss vanet hadde gått i uke 30 da bør man legge seg ned men ikkje rundt termin... Ro deg ned hysteriske kvinnemenneske... Sukk dagens utblåsning men noen ganger må eg bare.. Anonymous poster hash: 61e1a...3aa Jeg har to ord til deg: HVA FAEN? Og hvorfor er du sååå sinna da? Jeg er ikke supernervøs eller hysterisk, så nå lo jeg godt:D Jeg er gravid for andre gang så jeg har ikke peiling på noe som helst og hvis du leser det andre jeg skrev så ser du at jeg SKREV det tilogmed. Jeg skrev også at hun burde stole på de på sykehuset. Idiot... Så slutt å snakk dritt før du leser alt da? Men da vannet mitt gikk ble jeg automatisk lagt inn på sykehuset. Hadde ingen tegn til fødsel i hele tatt. Men de sa at siden vannet hadde gått, så skulle jeg legges inn uansett. Da var hodet festet og alt.. Hos HI er ikke hodet festet.. Er det da rart at man tror at dette er vanlig da? Eller rart at man reagerer?? Kanskje du blir irritert av "sånne" som meg, men jeg ler av sånne som deg! Håper du våkner litt blidere i morgen:))
♥Nemi♥ Skrevet 12. juni 2013 #87 Skrevet 12. juni 2013 Wow, så spennende UndrendeUIlis! :-D Ble skikkelig hyper på en fødsel, til ei jeg ikke aner hvem er! :-D Masse lykke til! <3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #88 Skrevet 12. juni 2013 Masse lykke til - håper du er inne og jobber med saken nå Husker jeg la ut et venteinnlegg her da jeg hadde rier med minste for snart ett år siden - da fikk jeg koselig svar fra deg. Jeg hadde fortrengt hva man faktisk må gjennom i en fødsel og gledet meg til fortsettelsen. Ser du har beina mer på jorda - måtte det gå fort og lett Tenk -et helt nytt menneske på vei Anonymous poster hash: a2732...182
NurseBe Skrevet 12. juni 2013 #89 Skrevet 12. juni 2013 Lykke til! Det at man skal legge seg ned og ringe ambulanse når vannet går er visstnok en gammel regel. Det er kun ved seteleie at det er viktig å legge seg ned. Hodet er som regel så langt ned i bekkenet at det festes når vannet går. Alle mine 3 fødsler har startet med vannavgang og fikk beskjed om at jeg bare skulle vente. Man skal følge med på fargen på fostervannet og at det er liv i magen.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. juni 2013 #92 Skrevet 13. juni 2013 God morgen! Har vært våken en stund nå, men ingenting nytt skjer «down under» så her blir det vel kunstige rier på meg om et par timer, jeii...jaja, da blir vi ferdige med det, og så får vi hilse på tulla <3 Jeg har bekkenløsning ja, så selv om det har vært fristende med heftig aktivitet, har jeg rett og slett ikke orket/turt. Har også følt meg litt sånn smårar, mer svimmel og ikke helt i form. Hun beveger seg heldigvis, det er betryggende! Så vidt jeg kan kjenne ligger hun nå med rygg og rumpe mot venstresiden min, og hun har ligget mot høyre i mange uker, så kanskje hodet har festet seg? Ikke at det har så mye å si nå lengre sikkert...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. juni 2013 #93 Skrevet 13. juni 2013 Postet litt tidlig... Tusen tusen takk for alle lykkeønskninger, det har faktisk betydd mye!! Håper dere alle sammen får en fin dag
Tingenes Herre Skrevet 13. juni 2013 #94 Skrevet 13. juni 2013 Lykke til!! Så lenge hun beveger seg er jo alt bra med henne. Dette klarer du!!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 13. juni 2013 #95 Skrevet 13. juni 2013 God morgen. Tenk at i dag får dere møte det lille underet deres ❤ Jeg blir helt rørt her jeg sitter. Takk for at du delte disse spennende timene med oss. Jeg ble satt igang med siste og fikk en drømmefødsel. Om du tror du skal ha epedural kan du spør om de kan klargjøre deg (sette inn kanylen eller hva det heter) litt tidlig, før riene blir for kraftige. Da er det klart til å kjøre på med epedural når behovet melder seg. Igjen - lykke til!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. juni 2013 #96 Skrevet 13. juni 2013 God morgen Fikk du sove godt i natt da? Håper det. Nesten det første jeg tenkte på da jeg våknet i dag var om du hadde dratt på sykehuset i natt Spennende dag i dag! Jeg ble satt i gang da jeg skulle ha tulla mi også. Anbefaler epidural viss du har veldig mye bekkenløsning. Husker det var så deilig å kunne stå og gå, og jobbe med riene, at jeg gråt av lykke. Hehe. Masse, masse lykke til!
Dailis Skrevet 13. juni 2013 #98 Skrevet 13. juni 2013 Masse lykke til fantastiske timer du har forran deg nå
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. juni 2013 #99 Skrevet 13. juni 2013 Joda, jeg sov godt i natt, i forhold til omstendighetene Har fått drypp nå, ligger og venter på det uunngåelige...samboer er nede og kjøper litt mat, og jeg ligger og ser på det fine badekaret som jeg heller ikke denne gangen får prøve Det gjør vondt i rumpa
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. juni 2013 #100 Skrevet 13. juni 2013 Joda, jeg sov godt i natt, i forhold til omstendighetene Har fått drypp nå, ligger og venter på det uunngåelige...samboer er nede og kjøper litt mat, og jeg ligger og ser på det fine badekaret som jeg heller ikke denne gangen får prøve Det gjør vondt i rumpa Uff! Men nå får dere jo møte henne straks! Lykke til igjen, det kommer til å gå superbra! Dette er en god dag å komme til verden på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå